Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Sow, het is echt rustig geweest vandaag. Iedereen aant genieten van het weer? Of aant bevallen? ;)

Wolliewobbel, jeetje dat zal schrikken zijn geweest voor je he. Wat fijn dat je nu de datum weet dat het gaat gebeuren.
    Nu idd aftellen. Oja en het is een hele mooie datum: 07-08-09!!!!

Gentle, shit zeg dat je je zo rot voelt... hoop dat het of doorzet of snel beter gaat.

Petra, mooie foto! Idd een flinke buik!!

Mik, kan idd van het indalen zijn.... Hoe gaat het nu?

Noa, pff weer in het ziekenhuis geweest. Houd niet op he bij jullie... Ik hoop dat toch alles goed blijkt te
    zijn hoor! Misschien anders ff een andere buddy 'nemen' ?

Daan, en heeft het fietsen wat gedaan? Want dan ga ik morgen ook hoor hihi.

Hanna, oh fijn die steunkousen... Vooral met deze hitte!!

Ginny, druk dagje gehad. Nu weer lekker alles op orde fijn he.

Anna, jij ook nog aant fietsen. Dat je dat nog kunt hihi.

Liz, leuk je weer hier te zien! En nog niet bevallen dus haha.

Wij zijn ook weer terug. Youri was doodmoe en ligt lekker op bed. Zelf ben ik ook kapot.
    Mijn voeten zijn zoooo mega dik, niet normaal.
    Kan dat eigenlijk kwaad als je zoveel vocht vasthoud? Behalve dat het gewoon vervelend voor jezelf is?
    Verder heb ik nieuws.. Ik ga of donderdag of vrijdag bevallen. Hahahahaha. :p
    En nu ga ik lekker op de bank tv kijken!

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

:D

Belachelijk dat ze dat niet even aan ons vertellen he ;)

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide)

=======================================================================

Augustus 2009 Mama's!

BEVALLEN:

24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte?
    30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte?
    14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - 49 cm (12 aug)
    14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug)
    20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli)
    22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug)
    23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug)
    26 juli - Hugo - zoon van Rian83 - 37w5d - 2.07 uur - Gewicht? - Lengte? (5 aug)
    26 juli - Yasemin - dochter van Assi - 38w1d - 8.03 uur - 2840 gram - 48 cm - (8 aug)
    27 juli - Kai - zoon van Kanela - 38w2d - Tijd? - 4010 gram - 53 cm (7 aug)
    27 juli - Elias - zoon van Rianne80 - 38w2d - 13.23 uur - 3560 gram - Lengte? - (8 aug)
    27 juli - Lisa - dochter van Simmer - 39w1d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (2 aug)
    28 juli - Florine - dochter van Jessie86 - 38w5d - 11.34 uur - 3120 gram - 47 cm (6 aug)
    29 juli - Rens - zoon van Liefie - 39w6d - 1.47 uur - 3020 gram - 50 cm - (30 juli)
    ? juli - Zoon - zoon van Hoops - 38w? - Tijd - Gewicht? - Lengte? - (11 aug)
    31 juli - Ralph - zoon van Alice - 39w - Tijd? - 3705 gram - Lengte? - (7 aug)
    2 aug - Milan - zoon van Annie - 37w3d - 1.30 uur - 3440 gram - 49 cm - (20 aug)
    3 aug - Fenna Elise - dochter van Miekiepluis - 40w2d - 14.52 uur - 3780 gram - 51 cm - (1 aug)

Er zijn al 13 jongens geboren!
    Er zijn al 6 meisjes geboren!

Afspraken:

Augustus:
    3: cjpt Vk
    4: Welpje VK
    4: Noa VK
    4: Roos VK
    4: Lieke1979 VK
    5: Marina71 VK
    5: LadyJenn75 VK
    5: Blurry VK
    6: Mik VK
    6: Desiree gyn
    6: Ginny VK
    7: Daan78 Vk
    7: Hanna1974 VK
    7: Ollekebolleke gyn + VK
    10: Gentle VK
    11: Lieke1979 VK
    11: Hanna1974 groeiecho
    13: Mega Babs gyn
    20: Mega Babs gyn

Uitgerekend op:

