Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Bloem, gefeliciteerd met je neefje!!

Nou, van mijn hele sop-plan komt weinig terecht. Ik ben echt doodop en heb nog niets gedaan. Voel me zo slap en ik heb hoofdpijn... Wie weet heb ik vanmiddag opeens nog een bui, maar voor nu is het helemaal niks. Blegh... Baby rampestampt ook lekker door daar binnen. Ik geef al regelmatig voetmassages :D Volgnes mij vind ze dat heerlijk! Maar ik niet heel erg...

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

goedemorgen allemaal!

Het is augustus!!! :) :) :)

knuffel voor alle slechte slapers en mensen op het baalbankje!
    en een extra knuffel aan Annie, niet eerlijk van je ha!! hopelijk zet het snel door, dan ben je ervan af!

Bloem gefeliciteerd met je neefje!

@Miekiepluis ik voel Kriel ook veel minder nu, minder vaak en minder intensief, maar het is normaal.

@all, gisteravond laat lagen we in bed en had ik echt een enorm pijnlijk harde buik... ik ben geen pieper maar deze deed echt gemeen pijn!!! ik dacht echt dat het een wee was, echt serieus. helaas bleef het bij eentje en dat zal wel niet genoeg zijn op mee te bevallen...
    mijn buik is trouwens wel nog steeds vrij pijnlijk, kan niet eens te hard lachen ofzo :(

ik heb wel heeeeeel goed geslapen, 10 uur en ben nu helemaal vrolijk gelukkig. beter dan dat gebaal van gister.

fijne dag allemaal!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieke, fijn om te horen dat de uitslag goed was bij je moeder!

Annie, ik vind dat wel een grote fout hoor van je huisarts....
    Heb je nu al andere pillen?

Ollekebolleke, goed zo dat je gewonnen hebt gisteren!!!! :D
    Ik zou de hoofdpijn en hoge bloeddruk heel goed in de gaten houden. Je schrijft dat je geen drukkend gevoel hebt op je buik.... Dit zijn wel de verschijnselen van zwangerschapvergiftiging.
    Ben je misselijk? Want dat kan ook een teken zijn erbij...
    Gisteren bij de vk heeft ze de symptomen uitgelegd, omdat ik ook zoveel vocht vasthoudt.
    Bij twijfel zou ik trouwens gewoon bellen hoor!

Conijn, leuk te lezen hoe het je vergaat. Als ik dit allemaal zo lees lijkt het een ver van mijn bed show, maar het is toch dichterbij dan ik denk :)

mamadeLuxe, mijn zus heeft bij haar laatste kindje geboortepost.nl gebruikt voor het kaartje en was heel erg tevreden over het resultaat.
    Ik heb daar nu ook zelf het kaartje ontworpen en ben tot nu toe goed geholpen en dus tevreden. Vind het ook niet zo duur voor een kaartje.

Bloem, gefelicteerd met neefje Frank!!

MamavanYouri, lekker geshopt en goed geslaagd. Heerlijk hoor.
    Vanmiddag lekker rustg aan doen joh.... tijdschriftje in de tuin????

Marieke, balen zeg van die pijn. Jammer dat het niet het begin van de bevalling bleek te zijn!

All, mijn schoonzusje is nu 34 weken zwanger en vandaag opgenomen in het ziekenhuis. Waarschijnlijk wordt mijn nieuwe neefje nu snel geboren. Ik denk dat ze het nog wel proberen te rekken....maar dat zal eerder dagen zijn dan weken...
    Spannend hoor allemaal!

4. mamamoon24

mamamoon24 Actief lid

16 feb 2009
    134
    0
    0
    hey meiden,

Ik denk dat ik vanavond eindelijk eens tijd zal hebben om mijn verhaal neer te typen. De afgelopen dagen ben ik als een wervelwind door mijn huis heengegaan, want mijn familie had er een puinhoop van gemaakt....voor het oog leek het opgeruimd maar wanneer er goed gekeken werd en kasten opengetrokken werden kwam de aap uit de mouw. Ik zag het op een gegeven moment echt niet meer zitten! Gelukkig is het nu bijna aan kant. De kleine man maakt het goed....Hopelijk tot vanavond en dan ga ik ook weer op jullie reageren! Heb jullie wel gemist hoor! Ik baalde er stevig van dat er in het ziekenhuis geen internet was!

groetjes ramona

5. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    ben ik ook weer
    bbq was erg gezellie gister
    zometeen naar vrienden toe, totaal geen zin in.
    heb weer een baaldag, zou het liefst lekker de hele dag op bed liggen.... maar ja......
    moet ook zeggen dat ik er erg tegenop zie, dat warme weer van komende week...
    nou dames moet nu weer gaan, kom vanaaf weer ff checken

6. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Halloo!!

