Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Gosh....iedereen slaapt... Of is aan het bevallen...
    Hier wat hazeslaapjes, maar niet echt in slaap. Ook niet echt méér krampen, maar wel pijnlijkere... Tjonge, kwilde dat ik wist of dit het echt was... Heb nog steeds het idee van niet.. Er moet toch iets van regelmaat in komen?

Wat een gedoe...

Ga maar weer in bed liggen of zo...

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @Miekiepluis, da's balen zeg. Zit je te wachten tot dat feest over is en slaap je daarna nog niet lekker door!

Hier ook een onrustige nacht. Warm in de slaapkamer maar met de ventilator aan word ik steeds wakker van het geluid. En 4x plassen.
    Ben er nu maar uit gegaan. Gisteravond had ik geen honger en dus niet gegeten. Tja, daar word je dan rond 5 uur in de ochtend voor gestraft want vreselijk knorrende maag.

Mijn meisje wil me duidelijk na gisteren geruststellen want lag vanacht heerlijk te schoppen. Ze had blijkbaar even 2 dagen rust nodig maar zo ken ik haar weer ;o)

@ Marina, ik had dat dus ook, dat ik me afvroeg of het wel normaal was dat de beeb zo druk was in de laatste weken. Maar de vk zei dat ook dat gewoon kan. Daardoor schrok ik gisteren ook zo omdat het ineens zo rustig werd.

Toen de vk hier was zei ik trouwens zelf nog: ach het is ook wel normaal dat ze nu rustiger word toch?! En toen zei de vk dat het echt niet zo is dat dat altijd maar het geval is. Dat het meer belangrijk is dat het consequent is. Dus als je beeb langzaam wat rustiger word is het niet zo erg. Maar ineens van heel druk naar heel rustig is niet goed.
    Dus geniet er maar lekker van als je beeb zo aan het verbouwen is haha. Vinden ze hier een goed teken!

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Alice en Liz: gefeliciteerd meiden, en nu maar gauw genieten!!

4. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    hier ook wakker. vriendje was weer naar feestweek geweest en ligt nu lekker in de logeerkamer :)
    gisteravond veel krampen, maar nu alles weer rustig. ben alleen misselijk. ga nog even proberen te slapen.

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Sarah, lang leve de logeerkamers haha! Hoop dat je toch nog even kunt slapen!

Zo hier echt het toppunt van zwangerschapsdementie bereikt! Wilde een Rennie uit mijn tas pakken, dus ik loop me te pletter te zoeken naar dat ding. Ok, even rustig bedenken: wanneer had ik hem voor het laatst?
    Juist, toen we thuiskwamen gisteren... ben ik eerst even in de tuin gaan zitten voor ik naar binnen ging omdat ik een harde buik had.... heb ik mijn tas op de tuinstoel naast me gelegd.... fuck!
    Heel de nacht buiten laten liggen en heeft heel hard geregend hier (en net nog steeds)!!! Dus ik in mijn badjas in de regen naar buiten en ja hoor!

Gelukkig had ik mijn leren tas bij me dus mijn (nieuwe) telefoon en zwangerschapspapieren etc hebben het overleefd! Stomme doos!

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hoi dames,

Ben ik ook weer...
    Hier geen nieuws, alleen net zeker wat van de slijmprop verloren. Alleen zonder bloed ofzo maar was een flinke klodder. Helaas heeft het zo weinig te zeggen he....
    Ik heb echt nergens last van :( dus zal hier nog even duren.

Cjpt, fijn dat je even aan de CTG mocht en die ook goed was! En erna heb je haar weer lekker gevoeld gellukkig.
    Hihi goeie actie met je tas :p

Pluis, wat vervelend die krampen... Maar het zou heel goed begonnen kunnen zijn als ik dat zo hoor. Spannend :D ik gok op babynieuws van jou vandaag of morgen ;)

Daan, alles goed bij jou? Lang niet hier gezien!

Alice, gefeli met jullie zoon!

Mamamoon, mooi bevallingsverhaal, dat wil ik ook zo!

Annie, hoe gaat ie met jou?

