Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Annie, wat een mooi knulletje!!! Je zult wel helemaal verliefd zijn!

Kanela en Kanelaman, gefeliciteerd met jullie zoon Kai!

Verder weet ik het niet meer zo goed hoor. Ben echt een beetje een warhoofd. Ik heb van half 6 tot 7 maar even geslapen en heb nu overal spierpijn. Dikke handen, zere rug, blegh. Net de laatste pizza maar in de oven gedaan en nu denk ik dat ik zo maar naar bed ga. Als ik me zo voel heb ik echt geen zin in bevallen!

Hmpf, en van een 37 weken bevalling zal het hier wel niet meer komen. Die paar harde buiken zullen wel niet betekenen dat ik binnen 24 uur een baby'tje heb, dus ik ga voor de 38 weken ;) Tot morgen!!

2. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @Alice, van harte met je zoon!

@Annie, gefeliciteerd met Milan!

@Pluis, slijmprop verloren, spannend hoor! je weet dat je een keer moet bevallen, maar als het zich dan aan lijkt te kondigen krijg je toch de kriebels he...

@Noa, ik heb ook steeds het gevoel dat ik vol zit, helemaal geen honger, maar wel trek...maf he? Ik ben de afgelopen 4 weken ook niks meer aangekomen omdat ik zo weinig eet.

@Kanela, zohe..zat vandaag nog aan je te denken. van harte met Kai, goed dat ie al naar de medium care is.

Vannacht echt een k-nacht gehad, was om 23:15 naar bed gegaan en om 2:30 alweer wakker:$, maagzuur/dorst/draaien/plassen enz.....vriend zat beneden te pokeren...tot 4:35!:$ Dus toen hij naar bed kwam lag ik nog steeds te woelen...zegt ie, mens lig toch eens stil en ga slapen.:x..ja als dat eens zou kunnen...ben toen naar beneden gegaan en heb een pot zitten janken, waarom weet ik niet, laten we het er maar op houden dat zijn opmerking een beetje verkeerd is gevallen. ben om 5:15 weer naar bed gegaan en toen ik eindelijk in slaap was gevallen begon Pepijn te huilen om 5:56:$..fijn he!
    Ben om 9:00 weer maar bed gegaan en om 12:30 weer opgestaan..

3. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    @Annie: Gefeliciteerd met Milan!
    @Alice: Gefeliciteerd met Ralph!
    @Kanela: Gefeliciteerd met Kai!
    Fijn om te horen dat het goed gaat! En ik hoop dat hij snel mee naar huis mag!
    @Liefie: Fijn om te lezen dat je bevalling je meegevallen is. Wel heel vervelend al die hechtingen!
    @Jessie: Fijn dat slapen goed gaat met de kleine Florine. En wow je eigen spijkerbroek weer aan zo snel! Voelt fijn aan he, ik kon ook na een paar dagen mijn eigen kleding weer aan bij Nienke...

Zo alles weer bij! leuk hoor steeds meer baby's en goed om te lezen dat het met allemaal goed gaat!

Hier weer alles rustig. Al een paar dagen heel lekker geslapen, gelukkig en verder valt er weinig te melden. Gisteren lekker bij mijn zwager en zijn vriendin naar de bbq geweest, hebben net een nieuw huis gekocht. En vandaag naar mijn schoonouders geweest nog voor de verjaardag van mijn sm gisteren. Dus lekker druk weekend ervan gemaakt. Ik word dat zo zat hele dagen niets doen en moet zeggen dat ik me nu echt een stuk beter voel..
    Dinsdag weer controle bij de vk eens kijken hoe we daar uitkomen!

Morgen weer nieuwe baby's?? Tot morgen!

4. Mamadeluxe: wat handig zo`n verdwijnbak, heb jij zon ding waar je wel eerst een knoop moet leggen in de zak voordat je de eerste luier erin doet of heb je gewoon standaard zakjes. Ik heb ook zo`n ding gekregen maar weet niet welke zakjes erin moeten!
    Vervelend dat de oudste nu niet zo lekker is en leuk dat ze er allemaal zo mee bezig zijn.

Hanna: geniet van je zogoed als pijnvrije dag!

Ginny: tja je kan niet alles hebben he, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad inderdaad alleen wel een beetje jammer dat je daarna wat last had van olifantenpootjes. Zijn ze nu al wat minder?

Noa: misschien doordat de beeb met de billen in je maag ligt of voetjes die wat dwars zitten. Wel vervelend, misschien wat vaker kleinere maaltijden eten?!

