Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik ben werkloos op dit moment maar verdien een beetje bij met mijn eigen webshop. Mijn vriend is fulltime aan het werk.

Ik heb maandag mijn eerste echo! :)

2. zicht

zicht Niet meer actief

Hoi meiden,

ik werk op een laboratorium.
    Ik heb het op mijn werk al gelijk verteld ivm met mijn werkzaamheden.
    Gevaarlijke oplosmiddelen/chemicalien in combinatie met klein frummeltje is niet goed.
    Ik vind het niet leuk om het al te moeten vertellen, maar gezondheid is het allerbelangrijkste.

Verder weten alleen onze ouders het. Vrienden gaan we met kerst inlichten. Het voelt eigenlijk nog niet goed om het al te vertellen, maar het gaat toch wel opvallen dat ik geen drankje pak met kerst en oud en nieuw.

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hoi allemaal!
    Ik kom me hier ook even melden, ben eind augustes uitgerekend als alles goed gaat:D. Ik zal later even bijlezen en me wat uitgebreider voorstellen.

liefs

4. zicht

zicht Niet meer actief

Ow wat geweldig. Jullie krijgen vast een geweldig mooi kindje. Vrienden van ons hebben ook pas een kleine. Echt een prachtmeisje met mooie krulletjes. Op straat glimlachen alle mensen altijd naar haar.

Ik ben zelf aziatisch en hollandse vriend :)

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Yin, gefeliciteerd en welkom!

Gentle, hoe was het bij de VK?

Liefie, moet je eens opletten als de zwangerschapsverloven beginnen ;)
    Lastig he als je het eigenlijk nog voor je wil houden maar sommige situaties er gewoon om vragen dat ze het weten

Slagroomtoetje, wat verkoop je?

Emma, gefeliciteerd en welkom

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Monique27, ach ze zijn niet allemaal zo. En als je soms wel doordringt bij 1 van die knullen dan betekent het echt wat. Dan ben je echt bezig iemand te helpen zijn toekomst op te bouwen. En dat is een leuke idee!

Uitzendbureaus worden nog wel eens gezien als bedrijven die over de rug van hun mdws rijk worden maar believe me: ik zit hier nu 3 jaar en dat is echt niet waar!

Maar goed, misschien dat ik na mijn verlof volgend jaar wel weer verder ga kijken. Was hiervoor 6 jaar secretaresse en dat werk mis ik eigenlijk wel.

7. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Lastig he die feestdagen het valt gelijk zo op athans hier wij gaan altijd nieuwjaarsdag naar een nieuwjaarsfeest met de voetbalclub dit jaar dus ook dus het zal wel opvallen dat ik geen borreltje mee drink maar ik zeg niks als ze me er naar vragen kijk ik wel wat ik zeg ik vind het wel heel erg moeilijk.

Iemand vroeg naar wat voor werk doe je ik werk bij Albert Heijn op de brood deli kaas afdeling erg verleidelijk al die lekkere dingen nu met de kerstdagen.

8. sylviaatje71

17 dec 2008
    48
    0
    0
    Hier nog een toekomstige augustus mama (9 augustus).
    Dit wordt ons eerste kindje, ik ben 37 en mijn vriend is 39. We hebben het alleen nog maar aan onze ouders en zusjes verteld en mijn beste vriendin (als ik het niet vertel dan ziet ze het toch) en zijn beste vriend. Vind het een enorm spannende periode! 6 Januari heb ik mijn intake gesprek bij de VK en 8 januari de eerste echo.

Groetjes Sylvia

9. zicht

zicht Niet meer actief

We gaan het daarom ook alleen aan onze beste vrienden vertellen en dan wachten we met smart onze eerste echo af en dan mag heel de wereld het weten. Joehoe!
    Veel mensen zullen wel verbaasd zijn denk ik, omdat we het er nooit over hebben gehad. Het was in de eerste ronde ook gelijk raak. Dat hadden we totaal niet verwacht. Wel heel erg om te lezen dat het voor veel stellen helemaal niet iets vanzelfssprekends is. Doet me wel beseffen hoeveel geluk we hebben.
    maar voor alsnog eerst even de eerste drie maanden afwachten 8)

10. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik verkoop piercings! :)

11. zicht

zicht Niet meer actief

Sylviaatje!
    Gefeliciteerd!

12. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Ik zal ook even een rondje doen.
    Ik ben 33 en mijn vriend 35. We zijn 5 jaar samen en hebben al een zoon van 10 maanden. Ik werk als verpleegkundige en woon in de buurt van Utrecht.

Wij hebben bij simplycollours een 't shirt laten drukken waarop staat: ik word grote broer. Die krijgt onze zoon aan met de kerst. Ik ben heel benieuwd of de opa's en oma's het door hebben.

13. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Zo ik kom me hier ook maar eens melden!
    Gisteren was de test positief! Dus het is feest hier :)
    Uitgerekende datum is waarschijnlijk 22 augustus, al kan er nog een paar daagjes verschil in zitten door onregelmatige cyclus maar dat merken we nog wel!
    Leuk om al die mede net-zwangere te zien (zal als ik iets meer tijd heb eens even dit hele topic gaan lezen!)

14. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    `Wat word het hier al gezellig! Ik zal me ook even in het kort voorstellen, ik ben 23, en mn vriend 35, ik verwacht mn eerste kindje, en hij zn tweede :p ik ben 3 dagen per week aan het werk.

Hebben jullie ook al ergens last van? ik kan moeilijker slapen, heb een week lang het 'ongi' gevoel gehad, dat word nu ietsje minder, en gevoelige {.}{.}. Verder weinig :)

Ik ga morgen ff bellen voor een eerste echo, wil ik begin januari, dan kan ik mooi begin januari even kijken.

15. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Hebben jullie "Flappie" al gehoord op de radio?
    Normaal geen probleem maar nu moest ik toch wel even slikken :(

16. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    heey meiden,

Ik heb me vorige week al aangemeld bij MvM, maar heb nog steeds niks gehoord. Duurde dat bij jullie ook zo lang?

Liefs Nikkie

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @nikkie: ik had me aangemeld via internet en dezelfde avond werd ik al gebeld.
    @de nieuwe: van harte gefeliciteerd

18. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Yihaa: Hebben jullie "Flappie" al gehoord op de radio?
    Normaal geen probleem maar nu moest ik toch wel even slikken

Haha... ja had ik ook, sterker nog. Ik hoorde dat het liedje er aan kwam en ik heb de radio maar voor de zekerheid uitgezet. Kan op dit moment echt overal om janken... echt heel heel erg.

Yihaa Wij hebben bij simplycollours een 't shirt laten drukken waarop staat: ik word grote broer. Die krijgt onze zoon aan met de kerst. Ik ben heel benieuwd of de opa's en oma's het door hebben.

Ik neem aan dat er meer dames zijn die met de kerst familie en/ of vrienden in gaan lichten.
    Zijn er nog leuke of verassende ideeen?

Ik heb zelf bij de prenatal 2 spenen gekocht voor mijn schoonouders. met de tekst: de liefste oma en opa. zullen ze leuk vinden.
    Ze wil al oma worden zolang ik haar ken (8 jaar) haha...

19. Gusam

Gusam Niet meer actief

@slagroomtoetje verkoop je toevallig ook zwangerschaps navel piersings?

Mijn mannetje werkt bij een pakket service, en ik ben sinds 2wk geleden fulltime thuis (bah).

XXX Gusam

20. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    hmmm. is met quoten niet helemaal goed gegaan. heeft iemand zin om het uit te leggen aan een leek?

Deel Deze Pagina