Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @pluis: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    en nu lekker genieten met z'n 3en!

nou meiden tis geen mac geworden, maar we hebben lekker frietjes gehaald:D
    had er echt zo zin in!
    en manlief gelukkig ook:p

nog iets waar ik nieuwschierig naar ben is, of jullie ook zo'n dorst hebben.
    ik heb dat eigenlijk de hele dag door en s'nachts pak ik vaak ook nog 2 glazen water..

2. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Pluis: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje Fenna Elise!! (mooie naam):)

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ pluis, fijn dat het allemaal achter de rug is en van harte gefeliciteerd met de geboorte van Fenna

verleden jaar was ik uiteindelijk 27-7 uitgerekend en dus 1 van de eerste die ging bevallen. Vind het wel leuk om nu 1 van de laatste te zijn! Erg spannend om te kijken hoe het loopt bij iedereen.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Mik, ik heb het ook veel meer dorst. Als ik boodschappen ga doen heb ik al een aa op voordat ik bij de kassa ben

5. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @petra: ja heb er ook last van, ik kan ook echt de hele dag door wel drinken, en dan ook van alles
    heb nu standaard een fles ranja gemaakt, niet te zoet, zodat ik dat ook voor het pakken heb.

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh ik heb het juist helemaal niet. Normaal drink ik al veel te weinig (jaja weet dat het slecht is ;o( maar nu lijkt het echt helemaal nergens meer op. En als je tegen je zin in gaat eten/drinken word je misselijk dus best lastig af en toe. Doe wel mijn best maar wil niet erg lukken. Misschien komt het doordat mijn buik vol met baby zit ofzo.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Miekiepluis, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Fenna!!!

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier wel ook zo'n drinktic. Ik moest met 20/25 weken meer drinken omdat mijn urine te geconcentreerd was. Toen is het begonnen. Ik ben niet meer opgehouden ;) Inderdaad ranja, en altijd water naast mijn bed. Geen wonder dat we er met z'n allen zo vaak uit moeten 's nachts!

Spannend he? Hebben jullie er ook zo'n zin in? Ik vind het nu opeens heel erg leuk dat ze er nog niet is, maar wel bijna komt. Man en ik gingen ons net bedenken wat we allemaal mee zouden moeten nemen op ons eerste weekendje naar Nederland. Luiers, kinderwagen, draagdoek (voor in de trein), kleertjes, hydrofiele luiers, en nog een hele lijst spullen :D Ik heb er echt zin in dat ze er is en dat m'n leven lekker vol is met babybabybaby :)

Ik geniet nog even lekker van mijn positieve bui :D

9. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Annie, dankjewel :D
    Ik heb ook even op jouw hyves gekeken, en wat is het een schatje! Wat zijn ze klein in de maxicosi he? Lekker dat het zo goed gaat.

Pluis, gefeliciteerd!!!

Nu is Daan aan de beurt volgens mij ;)

10. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Miekiepluis:hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Fenna

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja idd, nu is Daan aan de beurt :)

Ik wacht nog even want mijn mannetje is ziek (mijn grote mannetje ;)) dus ik wil nog ff niet hoor...

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    beterschap voor je mannetje

de ijsjesfabriek doet ook goede zaken met alle zwangeren denk ik?

13. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Pluis, gefeliciteerd met jullie dochter Fenna Elise! Geweldige naam!

dorst: ik heb ook zo'n dorst ja, normaal drink ik heel weinig, maar nu gerust 2 glazen ranja achter elkaar!!

Ik had helemaal geen honger na die Mac Donalds vanmiddag, dus hebben we vanavond pannekoeken gegeten..Na twee kleine pannekoekjes zat ik zooo vol! Nu nog steeds en een dorst dat ik heb..

Denk dat nu Daan ook aan de beurt is of Mama van Youri, maar las dat die nog even wilde wachten, mannetje ziek is ook niet fijn als je aan het bevallen bent he....

Ben benieuwd naar het volgende babynieuws!

14. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Trouwens, Petra, wij lopen precies gelijk! Morgen 37 weken!!!!
    Toch weer een mijlpaal bereikt dan he!

15. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Pluis, gefeliciteerd met Fenna!

@Mik, dorst...jaaaaaaaaaaaaa maar vooral snacht:x, overdag vergeet ik vaak te drinken.

Pepijn slaapt eindelijk, normaal gaat ie om 19:00 slapen, zonder een kik te geven, en nu moest ik bij hem blijven tot ie sliep..ik heb een paar keer geprobeerd weg te gaan maar dan zette hij het gelijk weer op een brullen..zou hij iets aan voelen?

@mvy, vervelend dat je mannetje ziek is.

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier nu een fijne dorstlesser gevonden: druiven!! Jummie, ik kan wel blijven eten, maar ik zit er helemaal vol van!

Nog leuke plannen voor morgen? Ik ga maar eens onbeschoft lang in mijn bed blijven liggen denk ik. 's Avonds cursus, en ik ben normaal 's avonds echt zo duf dat ik nu maar eens wakker moet blijven tot die tijd.

Oh, ik zit mijn thee te vergeten! Mensen, wie gaat er bevallen vannacht? Mag ik?? :)

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Jingi, hmm Pepijn ook al moeilijk met slapen?! Misschien voelt hij het wel aan idd. Bij Youri is het echt weer een fase denk ik want ik ben nog steeds niet bevallen :p
    Spannend!

Gentle, van mij mag je hoor ;)
    Morgen ga ik eerst naar de vk en 's middags op visite bij mijn ouders :)

Zo, ik voel me zelf ook ineens niet zo heel lekker dus ga lekker in bed naast mijn ventje liggen....

Meiden die gaan bevallen vannacht, succes!
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!

18. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    @pluis:gefeliciteerd met jullie dochter! Wel zwaar gehad zo te lezen maar als alles nu maar goed is!

@Fon, buddy: alles goed nu met het behalen van de 40 weken? Al wel wat aan het rommelen of nog niet?

En over drinken enzo, ben zelf ook niet zo'n grote drinker normaal, maar moet nu extra drinken en eigenlijk is het niet zo'n straf, probeer het alleen 's avonds wel een beetje te beperken dan hoef ik er 's nachts niet zo vaak uit. Meestal wordt ik dan wel de volgende ochtend wakker met dorst...

En eten, hmm hier heel weinig trek, vooral avondeten moet ik mezelf echt aan zetten, soms eet ik minder dan Nienke:$..maarja het gaat er gewoon niet in.. En ach ik heb toch al wat kilootjes over dus zo erg is het niet..

19. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @MVY, niet ziek worden he? Bevallen en ziek zijn gaan niet zo lekker samen...

Ik wil wel bevallen maar niet snachts hoor, en niet op 5 augustus dan is mijn zwager jarig.. dus of morgen of donderdag of vrijdag...:p

20. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo ontzettend veel dorst heeft:D

@gentle: over leuke dingen morgen, moet morgen eerst om 10u bij dietiste zijn (loop ik ook om tijdens de zwangerschap mijn gewicht een btje onder controle te houden)
    liep er daarvoor ook al, omdat ik al wat zwaarder van mezelf ben.
    daarna ga ik met mijn zusje eventjes shoppen, en wat eten, en dan tegen de middag lekker rustig aan doen, en waarschijnlijk weer een lekker dutje doen;)
    ga jij nog iets bijzonders doen??

Deel Deze Pagina