Nee, hier niet standaard bij de wagen gekregen. We hebben wel een regenkap gekocht. Nooit aan muggen of ander ongedierte gedacht haha. Oh monique, volgens mij had je dat ook wel verteld ja. Verboden dag. Nou dan ga ik wel voor je in de plaats. Go baby, go baby!! Desiree, nou je hebt wel mooie cadeautjes gehad lees ik. Ach ja en geen visite. Misschien ook wel lekker even geen visite. Ik weet niet hoe het met jou gesteld is, maar ik kan mijn hoofdje niet meer fatsoenlijk bij een gesprek houden. Laat staan een huis vol.
@monique, mvy, mvja: Tnx @Daan: Daar heb ik dus ook last van. En ik heb nu ook even helemaal geen zin in drukte... Over wie weet hoe lang komen ze toch kijken als de kleine meid geboren is, dan vind ik het wel weer welletjes
Mogge! Hier nog een in lees-modus... Missy zat ook hier gisteravond behoorlijk tegen de 'deur' te trappen, maar ze zit nog veilig binnen... Iedereen die inmiddels bevallen is: gefeliciteerd! Later..
Goeiemorgen!! Geen nieuwe baby's zo te lezen, ik vind het zo spannennnd! Hier een VRESELIJKE nacht, ik slaap sowieso slecht maar dit sloeg echt alles. Rond een uur of 2 hadden de aso's van de straat weer eens teveel gezopen en ff lekker met elkaar op de vuist *zucht* (ben zo blij dat ik volgende maand weg ben hier bah) maar niemand belde dus de politie deze keer, misschien hoopten ze stiekem dat ze elkaar afmaakten, zijn we van die ellende af lol Dus had ik t maar gedaan, maar zij gingen na 3 minuten alweer weg Daarna ging het wel minder heftig, toch door... Toen dacht ik na ff computeren wel weer te kunnen slapen, kwam mijn jongste dochter beneden huilend, zij heeft een "aandoening" aan haar benen waardoor ze heel vaak pijn heeft snachts. Ik ben dus supergaar nu blehhhhh... Iemand een tip om je ringen af te krijgen trouwens? Ik krijg ze niet meer af!
@Daan, dan ging ik zekers even kijken voor een klamboe voor over de wagen, hier zitten ook echt veel wespen, brrrrrrr En go baby van Daan! @MamaDeluxe, oh balen van je nacht. Wat zielig voor je dochtertje joh, is daar niets aan te doen?? En heb je al zeep geprobeerd voor je ringen??
@cjt: wat een rot nacht zeg! Vandaag maar een beetje rustig aan? @desiree: gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gewenst!!!! Net weer goed gekeurd bij vk. Ze blijven haar rond 7 pond schatten: prima toch! Wat mij betreft mag madame niet voor zaterdag komen, want vandaag is mijn schoonmoeder jarig en van woensdag t/m vrijdag hebben mijn verloskundigen vrij en zou ik een invaller krijgen... Och ja als het toch komt, dan komt het. Daar zit ik ook niet mee!
Nou 'lekkere' nacht dus voor je. Pfffffffffff, wordt al chagrijnig als ik het lees. Tips om ringen af te krijgen? Tja, vaseline, groene zeep, van dat soort dingen. Maar dat had je vast al geprobeerd.
Tips om je ringen af te krijgen: zeep, lotion, 10 minuten met je handen in de lucht gaan zitten werkt meestal nog het best, het vocht trekt dan weg uit je handen waardoor je vingers dunner worden. Dat je je ringen nog om kunt, heb ze 5 maanden geleden al afgedaan Verder hier alles redelijk rustig, blijf wel dat "ongesteldheid-komt-eraan"-gevoel houden, dus wie weet hoeven we niet heel erg lang meer te wachten. Dadelijk eerst maar es naar het tuincentrum voor wat plantjes, koffie halen, dan het gras maaien en dan de rest van de dag in m'n zwembadje. Oh nee, moet eerst ook nog vaatwasser uitruimen, was nog opvouwen, hmmmm, vriend maar es aankijken zo, die werkt toch thuis, als ik voor hem koffie ga halen kan hij de vaatwasser wel even uitruimen toch?
