Hoops en Hoopsman, gefeliciteerd met jullie zoontje! Hopelijk gaat het gauw lukken met BV enzo, zodat je goed kunt uitrusten! MvY, knuffel! Ik begrijp het best hoor. Ze zeggen toch altijd dat een tweede eerder komt, dus dan ga je daar ook een beetje vanuit! Mag je best een beetje mopperen (en internetshoppen ) mvja, ga er niet vanuit dat het zo blijft hoor! Ik heb er ook een week veel last van gehad (echt urenlang voorweeën en niets hielp), maar nu is het een stuk minder. Ze is eindelijk echt ingedaald en nu krijg ik alleen nog van die fijne steken als ze pirouetjes op haar hoofd draait Hoeft dus echt niet te betekenen dat je nog 5 weken van die rotweeën hebt! Annie, ikikikikikikikikik!!!!!! Volle maan of niet, als het eerder dan die 40 weken is dan schrijf ik me in Sarah, wat erg!!!! Blegh, dat spoor ook dat ze 'em weg gesleept hebben. Bahbahbah.. Ik heb eens een stel kuikentjes bij de moeder weggehaald, omdat ze ze zelf helemaal dood gepikt had. Dat vond ik al erg, maar zo'n slachtpartij... Brrrr.. Hopelijk komt je mannetje snel helpen! Zielig ook voor die anderen, dat ze dat gezien hebben... cjpt, dat heeft ze knap gedaan op je buik! Mooie naam ook!! Nou, hier een brak nachtje gehad. Ik kwam gewoon niet in slaap. Maar draaien, woelen, en dan maar weer een puzzeltje er bij gepakt. Dat schoot dus ook niet op. Van half 1 tot 5 wel doorgeslapen, maar daarvoor en daarna was het een draaierig geheel. Ik weet ook niet meer zo goed wat ik moet verwachten. Ik ben die 37 weken voorbij, dus dan mag ze van mij komen. Maar ja, dan komt ze niet, en ben ik weer helemaal in de war. Wat moet ik dan nu verwachten? Sex hielp ook niets, alleen maar harde buiken. Ik ga maar douchen en m'n agenda vol plannen met leuke dingen. Misschien helpt dat!
@Daan, is goed, ik zie het straksjes wel. Mijn vader komt me nu ophalen voor de lunch en daarna ga ik naar de VK. Ik ben toch zo benieuwd wat ze gaan zeggen van mijn vochtvoeten/benen en wat mijn bloeddruk doet. Ook ga ik even vragen of een sluitlaken handig is en nuttig om te kopen. Tot vanmiddag!
Gentle, nooit verkeerd om je agenda vol te plannen met leuke dingen. Gezellig!! Wat fijn dat de voorweeen nu een stuk minder zijn. Anders begin je nooit uitgerust aan de bevalling. Cjpt, heb mijn bericht iig aangepast. Hanna, is geen haast bij hoor. Lunch ze en succes bij de vk.
Zo, ff kladblokje erbij heb toch niks beters te doen, verveel me dood.... Thnx allemaal voor de lieve berichtjes doet een mens goed Desiree, lekker dat je weer een goede nacht hebt gehad! En gewoon al 1cm ontsluiting! spannend hoor... Mvja, jij ook nog een baaldag vandaag. Kom er maar gezellig bijzitten hoor als ik over jou nachten lees kan ik het me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit... Hanna, fijn dat het beter gaat met je heup!! Fijne dag vandaag en oh wat een lieve foto van je poesjes! Annie, heb nog niks geshopt helaas, vond niet echt een leuke site met leuke dingetjes... Volle maan??? Ik doe mee!!!!!!!!!!! Daan, fijn dat alles bij de vk goed was. En ook getoucheerd, wat goed zeg. Kon ze het hoofdje voelen?! Dat moet toch een goed teken zijn of niet dan. Pluis, ga duimen dat het morgen word voor jullie zou leuk zijn he! Sarah, jeetje wat een verhaal van de kippen... sterkte! Ollekebolleke, suc6 bij de gyn. En lekker naar je mama toe, je zult haar wel gemist hebben he! Veel plezier! Marieke, jij ook al zo'n dikke voeten?! Hier dus ook bleh. Ben ook 4 kilo op 2 weken tijd bijgekomen. En met 39 weken mag je idd alles wel ff zat zijn hoor hihi. Monique, vind het zo knap dat jij dat kunt. Je daarop niet vastpinnen. Ik zou gelijk heel veel hoop hebben. En erna dan weer teleurgesteld zijn . Dus respect voor jou dat je het wel kunt Cjpt, ik vind het een hele mooie bellypaint!! En leuke naam Ginny, veel plezier op de bruiloft. Hou je benen maar strak over elkaar Debzie, wat rot van die huilbui maar heel begrijpelijk.. Lief dat je mannetje teruggekomen was van zijn werk. En daarna lekker geslapen altijd fijn he. Jeetje, het is druk ineens... Onder het typen weer een hele pagina erbij Gentle, rotnacht gehad... Ga maar lekker je agenda volplannen met leuke dingen daar zul je ook van opknappen! Zo, en ik doe dus ook mee met bevallen op 6 augustus/volle maan. Lijkt me een leuke datum. Alleen las ik dat het dan heel warm word??? Nou, laten we dat dan maar niet hopen.... Hebben jullie trouwens ook zo'n (vr)eetbuien?? Ik ziet hier echt constant aan de chocola, snoepjes, en nog vanalles lekkers :S
