@MvY, als het met slapen niet uitmaakt dan mikte ik hem er ook zo lekker vroeg in hoor Mirthe gaat gewoon niet slapen als we haar er om 19.00 opgooien @Cjpt, kanon staat klaar, stuur maar! @Mik, dat lijkt me toch je bekken die iets geleden heeft van jullie stoeipartijtje @Lieke, fijn dat je operatie goed is gegaan Wat eng van je mams, sterkte! @Mvja, oh nee toch meid Kom maar even lekker op mijn schouder hangen! Hier vanmorgen bij de Vk toch tranen, zat er al lang tegen aan maar juist bij haar kwam alles eruit Was ook mijn favoriete Vk dus tja. Ze ving me heel goed op en was heel meelevend, echt fijn Helaas kon ze nu niets voor me doen maar beloofde wel om als het aan haar lag volgende week iets soepeler met de regels om te springen en al te gaan strippen evt. Als ik het echt niet meer trok nu kon ze me doorsturen naar Gyn maar zo erg is het voor mij nog niet. Toen vroeg ze of ik er iets aan had als ze eens inwendig voelde voor mij, even getwijfeld want stel dat alles nog potdicht zit dan weet je dat het nog even duurt, maar weet ik wel een beetje waar ik aan toe ben, dus ja gezegd En wat denk je Is er gewoon al gerommel daar wow, baarmoedermond is al verstreken en heel week, dus begon ze al te grappen dat die afspraak van volgende week wel geschrapt zou worden Ze zou er zelfs niet van staan te kijken als ik haar van het weekend ging bellen, wow! Weet niet of ze dat nou zei om me op te beuren of dat ik nu dus echt op het spannendbankje kan gaan zitten, maar we zullen het zien...............
@monique27: voor mij even geen stoepartijtjes meer, moet zeggen dat het nu al wel stukken minder is gelukkig @gentle: dus voor jou ook geen sex meer? heb tegen mijn man gezegd dat ik er even voorlopig genoeg van heb, als het daadwerkelijk door de sex komt, wat ik wel denk. man voelde zich erg schuldig, zielig om te zien, maar goed ik wilde het uiteindelijk zelf ook....
ow monique: dat is dan echt spannend. Dit weekend: ik hoop het voor je meid! Mijn moeder is opgenomen in azm en kon niet vandaag maar morgen gekatheteriseerd worden. Hopelijk valt het morgen mee...
@ Gentle, hahaha snurk jij ook al zo? Ik word er steeds zelf wakker van hahaha @ Mvja, oh meid wat balen zeg! Huil maar even lekker hoor! @ Monique, spannend! Jij blij dat je Ja hebt gezegd! Ik ga voor je duimen meid! Auw auw auw auw haha er zit er hier al heel de dag met haar kleine kontje tegen mijn ribben te draaien! Wat een bewegelijk kind is dit zeg! Ervaren mama's: zou het een teken zijn dat het straks ook een drukke baby is? Of waren jullie beebjes vanbinnen veel rustiger of juist drukker dan toen ze eenmaal geboren waren? @ Noa, da's al de 2e keer dat iemand het heeft over een paspoort nodig voor baby aangeven? Is het bij jullie gebruikelijk dat mama meegaat dan? Want hier ken ik echt niemand die dat heeft gedaan. Doet altijd de papa samen met zijn beste vriend of vader ofzo.
@Mik, of rustige stoeipartijtjes maar gelukkig wordt het minder @Lieke, ik duim ook voor je moeder!! @Cjpt, ik kon vaak wel de tijd herkennen Mirthe was altijd rond 19.00 in mijn buik druk, dat was toen ze geboren was ook haar drukke tijd. Bij deze beeb zou dat dan rond 23.00 worden. Ik ben ook niet meegeweest om Mirthe aan te geven, of hubbie mijn paspoort wel bij zich had durf ik niet te zeggen eigenlijk Is nog steeds de natuur waar we mee te maken hebben, dus pin me niet te veel vast op dit weekend, al zou ik het wel heel leuk vinden Maar heeft me wel een boost gegeven en ach als het niet zo mocht zijn is het maandag dat ik begin te balen en dan zit ik al weer heel kort tegen de volgende afspraak met VK (donderdag) En met een rijpe baarmoedermond zouden ze moeten kunnen strippen
Mik, ach, niet regelmatig in ieder geval. Ik heb vorige week wel expres even gewacht tot die 37 weken. Ik vond het niet zo pijnlijk dat ik daardoor geen sex wil ofzo. Tis alleen vervelend dat je denkt dat er iets begint, maar dat het dan vals alarm is. We zien wel cjpt, ja ik snurk ook ja Ik word er zelf niet wakker van. Volgens mij adem ik gewoon heel hard ofzo. Manlief heeft er normaal geen last van, die slaapt altijd al na 2 minuten Wie van hier drinkt er ook van die frambozenblaadjesthee? Man heeft het net gehaald, maar hoe vaak drinken jullie dat? De hele dag door? Of 1 keer ofzo?
