@mvy, oh dus je moet je groot houden!! Nou hier hoeft het niet hoor!! Ga je straks wat voor Youri bestellen van z8?? Of ook voor je dochter En ik vind het ook altijd wel erg duur hoor!!
Annie, thnx vind het echt een domme opmerking van hem... Weet nog niet of ik wat ga bestellen, kan nu niet kijken wat ze allemaal hebben, best stom. Dus eens kijken als er leuke, goedkope dingen bijzitten Maar man vroeg net of we morgen naar de stad gaan dus dan moet ik ook nog wat budget overhouden
hoi meiden alles goed met jullie? hier wel hoor heb een dagje geshopt wel op zwangere tempo hihi. was even bij de ikea en bij de gardo en toen nog even naar alkmaar dus was geslaagd dagje. dus heb niet zoveel fut meer over om op iedereen te reageren morgen ben ik weer van de partij. @hoops gefeliciteerd met jullie zoonj. @hanna wat een leuke katjes. @monieq nou ik hoop maar dat je beeb uit zich zelf komt, en nog voor het mooie weer hihi. @nita kop op meid nog ff volhouden en dan heb je een mooi mannetje in je armen en weet je waar voor je het gedaan hebt, en ik kan begrijpen dat je liever niet in je apperment bent hoog zwanger met zulk weer wat er aankomt. nou meiden fijn avond nog en tot morgen
Ahhh heeft iemand verstand van computers enzo?? Ik heb schijnbaar iets verkeerds geinstalleerd want krijg ineens de hele tijd pop-ups... Iemand die weet hoe je dat weg krijgt?
Heb ook jou foto's even bekeken! Leuk hoor! En ook mooie buik!! En nee geen verstand van computers hihi...
@Hanna, je bent deze ellende van nu echt meteen weer vergeten. Je zit ineens in een heel andere wereld, ja ook met zijn moeilijke dingen maar dat kleine mensje gaat zo zo zoveel goed maken ook! @MvY, die van mij denkt ook nog steeds dat ik superwoman ben hoor! Kom maar even lekker op mijn schouder huilen En sorry van de pop-ups weet ik ook niet
Hoi meiden, Hier ben ik ook nog eens! Hoe gaat het nog met jullie allemaal? Wie is er al bevallen? Ik heb even de tijd niet meer gehad om te komen reageren. Hier gaat het redelijk Dinsdag ben ik opgenomen in ziekenhuis omdat ze tijdens de controle wat eiwitten hebben gevonden in mijn urine, mijn bloeddruk stond wat hoog en ze dachten aan zwangerschapsvergiftiging! Het was een vervangende gyn en ze zei dat ze ons meisje ging laten komen als de bloeduitslag niet goed was. Was dat ff schrikken. Gelukkig bleek alles in orde te zijn en mocht ik woensdagavond terug naar huis. Zijn jullie kindjes ook nog zo actief in de buik?? De mijne is erg actief en ze stampt vooral op mijn ribben. Kan bijna niet meer op mijn zij liggen van de pijn. Hoops proficiat met de geboorte van jullie zoontje!! Linnie123 : enige deelneming met je opa. Wat naar dat je dit moet meemaken. Sanell : wouw tof al 2 cm opening. Hier nog maar 1 cm, maar het is een begin he Miekepluis : ik hoop voor je dat het snel begint of dat het al begonnen is. Nita: ik begrijp je volkomen. Het wordt idd heel erg lastig, morgen is het augustus en dan worden we allemaal mama. Daar moeten we ons aan optrekken he. We gaan dit allemaal heel snel vergeten als we eenmaal ons boeleke in onze armen hebben. Maar ik zou toch zorgen dat je goed uit gerust aan de bevalling kan beginnen hoor! Zo ik denk dat ik de meeste heb gehad, en voor de anderen die ik ben vergeten en spijt me verschrikkelijk, maar ik zit er soms ook door. Vooral s'avonds pfff! Goede avond allemaal en laat jullie maar goed verwennen he meiden Groetjes en dikke knuffel aan iedereen Babs
Dankje Annie Toch leuk om de gezichten te zien van de meiden hier op het forum! Monique, ahhh dankjewel. Jij ook zo'n mannetje, maar die is ook bouwvakker toch? Mega babs, oei dat moet schrikken zijn geweest he. Gelukkig ben je nu weer lekker thuis. En hier niet zo'n actief babytje gelukkig. Jammer dat er niemand verstand heeft van de pop-ups maar had het al gedacht hoor. Niet erg.
@Hanna, zo wat een schatjes, als ik dat zie zou ik er ook wel een bij willen...maar ik doe het niet hoor, ben de 2 die ik nu heb af en toe zo zat... @ollekebolleke, wat een rare vent! vind je bloeddruk inderdaad erg hoog...goed in de gaten houden dat je geen andere klachten erbij krijgt. ik heb niks byzonders te melden, week is bijna voorbij en ik heb deze week weing thuis gedaan omdat vriend thuis was..kan ik volgende week dus weer aan de slag! Moet ik natuurlijk niet ineens gaan bevallen.
