Thanks! Hij is met zijn familie weg en ik denk dat die meid ook mee is maar dat weet ik niet 100% zeker. Rot is dat he als iedere beweging pijn doet!
Daan, mooie bh's hoor! Ik heb zelf bets wel moeite met het vinden van een leuke bh die ook nog eens lekker zit. Moeilijke cup zeker.... Maar deze zijn erg mooi. Ik ga vanavond eens kijken op internet of niet ergens een leuke site te vinden is met voedingsbh's. Marieke, jammer weer loos alarm! Sarah, spannend bij jou zeg Damienne, welkom hier
@Gentle, ach niks van aantrekken. Bij mij zei ook iedereen : ga er maar vanuit dat je tot de 42 gaat!! Nou echt niet!! Je voelt het zelf het beste aan toch? En ach dan maar als waggelkip lopen, maar kan het laatste zetje zijn! @Nita, wat een loser zeg!!! Ik zou hem ook niet meer smsen. Misschien alleen na de bevalling "je bent vader geworden". Verder niks...Maar wel weer jammer hoor! @Sarah, heb je al weeen??
Ik kwam even kijken of een van de dames die overtijd lopen al bevallen zijn. Nog niet zie ik. Ik duim voor jullie hoor!! Roos, gefeliciteerd!! Daan, mooie beha's. Wat zie jij er mooi uit in je kraambed Mamadeluxe: heel veel respect voor jou!! Ik denk dat jij een hele sterke vrouw bent, om in je eentje zes kinderen op te voeden. Nita: wat vervelend dat het steeds zo moeilijk blijft gaan tussen jou en je ex. De ene keer lijkt het weer wat beter te gaan, en dan weer niet. Knap hoe je ermee omgaat! Egonieuws: Hier een vermoeide Jessi, de kraamvisite is ondertussen op gang gekomen. Dat is hartstikke vermoeiend kan ik jullie vertellen. En dan zijn we pas laat begonnen (na een week) en doen we max 2 bezoeken op 1 dag, en niet savonds. Maar ben bekaf. Vandaag is de fysiotherapeut even op huisbezoek geweest, want mn bekken zat een beetje ontwricht van de bevalling. Dus ik kon niet zo goed lopen. Maar nu zit alles weer op zn plek . Morgen lekker met de kinderwagen op pad, zin in!
ey meiden we zijn allemaal aardig aan het rommelen lees ik zo en sommige mogen dus ook naar het ziekenhuis voor een ctg. nou hopelijk zet jet voor iedereen dor. hier gaat het nog steeds zelfde al gister de hele dag draaierig en noem maar op maar vandaag heb de 37 bereikt dus ze mag komen. ik zal proberen vanaf morgen weer vaker en beter te reageren maar ik wordt al misselijk als ik wat typ dus vandoor. @roos gefeliciteerd met fay. tot morgen meiden
Noa, gefeliciteerd met de 37 weken Jammer dat je je niet zo fit voelt. Ik hoop dat de draaierigheid snel verdwijnt!
@Roos en Roosman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Fay @Blurry, gelukkig niets aan het handje @Marieke, ik ken het uit bad kom probleem idd ook maar probeer het toch altijd wel gewoon Eigenlijk jammer dat het gestopt is @Sarah, gelukkig alles goed, nu kijken of julle beeb er vanavond zin in heeft! @Ginny, ik word wakker met 1 neusgat dicht, gek had hier totaal nog niet opgelet @Annie, wat fijn dat Milan het zo goed doet! @Damienne, welkom!! Hier was het gisteren D-day maar helaas ook nog niets @Nita, he bah weer Dikke knuff @Mamadeluxe, wat super dat je bad er is!! @Jessi, anders de visite even dagje niet, kan je zelf ook lekker bijkomen Geniet van je wandeling morgen Hier de laatste verboden dag overleeft!! Totaal geen tekenen van een bevalling als ik maar blijf zitten Lopen of eventjes staan geeft harde buiken en die wil ik niet, dus gaan we braaf weer zitten Morgen naar Vk, ben benieuwd wat ze zeggen als ze zien dat ik nog loop aangezien ze voorspeld hadden dat ik de afspraak niet zou halen
@Roos, gefeliciteerd met Fay! morgen weer naar de vlk, en precies 40 weken, dus kijken wat ze gaat zeggen. pfffffff.....ben moe een heledag met een klein mannetje rond dartelen is toch zwaarder dan ik dacht. Hij ligt nu lekker te slapen en morgen heb ik weer een dagje voor mezelf.
