@noa, ja die kleine zat daar beneden vreselijk te wroeten, draaien met zijn hoofdje in mijn bekken vermoed ik, heel pijnlijk iig, ik liep äu au" door het huis teroepen, de kinderen dachten even dat het was begonnen hihi. @annemarie, arme jij, maar welkom bij de aug mama's alsnog! @daan, knuffel! @kanela, gefeliciteerd! Ben idd ook benieuwd naar je verhaal!
Haai meiden, Hier nog steeds van die vage krampen, totaal geen regelmaat, ook af en toe maar 3 in een uur en dan weer 6... Maar wel echt die golfbeweging, hij begint, wordt erger en zwakt weer af... ik snap het niet zo goed. Maar misschien begint het dan vannacht wel of zo... Of zit ik morgen gewoon weer vrolijk en wel achter de pc, met de baby nog in mijn buik... Heb de verloskundige nog niet gebeld, ik bedoel...is ook nog niet echt reden toe toch? Het rommelt, slijmprop verloren, maar nog niet echt regelmaat, geen gebroken vliezen... We wachten daar nog maar ff mee... Ginny: Wat een gezellig weekendje had jij! Fijn dat de bruiloft zo leuk en mooi was! En daar mag je lekker janken hoor! Daan: Baal maar lekker een end weg meis, morgen of overmorgen weer een nieuwe dag! Knuf voor jou!! Annemarie76: Sjee, jij zit dus echt op het wachtbankje! Nou, klets gezellig hier nog ff mee meis! Ik hoop voor je dat het gauw begint! gentle: Leuk, zulke meisjes-cadeautjes!! Rust maar lekker uit, misschien even wat eten? Kanela: jeetje meis, dat klinkt heftig! Gefeliciteerd meis! dat gaat de goede kant op! Liefie: Dat zijn verhalen waarij blij van worden! geniet maar lekker meis! Ah.... weer een golf.... om 17.35 de laatste gehad, dus er zit nu gewoon ruim 20 minuten tussen... tjonge, dat zet ook niet echt door.. Meiden, ik hou jullie op de hoogte hoor! Misschien wordt het nog spannder, of wordt het juist minder spannend en zit ik hier nog wel even mee... Dikke knuf, Pluis
@mama de luxe zal niet prettig zijn geweest dat de kleine zo aan het draaien was, en je andere kids dachtten dus al dat de baby zou komen, voor hun is het nartuulijk ook een spannende tijd. @mvy nou we willen ook snel jouw bevallings verhaal hebben hoor!!! @pluis hmmm de regelmaat is ver te zoeken nu nog wel dan, mischien krijgt de kleine het zometten goed door. hoop het voor je. en ik hoop dat het spannend gaat worden!!!
Ow ja Hanna, jij had ervaring met geboortepost.nl toch, bedankt voor je positieve info, ik heb er dan een goed gevoel bij om zonder proefdruk gewoon te bestellen! Handig ook,ikheb mijn login gegeven aan familie en vrienden die nog geen kraamkadootje wisten te bedenken en zij dragen allemaal bij aan de kaartjes Gatsie, mijn oudste 2 dochters hebben vanmiddag gezwommen, komt de oudste terug met hoofdpijn en heeft al een paar keer flink overgegeven, arm kind
Noa, ja superspannend! Ze hebben allemaal gisteren een aftelkalender gemaakt en op de koelkast gehangen, ze kunnen niet wachten! De oudste 4 zijn ook allemaal meiden en de jongste een jochie en daar zijn ze zooooo supergek mee, en nu komt er weer een jochie, dus dat wordt dikke verwennerij voor die 2 ventjes Verwende stinkerds worden dat
