Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @mik, tegen mij zeggen ze juist een lagere bloeddruk op het einde dat dat normaal is, hahaha zo krijg je er geen hoogte van natuurlijk :p
    Ik vind je bloeddruk aardig hoog, wat is je bloeddruk normaal gesproken dan?
    @de warmte, tja, gelukkig niet zo enorm veel last van, aan de kant dat de zon staat trek ik de gordijnen dicht en dit huis heeft een platdak en is geisoleerd om dus szomers koel te zijn en swinters warm, lang leve nieuwbouw :D
    Zolang ik maar binnen blijf... ;)

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Trouwens, ff tussen neus en lippen door...ik heb aardig veel "harde buiken" vandaag.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Desiree, fijn dat het zo goed was in het ZH! Toch prettig, even een check up. 3 cm ontsluiting! Sjee, je bent al op weg naar de helft joh ;)

Ik droomde vannacht (na dat slijmprop verhaal) dat ik opeens 2 cm ontsluiting had. Wie weet is het waar... Zou helemaal niet erg zijn ;)

4. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Zo, ik heb net een paar uurtjes boven gebivakkeerd in de airco. Omdat ons huis een plat dak heeft hebben we dat in de bovenste kamers, dus ben daar lekker op bed gaan liggen lezen. Nu al weer oververhit natuurlijk, maar het was wel even fijn :)

Veel krampen de afgelopen uren. Zal wel weer stoppen, maar ben benieuwd.

@ Monique: rare gang van zaken inderdaad. Zou zeker met de Gyn overleggen!

@ Gentle: o wat spannend, wie weet gaat het toch wel snel beginnen, wat slijm is wel echt een voorteken...

5. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Kim, van harte gefeliciteerd met Ayden!!

Ollekebolleke, van harte gefeliciteerd met Finn!!

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Kim, gefeliciteerd met Ayden! Mooie naam!

@ Miekiepluis, jeetje meid, dat hebben jullie mooi gedaan zeg. Wat een schatje!

@ Monique, wat raar zeg! Gelukkig mag je naar de gyn.

Ehm... de rest ben ik al weer kwijt sorry.
    Pfff wat was het warm vandaag zeg! Net even koud gaan douchen, heerlijk!

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Gentle, daar heb je ook helemaal gelijk in ja, vertrouwens in de Vk's hier is nu helemaal weg
    Bij jou nog iets gebeurd??

@Desiree, gelukkig dat alles weer oke was!

@Mamadeluxe, lig je al in het bad;)

@Cjpt, het is hier nu ook weer heel warm, bah bah

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @monique, nou ben lichtelijk in paniek, als dit wel doorzet moet ik alsnog naar het ZH, ik ga dan SMEKEN aan de vk of ik niet plzzzz thuis mag blijven onder de voorwaarde dat ik daarna direct naar het ZH ga met haar om de beeb na te laten kijken....ik ga snel nog ff de wc's poetsen, dadelijk komt de kraamverzorgster en dan...nou ja, je weet nooit en mocht het weer rustig worden zijn onze potten weer schoon :p

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oh wat worden er veel baby's geboren...

Kim gefeliciteerd met jullie ventje!!

Ff weer ego hoor...
    Zijn vanmiddag even naar de camping geweest. Vanmorgen al flink stuk naar winkelcentrum gewandeld en terug. En nu ben ik dus doodmoe. Pff. Het was net nog 31 graden gewoon!! Ik zweet me echt rot, liep gewoon langs mijn rug af terwijl ik stil zat :(
    Voetjes zijn ook weer lekker dik. Mijn rechter valt mee maar mijn linker is echt dik.
    Dus net lekker gedouched en nu op de bank met hoofdpijn.

Hoop dat ik snel weer wat gezelliger kan komen meekletsen hoor ;) misschien morgen maar ff dagje thuis blijven, lekker rustig aan.

Fijne avond meiden en beval ze!:D (volle maan)

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Monique, dat blijft hier ook lastig. Ik heb steeds meer het idee dat mijn VK gewoon een huisarts is die toevallig in een praktijk voor alleen vrouwendingen werkt. Ook omdat het gewoon een "frauenarzt" heet. Ze doet ook andere dingen erbij zeg maar. Ik heb soms het idee dat ik op internet meer vind dan bij haar...

Verder is het hier weer rommelend. Iemand zei het hier vandaag ook al, maar zodra ik ook maar íets doe krijg ik een harde buik. Ik ga zo nog maar lekker een rondje wandelen met m'n mannetje, misschien helpt het. Annie zei dat het bij haar had gewerkt ;)

11. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @mamadeluxe: mijn bloeddruk normaal is zo rond de 125/85
    vindt het ook een raar iets, d8 ook altijd dat aan het einde van je zwangerschap, je bloeddruk juist weer ging zakken....

vandaag weer erg veel last van steken bij mijn schaambeen, gewoon soms erg pijnlijk.
    kom haast de bank niet af, en ook lopen en zitten veroorzaakt een hoop druk....

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Las trouwens net iets over volle maan.

