hey meiden heb gelukkig wat beter geslapen vannacht. bedankt voor de belangstelling buddy/petrabr. wel er vaak uit om te plassen, maar dat vindt ik niet zo'n ramp voel me vele malen beter als gister hebben jullie nog plannen voor vandaag?? ga straks even bij mijn moeder op de koffie, en dan vanaaf hebben we bbq van vrienden van ons, heb ik wel zin in. oja vandaag 36 weken! ja petrabr/buddy voor ons begint het aftellen nu ook al, spannend allemaal... fijne dag vandaag, en kom vandaag nog wel een paar keer checken of er al beebs geboren zijn
Ohhhhh het is bijna 1 augustus!!!! Spannend...De meeste meiden zijn in het stadium dat beeb geboren mag worden, JEUH!!!
heb misschien nog een hele rare vraag: zie bij meiden dat er weleens getoucheerd is, en dat de vk dan het hoofdje van de beeb kan voelen. mijn vraag is hoe dat kan?? er zit toch ook nog een slijmprop voor?? dan voel je toch niks? ben benieuwd hoe dat zit, hopelijk vinden jullie het een niet al te rare vraag
Sarah: Hè gets wat zielig! Inderdaad K-ratten! Annie22: Lijkt me een goede deal, eerst Daan vandaag en dan ik morgen... En jij dan daarna!Oh, en Ollekebolleke dan ook op 2 augustus! Daan: Hihi, ja dat hebben wij dus ook gedaan op het kaartje... Daar staa inderdaad ook 01-08-2009 op...vonden we zo mooi staan! Mijn mams viert morgen dr verjaardag... Maar ze zegt zo iedereen af zei ze! Hihi! Heb net spullie op mijn arm gedaan, dus inderdaad voorlopig even geen geboortekist-geknutsel! Ollekebolleke: Succes bij de gyn en veel plezier met je mama, wat een fijn gevoel moet dat zijn dat ze weer terug is! Marieke: Dat had ik dus ook...misschien is dat beurse gevoel wel een goed teken... En het begint nu ook weer terug te komen trouwens... Dus wie weet! En ja hoor, je mag het meer dan zat zijn! Maar dan morgen weer met frisse moed verder, kee? Want dan is ( sorry...) 3 weken nog wel lang hoor als je dat zou moeten wachten! Dat is natuurlijk niet zo, kindje komt gewoon mooi op tijd, maar toch.... Monqique: Donderdag gestript? Huh? Heb ik iets gemist? Cjpt: Wat is je bellypaint prachtig geworden! En wat een mooie ronde buik heb je! Plaatje met naam mis ik ff, maar wat je schrijft hebben wij ook. Het klopt gewoon, de naam die we hebben! Grappig is dat. Ginny: veel plezier vanmiddag! Mooie dag hebben ze! Debzie: Was ook een gekke week voor je, helemaal niet raar zo'n huilbui! Fijn dat je je nu wel een beetje beter voelt. MvY: je klintk alweer iets beter en als je ee baaldag hebt dan mag je ook lekker aan de chocola hoor! Hier geen last van, ook gene echte trek of zo... Daan: jasses, die temperaturen! Ik wil op 1 augustus bevallen... Maar we hadden al bedacht dat het dan vanavond begint en dan dat ze in de nacht, of vroeg in de ochtend wordt geboren. Dan heb ik niet zo'n last van die warmte... tuinierse! DesireeK: Die datum vind ik ook zo leuk! Maar dan ben ik al een week overtijd... Heeft nou niet echt mijn voorkeur... Zo, weer bij... Hier zijn de boodschappen binnen, lekker ook tijdschriftenpakket gehaald mét puzzelboek.. Lekker suf puzzelen straks. Oh en ook een leuke roze, stoffen, slinger en een "Hoera-een meisje-slinger" en roze wasknijpers om de kaartjes op te hangen. Nu even de was ophangen en maar weer eens plassen... Zucht.. Liefs, Pluis
Pfoe, 't is hier warm... (Hier is net onder Nijmegen) Ik wil een korte broek aan maar ik pas niks meer!!!!! Het enige wat nog lekker zit zijn joggingbroeken, ik trek alleen nog "normale" broeken aan als ik de deur uit moet want alles knelt. Heb me helemaal gek gezocht naar een beetje comfortabele zwangerschaps-korte-broeken, maar die kan ik dus nergens vinden. Denk dat ik dadelijk toch maar een joggingbroek ga afknippen en daarin ga wonen de komende week
zwaaierdezwaai, @ Mik, ik ben alleen bij mijn bevalling getoucheerd dus heb geen antwoord op je vraag. Misschien iemand anders? Met mij gaat alles zn gangetje. Morgen gaan Andy en ik lekker een kort weekendje weg en daar heb ik heel veel zin in. Langzaam maar zeker is bij mij ook zo goed als alles klaar voor de nieuwe baby. Heb vanmorgen de kleertjes gewassen en gestreken en in de kast gelegd. Ik vind het zowieso een wonder dat ik dus toch op mn gemakkie alles op tijd klaar heb.
