Voor iedereen die al bevallen is, Gefeliciteerd!!!! Wow, Ollekebolleke gefeliciteerd met jullie zoon Finn Thanx voor het buddynieuws Sjalotje. Hoest met jou dan?
@ Daan: Ow wat goed voor naliey Kim had zelf haar berichtjes gepost via de iphone in het jong en zwanger topic, maar ik kan idd elk moment een sms krijgen dat t geboren is... ben nu zelf even naar de vk...
succes bij de vlos. Lukt het Hannah? Ik had zelf eerst moeite om de kamer te zoeken enzo. Maar ik sleep je er wel doorheen. Trouwens, volstaan de kousen die je nu hebt wel om de tijd te overbruggen?
@Sarah, hi hi leuk nachtritueel hebben jullie gehad! Ik heb geen filmpje ervan, hoop de buurman ook niet @Desiree, vanavond pas volle maan?? Dan ga ik nog een keer dansen @Hanna, nee bij Mirthe ben ik zelf spontaan aan de gang gegaan, kwam alleen niet genoeg opgang dus wel ziekenhuis in voor weeenopwekkers Maar toen had ik rond deze tijd al wel wat gerommel, nu nog niets @Cjpt, da's echt het enige wat ik ga missen, dat ik nu zo goed naar het toilet kan, hier dus ook!! @Peetje, welkom bij de club! @Kim, you go girl! @Ollekebolleke en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Finn
Gaat goed, ben super misselijk geweest in het begin, gelukkig nu niet meer. Nog wel vaak moe.. Morgen moet ik weer naar de vk dus dan weet ik wat meer
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ================================================== Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - 49 cm (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) 22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug) 23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug) 26 juli - Hugo - zoon van Rian83 - 37w5d - 2.07 uur - Gewicht? - Lengte? (5 aug) 26 juli - Yasemin - dochter van Assi - 38w1d - 8.03 uur - 2840 gram - 48 cm - (8 aug) 27 juli - Kai - zoon van Kanela - 38w2d - Tijd? - 4010 gram - 53 cm (7 aug) 27 juli - Elias - zoon van Rianne80 - 38w2d - 13.23 uur - 3560 gram - Lengte? - (8 aug) 27 juli - Lisa - dochter van Simmer - 39w1d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (2 aug) 28 juli - Florine - dochter van Jessie86 - 38w5d - 11.34 uur - 3120 gram - 47 cm (6 aug) 29 juli - Rens - zoon van Liefie - 39w6d - 1.47 uur - 3020 gram - 50 cm - (30 juli) ? juli - Zoon - zoon van Hoops - 38w? - Tijd - Gewicht? - Lengte? - (11 aug) 31 juli - Ralph - zoon van Alice - 39w - Tijd? - 3705 gram - Lengte? - (7 aug) 2 aug - Milan - zoon van Annie - 37w3d - 1.30 uur - 3440 gram - 49 cm - (20 aug) 3 aug - Fenna Elise - dochter van Miekiepluis - 40w2d - 14.52 uur - 3780 gram - 51 cm - (1 aug) 5 aug - Fay - dochter van Roos - 39w2d - 12.50 uur - Gewicht? - Lengte? - (10 aug) 5 aug - Finn - zoon van Ollekebolleke - 37w2d - 15.45 uur - 2620 gram - Lengte? - (24 aug) Er zijn al 14 jongens geboren! Er zijn al 7 meisjes geboren! Afspraken: Augustus: 5: Marina71 VK 5: LadyJenn75 VK 5: Blurry VK 6: Mik VK 6: Desiree gyn 6: Ginny VK 6: Nita gyn 7: Daan78 Vk 7: Hanna1974 VK 7: Ollekebolleke gyn + VK 10: Gentle VK 11: Lieke1979 VK 11: Hanna1974 groeiecho 11: Blurry VK 11: Nita echo 13: Mega Babs gyn 13: Mamadeluxe VK 17: Nita gyn 20: Mega Babs gyn 24: Nita gyn Uitgerekend op: 1 augustus: Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979 Renate007 - Buddy: Verhip 3 augustus: MamaVanYouri - Buddy: Rianne80 Fon - Buddy: Sanell 4 augustus: Welpje 6 augustus: Ceertje Jingi - Buddy: Simmer linnie123 Sarah1987 - Buddy: MamaDeluxe Damienne H 7 augustus: Anna1976 Hibatullah 8 augustus: Marieke1983 - Buddy: Verhip 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 10 augustus: Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82 11 augustus: Lieke1979 12 augustus: wolliewobbel 13 augustus: DesireeK -Buddy: Mvja 14 augustus: Inkerbell Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje Carlie 18 augustus: Verhip - Buddy: Marieke1983 kim3 - Buddy: Stephanie87 Aguamiga Gentle 19 augustus: tal (Mama 1985) 1ste Wondertje Blurry - Buddy: Kippy 20 augustus: Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik Morgenzon 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Er worden nog 19 Meisjes verwacht! Er worden nog 17 Jongens verwacht! Van 7 beebjes is het geslacht Geheim! Van 13 beebjes is het geslacht Onbekend! Gezocht Buddy: Kanela Linnie123
Ja dat weet ik nog, dat je zo misselijk was. Gelukkig niet meer dus. en al 16 weken weer. Heerlijk voor je meid.