Goeiemorgen! Hier best een goeie nacht gehad, ben er maar 2x uit gegaan om te plassen (3.00 en 7.00 uur) en daarna doorgeslapen tot 9.30 uur en toen moest ik weer plassen haha! Gelijk even een wasje in de machine gegooid en nu lig ik nog lekker op bed met m'n laptop en even hier bijlezen. Jammer dat er verder geen beebs meer geboren zijn....ik hou me aanbevolen hoor! CJPT Pffff balen joh dat ze weer zo'n slechte nacht hebt gehad. Het sloopt je dan ook gewoon he, is niet leuk... Ik hoop dat je vannacht beter slaapt! Desiree Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ookal vier je het niet, toch een hele fijne dag gewenst! Mamadeluxe Ja ik zeg ook zeep of Dreft ofzo om je ringen af te krijgen. Ik kreeg een paar maanden geleden uitslag van m'n ringen en heb ze toen maar afgedaan. Ben ik nu blij om, want m'n vingers zijn 3x zo dik als normaal Daan Wij hebben volgens mij ook geen muggennet bij de kinderwagen (Maxi Cosi Mura) Ik zal het eens vragen bij de zaak waar we alles hebben gekocht, want het is idd wel heel zielig als zo'n kleintje gestoken wordt. De rest Met jullie ook alles goed?
goedemorgen!! @Desiree gefeliciteerd met je verjaardag! hier niets bijzonders, goed geslapen. moet straks weer naar de vlos toe en dat was het wel weer. (wat saai!) oh ja @Sarah, ik word ook doodgegooid met telefoontjes en smsjes. ik heb nu vaak mijn telefoon uitstaan want wil eigenlijk gewoon met rust worden gelaten. dat moeten ze maar even begrijpen.
---ego-modus aan--- Werd vanmorgen wakker en toen ik opstond ineens vocht tussen mijn benen! Best veel! Had vanmorgen kwart voor 9 afspraak bij vk staan en moeders zou mee. Dus ik maar een maandverbandje ingedaan, moeders opgehaald en naar de vk. Ik vertelde dat ik die prop was verloren 5 dgn terug en nu wat vocht verloor maar dat het niet echt zoet rook, meer geurloos. Ze wilde toch even tussen mijn benen kijken vertelde ze, maar eerst even bloeddruk meten. 120 om 88, veel te hoog voor wat ik normaal heb! ze ging nog even praten en nam het toen opnieuw op, helaas weer 88 Ze vertelde dat dat niet goed was en ze me direct wilde gaan strippen om de bevalling in gang te zetten, anders zou ik doorverwezen worden naar de gyn. Ik vroeg mijn moeder even beneden te wachten, vind het toch raar als ze erbij zou staan Het vocht was niet van gebroken vliezen helaas en het strippen lukte niet omdat mijn bm nog te ver naar achteren zat. Het was overigens geen prettig gevoel. Daarna werd eiwit gecontroleerd in mijn urine, gelukkig was dit goed. Wel moet ik direct bellen als ik hoofdpijn heb of een stakke-band gevoel heb, ook moet ik rustiger aan gaan doen. Donderdag gaan ze opnieuw proberen te strippen en anders dit weekend weer. Stel dat blijkt dat ik donderdag bloeddruk 120 om 90 heb moet ik wel door naar de gyn en wordt ik ingeleid Ik wil dat helemaal niet!!! Ik wil gewoon rustig thuis bevallen zonder gedoe!! Ik ga echt hopen dat ik niet die 90 haal of hoofdpijn krijg of dat bandgevoel krijg!! Omdat mijn bm nog best diep lag ziet het er niet naar uit dat ik deze week zelf nog ga bevallen Moet nu dus echt rustig aan gaan doen, heb gelukkig gister net mijn Friends dvds opgehaald dus dat is een paar dagen kijk plezier sorry voor dit ego bericht, maar ben even een beetje geschrokken van dit nieuws en vind het niet zo leuk --- Ego-modus uit---