Dit is inderdaad vandaag, maar om 2:55, oftewel vanmorgen/vannacht heel vroeg. Helaas, we zullen toch moeten wachten tot onze baby's zelf beginnen ipv te wachten op de maan...

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bloeddruk, bij mij is ie steeds een beetje rond hetzelfde 120/80....
    Gelukkig blijft dat zo en ik hoop dat dat morgen nog zo is, dan moet ik nl weer naar de VK.
    Dan wordt ook mijn urine nagekeken op eiwit.

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb het heeeeheet
    Roos ligt in een luier in haar bed, hopen maar dat ze niet doorkrijgt dat ze hem zelf uit kan doen.
    Ik vond vandaag de combinatie kleine baby, hoogzwanger en deze temp echt een combinatie van niks blergh :(

Ook ik heb een beetje hoofdpijn en loop al de hele middag als een enorme sexy (not) pin up in mijn bikini door het huis/tuin.
    mijn teksten variëren van zucht naar puf naar steun.

Succes allemaal vanavond!

15. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Daar ben ik ook weer eens!

Ten eerste (ik heb even de bladzijdes doorgesneld vanaf pagina 1603...)

Simmer, Jessi86, Liefie, Rian83, Hoops, Alice, Annie22, Kanela, Miekiepluis, Roos, Ollekebolleke en Kim3 Gefeliciteerd!!!

Mama van Youri, bedankt voor het plaatsen van het buddy nieuws vorige week, ik zag net dat ik ook de achternaam erbij heb gesmst (komt door de dope waar ik aan zat :D) maar die had niet gemoeten eigenlijk, manlief is daar geen fan van online. Het berichtje staat op bladzijde 1612, zou je de achternaam uit het berichtje willen halen voor me? Kunnen ze ons er ook niet op googlen ;)

Bij de geboorte van Elias hebben ze hem niet opgemeten, dat doen ze niet meer maar wij hebben hem zelf gemeten toen hij een weekje oud was en toen was hij 54 cm dus ik denk dat hij bij de geboorte 53 cm was, een lange vent dus voor 38 weken!

De kraamhulp is hier sinds gister de deur uit, ik heb nog nooit een kraamhulp gehad maar het is me meegevallen, ik ben niet zo van vreemden in mijn huis :p
    Wij hadden geen klossen onder ons bed en daar is door niemand moeilijk over gedaan, dus ik denk als je niet thuis bevalt het klossen verhaal niet zo boeiend is... Wel had ik een papagaai gehuurd voor boven mijn bed, want (eventuele) keizersnede dames, daar heb je meer behoefte aan dan aan klossen oid ;)

Ik heb ook al heerlijk genoten van verboden-in-de-zwangerschap-lekkernijen! Gerookte zalm, rose, biefstuk! Mmmm heeeeerlijk

Ginny, bij de mura zit wel een muggennet... In hetzelfde pakketje als het dekentje en regenhoes voor de kinderwagenbak.

Zo dat was het even, ik ga wat mooie (al heb ik geen lelijke :D) foto's van mijn lieve baby zoeken en jullie spammen en dan maar eens mijn zwangerschaps banner vervangen voor een babybanner!

Tot later dames!

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    rianne: leuk van je te horen! Hoe gaat het met jou? Herstel je een beetje goed?

monique: ik kan me voorstellen dat je behoorlijk pissig bent op je vk. Daar heb je toch geen vertrouwen meer in he???

heerlijk in het zwembadje gezeten vanmiddag en vanmorgen was het in de schaduw nog lekker uit te houden. Ik vind de nachten vooral heel warm....

17. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Vier foto's in album!

Ja herstel gaat wel goed, beter dan de vorige keren! En waarom is denk ik dat ik nu mijn baby thuis heb en niet twee maal daags op en neer naar het ziekenhuis moet zoals bij de andere twee! Nu ook kraamhulp gehad en mijn liefje is een maand thuis dus al met al heb ik meer rust en dat helpt denk ik echt!
    Als vrouwen nu zeggen dat ze na een week weer in de supermarkt staan na een keizersnede dan kan ik niet meer per definitie zeggen dat dat niet mogelijk is ;) Al is het voor mij nog wel wat veel... Wel vandaag naar de huisarts geweest met Elias, het arme ventje heeft spruw in zijn mond en uitslag op zijn armen, benen en bovenlijfje...

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @lieke, idd, ik zie ook alweer tegen de nacht op. Ik slaap tegenwoordig het meeste beneden, op de loungebank want boven is het TE warm gewoon....

Mijn buik is nog steeds vrij onrustig, hoewel ik het erg spannend vind en natuurlijk mijn mannetje heel graag wil zien en vasthouden, wil ik nog ff 2 daagjes wachten als het ff kan, ik mocht van de vk als het maar 1 dagje scheelde met 37 weken grens gewoon lekker stiekem thuis blijven.

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @rianne, wat een lekker mannetje :D Goed gedaan hoor!

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Rianne, wat een schattige foto's van Elias zeg!!!!

Deel Deze Pagina