1 augustus:
    Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979
    Renate007 - Buddy: Verhip
    3 augustus:
    MamaVanYouri - Buddy: Rianne80
    Fon - Buddy: Sanell
    4 augustus:
    Welpje
    6 augustus:
    Ceertje
    Jingi - Buddy: Simmer
    linnie123
    Sarah1987 - Buddy: MamaDeluxe
    7 augustus:
    Anna1976
    Hibatullah
    8 augustus:
    Marieke1983 - Buddy: Verhip
    9 augustus:
    Marina71 - Buddy: Ginny
    10 augustus:
    Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82
    Roos -Buddy: Miekiepluis
    11 augustus:
    Lieke1979
    12 augustus:
    wolliewobbel
    13 augustus:
    DesireeK -Buddy: Mvja
    14 augustus:
    Inkerbell
    Sjanienu1
    LadyJenn75???
    Marty
    15 augustus:
    Debzie1984
    16 augustus:
    Cjpt - Buddy: Hanna1974
    Bos
    Skatje
    Carlie
    18 augustus:
    Verhip - Buddy: Marieke1983
    kim3 - Buddy: Stephanie87
    Aguamiga
    Gentle
    19 augustus:
    tal (Mama 1985)
    1ste Wondertje
    Blurry - Buddy: Kippy
    20 augustus:
    Sanell - Buddy: Fon
    21 augustus:
    Liz0104
    22 augustus:
    Nita82 - Buddy: Ginny
    Megababs
    23 augustus:
    Fiona1987
    24 augustus:
    Ollekebolleke
    Mvja - Buddy: DesireeK
    KristaB (tweeling)
    25 augustus:
    Petrabr - Buddy: Mik
    Morgenzon
    26 augustus:
    Noa307 - Buddy: Annie22
    27 augustus:
    Elke - Buddy: Liefie
    Emma21
    Nyn81
    Csillag
    28 augustus:
    mik - Buddy: Petrabr
    Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74
    29 augustus:
    Brusje
    30 augustus:
    Bloem1978
    Mumtobe21 - Buddy: Kim3
    MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987
    31 augustus:
    Corinne348

Er worden nog 20 Meisjes verwacht!
    Er worden nog 17 Jongens verwacht!
    Van 7 beebjes is het geslacht Geheim!
    Van 13 beebjes is het geslacht
    Onbekend!

Gezocht Buddy:
    Kanela
    Linnie123

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ging toch nog even kijken of er al nieuws was van iemand, maar we wachten het rustig af.

5. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @mvy, nou dan bevallen we samen:D, want ik beval ook donderdag of vrijdag..haha...maar de voorkeur heeft vrijdag vanwege de mooie datum...:p

vanmiddag heef Pepijn lekker in zijn badje buiten gespeeld, hij had het naar zijn zin. Lekker ijsje gegeten en ge-bbq. Hij ligt nu lekker te slapen, en nu ben ik moooeeee.

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Worden jullie ingeleid? Of is het gewoon wishful thinking?

Mijn enkels zijn trouwens niet op de meeting :D Zeker te ver weg ;) De cursus was zoals gewoonlijk weer erg Duits. Ik hoop toch dat ze het niet erg vinden dat ik alles gewoon op mijn eigen manier doen.

Ze zeiden dat je minstens 2 slaapzakken moest hebben. Nu houd ik helemaal niet van die dingen en hoop ik dat ons kindje niet zo'n draaikontje is en ze dus niet nodig heeft. Moet ik ze dan toch hebben??? Ik durfde het niet te vragen aan die vrouw, aangezien ze zo stellig zei dat je ze nodig hebt. Ik heb er wel toevallig eentje gekregen, maar die is best dik...

Harde buiken zijn er nog steeds. *hoopt hard verder*

Is iedereen trouwens aan het bevallen of wat? Het lijkt wel uitgestorven...

7. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    nee we worden niet ingeleid, maar morgen is mijn zwager jarig en dan wil ik niet, vandaar dat ik had besloten om dan maar donderdag of vrijdag te bevallen...dus eigenlijk wishful thinking. donderdag is mijn uitgerekende datum, en ik denk dat het nog wel langer gaat duren...maar ja kan er altijd over dromen toch...:D

Het is inderdaad rustig hier...

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey wijffies,

waren mijn enkeltjes niet uitgenodigd voor de meeting denk ik. Want ik heb ze nog gezien vandaag.

@mvy, merk tot nu toe nog niets. Maar wat niet is kan nog komen. als ik morgenvroeg nog fris en fruitig op sta, dan pas ga ik concluderen dat fietsen niets heeft uitgehaald. Behalve een zere onderkant haha. Maar die had ik toch al weken.

Mannetje en ik hebben lekker gegeten (bbq), klein beetje maar, maar was toch gezellig. Hadden we nog nooit gedaan. Ik zie bbq altijd als een meer sociaal event op speciale dagen haha.

Slaapzakje? Staat wel op eht lijstje ja, maar ik vind het zo onnodig en ik vind ze zo dik en groot. Heb die dus ook niet gekocht.

