Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ben net door MvM gebeld. Ze komen vrijdag 10.00 uur! Ik zie op tegen die test!

Liefs Nikkie

2. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Als je wil quoten moet je rechtboven op quote drukken (bij het berichtje wat je wil quoten) en dan wijst het voorzich denk ik.

Succes!

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

Daar zag ik ook tegen op maar uiteindelijk viel het toch wel mee, ik had wel een lichte streep en toen had ze mij een 2e test gegeven om die een paar dagen later nog een keer te doen.

XXX Gusam

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi Nikkie,

Ik gok zo dat je daar in jouw geval niet tegenop hoeft te zien, ik heb je al een paar keer voorbij zien komen met duidelijke zwangerschapsklachten dus volgens mij doen die hormonen het prima ;o)

Gr. Cin

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hier een kort berichtje van mij: bruine afscheiding vandaag meer en donkerder geworden. Vk gebeld: ze weet het ook niet. Ik kan morgen bellen om maandag een echo te krijgen (ben dan bijna 7 weken) als dat nog nodig is....
    Sorry heb even pokkenzin!

groetjes,
    Lieke

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    O nee lieke ik hoop dat het allemaal goed komt meid ik duim voor je heel veel sterkte dikke knuff voor jou

7. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Weer lekker veel gekletst vandaag!

Isolde, jeetje wat een verhaal! Echt het ergste wat je mee kunt maken..
    Gelukkig krijg je nu die operatie!

Lieke, oh meis ik hoop zo voor je dat alles gewoon goed is maandag!

Voorstellen:

Ik ben 26 en mijn vriend is 23 (ja, ja hij is jonger!). 14 maanden geleden is het tussen ons begonnen als een scharrelrelatie maar al snel waren we daar veel te close voor. Hoe het dan nu zit? Tja.. ik zie hem een paar keer per week en we doen ook veel dingen samen maar we komen dus niet bij elkaars familie of zo.

Ik heb donderdagavond ontdekt dat ik zwanger ben, door de pil heen.
    Hij weet het nog niet..
    Ik durf het hem ook niet zo goed te vertellen omdat ik 99% zeker weet dat hij een abortus wil en ik dus absoluut niet!
    Hij zit nu in het buitenland en misschien zie ik hem maandag of dinsdag maar daarna zit hij weer in het buitenland tot 2 januari.

Ik denk dat ik ook liever eerst de echo afwacht om zeker te zijn dat alles goed zit.

Zijn er hier nog meer die ongepland zwanger zijn geraakt of ben ik de enige?

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik hoop voor je dat er niets aan de hand is, ze zeggen altijd geen bloed is goed.
    want bruin geeft aan dat het oud bloed is.

XXX Gusam

9. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Nog even een hele domme vraag trouwens:

Als je een miskraam krijgt en het kindje verliest dan gaat dat toch altijd gepaard met bloedverlies/stolsels etc? Het kan toch niet gewoon ineens weg zijn of wel?

(sorry ben blond :oops:)

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

domme vrage bestaan niet,

miskraam gaat altijd gepaard met heftige ongi zeg maar en als je wat verder bent kun je het vruchtje ook herkennen.

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    @ninita gefeliciteerd.
    Meestal krijg je bloed met stolsels en vaak is het dan wel over maar niet altijd hoor.

12. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    zal me ook nog voorstellen, ben 37 jaar mijn vriend is 38 hij heeft al een zoontje van 5. samen hebben we een zoontje van net 1 jaar.
    het is mijn derde zwangerschap, de eerste was een bbz waarbij mijn linkereileider is verwijdert en ik kantjeboord heb gelegen... ik werk bij L
    L'Oréal. En ik woon in Alphen aan den Rijn (ZH)

mama van Youri gefeliciteerd nog met je zoontje!

@lieke1979 duim voor je, bruin bloed is meestal oud bloed, misschien nog van de innesteling? Hopen dat het niet erger word meid.

