Fon, ik had zo gehoopt op de volle maan en ik weet dat die pas vanavond is maar ik voel niks dus ik ga er nu ook niet vanuit... Dus eerlijk gezegd verwacht ik dat jij eerder bent...
bij de vk was alles goed ons kindje is goed ingedaald dus hoef niet meer te gaan liggen als mijn vliezen breken de vk schatte ons kindje rond de 6 pond (geen flinkerd dus) maar als ik het leuk vond kon ze een afspraak inplannen voor een liggings echo maandagavond.... TUURLIJK vinden wij dat leuk dus ben benieuwd, dan gaan ze ook kijken hoe lang ons kindje ongeveer is
lees net dit verschrikkelijke nieuws, bah, niet lezen als je niet wil huilen: RENNES - De zeven weken oude baby van een Nederlands stel in Frankrijk heeft een dodelijke val gemaakt op een pier. De moeder van het meisje liet de kinderwagen even los om een foto te maken, waarop het wagentje naar beneden rolde, omsloeg en zeven à acht meter lager een betonblok raakte. De ouders wandelden op de pier van de noordwestelijke kustgemeente Erquy (Bretagne), samen met hun andere dochtertje van drie en een bevriend stel, eveneens uit Nederland. Dat berichtte de Franse nieuwszender TF1 woensdagavond. Reddingswerkers brachten de zwaargewonde zuigeling naar het ziekenhuis in de plaats Rennes, waar die even later overleed. De aangeslagen ouders krijgen psychologische begeleiding.
Wow, volgens mij kom je daar echt nooit meer overheen als ouders... Pfff... Mumtobe21, fijn dat je beeb ingedaald is! Dat luchtte bij mij ook op, alsof het toch een beetje zo hoort en ze nu helemaal klaar is. Prettig in ieder geval. Hmpf, ik ga maar koekjes bakken. Gisteren een pakketje gehaald met van die glazuurkoeken zelf te maken. Leuk! Ik ben benieuwd of het een beetje lukt. Op het pakje zien ze er heel mooi uit
@ Gentle: ja idd een geruststelling... 2 weken geleden was het ook al iets ingedaald, maar vorige week lag het weer net boven mijn bekken dus was voor mij wel even fijn om te horen... zag al van die scenario's voor me dat ons beebje nog even snel zou draaien en uiteindelijk in stuit zou komen te liggen... gelukkig niet dus
@cjpt: Wat een mooie kamer zeg Ik hoorde en zag het nieuws inderdaad op tv vanmorgen Vreselijk zeg...het zal je maar gebeuren. Ik denk dat je er als ouders inderdaad nooit overheen komt
Hallo lieve meiden, Daar ben ik weer hoor! En wat is het hartverwarmend om te lezen hoe jullie hebben meegeleefd! Echt dikke kraamtranen... Daan, je hebt helemaal gelijk, ik heb het gewoon tegen zitten houden totdat mijn mama jarig was geweest... Sja...het bevallingsverhaal... Ik ga hem niet automatisch hier neerzetten. Als je het hele verhaal wilt weten dan mag dat hoor, maar het is geen "Tjonge, makkie-koekie-eitje-zo-willen-we-het-allemaal-verhaal!" Zeker niet!! Kort samengevat: Om 05.00 uur de verloskundige gebeld, want vanaf een uur of 01.00 om de 5 minuten weeën die echt heel goed te doen waren. Toen 4 cm ontsluiting. Een uurtje later, met nog steeds hele fijne weeën ( ik dacht nog: "nou als dit het is, dan ga ik dit prima trekken..." ) al 8 bijna 9 cm ontsluiting... En toen hield het op... De weeën werden minder, en na 3 uur weinig verbetering, zelfs weer wat minder ontsluiting toch besloten om naar het ziekenhuis te gaan. Daar om 11.00 uur aan het infuus en toen brak de hel los... Maar goed, om 14.30 de verlossende knip en de vacuümpomp en om 14.52 is ons mooie meisje geboren! Toch nog heel verhaal, maar mocht je meer willen weten, dan mag dat hoor! Dinsdagochtend om 11.00 mochten Fenna en ik weer naar huis en kwam en supertrotse papa ( meiden, bereid je voor, je wordt opnieuw compleet verliefd op je lief op het moment dat hij vader wordt...zo overweldigend..) en nu ligt er een heerlijk meisje met een ontzettende bos haar ( het moet gekamt worden na het badje, want anders gaat het klitten...Hihi!) die ontzettend goed drinkt, heel goed slaapt en ons echt heeft betoverd... Ik zag dat Ollekebolleke ook bevallen was? Gefeliciteerd meid!! En nu HOP! De rest mag nu gaan komen hoor! Ik heb een aantal foto's van Fenna in mijn album gezet ( ga ik zo doen...). Lieve schatten, zet hem op, ik forum van de week nog even weer binnen hoor! Oh ja, CJPT en ROOS, ontzettend bedankt voor het buddyen!! Jullie zijn lief! Dikke knuffel voor jullie allemaal, hou vol, het is echt het mooiste wat er is! ( Hoe cliche..maar zo waar!!) Pluis
Even klagen hoor: Het rommelt lekker op het moment, gisteravond al telkens harde buiken (pijnlijke!), geen oog dicht gedaan want elke houding gaat binnen 10 minuten pijn doen om van omdraaien nog maar te zwijgen, en zodra ik nu ook maar opsta, ga zitten, ga liggen, kortom, ook maar iets van houding verander last van harde buiken.... Zit helaas geen enkele regelmaat in nog. Goed, klaagstand weer uit Vriendje werkt thuis vandaag dus die kan lekker vanalles en nog wat pakken, halen en aangeven, en m'n zwembadje (anderhalf bij twee) staat in de achtertuin, dus daar ga ik dadelijk weer heerlijk inliggen! Gistermiddag ook gedaan en dan is het echt uitstekend uit te houden
Ach gut pluis, wat ontzettend mooi kindje heb je er uitgewerkt! Inderdaad onwijs balen dat het dan na 9 cm opeens weer "uit" gaat, maar gelukkig is ze er! Geniet er van!
@ollekebolleke: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! vannacht redelijk geslapen, werd alleen constant geterroriseerd door zo'n k*t mug:x om gek van te worden! maar goed. straks om half 3 weer naar vk, ben benieuwd of beeb is ingedaald, voor mijn gevoel wel,maar goed je weet maar nooit... heb toch de stoute schoenen aangetrokken, en mijn moeder gebeld, en die komt vanmiddag hier even poetsen ben ik wel heel blij mee nou meiden, jullie horen vanmiddag hoe het was tot straks