Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goodmorning girls...

hier een rare nacht gehad... had steeds het "gevoel" dat er iets op knappen stond daar beneden (kan overigens ook zijn dat ik dat gevoel gedroomd heb) maar ik sliep er erg onrustig door... :(
    vanmorgen om even voor 6en schrok ik wakker omdat poeslief op het aanrecht was gesprongen en een glas en mijn zeeppompje had laten sneuvelen :( en toen ik beneden kwam (ging even polshoogte nemen door het glasgerinkel) zag ik dat de kraan ook wagenwijd open stond... issie zeker aan blijven hangen toen ie schrok van het glas...
    1 voordeel, ik heb de koelkast al van binnen en van buiten van onder tot boven uitgesopt en nu is de oven aan het inweken met ontvetter!!

2. zicht

zicht Niet meer actief

Morning!!

@ sarah, Hoe doen ze dat strippen? Hopelijk weet je gauw meer.
    Ik denk dat als de beeb deze week niet komt, ik ga vragen of ze vrijdag iets voor me kunnen doen. Ik ben het sooooo zat!!!

Vanacht ook zo'n k*t nacht gehad. Had ook steeds het idee dat er iets kon gaan knappen of rommelen. Maar helaas, het was ijdele hoop.

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mogguh!

Hier ook eindelijk weer eens een redelijke nacht! Alleen om 4 uur 1x plassen. Verder van half 1 tot 7 geslapen. Is niet echt veel maar beter dan de vorige nachten!

Hier vanacht ook tijdens het plassen ineens het gevoel dat ik op knappen stond. En toen ik weer naar bed wilde lopen had ik een paar minuten steken die ik moest wegzuchten. Maar helaas bleef het daarbij. Ach misschien beter ook....

Want dames, wij zien op tegen het hete weer en hoogzwanger zijn maar bedacht me vanochtend ineens dat puffen in deze temp ook niks is. En buiten dat; ook wel zielig voor zo'n klein beebje om in dit soort temp op de wereld te komen. Dus misschien maar beter om ze een paar dagen binnen te houden. ;o)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hmmm er zijn dus meer meiden die dat gevoel hebben dat er iets moet knappen... zou ik het dan toch niet gedroomd hebben...

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Moggel,

@MvY, succes met je dagprogramma meid. Klinkt als een hoop werk. Pfffffff...............

@Sarah, bij een inwendig onderzoek prikkelen ze je bmm dus heel goede kans dat je er van gaat rommelen.
    Hoop dat beebje zich vandaag eens van zijn goede kant laat zien en even goed tekeer gaat.

@Cjpt, ik was bang dat ik weer een herhaling van gisternacht zou lezen bij je. Gelukkig niet.

@Mumtobe, goed bezig zeg. Klasse!!

@Elke, succes bij de vk.

@Ginny, klote zeg zo'n nacht. Hopelijk slaap je nu.

Hier ook een brakke nacht achter de rug. Kon eerst niet in slaap komen. Toen dat eindelijk eens lukte rond half 4 of zo heel onrustig geslapen, veel plassen (en dus harde buiken, gelukkig eens geen pijnlijke), wakker gelegen en dus om half 8 maar uit bed gekropen.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Zo oven is ook weer lekker fris :p

@ Daan: Thanx, dat geeft de burger moed :D

7. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Hmmm, ik lees dat er meerdere zijn met vervelende pijn(tjes) en vreemde gevoelens. Ik heb 2 uur wakker gelegen van ontzettende pijn in mijn lies, dat doortrok naar mijn been. Het leek wel of door de pijn mijn been verlamd was ofzo! En ik werd er echt niet goed van. Het was alleen maar aan de linkerkant, dus misschien wilde ons meisje indalen, maar was ze de weg kwijt ofzo??

Nu nog wat ongi gevoel, maar dat is al een paar dagen zo. Zodra ik opstond voelde ik me al een stuk beter.

Helaas geen babynieuws meer gezien hier...en ik denk juist dat het wel goed is voor de baby's als het lekker warm is! Misschien hoef je dan helemaal geen kruiken te gebruiken! (ik haat die krengen, ben er echt bang van met dat hete water en die stomme doppen...wat een geklooi de hele tijd)

Ik ga vandaag maar eens wat doen in huis, want gisteren heb ik dus totaal niets uitgevoerd. Alleen een afwasje en gekookt. De rest van de dag heb ik besteed aan slapen, enveloppen schrijven en mijn zwangerschapsdagboek invullen. Was trouwens erg leuk werk!

Succes iedereen vandaag! Niet te veel in de zon en ik kom straks weer even kijken.

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mumtobe, raar he dat gevoel alsof je op knappen staat? Heb het overigens al een paar nachten gehad. Maar er gebeurt niks. Als ik het zo lees hoort het er vast weer bij want er zijn er inderdaad meer die dit ervaren.