@Roos: gefeliciteerd met de geboorte van Fay! Ook voor man en zoon! @Fon: Nog niks, arme jij..zullen we gewoon tegelijk gaan bevallen dan maar? haha maarja wie houd ze hier dan op de hoogte @Monique: Nog geen gerommel..spannend hoor en nu geen verboden dagen meer dus kom maar op! @Damienne: welkom hier! Alles goed met je? @Noa: jaaa 37 weken! @Iedereen die langer loopt: Heel veel sterkte allemaal, ik leef met jullie mee (weet wat het is...van de vorige keer) Vandaag weer naar de vk geweest, alles was goed, weer een paar onsjes ergens kwijt geraakt, maarja ik heb toch reserve genoeg (volgens de vk, en bedankt..). Ze heeft nog even gevoeld over de grootte van beeb, en het gaat toch al hard naar de 4 kilo durfde ze te zeggen..hmm dusse voor mij echt niet langer dan 40 weken he..heb echt geen zin dat deze nog groter wordt dan Nienke... Ohja verder blijkt die 2cm weinig te zeggen, komt vrij vaak voor bij een tweede kan gewoon blijven zitten tot 40 weken..we zien het wel! Morgen laatste 'verboden dag' .Dan is mijn oma jarig, 95 jaja en ze had zo gehoopt dat het een verjaardagscadeautje zou worden..denk het niet, zou het ook niet zo leuk vinden eigenlijk! Nou voor straks: lekker slapen allemaal!
@Roos: Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Jaaa het is echt augustus... je merkt het aan veel van ons dat het nu toch aardig begint te spoken... Ben benieuwd wat de volle maan gaat doen....
Ik denk dat deze volle maan te vroeg voor mij komt. De volgende is op 4 september..... Dat duurt nog wel even.....
Meiden even een vraagje: Ik wil straks de kaartjes die we krijgen, ophangen aan een lijn met van die mini-wasknijpertjes. De knijpertjes heb ik al, maar wat voor soort lijn/touw/lint kan ik het beste gebruiken?
Ik gebruik voor de kerstkaarten altijd van dat inpaklint, waar de cadeautjes mee worden versierd. Dat werkt wel goed.
Nou, voor mij zou het ideaal zijn vanavond, maar zoals het er nu uit ziet blijft ze nog lekker zitten. Ik heb wel overal kramp, maar dat komt vooral omdat ik me geen houding kan geven. Ik zit even, sta even, lig even op me linkerzij, dan weer rechts. Ik blijf draaien en wiebelen! Tot nu toe is staan het fijnst, maar na 5 minuten natuurlijk niet meer. Ik heb ook van die onwijs rusteloze benen. Ook een beetje stijf/kramperig, zoals vroeger groeipijn voelde. Ik heb nu lange paardrijsokken aangedaan Belachelijk met dit weer, maar wie weet helpt warmte + stevigheid een beetje... En anders ga ik zo maar naar bed. Hopelijk word ik vannacht wakker van een wee ofzo. Wie had ooit gedacht dat je zo kon verlangen naar zo'n pijnlijke ervaring... Fijne avond nog allemaal, geniet van wat je nu hebt en straks niet meer, en tot morgen!! Oh, Ginny, misschien een mooi lint kopen bij een doe-het-zelf zaak? Kun je ook nog een leuk kleurtje uitzoeken die bij je kamer past!
Hey meiden, Ik heb echt 0,0 tijd voor het forum, en dat vind ik best wel jammer... Kleine Rens (die het overigens super doet en waar ik helemaal verliefd op ben ) slokt al mijn tijd op, en nee dat vind ik heus niet erg maar een beetje wennen is het wel.... Maarre... heb wel even de belangrijkste nieuwsberichten eruit gepikt natuurlijk...... Pluis en Roos: Van harte gefeliciteerd met jullie dochters Fenna en Fay! Beiden heel mooie namen. Geniet van ze!! En nu ga ik snel slapen... het slaapgebrek is enorm... maar ook de moeite waard hoor! Iedereen bij wie het aan het rommelen is, wie al overtijd is of wie het anderszins zat is... hou vol en toi toi toi! Succes allemaal!! Hoop snel weer babynieuws te komen lezen hier! Dikke kus van Liefie
Goede avond meiden, Morgen 40 weken alweer. Vanmiddag heerlijk gezwommen in het buitenbad bij ons in het dorp. Ook bij de vk geweest voor controle,alles was goed. Volgende week woensdag weer terug komen als ik nog niet bevallen ben,dan gaat ze me strippen als ik dat wil. Ik heb het alleen heel erg in mijn rug,links onderin. Beeb ligt ook voornamelijk links,waarschijnlijk is dat de oorzaak. Roos van hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Fay Ik kreeg vandaag de wij jonge ouders met de post. Er staan hele leuke aanbiedingen in van Prenatal. Ik ga het boek voor de kraamvisites bestellen denk. En ik zag een heel schattig pyamaatje. Het is hier nog heel erg rustig,heel af een toe een harde buik maar dat stelt niet zo veel voor. Ben benieuwd of er morgen weer babynieuws is. Alvast weltrusten allemaal.
geen baby voor mij vanacht denk ik.... het lijkt weer rustig. morgen om 2 uur weer naar de vk en wordt dan weer gestript. tot morgen en slaap lekker allemaal
@Sanell, schuifdeurtjes dicht voor jou dus voor een dagie Ik durf niet eens te vragen naar het gewicht van deze beeb, Mirthe was ook 4095 (4 dg overtijd) dus ben net als jij bang voor gewicht van deze beeb @Liefie, niet druk over maken, er komt vanzelf weer een tijd dat je hier lekker aanwezig bent, al lijkt dat nu nog ver weg Wat moet ik met die volle maan doen?? Rondjes rennen in de tuin ofzo Ik denk ook dat ik niet vannacht aan de gang ga, dus tot morgenvroeg !!