Middag! VK ging hier ook weer goed. Bloeddruk was iets gestegen, maar zei verder niets. (125/75) Verder geen inwendige gebeuren gelukkig. Ze voelde wel dat het hoofdje al behoorlijk was ingedaald, dus het is gewoon weer terug op de wachtbank... Ik ga vast aan het eten beginnen, man komt zo thuis.
Oh Mvja, wat vervelend meis, een dikke knuffel voor jou! Monique, wat spannend joh! Ik hoop voor je dat het dit weekend gaat gebeuren hoor voor je! Ik ben toch ook wel benieuwd of er bij mij daar beneden al wat gebeurd... Hier lekker een tukkie gedaan, lief belde net dat alles in orde was met appartement, dus dat is een opluchting! Ga nu lekker even wat drinken, want heb een oude schoenzool als tong in mijn mond.. Opes, en oh ja...145 augustus is wel heel lang hè.. Ik bedoelde natuurlijk 14 augustus... Maar ik hoop toch wel heel hard dat ze eerder komt hoor! Liefs, Pluis
foto's plaatsen bij je bericht ik ga altijd naar www.fotoverkleinen.nl daar kies ik bladeren en klik de foto aan die ik wil dan kies ik standaardformaat 640 x 480 pixels dan op foto verkleinen klikken de foto staat nu in je scherm en daarbij staat: klik hier om je foto op te slaan, sla je foto op Op het forum waar je je foto wilt plaatsen druk je op plaats reactie. je krijgt een reageerveld met bovenin een paperclip, klik daarop bestand uploaden vanaf je computer; blader naar je net opgeslagen bestand en druk op uploaden, druk daarna op sluit het venster et voila het lijkt heel ingewikkeld maar als je het een paar keer hebt gedaan is het een fluitje van een cent. En ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar al die mooie kindertjes straks
@ Petrabr, Ahhhhh wat een lekker blondje zeg! @ Gentle, haha dan heb je nog mazzel! Ik word echt regelmatig wakker van mezelf. Dan lig ik nét op punt van in slaap vallen en ineens SNURK! Hihi vriendje moet dan altijd erg hard lachen want die ziet het dan natuurlijk gebeuren dat ik helemaal verschrikt om me heen kijk van: wat was dat?!?! @ Monique, ik ben echt benieuwd of ik dat straks ook herken die tijden. Dit dametje is bijna heel de dag wel bezig maar vooral rond 8.00 uur, 11.00 uur, 15.00 uur, 19.00 uur en 22.00 uur is ze ERRUG druk. Volgens mijn vriendin is dat een goed teken omdat dat een beetje overeen komt met voedingstijden... we gaan het zien!
Mamamoon, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Debzie, wat vervelend voor je! Ik weet hoe pijnlijk de krampen zijn die je van de gel krijgt, en om dat drie dagen te moeten voelen is eigenlijk onmenselijk. Sterkte meis, knuf voor jou! MvY, dankjewel Ze is echt een plaatje. En ook nog eens heel lief. Ik ben echt aan het genieten. Tot nu toe is ze ook heel gemakkelijk, ze huilt alleen bij het verschonen van haar luier, en snachts als ze honger heeft. Dus we kunnen zelfs redelijk slapen, alleen om de paar uur even voeden en verschonen. Ze is geweldig!! Desiree, ik hoop dat het dan toch begint te rommelen bij je. Toucheren wil nog wel eens helpen. Monique, dat klinkt goed. Misschien ben jij de volgende?? Foto baby: ik ga mn best doen. Ben ook niet zo'n ster in verkleinen enzo. Voor degene die op mn hyves staan: daar staat mn liefje wel al op. Ik ben lekker aan het bijkomen, het gaat al weer stukken beter. Volgens mij ben ik het vergeten te zeggen in mn bevallingsverhaal, maar ik heb een knip gehad. Het was de keuze uit een knip of een totaalruptuur. Nou doe dan maar een knip. Het paste gewoon niet. Maar ik ben dus gehecht, en dat voel je wel.. Maar sinds vandaag kan ik weer wat beter zitten en lopen. Jippie!