Nou dames ik ben weer lekker thuis!! En het gaat super goed! Het verhaal: Gister kwam de vk dus om 5 uur weer en toen had ik dus nog steeds 4 cm. Dus mijn weeen (veroorzaakt door de blaasontsteking waarschijnlijk) deden niks. Ik had toen dus al bijna 24 uur weeen en kon niet meer. Voelde me ook steeds zieker. Dus doorgestuurd naar het ziekenhuis om daar te SLAPEN. Onderweg naar het ziekenhuis 2 keer overgegeven, dus een vreselijke rit!! Daar aan de ctg en had toch echt regelmatige weeen. Toch de prikken gehad en tot 10 uur geslapen. Om 10 uur werd ik wakker en voelde toch sterke weeen. Dus de verpleegster heeft mijn vk gebeld en die kwam om half 11. Ik zat toen op 5 dus ze wilde graag overleggen met de gyneacoloog. Hij kwam meteen, toucheerde me en zei dat ik al 6/7 cm had en dat ze het gingen doorzetten. Gyneacoloog heeft me vliezen meteen doorgeprikt en toen kwamen er veel pijnlijk sterke weeen!! Waren moeilijk weg te puffen. Om kwart over 12 mocht ik persen. Dat ging niet vlot en voelde de weeen niet goed, dus aan het infuus gezet om de weeen te versterken!! Toen voelde ik ze wel goed. Ik raakte helemaal uitgeput na een uur en uiteindelijk na een flinke knip us om 1.28 onze Milan geboren!! Onze knul weegt 3440 gram en is 49 cm dus flink voor 37 weken! Uiteindelijk heb ik dus erg lang weeen gehad maar het is ook wel weer snel gegaan! De borstvoeding gaat goed, hij heeft alleen wat krampjes sinds paar uurtjes. Hij kan misselijk zijn zeiden ze al in het ziekenhuis want hij had in zijn vruchtwater gepoept. Zijn nu echt aan het genieten, hoop dat jullie ook snel jullie beebjes hebben!! ik ga nu lekker een biefstukje eten!! Heeerlijk! Vanmiddag al broodjes filet gehad hihi.... Op anoukkk2.hyves.nl kunnen jullie ons moppie zien. Onderweg naar huis in de maxi cosi!
hey allemaal, ik kletste hier in het begin ook mee, maar ben al heeel lang niet meer geweest. Kwam even kijken hoe het hier was.. Iedereen van wie het kindje al is geboren gefeliciteerd!!!
* breekt even in* Hoi ik wil jullie even laten weten dat Liz helemaal nog niet is bevallen. Ik ben haar buddy bij oktober mama's van Lyana.En ik las vanochtend het bericht dat ze bevallen was.Maar ik had geen sms gehad, dus heb Liz gesmst om haar te feliciteren, en kreeg een sms terug dat ze helemaal niet is bevallen. Dus ik dacht ik breng jullie even op de hoogte. Verder alle nieuwbakken mama's van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes!! En alle mama's die wachten op de bevalling heel veel succes! groeten Simone * breekt weer uit*
Hallo meiden Zie dat er al aardig wat baby's geboren zijn, het gaat nu echt beginnen voor ons. Alle nieuwbakken mama's gefeliciteerd met jullie kleintjes..... Ook al klets ik niet meer zo vaak mee, ik blijf meelezen om te zien wie er een kleintje heeft en natuurlijk geef ik door wanneer die kleine van mij gearriveerd is. helaas nog geen pijntje of voorwee...ben alleen mijn slijmprop verloren. Maarja dan kan het nog wel 2 weken duren voordat je bevalt...... Iedereen suc6!!!!! Oja is het niet LIV die bevallen is dan ipv liz???? Liefs ink,
@annie mooi verhaal hoor en maar goed dat je in het zh was om te bevallen want zo te lezen had je het thuis niet gered, en balen dat je heb overgeven in de auto en ja dan is schagen- denhelder nog lang he!!! en de borstvoeding lukt dus .goed, gelukkig maar hopelijk zijn ze krampjes snel over. en je hebt je eerst broodje filet al weer op hihi en nog een biefstukkie lekker hoor!!! nou wijffie laat je maar lekker verwennen en vooral genieten van jullie kleine man. de foto's zijns schattig @mamade luxe ow een aftel kalender hihi en 4 grote zussen leuk hoor die 2 ventjes zullen aardig verwent worden door de meiden
Annie, dan is het toch nog snel gegaan! Nu lekker genieten van je mannetje! Ga meteen even op je hyves kijken. Pluis, je houdt de spanning er wel lekker in zo!
