Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @buddy: hahaha ja hoor goeie deal :D

Ben benieuwd of je gevoel goed is... en dat ze weer lekker een stukje is gegroeid... ook wel beniewd naar het beenweeen verhaal. zou blij voor je zijn als die dan ook niet voor niks zijn... Ik duim voor je...

2. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Goedemorgen!!

@Mvja, balen dat je nog steeds een baaldag hebt zeg!! En idd maar eens vragen naar die beenweeen, klinkt wel gek!

@Desiree, kom op bevallen jij!!

@Hanna, gefeliciteerd met je 36 weken!! En fijn dat het beter gaat met je heup! En veel plezier met catannen alvast!

@mvy, je meisje komt echt wel snel hoor!! Ik denk over een paar dagen :) waar ben je aan het shoppen??

@Lieke, knuffel voor jou!!

Nou ben ik al bevallen vannacht???? NEE!
    Helaas...

Ik vroeg gister aan me vk of ze wat kan doen, maar ze zei dat het nu nog te vroeg was en dat ze met 40 weken wel wat voor me kon doen (omdat ik zo overvemoeid raak van die voorweeen) dus ach over 3 weken komt het zeker goed!
    Ik ga nu voor volle maan!!! Woensdag op donderdag volgens mij..Wie doet er mee??

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    hier ben ik weer. Terug van de vk. Bloeddruk goed 120/70.
    Ze heeft getoucheerd, maar volgens mij was er niet veel veranderd met de vorige keer. Ze zei dat ze met een vinger het hoofdje kon voelen. Wat betekend dat? 1 cm ontsluiting? Ik ben het vergeten te vragen. Was bezig om met verbandjes het bloed op te vangen haha. Gelukkig is het nu gestopt.

Heb weer een afspraak voor volgende week vrijdag om 08.45. Dan wil ze gaan strippen als ik dat goed vind. Eerst maar eens lezen wat dat precies is.

Hoop maar dat het gewroet van haar genoeg geprikkeld heeft. Zou mooi zijn, zo niet ook goed. Heb geen zin om door te rommelen, dan moet het ook echt doorzetten. Want van dat gerommel word je echt doodmoe af en toe.

Meiden met een baaldag:
    (((((((((((((((((((((((((((((Knuffel))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Ik ga maar proberen het beste er van te maken, maar hier het liefst ook even onder het dekbed.

Ik hoop op babynieuws vandaag. Daar word ik wel vrolijk van:).

4. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Mogguh meiden,

Hoops: Gefeliciteerd met jullie zoon!

Linnie: Gecondoleerd met je opa... Dikke knuf!

Sanell: Doe mij ook zo'n cadeautje! Al 2 cm gewoon, nog 'maar' 8 te gaan!

Alice: Hoe is met je buikpijn?

LadyJenn: Dat klinkt lekker zeg! Heerlijk!

Elke: Fijn dat manlief nu ook vrij is! Ach ja...en die bouwvak inluiden, is ook altijd we gezellig voor de mannen! Alleen inderdaad die katers hè...

MvY: Hè bah meis, baaldag voor jou vandaag.. Lekker onder de wol en huilen meis, dan voel je je straks vast beter! Knuf voor jou!

Lieke: Hè, ook al zo'n baalochtend! Mannen! Even lekker brullen meis...ook een knuffel voor jou!

Mvja: Succes in het ziekenhuis! Hoop voor je dat je goede berichten krijgt!

Hanna: Fijn dat je je zo goed voelt meis! Veel plezier vandaag!

Annie22: IK!!IK!!! Ik doe mee met volle maan!!

Hoewel...lief en ik zijn kindje nu aan het inprenten dat ze morgen geboren mag worden, dat is de uitgerekende datum...vinden we ook wel leuk. Maar NIE VANDAAG! Vandaag is namelijk mijn mama jarig...

Gisteravond echt een ontzettend beurs gevoel in en om mijn onderkantje...Alsof iemand er aan aambeeld tegenaan had gegooid.. En met draaien en naar de wc gaan en mijn benen verleggen echt een naar gevoel.. Nu gelukkig weg..
    Alleen nu heb ik mijn bovenarm verdraaid en kan ik nog niet eens een kopje boven mijn hoofd uit de kast pakken.. Dus zo maar even een gelletje halen of zo..

Ga vandaag lekker verder met geboortekist, boodschapjes doen en verder lekker niks... Heerlijk!

Meiden, rustig aan!
    Liefs, Pluis

5. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Ego modus aan:

AAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH KLOTE RATTEN!!!!

Kijk ik vanmorgen uit het raam en zie ik in mijn kippen/ganzenhok ineens iets liggen wat ik niet kon verklaren. Het leek niet op iets wat ik gevoerd had en was best groot.
    Schoot even door mijn hoofd dat het misschien wel een kip kon zijn. Durfde stiekem ook niet naar buiten om te gaan kijken.
    Wel zag ik dat mijn gans wat vreemd in 1 hoek van het hok stond en de kippen zag ik nergens.