Nou de vk is net weg..
    Me vriend had de dokter weer gesproken en die zei dat de vk echt langs moest komen. Dus ik bellen en ze was heel lief en kwam er meteen aan.

En dan het grote nieuws: IK HEB AL BIJNA 4 CM ONTSLUITING!!

Maaaar.... omdat ik de laatste tijd veel voorweeen heb gehad kan ik daar ontsluiting van hebben gekregen. Het kan echter ook dat ik dus nu begonnen ben met bevallen!! Ze weet het niet, want van blaasontsteking krijg je 'valse' weeen en die zorgen niet voor ontsluiting. Dus ze komt nu om kwart over 5 terug en dan gaan we verder kijken.
    Als ik dan meer ontsluiting heb dan ben ik dus begonnen :)
    En zo niet ga ik waarschijnlijk in het ziekenhuis slapen omdat ik nu zoveel pijn heb en niet geslapen heb vannacht en niet nog een nacht over kan slaan. Dus dan krijg ik een spuit om te slapen.

Dus spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

jeetje jullie zijn wel lekker bezig snachts he, nou hopelijk komen de beebs snel voor jullie het is nu augustus dus nu mogen ze allemaal komen hoor!!! zal wel gezellig wezen.
    iedereen die aan het rommelen is hele dikke knuffel en veel succes!!!!

hier alles rustig heb net even een nieuwe camera gekocht, dus onze beed mag ook komen hihi.

nou meiden heel veel succes!!!!!!!!! ga der weer vandoor.
    en uiteraard kom ik nieuws melde zodra ik wat weet van annie!!

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wow Annie, dat meen je niet :$ wat goed zeg!! Al 4cm!! Dan heb je al bijna de helft erop zitten hihi.

Oh wat spannend dit... Ben benieuwd of je straks meer hebt...
    Hou je ons wel op de hoogte?
    Je snapt natuurlijk dat ik nu de hele dag op het forum moet blijven om te kijken hoe het met jou verder gaat ;)

Nu eerst ff douchen...

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden, heb goed nieuws

Ben de oude buddy van Liz en ze is gisteren bevallen van een prachtige dochter Lilly

Ze weegt 3.140 kg en is 50 cm groot.
    Dus meiden ze verteldde ook bij dat ze ook net op haar papa lijkt.
    De bevalling heeft lang geduurd een 20 uren en ze is nu nog aan het bekomen in het ZH

10. Hanna: ik weet dus niet of ik twijfelen moet jah of nee, mijn hoofdpijn is nu gelukkig wel weer gezakt, maar ik had zitten googlen en zag daar inderdaad ook staan dat vochtvasthouden een hoge bloeddruk en hoofdpijn wel symptomen zijn van... dus hmm. Als ik morgen weer zo`n hoofdpijn heb als vanmorgen dan zal ik zeker morgen al bellen, maar nu is het gelukkig weer wat gezakt.
    Dank je wel trouwens voor je uitleg.

Mamamoon: doe je wel nog een beetje rustig aan, als een wervelwond door je huis gaan is ook niet goed hoor! en ik wacht met smart op je verhaal!

Annie: wow das lekker, 4 cm ontsluiting en dat zomaar ff, nou ja zomaar! Meid toppie ga zo door en we hebben vandag nog een nieuw augustus kindje!
    Ik duim voor je dat al lekker bezig bent en anders mag je vanavond inieder geval lekker slapen op een spuitje. dikke knuffel en je kan het meid!

Liz: meid gefeliciteerd met je dochter, geniet ervan en wel snel je verhaal komen doen hoor!

Zico: bedankt voor je buddy nieuws!

Zo nadat ik een half uur jankend door het huis liep zegt vriendlief kom gaan we ff een lamp kopen:$ jah wat denk je zelf dat ik jankend in de winkel ga lopen:x nee dus je wacht nog maar ff tot ik uit gejankt ben, na een half uurtje en eindelijk een lekkere stevige knuffel, ging het gelukkig wat beter en zijn we toch bij de bouwmarkt beland voor een lamp voor in de kinderkamer, helaas niet iets wat wij wilden, dus kwamen we thuis met 2 planken voor in de kinderkamer, die zijn toch ook wel erg makkelijk:p

Daarna lekker mijn auto van binnen gezogen en gesopt, aangezien de hond altijd de hele achterbank heeft zag die er niet uit en ik wil niet dat als ik straks bevallen ben dat de beeb tussen alle haren en rottigheid moet zitten met een maxi-cosi. Van de week had ik de hele buitenkant al gedaan en nu van binnen, dus we kunnen weer schoon rond tuffen en op de achterbank heb ik nu een kleed (slaapzak) gelegd zodat de haren en troep niet op de bank komen en de kleine dus straks op een schone bank mee mag in de auto:D

Zo dat is ff fijn, mijn dag is alweer een stukkie beter.

