Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo net even wat gegeten van de BBQ, lekker! Nu weer een flink glas melk want van pindasaus krijg ik maagzuur haha.

@ Petrabr, 2 jaar bij elkaar? Jullie zetten er vaart achter dan met nu al de 2e onderweg haha. Ligt er een voetbal elftal in de planning of is er hierna even rust?

@ Miekepluis, tja meid, kan me niet anders dan bij je aansluiten.

Tuurlijk mogen we af en toe even lekker keihard klagen, dat hoort erbij. Maar laten we wel proberen het in perspectief te zien allemaal.

Ik probeer me op rotdagen ook heel erg bewust te blijven van het feit dat ik hier 2,5 jaar van gedroomd heb. En als ik deze pijn vergelijk met de pijn van toen ik lag te creperen tijdens mijn miskraam dan is dit ineens een eitje!

Dus voor iedereen met een baaldag vandaag:

Kom op meissies, wij kunnen dit! Wij zijn immers de super-augustus-mama's!! Dus koppies omhoog en dikke buikies vooruit!

2. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    hihi...dikke buikies voorruit! ik ben het nog niet echt zat, al zit die buik soms vervelend in de weg, maar ik zal het ook wel weer missen hoor, vooral het gedraai in je buik. Kijk ook wel weer uit naar mijn normale lichaam en naar het shoppen naar nieuwe normale kleding! dat je echt kunt bukken zonder je benen wijd te moeten doen en zonder een scheut zuur in je slokdarm.. maar ja ik geniet nu nog van de beeb in mijn buikie want dat zal ik zeker gaan missen!

3. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Mega Babs, dus ook zware laatste loodjes voor jou
    Wat zullen jullie idd geschrokken zijn van de week, gelukkig niets aan de hand!

@MvY, die van mij is electricien maar idd wel beetje richting de bouwvakkers;)
    Maar ligt ook heel erg aan zijn opvoeding.

@Pluis, je heb gelijk hoor
    Maar je weet nooit hoe zwaar die laatste loodjes zijn tot je ze meemaakt.
    Natuurlijk hebben we er allemaan naar uitgekeken en genieten we ervan, maar dat het zo verdomde zwaar kan zijn dat hoor je nooit, dan mag je niet klagen en moet je voor de buiten wereld blij zitten wezen
    Dus dat doen we maar weer braaf he:)

@Gentle, die bekkenpijn heb ik ook als ik gelegen heb

@Petrabr, geniet van jullie weekend!!

@Jingi, kan jij nog bukken dan:p

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

#16844 Marieke1983, 31 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jul 2009
    Hoi hoi,

@Miekiepluis, je hebt ook gelijk. kan me voorstellen dat je stil wordt van zo'n sms...waar klagen we eigenlijk toch over??

@Gentle, vind het ook klinken als bekkenpijn! ik heb er ook last van.

toch hier een baaldag, en die heb ik niet vaak!
    ik(de meest waardeloze huisvrouw van NL) heb namelijk last gekregen van nesteldrang... en dat is heel irritant. mijn vriend weet niet wat hem overkomt, want ik ben compleet aan het stressen over dat alles nog 3x schoongemaakt moet worden..;)

ben zelfs naar de ikea geweest om dingen voor het huis te halen die al heel lang op de planning staan.

net moest ik keihard huilen omdat mijn vriend vanavond en zondag weg is :(

dus al met al een beetje vreemd vandaag...

volgens mij gaat het niet lang meer duren!

5. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Marieke, klinkt idd alsof het niet lang meer duurt!!

Nou ik ga even in bad dus tot morgen allemaal!!
    De krampen blijven en heb nu ook last onderin me rug pff...
    En net weer een deel van de bekende prop...dacht dat ik het al kwijt was geraakt vorig weekend...blijkbaar dus nog niet helemaal!

Fijne avond allemaal!

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nou, Annie, lekker rustig in bad dan maar! Hier doet ook nog alles pijn, maar ik ga maar gewoon naar bed denk ik. Ik weet ook niet wat er nog helpt... Morgen is manlief de hele dag werken, dus dan heb ik ook vaak weer zin om wat nuttigs te doen.

Slaap lekker straks allemaal! Hopelijk hebben we morgen de eerste echte augustus baby's!!! Oh, en wel meisjes he, want die lopen weer zo'n eind achter!

7. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Pluis, kan me voorstellen dat je daar stil van wordt. Ik heb op mijn afdeling op het werk twee stellen die kinderloos zijn gebleven terwijl ze jarenlang alles op alles hebben gezet om kinderen te kunnen krijgen. Tegenover hun durfde ik ook nooit toe te geven dat ik ook wel eens een verschrikkelijke baaldag had en het niet meer zag zitten.

Annie, heb je wel PB gehad hoor! En er eentje terug gestuurd :).

Petra, oh een avond flink stappen heb ik ook zo'n zin in. Maar ik denk dat als beebje er dadelijk is dat ik absoluut niet meer weg wil bij hem :D.

Ik kruip ook maar weer m'n bed in. Hopelijk in ieder geval een paar uurtjes slapen vannacht!

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ja de vaart zit er lekker in bij ons. Hierna dus geen zwangerschap er achteraan want vriendlief kent me zowat alleen maar zwanger :D maar we genieten nog steeds enorm van onze prille verliefdheid, elkaar en ons gezinnetje.