@ Elke, gezellig! Tot zo! @ Monique, hé nog 1 voor het zwembadje! @ MvY, haha het word druk! Gezellig! En dat het niet past... ben bang dat ik er zelf straks al bijzit als een gestrande walvis ;o) Dus dan gaan we wel om de beurt ofzo! Kunnen we elkaar af en toe "aan wal" slepen haha. @ Mvja, knuffel voor jou meid! @ Desiree, gefeliciteerd! @ Mamadeluxe, ringen?!!?!? Haha die paste ik bij 16 weken al niet meer. Vocht vasthouden is hier een familiekwaaltje ;o) @ Sarah, oh meid doe rustig aan he?! Da's het enige dat een beetje kan helpen volgens mij. Bij mij was het 130/85. Kreeg de volgende tips mee: weinig zout, veel water, koel blijven en rustig aan doen. En inderdaad goed opletten dat je niet last krijgt van die andere dingen. Trouwens: de laatste paar weken lag de beeb volgens de vk's helemaal ingedaald en nu gister zei de inval vk ineens dat ze wel een beetje maar niet helemaal ingedaald is! Voel haar trouwens ook de laatste dagen echt heel veel bewegen daar onderin. MIsschien met haar koppie te draaien ofzo, of met haar handjes te rommelen. Echt een grappig gevoel. Ook veel steken in het "doosgebied". Nou ben de stad ingeweest voor wat kleine dingen en het belangrijkst: zwembadje gescoord! Dus nu even opblazen (hoop dat ik niet van mijn graatje ga) en vol laten lopen. En daarna even buurten bij mijn nicht en kids. Dus zwembad-buddies, ik zie jullie vanmiddag!
@sarah, logisch joh dat je geschrokken bent. Doe jij maar lekker rustig aan! Ik duim voor je dat alles rustig blijft en je gewoon lekker thuis kan bevallen! @ringen, ik ga dat met de handen in de lucht maar ff proberen, de rest had ik al geprobeerd idd....
Sarah dat is idd niet leuk! komt het niet van de warmte?? mijn bloeddruk is nu ook wat hoger dan normaal en mijn onderdruk is ook weleens zo hoog geweest. de keer daarop was ie weer 70. hier zeggen ze dat het echt door de hitte komt.
@ Mamadeluxe, als het nou echt niet lukt moet je het eens met een dun draadje/touwtje proberen. Dat rol je net onder je ring om je vinger zodat je het daar een beetje dunner maakt en dan stukje voor stukje naar beneden bewegen en je ring erachteraan schuiven. Als je het googled kun je waarschijnlijk wel een duidelijkere uitleg vinden dan dit ;o)
@cjpt, dat ga ik ook nog proberen, ik zie al helemaal voor me dat ze afgeknipt moeten worden eigen schuld ik heb ook te lang gewacht Mijn bloeddruk is met dit warme weer juist lager....raar he
Hallo! Vandaag ben ik officieel overtijd! Nooit gedacht dat de laatste dagen wachten zo vervelend kunnen zijn. Vancht wel gedroomd dat mijn weeen waren begonnen. Helaas was het maar een droom en niet echt. Meiden, geniet van het mooie weer. Alle nieuwe moms, gefeliciteerd!! Ik hoop dat ik me gauw kan aansluiten bij jullie. @ sanell, straks beval je nog eerder!! al 2 cm ontsluiting. Hoe gaat het nu? muggen, iiritant he. Ik ben de laatste dagen snachts ook vaak op jacht. Wat kunnen die dingen toch klein en snel zijn!