Annie, oh thnx voor de tip over Z8!! Vind het zo'n dure kleding... Dus ga zeker om 21uur direct op hun site snuffelen hihi. 'Hoop dat je Lief bestelling snel komt... Aguamiga, zo herkenbaar! Hier past dus ook NIKS meer! Heb nog 1 broek die pas (en me joggingsbroek dan)... Heb net ff lekker in bad gezeten.... Daarna weer op bed gelegen maar ben te onrustig....
@ Miekiepluis, joh wat maakt het uit om te bevallen op iemands verjaardag? Als dat kind er maar snel uitkomt he?! Haha, zou mij echt niet boeien hoor! Dussuh... werpen met die handel! @ Aquamiga, hier zitten mijn broeken ook niet meer. Maarja, ga geen nieuwe meer kopen. Thuis dus ook óf joggingsbroeken of gewoon in mijn onderbroek haha. Als ik naar buiten moet dan heb ik nog wat rokken en tuniekjes die wel gaan, hoewel de hempjes en leggings die erbij horen ook te warm en strak worden. Ach, zweten doen we toch wel ;o) Zo ik ben lekker met een stapel tijdschriften en boeken in de tuin gaan zitten. Konijnen lekker losgelaten dus die zijn aan het flippen van al die vrijheid! Tis echt zielig, ze mogen de laatste weken nooit meer uit hun bak. Ik heb gewoon geen geduld en als ik het zat ben er ze weer in de bak moeten dan ben ik niet meer snel genoeg om ze te vangen haha. Maar nu vond ik ze zo zielig vandaag. Dus toch maar 2 nijntjes vrijheid gegeven voor een dagje. Krijg alleen het zonnescherm niet meer naar beneden ARGH! Dus nu moet ik zo echt mijn tuinstel etc gaan verplaatsen want kan natuurlijk niet in de volle zon gaan zitten. (lekker zo'n tuin op het zuiden)
Goedemiddag meiden, Geen nieuwe babies zo te zien. Toch steeds weer spannend.. Ik heb vandaag een MEGA-BAAL-dag. Vanmorgen uit slof geschoten tegen mijn schatje omdat ie maar bleef vertellen over wat voor leuke dingen er de komende tijd allemaal wel niet zijn (waar ie dus niet heen kan), wie hem had uitgenodigd voor wat etc. Hij bedoelde het niet lullig, maar ik vond het wel even genoeg. Ik bedoel: ik heb ook heus zin om weer eens naar een leuk feestje te gaan, maar ik zit al 9 maanden voornamelijk thuis 's avonds. Toen liet ik (weer) een beker uit mijn (weer) slapende hand vallen en vervolgens begon ik keihard te huilen. Heb het zo gehad even! En als ik er dan aan denk dat ik ws ook nog een maand of 3 borstvoeding ga geven (en dus nog niet even lekker weg kan) word ik niet vrolijk op dit moment. En daarover voel ik me dan weer schuldig. En toen moest ik dus weer huilen. Bah. Hoop dat dit snel over gaat. En dat de baby snel komt. Wil weer gewoon ' gewoon' . Verder net eindinspectie gehad in mijn appartement. Mijn zusje neemt het over en vanaf nu is het huisje waar ik 10 jaar woonde dus niet meer mijn huisje. Heb nu een veel mooier huis, daar niet van, maar als ik dan toch sentimenteel ben dan kan ik hierover ook nog gaan huilen. Er komen zo twee vriendinnen op de thee. Hoop dat ik de energie heb om leuk te doen. sorry voor mijn klaagzang
@Mik, je moet je baarmoedermond zien als het tutje van een ballon Is je baarmoedermond rijp of verweekt dan is dat tutje weg, daarna ga je dus ontsluiting maken en kan je Vk er met haar vingers in. Dat er dan nog een slijmprop zit maakt niets uit en ook de vliezen zitten er nog he! Daar duwt ze wel doorheen of eigenlijk dus tegenaan @Pluis, ze willen me volgende afspraak, donderdag dus evt strippen. @Aguamiga, ik heb hier thuis ook joggingbroeken aan, heb geen korte broeken maar wel katoenen 3/4 broeken van de Miss Etam @Anna, herkenbaar! Die mannen hebben echt niet in de gaten hoe klein ons werelde is geworden en dat wij dat misschien ook wel helemaal niet leuk vinden En ohhh wat vinden zij zichzelf dan zielig he.