Ja haal toch voor de zekerheid even de foto met naam weg. Ik zou het niet zo erg vinden maar weet dat mijn vriend het niet leuk vind als mensen haar naam al weten. ;o)
@MvY, niks leuks kunnen vinden? Dat is een slecht teken meid. Tja, liefwinkel had je al leeggeshopt natuurlijk. Daar zit niks meer voor je bij haha. Tenminste niet de uitverkoop. Had je al wat van de najaarscollectie? Ik vind dat 6 aug. dan wel de uiterste datum voor je moet zijn hoor. Hmm vreetbuien niet echt. Wel veel honger, maar wil een beetje rustig aan doen ivm de kilo's die er straks ook weer afmoeten. Alhoewel de m&m's blijven lokken..........En de mcflurry kitkat is ook errug lekker (sorry voor de dames die ik nu lekker heb gemaakt hihi)
Ja idd lief heb ik al leeggeshopt en de nieuwe collectie komt pas begin aug erop... (een dezer dagen dus kan ikke weer shoppen) Ik kan trouwens al 1 shirtje van Youri weggooien wat ik pas nieuw heb van Lief... Had het gewassen en er zitten van die vage, blauwe vlekken op... Hopelijk gaat het na nog een keer wassen weg en anders maar weggooien... M&M's hmmmm die heb ik hier ook nog liggen... Wel een idee om zometeen aan te beginnen hihi. Oh en die kilo's daar denk ik niet eens meer aan... zie het allemaal wel. Ben jaloers op manlief, die hoeft vandaag maar halve dag te werken (bouwvak) en erna gaan ze met zijn allen naar de chinees!!! Ik wil ook!!! Thuis wil hij nooit chinees halen
Zo, en nu ga ik echt even in de tuin aan het werk. p.s. wordt het echt zo warm komende week? *gelijk kijken gaat*
Geen idee, ga jij ff kijken en dan laat je het ons ff weten Knap dat je nu nog in de tuin gaat werken!!!
Vragen of hij een doggiebag mee wil nemen. Blijft toch altijd wel over. Of naja, misschien niet bij die bouwvakkers...hmmmm. Hey, je kan het altijd proberen toch?
morgen 01 aug. 27 graden zondag 02 aug. 22 graden maandag 03 aug. 22 graden dinsdag 04 aug.24 graden woensdag 05 aug. 27 graden Braaf hihi
Hahahaha ik ben ook bang dat er niks overblijft als die eenmaal begonnen zijn Hoe zou het met Alice zijn... Misschien is ze inmiddels al bevallen Ik wil babynieuws zien!!
nee he... en dan ook nog te bedenken dat het bij ons in het zuiden altijd nog een paar graden warmer is...
Na die dit weerbericht ben ik toch wel blij dat ik aan de kust woon blijft het toch altijd net iets koeler... ook al vind ik het dan nog te warm.. Ik heb vind 7 augustus ook wel wat hebben.... 07-08-2009 maar mag van mij ook eerder hoor hahahaha...
Hier aan de kust is het altijd iets minder warm...dus ik vind het wel goede temperaturen hoor!! Ik ga nu naar moeders. Gaan even wandelen of naar het strand. Tot vanavond! Oh en hier ook trek in allemaal ongezonde dingen! Het lukt me gewoon niet om gezond te eten! Heb geen trek in fruit! Wil gewoon ijsjes, chocola en chips enzo
Oh en hier de lief bestelling nog steeds niet binnen!!! Er staat nu wel uitgeleverd!! En voor degene die het merk Z8 leuk vinden....die hebben vanavond om 21.00 uitverkoop op hun site!! Dus ik ga zeker wat bestellen
@Cjpt, wat een mooie bellypaint!! @Hanna, wat een scheetjes! @Annie, dan zou die volle maan wel eens voor mij kunnen zijn, heb altijd gedacht daar ergens te bevallen, tussen 4 aug en 8 aug @Debzie, gelukkig gaat het weer iets beter met je meid! @MvY, is ook zelfbescherming hoor dat ik dat doe anders word ik ook helemaal zot hier Stiekum hoop ik ook wel eens anders maar duw dat snel weer weg en maak gewoon van elke dag een leuke dag en kijk niet te ver vooruit En ik ben ook een dol op van alles en nog wat op dit moment, probeer het niet te doen maar kan zo van alles opvreten @Daan, kijk hier eens voor het weersbericht van je woonplaats volgende week Weersverwachting Apeldoorn (Nederland) | Vakantie ReisWijzer So nu eerst even bammetjes eten!
Nou zelfs met de kustwind waar we hier ook vaak mee gezegend zijn vind ik die temperaturen net iets te warm. Maar goed, kan zowiezo altijd al slecht tegen warmte. Ga de Gamma bouwemmers maar weer tevoorschijn halen. Staan nu bij mijn bed voor een eventuele bevalling maar doen het ook HEEEEL goed voor voetenbaden. Lekker groot en hoog!