Ollekebolleke, ah gezellig bij Sjalotjuh geweest :) hoe is het nu met de pijn? Ik hoop beter!

Uhm.... Laat het ff hierbij...

Ik voel haar trouwens ook veel minder de laatste dagen ;) en maak me eigenlijk ook wel een beetje zorgen. Maar ik wacht het nog maar even af denk ik... Ze is altijd wel stil maar nu dus nog stiller zeg maar. Voel haar maar heel af en toe eventjes en dan ook nog heel zachtjes hihi.
    Laatste keer bij vk ook aangegeven dat ze zo 'zachtaardig' is (tegenover Youri) en toen ze aan het voelen was aan de buik voelde zij haar wel bewegen en ik niet. Dus misschien beetje zoals bij Cjpt, dat ze wel beweegd maar ik het niet voel?

Oja trouwens vandaag wil ik wel bevallen, het is lekker regenachtig hihi. Beter dan die temperaturen komende week :$

7. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen dames, het lijkt nu bij iedereen te rommelen!

Gisteravond rond 23 uur leek het bij mij ook te beginnen. Erg pijnlijke harde buiken om de 5 minuten die wel 2 minuten aanhielden op een manier die ik nog niet had gevoeld. Het was te doen, maar kon me voorstellen dat dit over kon gaan in zeer pijnlijke weeen. We zaten een film te kijken en heb daarna maar meteen mijn vluchttas ingepakt en zaken klaargelegd, voor het geval het door mocht zetten. Zijn rond 0.30 gaan slapen en toen zakte het weer af. Nu voelt het nog wel anders in de buik, maar er zit geen regelmaat meer in en het is ook niet meer zo pijnlijk. Ik ben dus nog benieuwd wanneer er echt wat gaat beginnen...

8. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    MOgguh meiden,

Hier Pluis met meldplicht... Krampen zijn niet over, er zit ook duidelijk een golfbeweging in, maar het worden er niet meer... Ze zijn nu alleen wat pijnlijker, of pijnlijker, gevoeliger. Zit nu en in mijn onderrug en in mijn buik op toppunt...
    Zitten wel nog minstens 8 a 10 minuten tussen, dus is nog niet echt doorgebroken geloof ik, maar ik vind het wel reuze spannend...
    Heb vanaf 04.35 tot nu geslapen, maar ben me wel bewust geweest van elke golf zeg maar...
    SIN SPANNEND!!!!

Hoe jullie op de hoogte hoor! Zag nog meer rommel-verhalen, dus wie weet!

Liefs, Pluis

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    goeie morgen meiden

kwam even snel buddy nieuws melde kom later bijlezen:

****buddy nieuws****

annie is vanacht bevallen om 1.30 van een zoon milan, heb foto gezien en ziet er schattig uit.

***einde***

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Annie: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Milan!! Geniet ervan

Tjee meiden wat rommelt het bij veel van jullie zeg...
    als ik het zo lees staat mij nog heel wat te wachten!
    hier af en toe een krampje en wat menstruatieachtig gevoel in mijn onderrug... dus t zal hier nog wel even duren :p helemaal niet erg natuurlijk aangezien ik eerst de 37 weken nog maar even moet bereiken!
    Moet wel zeggen dat ik zo onderhand wel ontzettend nieuwsgierig geworden ben naar het wondertje wat (nu nog) in mijn buikje woont :D

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    JAHOE, MEER BABYNIEUWS.... :D

Annie, proficiat met jullie zoon Milan!

Liz, proficiat met jullie zoon Ralph!

Pluis, jij bent de volgende, voel het aan mn water hihi...

Hier heeeeeeeeeeeerlijk geslapen. Wel ruim 10 uur.... Mannetje zegt dat ik 'in het voren" aan het slapen ben. Wel onwerkelijk hoor al die baby's hier... Heb het idee dat het voor mij nog zo ver weg is. Voel niks geen spannende toestanden die hier beschreven worden...

Allemaal veel succes en geniet van de laatste koele dag ;)

Liefs

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Alice en Aliceman, gefeliciteerd met jullie zoon Ralph!

Annie en Annieman, gefeliciteerd met jullie zoon Milan!