Hoi meiden, Ik kom net terug van de VK. Alles was goed, alleen erg veel vocht.. JOH... dat wist ik nog niet. hahahahah Bloeddruk 130/75, was iets hoger dan de vorige keer, maar niet erg. Urine was goed, geen eiwit erin. En nu mag ik volgende week al weer komen. En op 11 aug krijg ik een groeiecho. Jippie! Da's lang geleden!! NOg even binnen spieken Ga zo even slapen en dan naar de man van mijn vriendin bellen. Ik heb het hier nog niet gezegd, maar ze heeft borstkanker en wordt vandaag geopereerd. Erg naar allemaal. Hopelijk gaat de operatie goed en het herstel natuurlijk....
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ======================================================================= Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - Lengte? (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) 22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug) 23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug) 26 juli - Hugo - zoon van Rian83 - 37w5d - 2.07 uur - Gewicht? - Lengte? (5 aug) 26 juli - Yasemin - dochter van Assi - 38w1d - 8.03 uur - 2840 gram - 48 cm - (8 aug) 27 juli - Elias - zoon van Rianne80 - 38w2d - 13.23 uur - 3560 gram - Lengte? - (8 aug) 27 juli - Lisa - dochter van Simmer - 39w1d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (2 aug) 28 juli - Florine - dochter van Jessie86 - 38w5d - 11.34 uur - 3120 gram - 47 cm (6 aug) 29 juli - Rens - zoon van Liefie - 39w6d - 1.47 uur - 3020 gram - 50 cm - (30 juli) Er zijn al 9 jongens geboren! Er zijn al 5 meisjes geboren! Afspraken: Juli: 31: Hanna VK 31: Marina VK 31: Ollekebolleke gyn Augustus: 3: cjpt Vk 4: Welpje VK 4: Noa VK 4: Roos VK 4: Lieke1979 VK 6: Mik VK 7: Daan78 Vk 7: Hanna1974 VK 11: Lieke1979 VK 11: Hanna1974 groeiecho 13: Mega Babs gyn 20: Mega Babs gyn Uitgerekend op: 1 augustus: Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979 Renate007 Miekiepluis - Buddy: Roos & cjpt 3 augustus: MamaVanYouri - Buddy: Rianne80 Fon - Buddy: Sanell 4 augustus: Welpje 6 augustus: Ceertje Jingi - Buddy: Simmer linnie123 Sarah1987 - Buddy: MamaDeluxe 7 augustus: Kanela Alice Anna1976 Hibatullah 8 augustus: Marieke1983 - Buddy: Verhip 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 10 augustus: Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82 Roos -Buddy: Miekiepluis 11 augustus: Lieke1979 12 augustus: wolliewobbel 13 augustus: DesireeK -Buddy: Mvja 14 augustus: Inkerbell Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje Carlie 18 augustus: Verhip - Buddy: Marieke1983 kim3 - Buddy: Stephanie87 Aguamiga Gentle 19 augustus: tal (Mama 1985) 1ste Wondertje Blurry - Buddy: Kippy 20 augustus: Annie22 - Buddy: Noa307 Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Ollekebolleke Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik Morgenzon 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Er worden nog 20 Meisjes verwacht! Er worden nog 19 Jongens verwacht! Van 8 beebjes is het geslacht Geheim! Van 14 beebjes is het geslacht Onbekend! Gezocht Buddy: Kanela Linnie123
Aguamiga: Ik heb ook nog 1 spijkerbroek waar je me in uit kunt tekenen, en gelukkig nog 2 zomerbroeken van de Hennes, alleen die zitten nu in de was... Nog ff volhouden meid! Anna1976: Ik herken je gevoel zo goed! Ik wil ook weer gewoon 'gewoon'... Mijn eigen lijf weer terug zonder al die pijntjes... Maar het is voor een goed doel zeg ik dan! Hanna: Jeetje, dat is wel heftig zeg... Lief dat je even naar die man gaat.. Sterkte daamee! En wat goed dat je CJPT ook als buddy achter mijn naam had gezet! CJPT: Hihi, ik zie je al gaan...elke keer die stoel versjouwen... Fijn dat de Nijnen blij zijn met hun vrijheid... Wij hebben een oppaskonijn van de buren en die holt inderdaad ook al de hele middag zich het ongans... Hier behoorlijke steken in mijn onderbuik, maar geen harde buiken of zo... Dus zal wel voorwerk zijn... Sjeetje jongens, morgen heb ik gewoon de uitgerekende datum bereikt... Had echt gedacht dat ik dat niet ging halen! Maar goed, we zien wel wanneer mevrouw zich aandient! Vind het nu toch wel reuze spannend worden allemaal... Liefs, Pluis