Oh en over het strippen. Ja, ik ga het denk ik wel doen. Bijna zeker. Ik bedoel. Het grote gevaar is, dat het blijft rommelen maar nog steeds niet doet. Maar goed, daar heb ik al last van vanaf 20 wk dus die extra week kom ik wel door.

Heb ik verder nog nieuws? Nope denk het niet.
    dus ga even verder lezen op de site.

9. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Zo, we zijn weer goedgekeurd vandaag, Ukkie en ik.
    Al is Ukkie helaas nog steeds totaal niet ingedaald, en blijft dus gelden dat ik meteen moet gaan liggen als de vliezen breken.

Heb het er met de verloskundige nog wel over gehad hoe dat zit met niet-ingedaalde baby's, en schijnbaar als ik dadelijk weeën heb die om de drie minuten komen en Ukkie is nog steeds niet ver genoeg ingedaald, dan wordt het onherroepelijk ziekenhuis... Bleh!

Verder moet Ukkie dus tijdens de bevalling de volledige weg naar buiten nog afleggen, normaalgesproken hebben baby's een deel van de weg al afgelegd door het indalen.

Maar goed, het kan allemaal nog, en de bevalling kan nog steeds heel soepel verlopen, maar had toch liever dat alles volgens het boekje verliep...

10. mamamoon24

mamamoon24 Actief lid

16 feb 2009
    134
    0
    0
    hey meiden,

Even een momentje voor mezelf, al zit ik hier constant de speen terug te geven. Finnley heeft op het moment echt dat zuigreflex heel erg. Vannacht heeft die me de hele nacht wakker gehouden doordat hij steeds zijn speen uit liet vallen en dan hoorde ik weer dat geluid dat die aan het zoeken was.....:$....maarjah dat hebben we er dan ook maar weer voor over.

Ik zie hier het dikke enkel verhaal weer voorbij komen! Ik heb medelijden met jullie, vooral nu ik weer normale enkels heb, omdat ik nu pas ervaar hoe zwaar dat eigenlijk was. Ik ga voor jullie allemaal duimen voor een voorspoedige bevalling.

Nu moet ik nog gaan koken:) schaam schaam :D maar we hadden net bezoek van neefje giovanni en dat was wel ff gezellig! Hij is precies twee weekjes ouder. We hebben meteen aangevallen met het fototoestel..hier beneden een fotootje!´

En wat mijn familie betreft, ik heb er afstand van genomen. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Dat liegen en bedriegen daar heb ik het echt mee gehad. Gelukkig heb ik een heleboel normale eerlijke vriendinnen om me heen!

Fijne avond nog!

Groetjes Ramona

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Aguamiga, volgens mij gaan een zwangerschap en/of bevalling nooit volgens het boekje. Probeer ontspannen te blijven, dat werkt het beste. Zo werk je het het minste tegen.

@Mamamoon, *smelt* bij de foto wow, te schattig gewoon.
    Dat van die familie.....een wijs besluit denk ik. Gelukkig heb je goede vrienden waar je wel van op aan kunt.

12. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @mammamoon: wat een plaatje zeg, helemaal super:)

@mvy: heb nog steeds last van die pijnlijke steken, wel iets minder, maar het blijft wel
    echt zo'n hevig ongi gevoel.....
    ook als ik van zitten naar staan ga, of andersom, dan doet het auw.....

13. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    ga er van tussen
    tot morgen, en hopelijk een goede nachtrust

14. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat een rustige dag hier vandaag zeg!

Enkel-meeting? Wonder boven wonder hebben mijn voeten en enkels het vandaag overleefd! Heb ze heel hard geknuffeld (voor zover ik erbij kon) en verteld dat ik ze al weken zo gemist had. Dus ik hoop dat ze nu even bij me blijven!

Nou ik ga zo naar boven en daar met de ramen dicht en het licht aan weer op jacht. Ik weiger nog zo'n nacht als gister te hebben met die klote beesten. Cindy gaat op oorlogspad!!

15. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hey dames!!

Vanaf morgen zal ik weer actiever meekletsen maar was vandaag erg moe! Kon gister niet slapen....zag de hele bevalling weer voor me en toen besefte ik me opeesn wat ik allemaal had meegemaakt..:$ Om 1 uur sliep ik eindelijk en toen kwam werd Milan om 2 uur wakker....tot 5 uur!! Maarja dat hoort erbij he.

@mvy, ik blijf buddy van noa hoor!! Had haar smsjes wel gehad maar had toen visite en was vergeten hier op de site te zetten.

@Mamamoon, wat leuk die 2 knulletjes naast elkaar zeg!! Mooi mannetje Finnley!