Wauw, het is echt augustus hoor, onze ukken hebben het door. Gerommel, gestommel, alle baby's maken er nu werk van! Wel grappig dat Annie om te slapen naar het ZH ging, en daar dus lekker toch is bevallen ;) Zie je wel!

Hier veel gerommel gisteravond, maar in bed weer afgezakt. Hier ook een of ander Duitsig feestje gisternacht tot een uur of 12, dus daarna nog wel even een beetje geslapen. Wel vaak plassen en een beetje lichte slaap. Het regende hier ook behoorlijk! Daar wordt ik dan heel snel wakker van. Gelukkig vandaag een rustig dagje.

Ik merk dat ik van al die kleine baby's hier juist meer geduld krijg. Ik zie mezelf nog niet zo voor me met een baby, en ik moet er blijkbaar toch nog een beetje aan wennen. Vannacht heb ik in mijn droom borstvoeding gegeven. Vreemd!!!! Echt heel raar, zo'n kindje aan je tiet... Nou, nog maar even lekker afwachten dus ;)

13. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    #16953 miekiepluis, 2 aug 2009
    Laatst bewerkt: 2 aug 2009
    HOERA!! ANNIE EN ANNIEMAN GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!

Elke: Wie weet... Ik hoop het!!

CJPT: Oh...dommie! Fijn dat je mobiel enzo het nog wel doen! Ik zie je al gaan, in je badjas..
    Wel fijn dat je meisje zich weer zo goed laat voelen!

Hier net gedoucht, en pijn lijkt een beetje af te nemen..:( Dat was dan weer niet de bedoeling! Dus misschien toch gewoon het betere voorwerk...

Nou, ga nu maar even ontbijten...

Liefs, Pluis

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    goeimorgen meiden

hier ook een slape loze nacht gehad hoor, bleef naar de wc lopen pfff werd er moe van en toen ging mw ook nog eigewijs doen dus me slaap vatten lukte niet meer, en ja toen de sms van annie maarja ging maar niet om half 3 me bed uit om het hier te melden hihi.

@cjtp gelukkig was alles goed op de ctg, ik had dat ook dat hij de beweging wel registreerde maar ik het zelf niet voelde echt raar, gelukkig heb je meisje weer flink van zich laten voelen vanacht. en wat een actie met je tas, gelukkig had alles het overleefd wat er in zat.

@pluis ow leuk zullke feestje maar niet heus, het is nu klote weer dus mischien wordt het nu niet zo druk en is de herrie snel over.en je bent zo te lezen leker aan het rommellen nou laat het dan maar gebeuren vandaag succes alvast.

@alice GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!

@sarah ow je vriend weer nar de feestweek, nou groot gelijk dat je hemj op de logeer kamer heb gelegt hoor.

@mvy bij jouw rommetl het dus ook nog steeds, en inderdaad het is mooie dag om te bevallen in de regen, en je kleine meid is dus heel anders in je buik dan youri nou mischein blijft ze wel een rustige dame.

@anna ow bij jouw ook al aan de rommel, en inderdaad je kan beter alles klaar hebben staan dan op laatste moment nog moet pakken en dan dingen vergeten. hopelijk zet het bij jouw ook door.

@mumtobe ow bij jouw een beetje gevoeligheid, die steken heb ik ook en dan net als je het even niet kan hebben bv tijdens het winkelen hihi. en inderdaad wij krijgen het ergste nog hihi ach we zullen het van zelf een keer ervaren he.

@gentle
    de beebs hebben het eindelijk door hihi en ja annie ging heen voor ctg en dus voor een nachtrust maar blijkbaar dacht milan daar anders over hihi en in je droom was je meisje der dus al hihi heb ik ook keer gedroomd end an wordt je wakker en dan denk ow het was maar een droom, ach nog even en dan hebben we allemaal onze baby's

nou meiden zodra ik weer wat weet van annie zal ik het komen melden!!!

15. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    @Annie van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ralph, wat fijn dat ie nu geboren is!!

@Miekiepluis wat spannend he...ik denk aan je hoor !!