@Miekiepluis, mijn nieuwsgierigheid won het ook bij de Vk. Ben achteraf ook blij dat ik het gevraagd heb, nu weet ik tenminste dat mijn lichaam toch al wat aan het doen is, ook al blijft beeb nog keurig zitten Fijn dat het allemaal goed was gegaan met je appartement, weer een zorg minder! @Petrabr, wat een leuke foto's!! Jij mag meer uitleggen @Cjpt, vaak zie je die tijden idd terug komen, leuk om eens bij te houden idd @Jessi, dat klinkt heerlijk, waar heb je die beeb gekocht Badedas badjes zijn ook super goed bij een knip, de groene halen en dan paar keer per dag 10 min weken. En op een harde stoel gaan zitten ermee, is even afzien maar helpt ook goed!
@Jessi, wat is je hyves?? wil je kleine meid wel zien!! @Miekiepluis, gelukkig is het goed met je appartement!! @Lieke, fijn dat het goed ging, maar rot van je moeder! Hoop dat het snel beter gaat! @Mvja, wat een rotdag heb jij zeg!!! Je mag lekker klagen hoor!! **Knuff** @mamamoon, wat een schatje zeg!! @Gentle, ik heb ook de thee in huis maar heb alleen vorige week ofzo 1 kopje genomen. Maar ik heb geen idee hoeveel je er van moet nemen hoor. Ze zeggen dat je baarmoedermond ervan verweekt, maarja dat is bij mij allang al het geval! Dus drink het eigenlijk niet. Misschien begin ik vanavond weer. Nou ik ben ook weer door de apk. Ik had me lievelingsverloskundige!! Jeej! En ik vroeg wanneer ze dienst heeft want wil haar zo graag bij de bevalling. En dat is dus vannacht!! Dus beebje zou me blij maken als hij vannacht komt haha! Ik ben dus idd me slijmprop verloren het weekend zei ze en ze zei dat het al behoorlijk rommelt!! Ook vanwege het opeens zo chagrijnig en huilen!! Dus ben benieuwd... Oh en ik was toch bang dat me kind zo groot was?? want die vk die ik dus minder leuk vindt (en nu op vakantie is) die had dat gezegt. Maar vandaag zei ze weer dat ie nu zo rond de 6 of 6,5 pond zit en rond de 40 weken op 7 pond. En het voelde als een fijn kindje!! Dus bang gemaakt voor niks!!
Ooh en de vk zei nog dat me voorweeen heel vervelend zijn, maar dat wat ik nu al heb, dat het allemaal van me bevallingstijd af gaat!! YEaah!! Laat het dan maar lekker door rommelen!
volgens mij ben ik de slijmprop vandaag aan het verliezen. Het zijn wel hele kleine heldere stukjes. Maar las dat dat ook heel goed kan als je tijdens de zwangerschap geen of bijna geen bloedverlies hebt gehad. Wel spannend vind ik, misschien gaat er wel wat gebeuren??
laatste foto van vandaag Roos toen ze 1 dag oud was. Ben toch zo benieuwd hoe de nieuwe baby eruit gaat zien
@ Annie22, Dus de chagrijnigheid kan betekenen dat de bevalling zich aankondigd? Ik ben ook al een paar dagen niet te genieten. Normaal kan ik altijd wel mezelf daarover heenzetten. Maar toen een vriendin gister belde had ik absoluut geen zin om dingen te vertellen of uit te leggen. Ze moest echt antwoorden uit me trekken.. Vandaag gaat het wel aardig, maar ik kan ook niet wachten!
Petrabr, wat is Roos een prachtig meisje zeg! Helemaal trots met die grote hoed op! Hier nog geen verweekte bmm of zoiets geloof ik. Het is al lastig genoeg om in 3 talen te bevallen, en woorden als verweken enzo ken ik toch echt niet. Maar ja, mijn VK zegt al weken "it's still nicely closed up"... Nicely?! Nicely?! Niks leuks aan! Ik wil dat ze er uit komt!!!! Maar ja.. Ik ben dus druk bezig met m'n blaadjesthee Het is nog best lekker ook! Kunnen jullie je ook zo lastig concentreren de laatste tijd? Ik kan al eigenlijk geen muziek aan hebben en iets anders tegelijk doen... Normaal had ik ALTIJD muziek aan, en manlief speelt ook vaak gitaar. Nu kan ik daar helemaal niet tegen. Ook als hij een filmpje bekijkt, of bv nog wakker ligt in bed. Dan denk ik, ga slapen, dan kan ik nog even lezen ofzo. 2 dingen tegelijk doen lukt echt niet meer!! Heel vervelend...
@Blurry, nou het hoeft natuurlijk niet! Maar bij mij is het opeens chagrijnig, huilen en slijmprop verloren! Dus dat alles bij elkaar vond ze al aardig gerommel!! Dus vandaar... maarja ook dat kan nog weken duren hoor. Maar er gebeurd in ieder geval iets!