Ik vind het een supermotto: de super-augustus-mama's, ik doe mee. Kin omhoog, neus in de wind en buik vooruit. Het is genieten geblzan van het feit dat je je kindje zo dichtbij mag hebben

9. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Oh ja inleiden na 37 weken. Ik wil zelf liever niet ingeleid worden als het niet per se nodig is, hij komt als hij er klaar voor is maar als ik overtijd ga wil ik wel gaan bespreken dat het in ieder geval augustus blijft en niet september wordt. (31 aug ben ik 41 + 2 dus dat mag dan ook wel).

10. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Nita, heb je toegevoegd hoor!!

Nog steeds krampen hier...ik ga slapen!

11. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    hier meld ik me toch nog even... ben vandaag erg druk geweest..

Meldde gister dat ik slijmprop aan het verliezen was, maar kwam er vandaag achter dat dat van gister echt niets voorstelde... JEZUS wat is dat ding groot!!! Hij kwam in 2 delen, maar stond er echt even van te kijken!! (overigens weer helemaal helder van kleur)
    Verder rommelt het af en toe wat, steld niet veel voor....

ps het was toch een groter beest die mijn kip te pakken had gehad. had het hok nog eens doorgelopen en kwam een plek tegen waar het gaas 40 cm omhoog stond. Morgen ga ik schrikdraad om het hok heendoen en dan mogen ze weer naar buiten :D zullen ze wel leuker vinden denk ik....

truste allemaal

12. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hai dames....

Het is nu 1.23 en zit weer beneden...
    Heb zoveel krampen dat ik niet kan slapen..
    Begin me nu toch af te vragen of het geen weeen zijn maarja wil nog niet bellen want het is ook zo vaak vals alarm...
    Nou verder niks te melden. Hihi... zit ik dan beneden, me vriend slaapt!! Pfff...

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hmm sorry Annie, ben te laat om met je te kletsen haha. Tis nu 3 uur en nu zit ik klaarwakker beneden. Vriendje kwam een half uur geleden pas naar bed en ik dus gelijk klaar wakker.

Komt nog eens bij dat ik me gisteravond laat ineens realiseerde dat ik de beeb al heel de dag heel weinig gevoeld heb (en ze is normaal HEEL actief) dus ik ging al onrustig slapen...

Nouja, morgenochtend even in de gaten houden en als ze zich dan niet even goed duidelijk meldt ga ik toch even de vk bellen. Balen ik ze in het weekend moet storen maarja, het is dan niet anders.

Pfff wat zal ik eens gaan doen... in het donker rothangen op een verlaten forum? Licht aan doen beneden en een filmpje opzetten of toch weer netjes terug naar bed en lezen bij een bescheiden nachtlampje? Hihi, met het risico dat mijn vriendje wakker wordt en zwaar geïrriteerd is ;o) Denk dat ik het risico toch maar ga nemen want heb de hele dag plannen dus niet slapen en 's middags een tukkie doen is geen optie.

Nouja, nog maar eens proberen. Night yall!

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hier nog een klaarwakkere!
    Lig al een uurtje wakker te zijn dus ben er nu maar even uitgegaan. Slapen zou wel leuk zijn, maar goed dalijk proberen we weer een poging

15. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Nou het is 6.25 en ik ben er alweer!!
    Jezus wat een drama deze nacht.
    Heb dus me vriend wakker gemaakt want had zoveel pijn. En had dus krampen om de 4 min. Toch maar proberen te gaan slapen en wat denk je.... Ben dus rond 4 uur toch in slaap gevallen! Blijkbaar dus geen echte weeen! Ben nu alweer wakker. Ben ff kopje thee drinken en ga zo weer slapen pfffffffffffff

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ben gelukkig ook nog even in slapp gevallen, maar jeetje wat een droom weer. Gisteren was ik bevallen in de gracht drijvend aan een hondenbot en vannacht urenlang het zieknhuis zoeken omdat vriend de tomtom niet aan wilde doen en telkens zei: ik probeer nog 1 weggetje. Gelukkig niet echt.

@ Annie, wat rot dat je niet kon slapen van de pijn, zie je vandaag nog kans om een dutje te doen?

17. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ja denk het wel. Als ik geen kramp heb tenminste...
    Heb het nu weer om de 5 min...

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Gelukkig was je droom niet echt zeg!! Jeetje!! hihi..

19. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen, ben niet de enige die (weer) vroeg is. Ik kan gewoon geen houding meer vinden die comfortabel is en waarin mijn arm niet meteen in de slaapstand springt. O, wat verlang ik ernaar om weer op mijn rug te kunnen liggen!! :(

Gisteravond nog grote stress hier, want een van mijn katten (en juist de minst stoere van het stel) kwam niet terug. Ze mogen sinds een week naar buiten en dat gaat best goed, maar nu dus niet. Ik was al tig keer de dijk waarop wij wonen afgelopen met brokjes rammelend (alle buren zullen wel denken...) en roepend, maar niks hoor. Nog wel terloops kennisgemaakt met een van de buren die we nog niet gezien hadden. Ten einde raad ging ik uiteindelijk maar naar binnen, hopend dat ie zelf zou komen. Belt die buurman die we net kennen aan, met Casper in zijn armen. Was mijnheer gewoon bij hun naar binnengelopen en zat dus waarschijnlijk al uren in hun huis (= zelfde huis als het onze). O, wat was ik blij. Vandaag laat ik hem mooi even niet weg. Ben steeds bang dat de bevalling begint als een van de twee hertjes de benen heeft genomen...

20. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    O ja, en pijnlijke voorweeën of krampen: praat me er niet van. Heb het nu al ruim een week, maar doorzetten doet het niet. Slijmprop helaas nog niet gezien. Zit wel steeds te loeren na toiletbezoek :D

Deel Deze Pagina