Daan, de kousen die ik nu heb van de Hema zijn niet zo goed. Ik krijg er erge jeuktenen in helaas Hopelijk zijn de andere beter en krijg ik die snel Heb eerst even de lijst gedaan, nu op naar de rummi
Ollekebolleke, gefeliciteerd met jullie zoon Finn!!! Kim: zet 'm op meid!!! we wachten in spanning af! Hanna: Ik had gisternacht echt veel pijn in mijn linkerlies en dat straalde zo door naar mijn linkerbeen, dat het leek of die verlamd was, kon hem niet meer bewegen van de pijn, dus ik ga vandaag even vragen wat dat geweest kan zijn. zwangerschapsboek: ik heb van ons zoontje een foto album gehaald met Jip erop (bij de Hema) en daar heb ik de test ingeplakt, de kaarten die we kregen toen we zwanger waren, een tijdslijn van wat er allemaal gebeurd is in die 9 maanden, alle kaartjes die bij de kraamcadeautjes zaten, zijn polsbandje uit het ziekenhuis, zijn navelklemmetje, zijn ponskaartje, kaartje met zijn naam erop (zat op het bedje in het ziekenhuis) en de gegevens van zijn geboorte en ook zit in het boek alle papieren van de verloskundige, onderzoeken, echo's en kraamhulp. Het ziet er superleuk uit en ik kijk er nog regelmatig in. Nu heb ik een zwangerschapskalender besteld en heb ik alles ingevuld en daar is ook plaats om wat bij te voegen, dus ga ik hierbij hetzelfde doen!
Lieve ladies, Allereerst wilde ik alle dames die al bevallen zijn feliciteren met hun prachtige kindjes en degenen die nog in blijde afwachting zijn heel veel sterkte wensen: zeker nodig met dit warme weer! Ik ben vaker op dit forum geweest, maar het ging me steeds te snel en met die drukke baan erbij kon ik de verhalen niet meer bijbenen. Inmiddels zit ik alweer een tijdje thuis, dus no excuses left. De augustus mama's zijn in elk geval heel gezellig, leuk! Eerder schreef ik al dat ik een baarmoederafwijking heb (uterus bicornis, twee helften gescheiden door tussenschot) en dat ik bang was dat ik veel te vroeg zou gaan bevallen. Nou, ons zoontje zit nog lekker in mijn rechterhelft en ben nu 36 weken: nooit gedacht dat ik zo ver zou komen! Had zelf uitgerekend dat ik 29-8 ben uitgeteld, maar volgens gyn is dat 4 september. Zal september waarschijnlijk toch niet halen, dus ik blijf lekker hier! Ons mannetje heeft trouwens wel een groeiachterstand, maar niets om me echt zorgen over te maken gelukkig. Mijn man en ik zijn zelf ook niet zulke reuzen! Morgen afspraak bij gynaecoloog en als beeb nog in stuit ligt wordt er een datum geprikt voor een keizersnede. Spannend! Ik zal vanaf nu echt mijn best doen alles bij te houden. Fijne dag allemaal en doe rustig aan in de hitte! Liefs!
@ Ollekebolleke, jeeeeej gefeliciteerd met kleine Finn! Leuk, we hebben nu een Finnley, Fay en Finn. Ben erg benieuwd wat we straks op de lijst gaan zien als alle beebs er zijn. Zullen best wat dubbele namen of die op elkaar lijken tussen staan. Tot nu toe vind ik dat iedereen echt leuke namen heeft uitgekozen! @ Sjalotjuh, fijn dat het beter met je gaat meid! Hou je ons op de hoogte? @ Farfallina, spannend meid! Ik kan me je nog herinneren, wat fijn dat hij lekker nog binnen zit en alles goed gaat! @ Daan, spelletjes addict ;o) Ik ben hier helemaal verslaafd aan Monopolie op de WII. Word er helemaal fanatiek van! Zit af en toe echt hardop tegen mijn tegenspelers te roepen enzo (beetje triest want dat is dan dus de computer hahaha). Achja, een zwangere vrouw moet iets he?!
Hier is het 22 graden in huis. Jullie begrijpen ik zit met ramen en deuren gesloten en heerlijk te genieten. Vk is langs geweest. Het blijft twijfelachtig of ik nou wel of niet vruchtwater verlies, het ziet er naar uit van wel dus straks naar het ziekenhuis mij melden voor controle, varentest, ctg omdat het nu 24 uur geleden is dat ik ‘lekte’…. Tja, wat moet ik verwachten?! Als tijdverdrijf staat er een appeltaart in de oven en wacht ik tot vriendlief thuis komt. Onze kindjes worden leeuwen hè, laten zich niet leiden en bepalen zelf hoe en wat…. Kim, spannend hopelijk heb je snel je kindje in je armen. Ollekebolleke, van harte met jullie zoon Finn!
Super, nog meer babynieuws: daar doen we het voor! Congratulations, Ollebolleke met je ongetwijfeld prachtige zoon Finn. Geniet maar lekker van deze bijzondere tijd! @Cjpt: goed geheugen heb je, thanks voor het warme onthaal!