Daan, je hebt nog geluk met je temperatuurtje volgende week!! Ik vind net dit rijtje voor bij ons...: za 27 graden zo 21 graden ma 22 graden di 26 graden wo 31 graden Daarna blijft het nog dagen in de 30 graden hangen... Ik wil dus dit weekend of volgend weekend, maar voor de volle maan doe ik niet meer mee!!! Mik, bij mij kon ze het toen ook voelen (deed wel zeer toen). Volgens mij is je bmm geen bot ofzo, maar dat is puur spierweefsel. Ze kan dus niet echt het hoofdje aanraken, maar wel voelen dat het hoofdje daar zit. Er zit dus zeker nog wat tussen haar vingers en het hoofdje, anders zou je ook al ontsluiting moeten hebben. Bij mij voelde ze dit al met 32 weken ofzo, toen ze net gedraaid was. Aguamiga, heel herkenbaar! Ik moest net ook een andere broek aan van manlief, maar bij thuiskomst heb ik weer mijn kloffie aan. Ik heb 2 driekwartbroeken die wel fijn zitten, maar qua lange broeken alleen nog 1 spijkerbroek die ik echt langer aan kan hebben. Het zit ook allemaal strakkig en knellend... Applaus voor pluis! Dan heb je het toch maar mooi 40 weken volgehouden! Pffffff, ik hoop dat ik dat niet hoef... Heb net maar bedacht dat de beeb alleen kan komen als ik klaar ben, dus net in de stad nog maar gauw even wat laatste dingen gehaald. Papier voor de kaartjes, voedingsbh en we hebben gekeken voor enveloppen. Ik vind de gekleurde mooier, maar manlief zegt (ook wel waar) die zijn echt 10 keer zo duur en mensen gooien dat toch weg... Nou ja, nog even bedenken. Wel mooi papier nu iig. En nu ben ik dus bek af. Ik voel me net een hoogzwangere vrouw... Oh! Dat ben ik ook! Ik blijf de rest van de middag lekker op de bank. Tas is ook al opnieuw netjes ingepakt, dus die is nu echt klaar!
@gentle en monique27: bedankt voor de uitleg, nu weet ik ongveer hoe het allemaal zit net bij me moeder geweest op de koffie, was wel gezellie ga nu de pc afsluiten en beneden tv kijken. weet niet of ik vandaag nog online kom, omdat we vanaaf niet thuis zijn. ander kom ik zoiezo morgen weer even spieken iedereen nog een fijne dag/avond, ook voor degene die een baaldag hebben...
Hebben jullie allemaal je tas/vluchtkoffer echt helemaal ingepakt en dicht? Bij is het nog steeds zo dat de helft erin zit / eruit hangt ;o) en de andere helft ik nog bij elkaar zou moeten graaien als ik echt naar het ziekenhuis zou moeten. Net als tandenborstel/haarborstel/make up/luchtje/telefoon/opladers etc die gebruik ik nu toch dagelijks nog. Dus dat ga ik niet in die koffer doen want dan blijf ik hem in- en uitpakken. Net lekker 2 pizzabroodjes zitten eten en nu MAAGZUUR!!! Mijn god zeg! Ga er maar een bakkie vla tegenaan gooien. @ Miekepluis, leuk he die nijntjes? Ze hebben net een uur uit liggen hijgen in de schaduw om vervolgens nu weer flippend door de tuin te rennen haha. Oh en zit inmiddels wel onder mijn zonnescherm. De aanhouder wint (en heeft nu pijn in haar rug maar zit wel lekker in de schaduw ;o)