@Petra, mooie buik hoor.

Nou ik ga nu lekker slapen want die kleine ligt nu ook lekker. De stuwing begint hier aardig pfff....dus vrees dat ik morgenochtend wakker wordt al Pamela....:$:p

Nou dames, schiet eens even op met bevallen ik wil meer babynieuws!!!!!!!!!!

Oh en hoe zet ik een foto in een bericht?? Heeft laatst wel iemand gezegt maarja weet niet meer wie en waar dat staat!

Slaap lekker allemaal!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

*** Inbraak ***

Hier een augustus 2008 mama, ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met de laatste loodjes en superveel geluk met jullie kleintjes! Ook voor de dames die al bevallen zijn; gefeliciteerd! Geniet er van want het is echt waar: de tijd vliegt!

*** Uitbraak ***

17. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    goede morgen!!

k*t muggen!!!! Ben helemaal lek gestoken. Normaal haast nooit muggen in de slaapkamer, maar de schilders doen steeds de ramen open om er goed bij te kunnen.

Gister rare dag geweest.... ze hadden me smorgens bij de vk geprobeert te strippen, maar dat was niet goed gelukt omdat de bm nog te diep lag. Toch heb ik de hele dat flinke buikpijn en zere rug gehad, dit werd naar mate de dag vorderde steeds erger. Niet in vlagen, maar constant.
    We hebben nog wel bij mijn ouders bbq gegeten en toen we thuis kwamen ben ik in bad gegaan.
    Ineens bestefte ik me dat ik de baby na die morgen eigenlijk niet meer had gevoeld, en normaal in bad is hij onwijs druk! Nu helemaal niets....
    Ik raakte dus wat in paniek en ook na wat porren en doen gebeurde er niets. Snel vriendje erbij geroepen maar ook hij kreeg geen beweging in mijn buik.
    We hebben toen (om 11 uur savonds) toch maar het spoednr van de vk gebeld. En gelukkig kwam ze direct.
    Ze zat wel in een bevalling, maar ze liet even snel het hartje horen en afgesproken dat ik vandaag zou bellen om 10 uur.
    Ze dacht dat het misschien toch wel zou beginnen vanavond omdat ik ook steeds krampen en harde buiken had.

Maar helaas zit ik hier nog :D

Ik heb de baby nog steeds niet gevoeld en zal vandaag dus naar het ziekenhuis moeten voor zon ctg ofzoiets.

hou jullie op de hoogte

18. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen....of liever gezegd....slechte morgen :(

Pffff hier ook een brakke nacht....ben al wakker vanaf 3.15 uur en kon dus niet meer in slaap komen. Linkerzij, rechterzij, op m'n rug....nee hoor niks niet slapen :$ Ben er dus om 6.30 uur maar uit gegaan en als vriendlief straks naar het werk is, dan duik ik er nog wel even in.

Sarah Jeetje kan me voorstellen dat je een beetje in paniek raakte toen je beeb niet reageerde. Wel fijn dat de VK meteen even kwam het je het hartje gehoord hebt. Succes straks in het ZH en hopelijk zet het snel door!

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen!

Iedereen lekker geslapen? Ik wel weer hoor!

Annie, oh hihi sorry ik dacht misschien is het handiger maar was niet slecht bedoeld hoor ;)

Nou, ik heb mijn enkels weer gevonden hoor, maar voor hoelang?

Verder eigenlijk geen nieuws... Vandaag druk dagje. Boodschappen doen, ff naar de stad, zolder uitruimen (ik ga echt alles van Youri wegdoen of verkopen, behalve enkele speciale dingen natuurlijk) en poetsen natuurlijk...

Fijne dag!

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Goedemorgen allemaal!

Hebben we onze ijszakken al klaar staan om ons te wapenen tegen de tropische temperaturen?! :D

Het klinkt hier allemaal lekker rustig... Beepjes zullen wel niet zo dol zijn op de hittegolf en blijven heerlijk in mama's buik!

Zometeen naar de vlos om even een check up te doen. Hoop alles goed met ons meisje :)

Enkels heb ik nog wel, kan er alleen niet meet zo goed bij :p

Sarah, hoop dat ze je zometeen even goed nakijken. Ctg kan je misschien ook weer wat geruststellen.

Delilah, thanx en jij proficiat met je kindje van alweer 1 jaar!

Mamamoon, wat een lekker joch is jouw mannetje! Heb je afstand genomen van je complete familie of een deel ervan. Kan me voorstellen dat je alle steun kunt gebruiken als verse mama en het lijkt me echt wel heftig....

Liefs

Deel Deze Pagina