Net toch maar gaan kijken en komt gans naar me toe gerend samen met het kleinste kipje, helemaal overstuur!!
    En overal lagen veren en een geslachtte kip!! :(:(

Ook was er een duidelijk spoor van gesleepte kip te zien, zo onder het hek door! Ik durf alleen het spoor niet te volgen :S

De gans en de overgebleven kip heb ik nu maar in het winterverblijf gedaan.... hopelijk komt vriendje snel de slachtparty opruimen.... :(

ego-modus uit

6. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Hoops, gefeliciteerd met je zoon!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Daan, ja wat babynieuws zou wel erg leuk zijn vandaag!
    Ik ben er klaar voor..... Niet voor bevallen hoor, ik ben nog niet aan de beurt..... ;)

@miekiepluis, gefeliciteerd met je moeder.
    Morgen is wel een mooie dag om te bevallen inderdaad!!! GO for it :D

@Sarah, ach wat zielig zeg voor die kippen.....
    Ik kan me voorstellen dat gans en kip erg in de stress zijn nu.
    HOe komen de ratten dan in het hok?
    Kunnen die door kleine kieren ofzo?

8. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ja al gaat Daan nou vandaag bevallen dan kan Miekiepluis morgen!!

Ik zei ook 1 aug, maar 2 aug is ook prima. Dan ga ik dan wel haha..

@Sarah, hee bah wat zielig!!!!

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh sarah, wat een gedoe he, met ratten. Heb je nog geen last van vossen?
    Bij mijn moeder haar buurjongen is er een bunzing op bezoek geweest. Mooi 2 hartstikke dure kippen weg.
    Bah, hoop dat je vriend snel die slachtparty kan opruimen.

Muissie, zou mooi zijn he morgen. Op de uitgerekende dag.
    Ik zat gister geboortekaartje van beeb te bekijken en daar had ik opgezet dat ie op 1 aug. geboren is, 3500 gram weegt, 50 cm lang is en om 14.00 geboren is. Het zal mij benieuwen.

Viert je moeder haar verjaardag niet vandaag? Zie het niet op je planning staan iig.
    Succes met project geboortekist. Kijk wel uit met je arm dan.

10. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    het is een hok afgezet met gaas. De ratten graven dus een beetje en kunnen dan onder het gaas doorkomen.
    Ik had eergister al gezien dat er ratten sporen waren, en had daar ook gif gestrooid. Gister zag ik dat het gif op was, dus dan zou de rat binnen 3 dagen dood moeten zijn. Helaas had hij eerst dus nog de kippen gepakt :(

11. Hoops: gefeliciteerd met jullie kleine man!! Geniet ervan!

Mama van Youri: kruip dan gewoon ff lekker onder je dekens en ga daar ff lekker in het donker huilen, daarna kom je weer lekker uit je bedje en ga je wat leuks doen met Youri dan duurd je dag ook niet zo erg lang! Meid dikke knuffel en ik denk dat jij vandaag de baalbank mag openen!!

Lieke: jee zeg wat een man, ga jij maar lekker naast mvy onder de dekens ff uithuilen en daarna je dag weer opnieuw en vers starten en anders kruip je lekker naast mvy op de baalbank. dikke knuffel ook voor jou!!

Mvja: tsjonge zeg het zit je ook niet echt mee he, ik heb het idee dat ik het toch een stukkie loichter heb dan jij en dat terwijl we op de zelfde dag uitgerekend zijn! Ik leef met je mee, jij ook een hele dikke knuffel van mij en suuces in het ziekenhuis!

Hanna: veel plezier bij je ouders en wel winnen he met het catannen!! Succes!

Annie: arme jij moet je nog zeker 3 weken wachten, das niet niks met voorweeen, ik duim voor je dat het toch eerder komt!

Sarah: jeej meid wat een rot manier om wakker te worden, maar zullen het wel ratten geweest zijn en niet een marter ofzo, tja of een pitt-bull-rat dat kan ook nog, maar meestal nemen de ratten alleen de eieren en het voer. Ach maakt ook niet uit het is en blijft rot! Dikke knuffel voor jou en je gans en kippie!!

Zo en nu moet ik weer stoppen ga nu eerst naar de gyneacoloog om te kijken of er een reden is dat onze beeb niet in wil dalen en ze maken ook meteen een groeiecho en daarna naar mijn mams. Die komt vandaag weer terug uit Canada:D

Ik denk dat mijn dag vandaag weer een stukkie beter gaat dan het gisteren en eergisteren gegaan is, maar jah je weet nooit hoe je aan het einde van de dag bent!