Oh meiden hebben jullie ook die heerlijke weersvoorspellingen gezien?!?!? Vanaf vrijdag zakt de temp echt heeeel erg! Jeeeeeeh!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Cjpt: ja idd een heel raar gevoel... wat je zegt het zal er idd wel bijhoren maar niks betekenen...

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,
    Roos is al naar het KDV dus eigenlijk zou ik lekker veel moeten doen vandaag, maar ik beloof niks.
    Ik heb vannacht vreselijk over gegeven. Van het 1 op andere moment heb ik heel mijn inhoud eruit gekregen, daarna niet misselijk of ziek, dus wat dat nou was?

@ Daan, hoelang denk je nog zwanger te blijven, ik verbaas me er elke keer over dat er nog niks staat te gebeuren.
    Roos is verleden jaar ook tijdens een hittegolfje geboren en toen heb ik het wel heet gehad. Voordeel was echt dat ik geen kruiken hoefde te gebruiken en Roos niet de hele tijd een mutsje op hoefde

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Jemig Peet, wat een nacht ook voor jou zeg. Spugen? Ik heb met dit weer altijd meer last van maagproblemen (koud drinken, anders eten etc) wellicht dat dat het was? Of toch de hormonale verandering?
    En na zo'n nacht wil je ook nog veel doen? Gelukkig beloof je niks haha.

Nou, ik zat me gister te bedenken dat ik maar wat winterkleertjes mt 50/56 moest gaan aanschaffen, want deze beeb blijft zitten. Ik zweer het je. :p

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Hier heerlijk geslapen :) Wel een paar keer wakker geweest, maar dat hoort erbij denk ik.

Enkels: Ik denk serieus dat mijn enkels de meeting hebben georganiseerd :D Die zijn zo ver te zoeken....
    Morgen krijg ik steunkousen aangemeten....

Sarah, dat was wel even schrikken zeg! Gelukkig heb je een mooi hartje kunnen horen.

Mamamoon, wat een schattige foto!

cjpt, gelukkig geen muggen voor jou vannacht. Bij mij ook niet meer, gisternacht wel, veel keer gebeten, maar 's morgens had ik hem te pakken. Dat is dan wel zo fijn he!

Mijn moeder is hier nu weer om schoon te maken. Ik bof maar :D
    En het is nog erg gezellig ook!

Fijne dag!

Groetjes, hanna

13. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Goedemorgen:)
    Geen babynieuws...??

Ik heb lekker geslapen,met klossen(bierkratjes) onder het bed. We hebben ze er gister eindelijk onder gedaan. Het scheelt een hoop met opstaan zeg..Had minder last van mn heupen, bij het opstaan.

Zo, vandaag word een hete dag. De rest van mijn gezinnetje + aanhang is nu al onderweg richting strand. We hebben besloten dat ik maar ff thuis blijf..aangezien ik de hitte nu echt niet aan kan8) , En er zijn nog genoeg acties voor mij vandaag dus..Ik mag zo ook weer voor de apk-keuring van beebje en mij...:) hoop eerlijk gezegd dat dit de laatste x is voor de bevalling (wishfull thinking:D).

Nou dames enjoy your day:)8):)

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Petrabr, ik zie niets diks hoor, alleen een mooi buikie!
    Wat gek joh dat je gespuugd heb en nu niet ziek bent, zal wel in de weg hebben gezeten ofzo

@Mik, ik mopper hier elke dag op hubbie als ik opsta dat hij 's nachts weer eens tegen mijn onderkantje heeft geschopt, herkenbaar hier dus!
    Denkt de dietiste trouwens het vocht dan nog weg te krijgen???
    Vk hier zegt dat nu nog alleen bevallen helpt;)

@Noa, hoe is het nu met je??

@Hanna, steunkousen met 30 graden pffffffff

@Liz, welkom terug!!
    Nog gefeliciteerd met het nieuwe huisje en volgens mij klopte de naam ook helemaal al niet van de beeb die hier werd doorgegeven als jouw kindje

@MvY, vocht is volgens Vk hier gewoon vervelend maar kan niet echt kwaad.

@Gentle, je heb nu helemaal nog geen slaapzakken nodig hoor!!
    Kindje kan toch nog niet draaien, of jij moet een superbeeb krijgen;)

@Aguamiga, hoop dat jouw beeb ook snel goed gaat liggen!

@Mamamoon, wat een scheetjes he!!
    Goed dat je even afstand neemt van je familie, je kan je energie nu wel beter gebruiken

@Sarah, hoop dat beeb een spelletje aan het spelen is met jullie, succes!

@Daan, ha ha, bestel voor die beeb van mij dan ook maar wat:D

Hier zit beeb na D-day ook nog heerlijk bij mama.
    Kan ook niet zeggen dat ik al iets van tekenen heb dat het wel eens zou kunnen gebeuren.
    Maar wel weer goed geslapen gelukkig.
    Eens kijken wat ik vandaag ga doen,misschien wel gewoon lekker niets, kan mij het schelen!

15. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    fon--- ze gaan met een vinger naar binnen en proberen je vliezen los te halen van je baarmoeder. Bij mij ging dat lastig omdat mijn bm nog erg diep lag en ze dus niet goed rondom kon loshalen. Is wel een vervelend, maar niet erg pijnlijk gevoel

Wat is het rustig bij iedereen!!! Helemaal niemand serieus aan het rommelen (tenzij is eroverheen heb gelezen)

hier zijn de schilders nog druk bezig. De schilders kennen mijn broer wel goed en ze hebben net bedacht een grapje uit te halen door hem een sms te sturen en hem te feliciteren met de geboorte van zijn neefje! Ik vind dat wel grappig, ben benieuwd hoe hij zal reageren.
    Het enige probleem is dat de naam die ze willen zeggen, ook de echte naam is hoe wij het willen noemen :( Dat zal dus wat raar overkomen als het straks echt zo is

16. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Mogge!

Ook hier een APK om 11.30. Moederlief gaat even mee (woont om de hoek), dus daarna ff lekker koffieleuten.

Heb gister t meeste werk gedaan, dus vandaag een relaxdag.

Nu eerst een douche.

17. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal.
    Hier ook nog steeds alles rustig.
    Gisteren waren mijn vriend en ik 11 jaar samen. We zijn eerst lekker naar het strand geweest (en ook een beetje verbrand) en gisteravond lekker uit eten geweest! Was een leuk dagje.
    Het was een leuke afsluiting geweest als ons mannetje er vannacht uit had gewild, maar helaas... :)
    Hij zit nog te lekker in mama's buik denk ik!

18. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen ladies,

Als eerste bedankt voor de felicitaties :)
    We zijn gisteravond nog even met zijn 3e lekker wezen uiteten. Was een suc6. Zijn naar Restaurant captainsclub geweest. Is een restaurant in piratensfeer. helemaal leuk voor kinderen. Ze krijgen dan zo'n bandana op hun hoofd en worden gesminkt. Die kleine Sven was in eerste instantie erg onder de indruk van de kapitein en de piraat die daar rond liepen. Zodra hij gesminkt was hoorde hij er helemaal bij vond ie hahahaha.. We hebben genoten en het eten was ook heerlijk...

Ik voelde me alleen niet helemaal top helaas. Ik heb sinds gisteren de kleine meid naar mijn idee te weinig gevoeld. Ze is lang niet zo actief als anders. nu nog steeds niet... heb ook een beetje zeurderige hoofdpijn en was gister een behoorlijke tijd duizelig :(
    Heb overigens wel weer heel goed geslapen... het is ongelovelijk maar waar ;)
    Ben nu aan het twijfelen of ik de gyn even zal bellen of dat ik het gewoon afwacht wacht tot morgen. Heb voor morgen middag een afspraak staan...
    Wat zouden jullie doen?

Ik lees dat de enkels een meeting hadden gisteren?? vandaar dat ik die van mij ook dus niet kon vinden... Ze zijn gelukkig weer terug. miste ze wel ;)

Ladies die (weer) niet goed geslapen hebben een dikke knuf...
    En ook voor die gene die zich niet heel prettig voelen...
    Hoop dat het allemaal een beetje beter wordt...

@cjpt: Ik denk juist dat de ukken het wel lekker vind om met dit weer ter wereld te komen. Dan is het verschil in temperatuur niet zo heel groot met mama's warme buik, en ze hoeven niet gelijk heel dik in de kleren gepakt te worden ;)

@Daan: hahaha toch maar winterkleren aanschaffen. Denk je dat je uk het nog zoooo lekker vind en zo lang blijft zitten :)

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    mamamoon: oh wat een schattige foto!

sarah: wat vervelend zeg, ik hoop dat ctg gewoon goed is straks. Misschien komt de baby er wel aan???

petra: balen zeg dta je over moest geven. Griep of iets dat metd e zwangerschap te maken heeft.

moontje: hier precies hetzelfde. Ik had een gelijk bericht als dat van jou willen plaatsen. Pijn in de lies die been in trekt en dan het gevoel geeft dat je je been niet meer kunt bewegen. echt vreemd. Ben een beetje gerustgesteld dat jij dit ook hebt...

Al met al hier dus weer een redelijk slechte nacht, ik had het ook bloedheet. Vriendlief heeft vandaag vrij en is aan het poetsen geslagen: jippie! Hopelijk gaan we straks nog iets leuks doen.

20. zicht

zicht Niet meer actief

@ daan, haha, bestel ook gelijk voor mij die winterkleertjes!!

@ marty, gefeliciteerd met jullie 11 jarig samenzijn. Wat gezellig! Ook al een hele tijd zeg!

@sarah, ik moet vrijdag naar de gynecoloog. Misschien dat ze dat ook wel gelijk bij mij kan gaan doen.
    Ik heb altijd gezegd ik wacht tot de 42 weken, maar nu denk ik daar toch wel anders over.

Deel Deze Pagina