Toch nog even online... Even voor iedereen een back to reality-check... Kreeg net een krabbeltje van een vriendinnetje die al 2 miskramen heeft gehad.. Ze schreef dat het nu niet lang meer zou duren en dat we binnenkort ons kleine kruimeltje in onze armen zouden hebben... Wat een geweldig vooruitzicht moet dat zijn.... Daar werd ik wel even stil van... Tuurlijk, die laatste weken zijn echt niet tof en tuurlijk, klagen moet je lekker doen want het lucht zo lekker op en daar doe ik heus heel hard aan mee... Maar toen ik dit las kreeg ik toch een goeie brok in mijn keel! En wat Nita schrijft is ook zo hoor, dat er heel veel mensen een moord doen om zich zo te voelen als dat wij... Maar soms is het wel ff bikkelen hè meiden.. En dan hebben we die bevalling nog niet eens gehad! En die kerels die maar denken dat het een piece of cake is, zo'n zwangerschap helpt natuurlijk ook niet! Maar meiden, ik ben weer van mijn baalbankje af en ik zeg...Kom op! Nog even volhouden en dan heb je het mooiste wonder in armen! Zo...en nu is Pluis weer moraalridder af hoor... En klaagt ze waarschijnlijk morgen weer keihard mee... Annie22: Ik werd wel blij van jouw reactie! Is natuurlijk helemaal waar dat die kruimel daar druk bezig is om alles in werking te zetten..Zo had ik het nog helemaal niet bekeken.. Domdomdom!! Daar knapt een mens weer van op zeg maar! Meiden, ik wens jullie een fijne avond, met veel weeën en anere bevallingsverschijnselen! ( Hihi...) Tot morgen! ( naar het er nu uitziet...) Liefs, Pluis
Ollekebolleke, dat is een raar verhaal! Dat ze dat ook zomaar laten gaan dan en niets er over zeggen... Heb je vaker een hoge bloeddruk gehad? Moon, ghighi, tsja, ik durf me vaak niet zo over te geven aan zo'n "stempel", zeker niet het "hoogzwanger-stempel"... Ik heb ook het idee dat vriendinnen van mijn leeftijd het niet helemaal snappen (kun je niet meer een dagje shoppen?) en "oudere" vrouwen (sorry voor wie zich nu aangevallen voelt) zijn meestal meteen erg inlevend en helpen je met ALLES... Welke ik liever heb weet ik nog niet... Aguamiga, hier in Duitsland zeggen ze zelfs dat het een bakerpraatje is dat je moet gaan liggen als je baby nog niet is ingedaald. Wie je moet geloven, geen idee. Ik ben blij dat onze uk gewoon lekker met d'r hoofd diep tussen mijn benen hangt, dan hoef ik daar niet over na te denken Alhoewel prettig anders is! Nita, dikke knuffel! Mag je na die 37 weken niet ingeleid worden eerder? Ik kan me zo goed voorstellen dat je het niet trekt, ook nog in je eentje. Ik zou niet weten wat ik nu zonder mijn man zou moeten! Pffff... Heb je een beetje een uitzichtspunt wanneer ze wel iets voor je kunnen doen? Monique, helemaal gelijk! Ik probeer ook echt elke dag 1 ding te doen, en verder lekker op de bank of achter de laptop. Nog maar eventjes, dan zijn we allemaal drukke baby-mama's!! MvY, heb je niet ergens een pop-up blocker uit gezet? Misschien even in je Internet Explorer of Firefox kijken of er ergens iets over staat... Vaak worden ze automatisch geblokkeerd, maar dat kun je ook uitzetten. Hier ook al zo'n pijnlijke dag. Ik lig ook totaal niet meer lekker en ben echt een aantal keren bijna knock out gegaan toen ik op mijn rug lag... Waarom voel ik daar niets van als ik op mijn rug lig, maar pas als ik dan op sta?? Begrijpen jullie dat? Brrr, en net kon ik bijna niet lopen van de doos-pijn. Ik weet niet hoe het komt, maar als ik op mijn zij heb gelegen doet mijn onderkantje daarna zooooo pijn. Oh, en hebben jullie het ook zo benauwd als je een harde buik krijgt? Oef hee, ik krijg dan echt onwijze druk op mijn longen... Heb vroeger wel astma gehad, zo voelt het een beetje. Heel naar! Is er nog plek op dat baal-bankje? Mag je daar ook op hangen met een kussen tussen je benen?
* pinkt een traantje weg * Pluis, je hebt gelijk. Helemaal gelijk. *zucht* Het leven is geen krentenbol...
Pluis, je hebt helemaal gelijk... We moeten gewoon nog even doorzetten (maar waarom is dat soms zooo moeilijk??) en binnekort hebben we allemaal ons lieve beebje in onze armen... Gentle, heb ff gekeken maar die staat gewoon aan. Thnx voor de tip! Ennuh tuurlijk mag je op de bank met een kussen tussen je benen hihi. Ik herken de pijn niet die je hebt, klinkt wel vervelend zeg.
Joehoe, ben er nog hoor. Kom me even netjes melden. Heb alles bijgelezen, maar ga even niet reageren. Maar wel voor iedereen: ((((((((((((((((((((((((((((Knuffel)))))))))))))))))))))))))) Denk aan jullie.
Wij gaan morgen heerlijk een weekend weg, ik heb er harstikke veel zin in! gaan we vieren dat we elkaar 2 jaar kennen. Ik ben het zwanger zijn nog niet zo heel zat, al heb ik zin in een avond flink doorzakken, ik kan me nog steeds niet voorstellen dat er bijna weer een mensje ter wereld komt, waarvoor ik heel mijn leven ga zorgen