Meiden iedereen die het nodig heeft een hele dikke
    (((((((((((((((((((Knuffel)))))))))))))))))))))))))))):D

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ollekebolleke, succes bij de gyn en veel plezier bij mams. Toch wel een fijn idee dat ze weer terug is denk ik he.

13. Ik wil trouwens wel graag op 2augustus bevallen, dan hebben mijn vriend en ik 6 jaar een relatie! Best een mooie dag dacht ik!

Sarah: als je 1 rat ziet zitten er meestal een stuk of 10, vergeet dat niet, dus zet nog maar wat extra gif neer. Sorry voor de ratten liefhebbers onder ons!

Daan: ik ben heel blij dat ze weer terug is, nu kan beeb komen zonder dat ik in de stress schiet!

Ow en nu moet ik echt gaan anders kom ik te laat!

Dag dag allemaal

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ollekebolleke, ja dan zou 2 augustus wel een heel mooie datum zijn.
    Succes bij de gyn.
    Leuk dat je moeder weer terug komt vandaag!

@Sarah, balen zeg dat het gif niet gelijk werkt he. Zo van 1 hapje en dan BAF... dood!!!

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    **Juli mama breekt even in**

Hallo dames,

Vanaf morgen is het jullie maand en ik wil jullie alvast heel veel sterkte wensen!! Zet hem op en geniet ervan!!!

Wij juli mama's dragen hierbij graag het stokje over hihihi!!

Groetjes,
    Wendy

** Breekt uit**

16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

goedemorgen!

Hoops gefeliciteerd met jullie zoontje!

@Lieke en MvY, dikke knuffel!! Lieke vind het wel heel gemakkelijk van je man hoor! beetje hulp mag wel, zeker als ie net 2 dagen vrij is geweest!

@Sarah ieuw, ratten!! heel zielig voor je diertjes ook! :(

@Daan, 1 aug is een mooie datum idd, k zal voor je duimen ;)

@Miekiepluis, misschien was dat beurse gevoel wel een goed teken?? ook al is het nu weg dan.. wel vervelend van je arm!

@Sanell, dat is nog eens leuk om te horen! wilde dat ik er al 2 had...:D

@Ladyjenn dat klinkt heerlijk! lief van je moeder zeg!

hier op zich alles wel goed, ben wel enorm geschrokken van de aanblik van mijn voeten. die zijn dik!!! echt niet normaal! was de laatste week ineens veel aangekomen en weet nu hoe dat komt. voel me echt moddervet nu. mijn vriend moest er alleen maar heel hard om lachen en zei dat het nog maar eventjes is. ;)

en we hebben gisteravond eindelijk maar eens ons bed op klossen gezet :D
    nou ben ik toch echt lang maar jeetje dat is hoog zeg!! had hier al weleens over opstapjes gelezen en ik kan het me goed voorstellen! heel vreemd om erin te slapen en het ziet er niet uit.

zo heel langzaam maar zeker begin het zat te worden, het zwanger zijn. de logheid en de vermoedheid vind ik vervelend, mijn bekken word ik toch wel gek van nu. maar goed, mag ook wel met 39 weken toch?

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MvY, ik snap heel goed dat je daar stiekum weer vanuit gaat.
    Is net als met mij nu, ik geloof er geen snars van wat Vk heeft gezegd, die kleine van mij blijft echt zitten.
    Daar pin ik me dus op vast anders valt het zo tegen als ik na het weekend nog gewoon hobbel en dan is het gewoon een verrassing als Vk wel gelijkt krijgt

@Mvja, ik zou het gewoon eens goed vragen, want kan het niet zijn dat het een afgekneld bloedvat is ofzo???

@Annie, is het weer volle maan ja??
    Heb je de temperaturen voor die dagen gezien, hi hi
    Gewoon 30 graden of meer:$
    Maar als beeb blijft zitten word ik donderdag gestript dus gooi ik me misschien wel in de strijd

@Daan, dan heb je idd wel al wat ontsluiting als ze bij het hoofdje kan, lekker hoor!

@Sarah, eh jakkes, weet je zeker dan dat dit door een rat is gedaan??
    Wat zielig joh

18. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Sorry dat ik niet reageer maar ik had net iets van 8 blz gereageerd en toen ging die k*tlaptop ineens opnieuw opstarten!!! Dus geen zin om het nog een keer te doen.

Gisteren een ontzettende geslaagde bellypaint gehad en vanacht is mannetje lekker op de bank gaan liggen zodat we allebei een goeie nachtrust zouden krijgen. En dat is gelukt dus voel me weer helemaal goed vandaag. Zal zo even een foto plaatsen van de bellypaint.

X

19. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Hoops: Gefeliciteerd met je zoon!! Eindelijk mama...

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    cin, schiet toch eens op met die foto joh.

Hihi, fijn dat je je zo goed voelt.

Deel Deze Pagina