Hoi meissies, best goed geslapen, jammer dat ik er nu dan weer zo vroeg uit moet voor vk bezoek. Zul je altijd zien. @Alice, buikpijn raar? Zit er toch aan te komen voor ons meissie. Hoe is het nu? Hoop dat je aan het bevallen bent. Ga nu eerst even koffie drinken.
@Hoops, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! @Alice, hoe is het nu met je?? @Petrabr, hi hi dan moet ik dus weer gewoon even wennen dat baby's echt zo klein zijn Ook hier heerlijk geslapen maar 1 keer wakker en eruit om te plassen. Het draaien met pijn begint ook al gewoon te wennen, wakker worden au au, draaien en mopperen au au en slapen Ook het nieuwe vroege tijdstip van Mirthe begint te wennen. Dus alles weer lekker hier, laat die beeb nu maar komen!!
Hoops: van harte gefeliciteerd met jullie prinsje!!! En pak je rust zodat je goed kunt herstellen en genieten van je keine ventje
Goedemorgen trouwens iedereen Ook al zo heerlijk geslapen?? Ik wel! Mijn ma heeft me gister n uitgebreide ontspanningsbehandeling gegeven. Haartjes zijn gedaan voetjes zijn behandeld, ook mijn gezicht is ff goed onder handen genomen...pfffftt wat was dat ontspannen allemaal. Ik heb daardoor geloof ik als n roosje geslapen, met 2 plasmomentjes.. Nou dames een fijne dag..enneh...t is bijna augustus spannend...want ik geloof toch echt dat mn beebje een augustusbeebje word..hier nl nog geen gerommel, wel een volledig ingedaald beebje.
Ladyjenn, dat is een amerikaanse banner denk ik? die verspringen wat later. Feli met je 38 weken. Lekker zo'n ontspandagje en dan ook nog eens lekker geslapen. Wat een feest. Nou, dan mag beeb ook wel komen nu he.
Goedemorgen allemaal!! Hoops, proficiat met je zoon! Klinkt wel heftig wat jullie hebben doorstaan. Hoe gaat het nu? Nog 1 dagje en dan is het augustus en dan mag het babyboomgeweld hier echt gaan losbarsten. Ben wel heel benieuwd. Vooral naar de namen. Heb het idee dat we heel origineel zijn met zn allen! Ladyjenn, wat fijn dat je zo lekker geslapen hebt. Een beautybehandeling is heerlijk. Ik heb er ook nog 1 gepland staan midden augustus zodat ik "prachtig" 8) in mn kraambed lig hihi Daan, ik lust geen koffie, pak even een glas karnemelk erbij Alice, hoe is het met je? Nita, en met jou? Hier verder weinig nieuws. Mannetje heeft gisteren bouwvak gevierd en heeft dus nu ook lekker vrij (tenminste wanneer hij die kater kwijt is ) en mijn mama komt vandaag de keuken uitsoppen. Echt een klusje voor op het eind Fijne dag en houd die baby's nog maar 1 dagje binnen tot augustus Liefs ELke
Hey Elke, geen koffie meid? Ik vind dat toch het meest zalige drankje van de wereld. Ik krijg er maar geen genoeg van. Maar karnemelk is ook heel lekker moet ik zeggen. Je mannetje is nu lekker vrij. Heerlijk. En hij heeft zijn vakantie dus goed ingeluid. Zo hoort het ook. Alleen die katers achteraf he.. Nu kunnen jullie lekker samen de laatste tijd doorbengen. Idd, bijna aug. Mooie maand
Hoops, gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet ervan en hopelijk komt de bv ook snel op gang! Alice, spannend... hoe is het nu??? All, pff heb vandaag (en gister ook wel) echt een baaldag. Ik wil gewoon dat de kleine eruit komt... Zit hier maar te wachten en ben het echt zo zat. Heb niet eens last van voorweeën (ja af en toe wel natuurlijk maar niet echt veel) en ben zo bang dat het nog 2 weken gaat duren... Omdat Youri op tijd was (2 dagen te vroeg) ga je er toch een beetje vanuit dat het nu weer zo zal zijn maar niet dus.... Ik kan dus vandaag alleen maar huilen en zou het liefst de hele dag onder mijn dekbed in het donker willen liggen. Misschien moet ik dat ook maar doen Sorry dat ik ff niet uitgebreid reageer.. *einde klaagzang*
hoops: gefeliciteerd met je zoon! sanell: dat gaat de goede kant op. Fijn zeg! begin klaagzang Hier ondanks alle gedoe redelijk geslapen maar vanmorgen heb ik al huilend gestofzuigd. Kwam toch alle spanning eruit doordat vriendlief (op het moment niet zo lief) een foute opmerking maakte. Ik heb al 3 dagen gevraagd of hij misschien even een keertje de woonkamer wil stofzuigen. Ik loop iedere dag door de rotzooi en als er bezoek komt vind ik dat ook niet prettig. Hij heeft gisteren en eergisteren 's middags vrij gehad en vertikt het gewoon. Hij doet het in het weekend (terwijl vorige week dinsdag de laatste keer gedaan is). Als ik dan vanmorgen ga stofzuigen zegt ie doodleuk: oh het gaat toch. Ja dat ik daarna weer pijn in mijn rug heb en alle andere huishoudelijke klusjes, boodschappen e.d. doe, daar hoor ik niks over. Arghhhhh einde klaagzang Dus mvy ik huil lekker met je mee!!!
@MvY, dikke knuff meid!! En ja het is strontvervelend dat je niet weet wanneer je beeb gaat komen. Maar probeer iets te zoeken meis ipv te gaan zitten wachten, dat helpt gewoon niet. Is makkelijk praten dat weet ik maar probeer het. Ik was bij Mirthe ook over de datum en heb me er al op ingesteld dat het nu ook weer gaat gebeuren, ook al denkt VK anders Kan me wel voorstellen dat als je bij Youri eerder beviel je daar nu ook vanuit gaat. Kom op omhoog dat hoofdje!!