cjpt, ik ga sowieso naar het ziekenhuis, en blijf daar ook 2 dagen. Ik heb dus gewoon 2 sets gemakkelijke kleding, een nieuwe tandenborstel, kleine verpakkingen shampoo enzo, alles er maar gewoon wel in gepakt. Ik kan me voorstellen dat je dat niet doet als je alleen voor de bevalling er heen zou gaan (eventueel). Oh, en ik heb nog een klein lijstje met dingen die we op dat moment nog mee moeten (opladers, telefoons, mutterpass, verzekeringspasje, enz). Het meeste niet in ieder geval! Ik vind het ook een belachelijk grote koffer, maar ja, ik moet voor mezelf én de baby 2/3 dagen rekenen... Neem ik toch liever allemaal meteen mee! Au, ik heb me toch last van kramp. Wel een beetje in vlagen, maar het voelt niet echt als harde buiken ofzo. Meer als rugpijn/menstruatiepijn en ik kan er geen fijne houding bij vinden... *vind zichzelf heel zielig*
Hanna: wat een schatjes zeg!! Cjpt: wow das inderdaad een mooie bellt paint! Debzie: wel lief dat je mannetje er helemaal voor naar huis is gekomen. En we duimen hier nog steed voor je hoor, dikke knuffel!! Annie: onze naam schijnt ook populair te zijn, maar jammer dan ik vind hem ook mooi dus gaan wij gewoon lekker ons kleintje noemen zoals wij willen! Daan: hmm je brengt me op slechte gedachtes, mc flurry kitkat!!!! die is echt lekker, de mac roept alweer!! Anna: vervelend dat zon baaldag hebt, maar als je bv geeft kan je echt wel af en toen een avondje weg, lekker de kleine mee en de voedingen heb je zo bij de hand. Maar ik snap je wel hoor, gewoon weer eens gewoon zijn! Dikke knuffel voor je baaldag! Cjpt: vluchttas, hmm ik geloof dat ik me daar nog in moet gaan verdiepen ik heb nog helemaal niks bij elkaar, moet ik morgen maar eens gaan doen denk ik! Zo en nu ff EGO Ik ben dus vanmorgen bij de gyn geweest, om een echo te maken omdat ze wilden weten waarom de beeb nog niet was ingedaald en tegelijk op mijn aanvraag ook een groeiecho! Nou ik was helaas iets te laat maar mochten evengoed gewoon door Vervolgens een rare vent, vond hem nou niet echt heel erg aardig ofzo, beetje ongeintresseerd. T was ff snel kijken meten en voelen, vervolgens deed het echt zeer dus ik gaf dat aan, zegt ie ow nog even en dan ben ik klaar Ja hallo het doet echt zeer:x Dus verder mijn mond maar braaf gehouden. Nou de beeb was volgens zijn metingen 4 dagen achter, naar mijn idee niet heel erg maar toch wil hij me volgende week weer terug zien Wat mij meer zorgen baarde was de bloeddruk die de assistente op nam, eerst was deze 180/80 dus ff wachten en vervolgens mijn andere arm welke ze normaal ook gebruiken 160/100 Ik schrok hier best wel van, maar ze heeft het door gegeven aan de gyn en die heeft er vervolgens niks meer over gezegd, dus wat zal ik hier mee doen Ik ga dit weekend ff afwachten en bel maandag de vk maar even, wil toch dat mijn bloeddruk en keertje extra gemeten word, want ik vind dit wel heel erg hoog! Daarna ben ik door gereden naar mijn moeder en heb daar de nodige kadootjes gekregen, voornamelijk kinder dingetjes Een draagzak, de nodige kleding en onze verslaving, canadese slasaus en canadese koffie!! Ik ga dus vanavond weer lekker aan de koffie En nu ga ik ff met vriendlief naar de houthandel hier om eens te kijken naar een tuinhuisje! Weet niet of ik vandaag nog online kom, want mijn vader is ook jarig dus we gaan vanavond weer op visite! Kussie van hiero
cjt: echt een mooie bellypaint. Ik heb trouwens hetzelfde konijn! hanna: leuke foto van de kittens!!! debzie: gelukkig gaat het weer wat beter, maar wat balen dat het nog niet achter de rug id. Daar had je toch op gehoopt toen je maandag naar het zkh ging he... bedankt voor de lieve reacties op mijn klaagzang van vanmorgen! Doet goed!!! Heb net thee gedronken bij een vriendin en ik wacht nu in spanning af op de katheterisatie van mijn moeder. Ze zou om 13:15 u opgehaald worden, maar is nog steeds niet aan de beurt door een spoedgeval. Balen!!! Mijn vader en ik rijden dadelijk toch maar naar Maastricht om haar wat gezelschap te houden. Hopen maar dat ze een goede uitslag krijgt vandaag en niet hoeven te wachten tot na het weekend.