@ cjt: gelukkig beweegt ze vandaag weer meer! @ Daan: dikke knuffel. Hopelijk agat het morgen beter!!! @Annemarie: welkom! heb je het nog niet gehad met wachten? @ noa: ik heb ook soms heel weinig honger (gevoel dat beeb erg op de maag ligt) en vooral het avondeten is een probleem... @gentle: ik hoop ook dat je morgen goed nieuws krijgt! @liefie: fijn dat je een goede bevalling hebt gehad! Rens is echt een schatje!!! Geniet er maar lekker van... @Kanela: proficiat met Kai. Gelukkig dta hij van IC af mag. hopelijk gaat alles goed vooruit. @pluis: misschien als je vannacht rustig ligt dat het door gaat zetten? @mamadeluxe: balen zeg dat je dochter ziek is. @annie: wat een schatje! Balen dat het best zwaar is geweest, maar hopelijk vergeet je het weer snel na zo'n wolk van een baby... @liz: wat gek zeg dat het mis ging met de berichtgeving..
*** buddynieuws over Debzie *** Ik had Debzie even ge-smst om te horen hoe het bij haar stond, had nl niks meer gehoord en ze was maandag begonnen met inleiden. Kreeg daarop het volgende bericht van haar: "Ze hebben me na 4 dagen naar huis gestuurd met de kleine nog in mijn buik en moet nu wachten tot ze vanzelf komt! Keizersnee doen ze alleen als de baby gevaar loopt en dat is bij mij niet het geval (gelukkig). Groetjes Debzie" *** einde buddynieuws***
@kanela: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon dat het allemaal maar goed mag gaan man gaat zo filmpje halen, wel zin in om avondje op de bank te hangen tot straks
@lieke ow jij hebt ook dat gevoel nouja dan zal het er wel bij horen hihi. @liefie bedankt voor het buddy nieuws wat balen voor debzie dat ze niks doen nog. @mik ow lekker film avondje dat is ook wel is lekker.
Even snel een berichtje van mij... Druk weekend en nu erg moe... Nog helemaal niks op komst hier... ze blijft lekker zitten waar ze zit... @alle nieuwe mama: Gefeliciteerd met jullie Beebs... En geniet er van... Ik ben er weer vandoor... laterssss...
MvY, denk je dat het nog lang duurt? Morgen ben je uitgerekend, wie weet behoor je wel tot het kleine percentage vrouwen wat op de uitgerekende dag bevalt Ik duim voor je! Met Florine gaat het super. Ze is zoo lief, we slapen zelfs goed . Vannacht om 11u gevoed, toen om 3u, en vervolgens om half 8. Dus maar 1 keertje wakker geworden. Overdag wil ze wel iedere 2 of 3 uur, dus dat gaat hartstikke soepeltjes. Ik heb nu wel megaborsten van de stuwing haha. Ze huilt ook niet zoveel, alleen met luier verschonen en met afdrogen/aankleden als ze uit bad komt. En als ze honger heeft natuurlijk. Dus we mogen heel blij zijn denk ik! Het is echt een schatje, en ze is zo mooi. Helemaal verliefd. Miekiepluis, nou het rommelt flink bij jou he? Ik hoop dat het doorzet vanavond. Annie22, was je niet wat verder dan 37 weken? Omdat je zo'n flinke knul hebt voor 37w. Hebben ze het wel goed uitgerekend? Ik heb je toegevoegd op hyves. Weten jullie wat ik vandaag aanheb??? Mn gewone spijkerbroek!!! Mn kraamhulp was helemaal verbaast, 5 dagen na de bevalling in je oude kleding had ze nog niet eerder meegemaakt. Ik ben helemaal blij. Zo ik ga Florine weer aanleggen, ze heeft honger. Nou maar hopen dat ik weer zo'n goede nacht heb als afgelopen nacht.
ik ben nog heerlijk een weekend weg geweest met mijn lief en probeer nu een beetje bij te lezen. Wat leuk dat sommige al hun bevallingsverhaal hebben geplaats en natuurlijk heel heel heel veel felicitaties voor de nieuwbakken moeders. Zoals jullie weten doe ik alles een beetje op het laatste moment dus met al die +/- 37 weken bevallingen kan het geen kwaad om een lijstje te hebben voor de vluchttas en wat de papa moet doen met mij gaat alles zn gangetje en ik verwacht nog steeds dat het nog weken gaat duren voordat ik aan de beurt ben.