Goedemorgen meiden, Hoops van harte gefeliciteerd met de kleine man....ben benieuwd naar zn naam..! Mama van Youri, klaag maar even lekker hoor, heet niet voor niks laatste loodjes en ja blijft spannend wanneer het gaat gebeuren he, dat maakt je vervelend onzeker...hang in there hoor! Sanell gewoon 2 cm ontsluiting al, wat heerlijk zeg...die krijg je bijna gratis en voor niets...2 down, 8 to go Hier weer redelijk goede nacht gehad, gisteravond met mn 2 vriendinnen even naar de Gay Pride in Amersfoort geweest, kwam met bakken uit de lucht dus maar snel even roze pluutje gekocht was wel lekker om er even uit te zijn, maar lang staan gaat me niet lekker af ! Hebben julllie trouwens soms ook zo`n last van je ribben...? Zo`n gek gevoel...! Vanmiddag naar de VK..hoop dat die kleine schildpad nu ingedaald is maar heb dr stiekem een hard hoofd in..! fijne dag allemaal Liefs Marina
Lieke, het kanon is vrij gemaakt voor jou mannetje!! Wat een plank hebben die toch voor hun hoofd he af en toe, grrrrrr
Oh Lieke, wat een gemeen ventje heb jij op het moment. Stom dat hij je niet ff helpt, stofzuigen is toch een kleine moeite voor hem he. Zoals Monique al zei het kanon is vrij voor hem!! Dikke knuff voor jou... Monique, Marina, thnx voor de lieve woorden Ik weet dat ik er niet vanuit mag gaan dat dit kindje ook op tijd komt maarja stiekem doe je dat toch wel he. Monique, erg spannend trouwens voor jou dit weekend! Hoop dat je vk gelijk krijgt.
Misschien geeft t nog wat hoop, mijn oudste dochter (20) is bijna 3 weken te laat geboren, dus bij de 2e stelde ik me in op ook weer zo lang en die was maar een week te laat, net zoals mn 3e overigens...t hoeft dus niet alles zeggend te zijn... Liefs Marina
Goedenmorgen ladies, Ik zie allemaal leuke foto's voorbij komen... @linnie: gecondoleerd met je opa... Hier weer een goede nacht gehad.. Het is ongelovelijk gewoon... Sven heeft ook heel goed geslapen.. zou hij het dan toch leren??? Gisteren dus weer naar het zh geweest... de kleine meid ligt al heel ver ingedaald. en ik heb 1 cm ontsluiting. Er staat nog een klein randje, vandaar dat ze me volgende week terug laten komen om nog eens te kijken. de gyn zei wel dat het best zou kunnen zijn dat door het toucheren het op gang gaat komen en dat ik volgende week donderdag niet eens meer terug hoef te komen. Laten we het maar hopen... Ik heb sinds gister wel een beetje het idee dat de druk er vanaf is van ondere.. ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar het voelt iets anders... Ook heb ik meer harde buiken die iets pijnlijker gaan worden.. maar het is nog niet zo erg dat ik zeg: nou dat toucheren heeft geholpen We wachten maar weer gewoon rustig af... Morgen is het alweer augustus... dan mogen de beebs komen... Ben benieuwd wie de volgende is... Een hele fijne dag allemaal en een dikke knuf voor die gene die het nodig hebben... En lekker even uithuilen mag hoor... heb ik eergisteren ook nog even gedaan... lucht heerlijk op
alice: hoe gaat het nu meid? mvy: hele dikke knuf meid voor jou, ik voel met je mee! *heeft ook nog steeds een huil-baal-dag* lieke: ook voor jou een dikke knuf! marina: succes bij de vk strakkies! buddy: ik duim voor je meid dat het toucheren wel wat heeft geholpen en dat het nu lekker langzaam zo op gang komt *jij vandaag of morgen en dan ikke maandag is dat goed? * Hier vanmiddag weer naar het ziekenhuis toe, krijgen we weer een groei-echo... Ik denk dat ons mutske wel wat gegroeid is, zo voelt het in ieder geval wel... Ik ga haar dan toch eens vragen hoe het zit met die beenweeën, heb ze nu al een paar dagen (voornamelijk de nacht nu nog) en wil dus ook wel eens weten of het al iets gedaan heeft... Ik weet ook wel dat het geen garantie is, maar voor m'n gevoel wel prettiger... Ik ga dit zo namelijk niet nog eens 5 weken trekken! gisteren expres later naar bed gegaan in de hoop dat ik eens door zou slapen... Nou niet dus... 3 uur was ik al weer wakker... ben toen maar even in bad gaan liggen met n boek, maar ook daar werd ik niet vrolijk van :x die nachten van n paar uur breken me nu al op, laat staan als ik zo nog een paar weken moet :x *einde klaagzang* Fijne dag allemaal
Goedemorgen allemaal, Heerlijk geslapen hier. Maar 2 keer wakker geweest en dat is heel weinig voor mijn doen! Meiden die een baaldag hebben, gooi het er maar uit hoor! Dat helpt!!!!! Ik heb vandaag weinig plannen. Straks ga ik wel even bij mijn ouders lunchen. Dan komt taxi op maat (lees: mijn vader) me ophalen. Ben ik er iig even uit. Oh ja en vanavond gaan we Catannen. Mijn heup gaat echt een stuk beter. Ik kan veel beter lopen en heb ook veel minder pijn JIPPIE!!! En vandaag ook nog eens 36 weken.... Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna