Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Moontje, is eigenlijk wel bijzonder hè dat er iemand is die precies even ver is. Ik vind dat wel een mooi idee dat er iemand in nl is waarvan de baby in de buik even oud is als de baby in mijn buik. Ik ga je dus extra in de gaten houden ;)

2. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Miekiepluis en Miekiepluisman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Fenna Elise

@Welpje, als jij vandaag of morgen gaat bevallen, tel ik het als D-day voor jou;)

@Mik, grappig dat jij over dorst begint, ik doe de laatste dagen ook niets anders dan drinken!

@MvY, heeft groot mannetje last van de vakantieblues?

Vandaag een verboden dag (zus van mannetje jarig) keurig overleefd!!
    Morgen D-day ben benieuwd!

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meissies,

ga nog even niet bevallen hier hoor. Tis hier zo rustig. Kan me niet voorstellen dat er wat staat te gebeuren.

Hier geen dorstig type. Drink eerder te weinig denk ik.

Heb allemaal even niet bijgehouden van wie en hoe en wat.

Dus iedereen die het nodig heeft een knuffel en ik wens jullie allemaal een rustige nacht toe. En je mag alleen wakker worden om te bevallen.

Kusssssssssssssssss

4. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Pluis van harte gefeliciteerd met jullie meissie!!!

Geniet er lekker van en ik hoop dat je snel weer een beetje bijkomt van de bevalling !!

5. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Pluis Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

heb weer TEveel gedaan vandaag :( ben nu gesloopt en mijn bekken doen weer behoorlijk pijn... dus nu lekker naar bed en hopen op een goede nacht. net als de afgelopen nacht..

iedereen een goede nacht...

6. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    Pluis gefeliciteerd met je meissie.

Voordat de baby is ingedaald had ik zoveel last van mijn bekken maar nu helemaaaaaal niet meer. echt heel raar. kan nu meer doen van een paar maanden geleden.

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    oooooh ik zou wel even een potje willen janken nu!

Zit ik verdomme weer op dit tijdstip! Was al om 9 uur op bed gaan liggen. Lichten aan en beesten-vermoord-tennis-racket in de hand! Tuurlijk niet 1 te vinden. Om 11 uur kwam vriendje naar bed en lichten uit en dan begint het gedonder!

Constant gezoem om mijn hoofd. 1x vriendje boos gemaakt door licht weer aan te doen en er een paar te vangen. Dacht dat ik ze had... even later weer dat K*T geluid!!! Arrrrrggggghhhh! Ben dus maar weer naar beneden verhuisd. Kan hem niet wakker blijven maken door lichten aan te doen en te gaan jagen want hij moet er gewoon weer vroeg uit morgen.

Dus ik lig weer te creperen van de pijn in mijn rug op de bank. Ben het zo zat!! En dan dat stomme gepies heel de tijd! Ik wil gewoon lekker slapen!

Ik wil echt graag positief ingesteld zijn enzo hoor, maar ben dit soort nachten ZO spuugzat! En waarom ben ik de enige die dat gezoem hoort? Waarom slaapt een ander daar gewoon doorheen???

Nouja, hoop dat jullie wel normaal slapen vanacht.

X

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier goed geslapen, 1 keer eruit om te plassen.

Cjpt, jeetje meid alweer zo'n bagger nacht voor jou... Ik hoop dat je na je berichtje toch lekker hebt kunnen slapen en nu nog slaapt!

Monique, idd de vakantie blues. Vanmorgen weer gezond wakker geworden gelukkig :)
    Gefeli met je 40 weken!

Daan, alles rustig nog bij jou? Denk het wel he! Goeie nacht gehad?

Desiree, ah meid je moet ook rustig aan doen. Niet teveel tegelijk willen! (makkelijk gezegd he... ik weet het)
    Hopelijk vandaag minder pijn!

Jingi, dan zal ik duimen dat je vandaag of donderdag of vrijdag bevalt :p

Zo, 1 dag overtijd, Voelt toch raar hoor. Dacht echt nu al lang bevallen te zijn. Straks lekker douchen en dan met mijn mannen naar de vk, gezellie :D. Zal ik wel gelijk een afspraak krijgen voor volgende week bij de gyn. Spannend.
    En dan vanmiddag naar mijn ouders en blijven we gelijk daar eten ;) ik mocht kiezen wat en dan hoef ik gelijk niet te koken lekker makkelijk.

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ga vanmiddag ook naar mijn ouders en blijf daar eten. doe ik al jarenlang en ik laat me dan lekker verwennen.

Ik heb ook wel prima geslapen
    Heb trouwens wel weer zin in babynieuws, dus als iemand zich vrijwillig wil aanmelden?

10. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier ook weer brakke nacht...erg benauwd dus dan is liggen niet prettig. Zometeen even gezellig bij mn moeder op de koffie, even wat anders dan thuis :)

@ cjpt wat balen dat je ook zo`n rotnacht hebt gehad en vroeg weer beneden zat, hopelijk is het daarna nog gelukt en lig je nu nog lekker even te slapen?

@ MvY spannend zometeen, denk je dat ze je gelijk al doorverwijzen naar gyn nu? Geeft de burger dan wel weer moed he ;)

Ben benieuwd of er vandaag (lees vannacht) weer babys bij gekomen zijn....is Ginny de laatste uren al eens langs geweest ?volgens mij ook al even niet gelezen :) of ben ik nu in de war? Zo even terugkijken.

fijne dag meiden...t wordt warm 8)

liefs Marina

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mogguh!

Zat vanacht mijn eigen bericht terug te lezen toen ik ineens doorhad hoe achterlijk het eigenlijk is dat ík dan met mijn slechte rug en zwangere buik op de bank ga liggen en vriendje in bed laat. Dus toch weer naar boven gegaan. Hem weer wakkergemaakt door te gaan jagen en uiteindelijk dus nog 3 muggen gevangen. Tegen een uur of 2 toch weer in slaap gevallen.

Straks lekker vroeg de stad in om wat dingen te regelen en dan vanmiddag maar weer opsluiten in huis voor het te warm word. Ga ook even een klein zwembadje kopen om af te koelen. Heb geen zin in zo'n groot ding in mijn tuin maar zo'n kleintje is wel lekker.

Wat zijn jullie plannen zo aan het begin vd hittegolf?
    Wie komt er naast me in het badje zitten? ;o)

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    #17232 Madeliefke, 4 aug 2009
    Laatst bewerkt: 4 aug 2009
    CJPT, *ren nu naar boven voor bikini en slippers :D*
    Meid, wat rot dat je zo slecht hebt geslapen... En idd moven met die vent uit bed. Straks heb je zowiezo gebroken nachten;)

Marina, veel plezier bij je moeder.

Petrabr, ik ben ook benieuwd wie de volgende is... Wordt iedere keer weer spannend wanneer je de pagina opent :)

MvY, je bent nu idd overtijd... Was je dat ook bij Youri? Ben altijd benieuwd hoe het dan verder gaat... Hoop dat het lekker snel vanzelf gaat beginnen bij je. Veel plezier met je mannen bij de vlos!

Hibatullah, wat fijn dat je je zo goed voelt! Heb dat zelf ook de laatste weken voel ik me gewoon GOED! Zoveel beter dan bijv. de eerste drie maanden van de zwangerschap.:D. Dat vond ik pas echt afzien.... Lekker van genieten meid!

Debzie, hoe gaat het vandaag met je?

Desiree, lekker geslapen?

Monique, D -day > spannend joh! Heb je ook het gevoel dat er wat te gebeuren staat?

Daan, ook lekker geslapen?

All, gisteren naar de acupunctuur geweest. Ben heel beneiuwd wat voor effect het heeft op de bevalling. De acupuncturist was er ( logischerwijs :p) heel positief over. Het zou ook een heel goede uitwerking op het kindje hebben. We shall see....

Vanmiddag lekker met een vriendinnetje shoppen en zometeen even mijn legitimatie verlengen. Is al sinds april verlopen :$ OEPS...

Fijne dag allemaal, rustig aan met het warme weer....

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Marina, nee ze sturen me niet meteen door naar de gyn maar met 41.3 weken krijg je dan een afspraak bij de gyn. En daarvoor zal ik nu wel al een afspraak moeten maken want dat is al over een weekje :) (en 2 dagen:p)
    Koffie-leut-ze bij mams :)

Elke, bij Youri ben ik met 39.5 bevallen dus dit is voor mij helemaal nieuw! Ben ook benieuwd wat de accupunctuur doet bij je... Ennuh schaam je, je legitimatie al zo lang verlopen!! hihi.

Cjpt, goed gedaan meid! En ik kom wel naast je zitten maar dan heb je niet genoeg aan een klein zwembadje hahahaha.

Ik wil ook babynieuws!!!!!!!!!!!

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Cjpt, nog wat geslapen vannacht??
    Hier een roller gevonden met citroenspul, gebruik ik al 2 nachten en slaap weer goed, geen mug meer die in mijn buurt komt
    Misschien een idee??
    Ik kom wel dobberen maar dan moet je een groter badje kopen ipv een kleinere, ben formaat walvis nu:D

@Mvy, zie je vaker he dat ze even moeten wennen aan de rust!
    Maar dan mag jij mijn D-day hebben hoor als hij weer beter is!

@Elke, als je het aan mij vraagt dan gebeurd er vandaag helemaal niets.
    Beeb wil helaas geen antwoord geven op jouw vraag;)

Heb heerlijk geslapen (sorry), pas om 7.30 eruit om te plassen.
    Nu nog heerlijk koel hierboven ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

15. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen Ladies,

Hier weer lekker geslapen... kan het gewoon bijna niet geloven :)
    Duurde wel even voor ik in slaap was want madammetje was flink aan het stuiteren... Ze duwde als een bezetene tegen de "deur" alsof ze zeggen wilde Heee doe is open ik wil eruit... ;)
    Maar helaas... ze zit nog veilig en warm binnen...

@mvy: Ik ga het vandaag wel weer rustig aan doen... heb er wel weer van geleerd gisteren ;) ben ook wel heel blij dat ik mijn verjaardag naar volgend jaar heb verschoven :) heb vandaag helemaal geen zin in drukte... dus komt goed uit...

Ben ook wel benieuwd of er weer nieuwe beebs zijn bij gekomen vannacht... Dus laat jullie maar horen...

Iedereen veel suc6 met de warmte vandaag en ik hoop dat het voor iedereen een beetje uit te houden blijft...

16. mvja

mvja Niet meer actief

*zit voorlopig alleen even in de leesmodus als jullie het niet erg vinden, nog steeds beroerde nachten en ellendige dagen*

Pluis van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet er lekker van meid!

Voor die m nodig hebben...

(((((((((((((KNUFFEL))))))))))))))

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Morning ladies,

@Monique, D-day. Dus verwacht wel op zijn minst te lezen dat je begonnen bent hihi.

@Cjpt, wat een crime meid. Hoop dat als ik doorlees dat je nog wel gewoon in bed hebt kunnen slapen.

@MvY, ja inderdaad helemaal niks vanacht. Wel een paar keer wakker geworden van harde buiken, maar toen moest ik plassen hihi. 2x maar hoor.
    voel je je weer beter? En mannetje?

Succes bij de vk en veel plezier bij je ouders. Lekker als er voor je gekookt wordt. Heb je ook wel eens verdient.

@Petra, jj ook veel plezier vanmiddag.

@Cjpt, toch nog iets geslapen. Dacht eigenlijk wel wat jij schreef, maar zou precies hetzelfde gedaan hebben hoor.
    Lekker zo'n badje. Als het echt te gek wordt ga ik wel met mijn voetjes in een teiltje denk ik. Ook lekker.

@Elke, zal mij benieuwen dan of de accupunctuur helpt. In welk opzicht zou het ook positief zijn voor de baby? Als in goede start of zo? Of echt lange termijn positief?

Shopze en jij ook voorzichting met de warmte.

@Monique, Fijn geslapen zie ik. Hoe je geen sorry voor te zeggen gekkie. Is juist fijn.

@Desiree, Gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Krijg je wel een beetje visite dan? Anders zit je ook maar zo alleen te kijken. En laat ze dan zelf maar voor eten en drinken zorgen. Jij bent jarig en hoogzwanger, dusssssssssssssssssssssss. Hoop dat je een fijne dag hebt. En wie weet een mooi cadeautje.

@All, vandaag staat er op de planning. Stukje fietsen (misschien wil mannetje nu wel even mee naar babykleertjeswinkel :p), via de kinderboerderij beestjes kijken, boodschapjes doen, bbq-en.

Oh en ik las gisteren dat er een wespenplaag is (limonadewespen of zo) en ik wil dus nog even een klamboe achtig ding voor over de kinderwagenbak scoren. Neem aan dat dat wel van die universele dingen zijn toch? Oh en prikweg of azaron scoren. Moet er niet aan denken dat kleintje beeb straks geprikt wordt. (kan je voor baby's hetzelfde als voor volwassenen gebruiken?)
    Hier, ik vind nog het bericht:
    Meer wespen dan andere jaren | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Maar eerst even mijn cafeïne gehalte op pijl brengen.

18. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @mvja: Een hele dikke knuffel voor jou....

@Daan: Dank je wel...
    Nee zover ik weet krijg ik geen visite... ik vind het niet zo erg hoor. Ben ook niet echt bezig met mijn verjaardag hahaha...
    Heb al een mooi pandora bedeltje gekregen van mijn hubbie en een lekker luchtje van mijn zoontje.. en een hoop felicitaties via mail en hyves... Dat vind ik al erg leuk...
    En ik geloof niet dat die kleine meid van plan is vandaag te komen...

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Desiree, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@Daan, wil best vandaag beginnen maar jij mag echt eerst bevallen hoor!!
    Morgen is trouwens mijn zussie jarig dus is eigenlijk een "verboden" dag.

Wij hebben de Quinny en daar zit standaard een anti beesten netje bij, dat rits je dan aan de kap van de wagen.
    En voor kids hebben ze apart spul voor muggen!!

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Daan, toevallig is mijn man net door een wesp gestoken! Wist helemaal niet wat te doen hihi. Heb er azijn op gedaan op aanraden van mijn mams. Geen idee wat je voor kinderen moet/mag gebruiken.
    Zo'n klamboe ding zit toch normaal bij de wagen? Wel handig idd.
    En een leuke dag voor de boeg zo te horen! Veel plezier!

Desiree, dus als ik het goed begrijp ben je vandaag jarig???? Gefeliciteerd dan ;):D

Mvja, ach meissie nog altijd hetzelfde? Dikke knuff hoor...

Deel Deze Pagina