@ Oh Cjpt das ff balen, je tas nog buiten...gelukkig mobiel en zo droog dus...ja die dementie wil wat he ;)

Hier redelijk goeie nacht, maar 2 x eruit om te plassen. Vandaag wordt mn man zn beste vriend 40 en dus hebben we vanmiddag verjaardag met BBQ :$ ben heel benieuwd, maar heb wel heel veel zin in feestje, ff lekker kletsen en gewoon zijn :)

fijne dag meiden

Liefs Marina

16. mvja

mvja Niet meer actief

alice: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

annie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

miekiepluis: het rommelt flink daar hee...

cjpt: jeetje meid, gelukkig had je je leren tas buiten staan en
    niet n ander tasje...

anna: daar ook al spannend dus...

mvy: Dan doe ik met je mee hihi...
    vandaag gewoon veel mensen voor baby-nieuws zorgen hier :D
    worden we allemaal vrolijk van hihi

sarah: hopelijk kun je nog ff lekker slapen meid!

noa: hopelijk kun jij vandaag nog wat slaap pakken, na deze slapeloze nacht...
    thnx voor het buddynieuws!

Zo, daar was ik ook weer even... Had even wat baaldagen en had daardoor geen zin om te reageren, sorry...

afgelopen vrijdag weer naar de gyn geweest, de kleine was weer maar minimaal gegroeid... maar wel iets gelukkig... Nu verdere controles bij de vk en dan 19 augustus terug naar de gyn voor weer een echo, mocht ik nog niet bevallen zijn... (maar heb mooi met de vk, de gyn en onze kleine meid afgesproken dat ze vanaacht vanaf 00.00 uur maar moet komen, dan zijn we 37 weken en is het ok geweest :D
    Nou moet ik zeggen, na afgelopen nacht krijgt deze burger er wel vertrouwen in... Vanaf 0100 uur tot vanmorgen met weeën rondgelopen, toen (helaas) wat in slaap gedommeld en is het iets rustiger hier... maar op een of andere manier heb ik er nu een goed gevoel bij (voor zover een wee goed aan kan voelen hihi)

Laat die bevalling maar komen... (hoewel ik daar vannacht tijdens die weeën anders over dacht hihi) Zelfs manlief schoot in de stress omdat het bevallingsbed nog niet staat hihi, toen hij wakker werd van mij was het eerste wat ie zei: morgen zodra ik wakker ben gaan we dat bed opzetten ;) hihihi

Meiden, een hele fijne dag gewenst allemaal en misschien nog tot strakkies!

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Annie, gefeliciteerd met Milan! Wat is dat snel gegaan zeg...

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Annie: gefeliciteerd met Milan!
    Alice: gefeliciteerd met Ralph!

Pluis: spannend! Ik hoop dat het nu doorzet.

mvja: vervelend zeg. Ik hoop voor jou ook dat het dan doorzet.

Marina: vk zei tegen mij dat veel beweging alleen maar goed is. Dat geeft aan dat hij/zij genoeg energie heeft. Als ze zich niet lekker voelen gaan ze midner bewegen.

19. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Alice en Annie: GEFELICITEERD!!!

En inderdaad, wat is dat snel gegaan Annie, ben erg benieuwd naar de hele story :)

Voor iedereen bij wie het aan het rommelen is: ik duim mee dat het doorzet!

En voor iedereen die nog niks voelt: bedenk maar dat je helemaal geen voorweeen hoeft te hebben gehad om (ineens) te bevallen. Heb voorbeelden genoeg in mijn omgeving waar de bevalling gewoonweg plotseling begon, en doorzette :)

Na mijn vroege berichtje vandaag ben ik weer in slaap gevallen. Werd pas half uur geleden wakker, zalig zeg! Nog steeds een beetje pijn in de buik, maar dit is precies wat ik de afgelopen 10 dagen steeds voel 's morgens. Ben benieuwd hoor! Misschien moet ik maar gewoon even naar de stad gaan (winkels in Amsterdam zijn zondag altijd open) ter afleiding. Volgens mij wekt dat eerder iets op dan zitten en wachten.. ik hoop het!

20. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Alice, Annie en Liz, gefeliciteerd! :D Snel gegaan nog Annie!

Deel Deze Pagina