Liefie: wow meid dat is inderdaad een mooie bevalling, fijn dat de ontsluiting alsnog zo snel ging. En fijn dat het met jullie zo goed gaat. Geniet maar lekker van jullie kleine man.

Kanela: gefeliciteerd met jullie zoon, fijn dat je even laat weten hoe het met jullie gaat! Geniet van jullie mannetje.

Pluis: ik duim nog steeds voor je dat het vandaag of morgen wat wordt hoor, spannend is het in iedergeval wel!

Annie: nu moet je ons niet zo lekker maken met je eten hoor, ben jaloers! Maar fijn dat alles goed gaat met jullie kleine man en met jou natuurlijk ook.
    Geniet ervan en ik ga ook maar eens op je hyves kijken, ben erg nieuwsgierig!

Jessi: pas maar op straks moet je volgende week al shoppen voor nieuwe kleren omdat alles te groot is!
    Wel erg fijn dat het met jullie allebei zo goed gaat!

Jingi: vervelend van je mannetje en dan ook nog eens een rot nacht, dikke knuffel voor jou!!

Net lekker samen met lief ge-gourmet, was erg lekker. Wie weet wel de laatste keer met zijn tweetjes.
    En eindelijk ook over kinderopvang enzo gehad, dus wie weet gaat hij zich toch nog intresseren in ons kleine wonder.
    De planken in de kinderkamer zijn opgehangen en er staan nu ook wat lieve knuffeltjes op:D
    nu alleen nog een lamp en dan is het helemaal af. Tja eerst de lamp nog vinden.

zo ga nu even lekker een ijsje eten daarna mijn bedje maar eens opzoeken, want mijn hoofd knalt alweer bijna uit elkaar.

slaap lekker allemaal en tot morgen

Pluis: kom op meid je kan het morgen ben je mama, ik ga drie dubbel voor je duimen!

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik weet het niet maar Youri is nogal hyper :$
    Hij wil maar niet slapen en is echt mega actief... Veel erger dan normaal hij zit geen sec stil. Dat is echt raar. Normaal gaat hij ook altijd goed slapen (meestal dan) dus wat dit is is echt een raadsel. Hij had vanmiddag ook maar een uurtje geslapen ipv 2 a 3 dus...
    Ben benieuwd hoelaat ik hem in bed krijg... Zal wel nachtwerk worden :(

6. mvja

mvja Niet meer actief

Hey meiden,

kanela: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

voor de rest weet ik het zo even niet meer, heb wel bij gelezen, maar mijn hersenhappertje heeft alles weer opgeslokt... denk door de vermoeidheid! hopelijk slapen we zo meteen een stuk beter... Ik duik er in ieder geval zo in... voor het geval we weer zo'n beroerde nacht gaan krijgen!

slaap lekker allemaal!
    en voor diegene die aan het rommelen zijn... good luck lady's!

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Jessi, wat fijn dat ze zo goed slaapt zeg! Kunnen jullie ook lekker bijtanken steeds he!
    En die stuwing... oh das erg he haha. Pijnlijk... ik wil er nog niet aan denken :p
    Tja, wie weet hoor ik wel tot die paar procent wat op de datum bevalt... Nu Youri zich zo gedraagd... We wachten rustig af, heb op het moment nergens last van.

De meiden zijn wel in de minderheid he... Tijd voor een paar meisjes nu!!

Pluis zal wel bezig zijn of al bevallen zijn denk ik... Morgen dus weer babynieuws :D

Ollekebolleke, oh lekker gegourmet en een ijsje! Ik ben jaloers hihi.

Nou, ik ga nog even verder gezellig Bumba kijken met mijn zoon :p dan is hij tenminste een beetje rustig....

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @ollekebolleke, ik heb zo1 waar je gewone huisvuilniszakken in kan gebruiken, ik hoef dus geen knopen oid te maken.

@annie, snel gegaan nog zeg!

Hier gisteravond laat/vannacht wat lichtroze, maar volgensmij kwam dat omdat mijn mannetje flinke loopt te draaien en graaien. Wel spannend , ben benieuwd hoe lang mijn lijf dit nog volhoudt, ik heb het gevoel alsof ik al tegen de 40 weken loop pfff

9. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    He he,
    hier ben ik dan!Ben nog wel moe,maar we zijn zo gelukkig met LUPE(loepee)
    Het is echt een geschenk uit de hemel!zo lief en zoet!!!
    ze slaapt al van dag 1, s'nachts meer dan 6u door!!!
    Ook overdag weent ze niet,enkel als ze uit bad moet.
    Ze is ieders hartedief,ik ben echt OVERGELUKKIG!!!!!
    Weet je....ik ben bang dat het allemaal te vlug zal gaan.Ik ga dan ook vollop genieten!
    Hier enkele foto's en bedankt voor de gelukwensen!

10. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    mijn engeltje,
    Moe maar overgelukkig!

11. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Nog eentje met broer en zus!

12. zicht

zicht Niet meer actief

ow ollebolleke...

SMELT!!!!!!

13. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    haai meiden,

Gauw ff een update van mijn kant... Nog niet aan het bevallen hoor, maar er is nu och enige regelmaat... Vanaf uurtje of 6 om de 20 minuten en nu om de10 minuten... Nu op weg naar bed om toch maar 'gewoon'te gaan slapen...

Keep mu posted!!

Liefs, Pluis

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Kanela en Kanelaman gefeliciteerd jullie zoon Kai
    Heb van de week al een beetje lopen zoeken of er al nieuws was.
    Fijn dat hij naar de mediumcare mag verhuizen. Goed teken toch? Ben benieuwd hoe het verder zal gaan.

Ollebolleke, wat een mooie Lupe spam zeg. Prachtig meissie.

Pluis, succes meid. Hoop morgen babynieuws van je te lezen. Zet em op. Een fijne bevalling gewenst alvast, want dit zal toch echt wel het echte werk zijn he.

15. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo 1 over 12... vandaag is de dag dat Miekiepluis eindelijk mama wordt ;o) Succes meid!

Ik zit helaas doodmoe maar klaarwakker op de bank. Lag al sinds 10 uur te draaien, pijn in mijn heupen dus kan echt geen houding vinden dat ik geen pijn heb. En gaat net ook mijn vriendje nog even een snurkconcert geven (doet hij normaal nooit!). Dus zit nu maar beneden. Weet ook niet wat ik hier nou doe want slapen op de bank gaat ook niet door alle vliegen en muggen die hier zitten en de te zachte bank voor mijn toch al pijnlijk heupjes. Nouja, kan iig even rustig tv kijken enzo. Straks nog maar een slaap-poging.

Slaap lekker meiden!

16. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Jep...ik denk dat dit het wel is.. Ben maar weer uit mijn bed gegaan, want die kramp in mijn rug is niet op te vangen...liggend...
    Ga dus nu maar naar beneden, op de bank liggen, kan lief nog even wat slaap pakken... Hoop ik voor hem!
    Meiden, slaap lekker!

Liefs, Pluis

17. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

* Breekt even in*

Hallo Dames!

Allemaal heel veel succes!!
    Ikzelf heb nu nachtdienst en had afgelopen nacht al gelezen over het rommelen van Pluis!
    Ik hoop voor je dat het nu lekker mag gaan doorzetten!!

Succes allemaal!!!

*Breekt weer uit*

18. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Succes pluis, zet 'm op!

19. mvja

mvja Niet meer actief

Go pluis! go pluis!

*hier is het overigens ook weer zo ver*

20. Bleg, lig al anderhalf uur wakker:x, dus ben er nu maar even uit om een koppie thee en een broodje wie weet helpt het!
    De beeb is ook al verschrikkelijk druk, heel raar ben nog nooit wakker geworden van de beeb, hoop niet dat die kleine het ritme omgooit!
    Ik ging om 11 uur mijn bed in en moest om het uur plassen, bleg echt niet leuk en heb knallende koppijn!
    Zo nu maar even terug lezen!

Ollebolleke: jee wat en schatje:D, fijn dat het zo lekker gaat, geniet er maar lekker van de tijd gaat sneller dan we willen.

Pluis: ow spannend hoor, hoop echt voor je dat het doorzet.

Mvja: maar vanaf vandaag mag je ook thuis dus das ook wel fijn lijkt mij. Ik heb er tenminste meer rust bij mocht er nu wat gaan gebeuren.

Echt heel vervelend de hele dag gisteren heeft de kleine beeb zich redelijk rustig gehouden en nu wordt de laptop zowat van mijn schoot geschopt!!:$
    Ik heb een beetje ernstige last van een interne verbouwing, zou het een voorteken zijn? Zo erg druk is het nog nooit geweest.

Nou jah ik weet het niet alleen dat ik eigenlijk best wel honger heb en dus maar even mijn broodje ga op eten met een bakkie thee en dan maar weer terug in mijn bedje kruip, hoop dat ik nog wat slapen kan!:(

Pluis: hoe gaat ie nu eigenlijk lig de halve nacht al voor je te duimen, tja als je toch wakker bent meot je iets doen he!:p

Deel Deze Pagina