Ik wordt emo als ik het nummer van Marco Borsato hoor dochters....ik heb geen dochter maar toch...misschien ook omdat mijn vader ernstig ziek is en ik zijn dochter ben.... :cry:

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    cjpt, kan me best voorstellen dat het een goed gevoel geeft ja, als je er 1tje krijgt opgevoed :D

Sylviaatje, gefeliciteerd en welkom

Slagroomtoetje, wat grappig joh
    Loopt dat nog een beetje?

Sanell, gefeliciteerd en welkom

Nikkie, waarom op zien tegen de test?
    Je moet je erop verheugen joh, is weer even een teken van kruimel aan jou

Lieke, bah meis, dikke knuff en hoop op goed nieuws maandag

Ninita, joh weer zo'n bijzondere situatie.
    Zou je het hem toch niet gewoon vertellen?
    Wie weet is hij wel harstikke blij en wil hij gewoon mee naar de 1e echo.
    Zo niet wat kan hij doen? hij kan je moeilijk aan je haren meetrekken voor een abortus
    En volgens mij kan je kindje idd niet zomaar in het niets oplossen

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

hiuer trouwens niet zo actief, druk aan t werk en erg moe steeds...maar lees wel elke dag mee hoor!

iedereen die zwanger is gefeliciteerd, zal dat er dames een miskraam hebben gehad, heel veel sterkte!

15. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Bedankt Bapsie en Channes. Ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat ik echt zwanger ben dus ik denk de hele tijd dat ik het me maar ingebeeld heb en dat het dadelijk ineens weg is of zo :oops: .

Maar dat merk je dus altijd zeker wel..

16. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Bloedverlies wel want je word ongesteld, stolsels hoeft niet altijd want als het al heel vroeg in de zwangerschap is gestopt met ontwikkelen vind je er niet veel van terug. En ik zelfs wel eens gehoord dat heel af en toe wel eens iets opgenomen word door je lichaam bij een hele vroege mk, maar weet niet helemaal zeker of dat waar is.

Jeetje Ninita, wat een situatie zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je wilt wachten tot na de echo. Maar stel je voor dat hij er wel voor open staat het te houden... dan ontneem je hem wel de kans om bij de 1e echo te zijn. Ik zou er dus wel even goed over nadenken. Ik vind overigens wel dat het uiteindelijk altijd de beslissing is van de vrouw. Weet dat ik met deze uitspraak misschien commentaar krijg, dus bij voorbaat alvast sorry als ik iemand voor het hoofd gestoten heb daarmee.

Gr. Cindy

17. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    hoi,hoi hoi,
    ik kom van 35+topic en zeker niet ongepland zwanger!
    na miskraam januari08 en curetage hadden we een jaar nodig om terug zwanger te worden.tja na 2e iui! was het raak.
    superblij maar ook super msselijk(nie normaal) en al die ombetante geuren dan.
    grtjs

18. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie

19. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    cjpt, ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor! Het is MIJN beslissing om het kindje te houden en dan kan hij beslissen of hij deel wil uitmaken van zijn of haar leven.
    Ik zou het hem wel willen vertellen maar iets houdt me tegen. Mocht het niet goed gaan nu in de eerste weken dan hoeft hij er niks van te weten. Klinkt heel stom en dat is het ook maar ik zou het niet aankunnen om hem nu kwijt te raken en als dan blijkt dat er iets mis is ook nog het kindje..
    Heel egoistisch dus maar ik zit nu in deze situatie en wil nu eerst aan mezelf en het kindje denken en daarna pas aan hem en onze omgeving. Vandaar dus mijn keuze om de eerste echo af te wachten.

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    @ninita heb je al een afspraak gemaakt voor echo?
    Raar he zwanger zijn hihi ik geloofde het eerst ook niet maar heb gister een echo gehad en er zit echt een wormpje hihi heel apart.
    Geef jezelf de tijd om er goed over na te denken.

Ollebolleke gefeliciteerd super zeg.

Liefs Channes

Deel Deze Pagina