Annie: ik duim voor je dat je zo goed nieuws krijgt van de vk!;)

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Liz en Lizman, gefeliciteerd met je dochter Lilly!

Wat leuk, toch nog een beetje babynieuws vandaag.

Annie, jij bent lekker op weg!! Heb je nu nog veel weeën dan? Echt zo spannend... Gelukkig heb je binnen een paar uurtjes óf een baby, óf een lekkere spuit om te slapen! Allebei in ieder geval fijn. Oh, en die 4 cm nemen ze je niet meer af! Wel cool hoor. Ik ben heel benieuwd, over een half uurtje komt je Vk weer... Wel nog even posten he?

Ollekebolleke, fijn dat je even uitgehuild hebt. Ik wil ook nog plankjes in de babykamer. Ze staan ook beneden, maar ze zijn zo saai wit, dus ik wil er eigenlijk iets op verven ofzo... Rode stippeltjes of zoiets. Toch wel praktisch inderdaad, wat extra plekjes in het kamertje. Zeker als ik nu al zie hoeveel kaartjes enzo ik heb die ik in de kinderkamer neer wil zetten... Heb nu al ruimte gebrek! ;)

Hier inmiddels helemaal opgeknapt. Vriendin kwam even langs wat vragen en ff thee leuten. Toen was ik weer helemaal in m'n zorg-modus, en heb ik meteen de babykamer maar gesopt en de was afgehaald. Nu alleen nog stofzuigen, maar misschien laat ik dat maar aan manlief over. Ff pauze ;)

Oeh, annie, ik ben zo benieuwd!!!!!

12. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    cjpt: ja nick en simon hebben inderdaad leuke muziek!

sarah1987: wat leuk dat je een gans hebt!!

jessie86: gefeliciteerd!!!!

mammamoon24: gefeliciteerd!!! wat een plaatje is het!!

marion 1982: welkom!

lieke1979: veel sterkte met je moeder!

petrabr: wat een leuke foto,s van roos!!!

hoops: gefeliciteerd!!!!

anniel: sucses!!

liz; gefeliciteerd!!!!!

gister morgen nog even bij de verslokundige geweest want maandag was mijn bloedruk te hoog , maar nu was alles goed!
    ook is er gistermidag iemand geweest van de kraamzorg. het was een kost gesprekje , ik had me er meer van voorgesteld...

13. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    kwam ff meldpicht plegen alhier.

Nog geen gerommel en geen (valse) weeen, dus ik ga weer lekker relaxen..

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Liz, proficiat met je dochter LILLY!!!

Annie, heel veel succes! Verwacht morgen mooi nieuws van je te horen :)

Het is augustus, laat die baby's maar komen!!

15. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @liz: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

@annie22: en hoest afgelopen??, ben je nu daadwerkelijk bezig??
    ben zo benieuwd!

16. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    *Juli mama breekt in*

Ik wil alle augustus mama's heel veel succes en sterkte wensen.
    Nog even en dan kunnen jullie je kindje in je armen sluiten.:D

*breekt uit*

17. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Liz: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje!!!!

Annie22: Wauw je bent goed op weg....zet hem op, strax heb je, je beebje in de armen:)

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Is diarree/veel naar de wc moeten niet ook een teken van een aanstaande bevalling? Shit hee (letterlijk)! Dan mag ik op de lijst.. Komt waarschijnlijk nog steeds van die enorme ijzerpillen, maja, fijn is anders.

Wat eten jullie vanavond? Wij eten pizza :):)

Annie, houd ons niet zo in spanning joh! Wat zei de VK??

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Liz, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Ik denk dat Alice inmiddels ook wel bevallen is...
    En Annie zal nu ook wel bezig zijn :)

Gentle, wij hebben net frietjes op ;) Gister ook al ivm baaldag dus lekker ongezond bezig hihi.
    Smakelijk alvast!

20. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    @ Annie: Wow! Met een beetje geluk heb je al zo'n halve bevalling erop zitten :) Hoop dat je al bezig bent, en anders truste!

Hier veel buikpijn vanmorgen, maar nu niet meer. Mijn humeur gaat er ondanks het weer niet op vooruit. Ik ben snauwerig en dat ken ik niet van mezelf, en daarbij ben ik om het minste (bijna) in tranen. Bah. Ik wilde dat het echt ging beginnen....

Deel Deze Pagina