hoi meiden. Ik lees al even mee en zal me ook een voorstellen hier. Mijn naam is Petra 25 jaar en zwanger van ons 2e wondertje. Me dochter is 16-12-07 geboren. Nu zijn we van weer een dochter zwanger en die is uitgerekend op 24-08. Allebei me zwangerschappen zijn ontstaan door medicijn gebruik Puregon gespoten. Lijkt me erg gezellig om hier mee te gaan schrijven. als jullie nog vragen hebben komt u maar
Nee komt niet door het slechte weer, en ik ben wel moe, maar kom niet in slaap. Lig ook niet te piekeren. Geen idee. Raar he. Leuk dat je dobbelspel binnen is. Handig spelletje zo voor tussendoor he. Laat maar even weten als je spelletje rummi tegen me wil spelen hihi. Dan nodig ik je uit.
Hey petra, welkom hier!! Gefeli met je zwangerschap. Normaal gesproken zou ik je een waarschuwing geven over ons schrijfgedrag, maar je leest al even mee, dus je weet dat er veel gekwebbeld wordt hier hihi. Als je op de lijst wilt met je uitgerekende datum, evt. geslacht en je controles dan kan je het beste even Ginny of Hanna een pb sturen. Zij houden de lijst uitstekend bij.
Moggah! Hier een aardige nacht gehad. Ondanks de 5x plassen en een klef lichaam van t zweet, maar voel me wel uitgerust. Peetje, welkom! Gentle, ik kan je helemaal een handje geven! Ik heb precies hetzelfde met de groeipijnen. Dat vind ik nog de beste omschrijving. Ik hoop dat we bij de vroege vogels horen en er niet te lang mee door hoeven te lopen Nu eerst een douche, verder weinig tot niets op het programma vandaag. Oja aankomende nacht is t toch pas volle maan? Ik hoorde van een paar dat t gister was, maar we moeten t nog ff een dagje uitstellen hoor!
hier vanacht ook een rot nacht was zo moe maar kon gewoon niet slapen. Ventje er om 4.30 uit en toen dacht onze dochter goh laat ik mama even pesten. Heb mooi even flesje gemaakt en haar daarna weer in bed gelegd en heeft ze nog even tot 08.00 geslapen. Hier is onze dame trouwens nog niet ingedaald. Vind het allemaal erg spannend ook omdat we nu gewoon bij een vk lopen en met zoë liepen we bij de gyn en ben ik dus ook in het ziekenhuis bevallen. Nu is de bedoeling om thuis te gaan bevallen. Ene die rommelende darmen hier ook zo erg denk dat het weer ook wel mee speelt. Morgen word het weer minder dames gelukkig maar want hoogzwanger en deze tempraturen pfffff niks voor mij
PFFFFFF Wat was het heet vannacht! En wat zitten er veel muggen in dit land! Vandaag apk, ga er vanuit dat alles nog steeds hetzelfde is, maar blijft spannend!
****Buddynieuws**** Kim1988 is begonnen vannacht om 3 uur verloor ze vocht en daarna meteen om de 5 min weeën, vanmorgen om 07.05 uur had ze 3 cm ontsluiting... zodra ik meer weer, laat ik het weten.. ****einde buddynieuws****
ik mag straks ook weer voor de APK... ben benieuwd, hoop ook dat de uitslag van de suikercurve binnen is!!
Daan, ik heb wel zin in een potje rummy. Zo even naar de site gaan.. Peetje, welkom hier!! Als je op de lijst wilt, kan je me pb-en, dan zet ik je erbij. De lijst staat nu op blz 1740 als je wilt weten hoe die eruit ziet. De vrouw voor de steunkousen is net weg. Ze hoopt dat ze ze op voorraad heeft en anders duurt het 2 weken. Lang leve de gezondheidszorg.... dan heb ik de baby toch bijna????? (of missschien al wel helemaal .. ) Hahaha, inderdaad, vandaag volle maan... er is dus nog hoop! Groetjes, Hanna
goh, nog geen nieuws over nieuws geboren babietjes, dat vind ik een beetje teleurstellend, ik had gedacht dat we in augustus wel zo'n beetje elke dag nieuws zouden hebben. Of krijgen we straks een storm dat iedereen op de zelfde dag bevalt?? hhahaha hier gaat het goed, ben er nog steeds flauw van, ik zil zo graag mijn brusje zien. Hopen jullie ook dat de baby wat haar heeft? En vannacht eindelijk wat redelijker geslapen
Oeh spannend voor Kim!! Ga het weer in de gaten houden hier vandaag! Wat grappig he, dat we zo nieuwsgierig zijn naar babies van meiden die we niet eens echt kennen haha. Mijn vriend moet er een beetje om lachen geloof ik. Dat we zo met elkaar meeleven terwijl we elkaar niet kennen.
go Kim!!!!! Thanx voor het buddynieuws mumtobe @Hannah, ik wacht het wel af. Zal even een kamer maken met password: augmam Ikzelf ben unregistered 51223
Daan, ik snap niet hoe ik bij het spel kom.... Moet ik downloaden?? Of waar kan ik klikken om er te komen??
als je op de link klikt, kan je de proefversie downloaden, is zo gepiept, dan even installeren en dan kunnen we spelen
Buddynieuws!!!! Ollekebolleke (nicole) is gister om 15.45 bevallen van een jongen!!!! naam is Finn, gewicht 2620gram en alles is goed met Finn en mama. Nicole lag al vanaf maandag in het ziekenhuis met een hoge bloeddruk. En gister is het kindje geboren. Waarschijnlijk mogen ze morgen naar huis. Einde Buddynieuws Voor iedereen die al bevallen is, Gefeliciteerd!!!! Groetjes Sjalotjuh
Mumtobe, jouw pendelaar (naliey)is ook zwanger heb ik gehoord. Ze was zooooooo lang bezig ook. Ik ken haar nog van het NODforum. Ook spannend voor jou, elke keer op je mob. kijken hihi