Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hey allemaal,

Zal me ook even voorstellen. Ik ben 22 en mijn vriend is 25, we zijn 3,5 jaar samen. Anderhalf jaar geleden ben ik met de pil gestopt en nu is het raak :D . Ik werk zelf parttime en mijn vriend is militair.

Morgen hebben we een afspraak bij de gyn om de uitslag van onderzoekjes te bespreken , kan ik het meteen even melden haha.

2. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ja ik ook. Oh wat erg, word nu gewoon helemaal emotioneel. Tranen in mijn ogen :oops: .
    Ik ga maar eens richting bed, ben echt bekaf en moet nog 2 dagen werken en vrijdag nog de kerstborrel er achteraan.
    Mag nu trouwens dus geen wijn drinken daar en dat zijn ze niet van me gewend op mijn werk dus ik zeg maar dat ik geen chauffeur kon vinden of zo, haha.

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Weltruste meisjes, ik ga lekker slapen, sweet dreams allemaal!

Dikke kus Cindy

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    weltruste!

5. Dewi12

Dewi12 Lid

11 dec 2008
    18
    0
    0
    Assendelft
    Hoi,

Ik heb niet alles bij kunnen lezen, sorry! Er wordt ook zoveel geschreven, ;) , alleen maar leuk natuurlijk!

@ jingi: Dat verklaart een hoop (vroege echo's)! Hoop dat alles goed blijft gaan.

@ Gentle: ik rij momenteel nog wel. De kleine is nu nog goed beschermt door veel vruchtwater en ligt nog "diep". Mocht ik vallen( waar ik natuurlijk niet vanuit ga), is de kleine beter beschermt dan dat ik val als ik 5 maanden zwanger ben. Moet wel zeggen dat ik ook alleen op mijn eigen paard stap, die vertrouw ik voor 200%. En mocht het niet goed voelen omdat ze te druk is door de kou bv, stap ik af!

@ Isolde: ook ik wil je heel erg veel succes wensen!

Qua BH's; ik ben mijn vorige zwangerschap vrij snel met zwangerchapsbh's begonnen. Voor mij zaten deze veel fijner. Daarnaast had onze VK aangegeven dat ik geen beugelBH's meer mocht dragen. Wat daar precies de reden van was, weet ik niet meer.

Verder zag ik dat iedereen zich kort voorstelde. Hier mijn stukje.

Ik ben 29 jaar en mijn vriend wordt in maart 30. We zijn in januari 14 jaar samen (ja ja, eerste vriendje en meteen blijven hangen ;) ) en we hebben een dochter van 2 (09/2006). Verder is het thuis een drukte van belang met 2 honden en 2 katten. Daarnaast heb ik nog een paard, dus echt een beestenboel! Verder werk ik drie dagen bij een Uitzendorganisatie.

Duik er vandaag vroeg in, me zo'n kleintje om je heen ben ik toch sneller moe! Ben wel heel erg blij dat ik niet misselijk ben! Van Daphne was ik dat namelijk, op 1,5 mnd na, de hele zwangerschap!

Alvast weltrusten!

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Jeetje wat een kletskousjes hier zeg hahahaha :p

Als eerste wil ik de nieuwe zwangeren welkom heten!
    Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! :thumup:

Isolde Jeetje wat een verhaal meid....wat erg voor je... :cry:
    Hopelijk gaat de ingreep straks vlotjes en blijft je ukkie gewoon lekker bij je tot het eind!

Hier trouwens ook een missed abortion....ik was eindelijk zwanger na 2.5 jaar na de 3e ICSI-behandeling. Met 7 weken en 8w2d een kloppend hartje gezien en met de 12-wekenecho bleek het kindje niet groter als 9w2d :cry: Ik had ook gewoon alle zwangerschapssymptomen, kreeg al een buikje, geen bloed of krampen oid gehad....en toch leefde ons kindje niet meer. 2 dagen later heb ik een curretage gehad en dan is het echt afgelopen...je bent niet meer zwanger.
    MAAR....de periode dat ik wist dat ik zwanger was, heb ik volop genoten....ik was de gelukkigste vrouw ter wereld! En dat hou ik mezelf nu ook voor....ik wil genieten van deze zwangerschap, want dat verdient mijn kindje en ikzelf ook! Natuurlijk vind ik het soms moeilijk, maar ik wil niet negatief denken....deze keer gaat het goed en in augustus hou ik eindelijk ons zo gewenste kindje in mijn armen!

Morgen heb ik mijn 1e echo....vind het onwijs spannend....kan echt niet wachten en ik hoop en duim dat alles goed is en dat wij morgen een kloppend hartje gaan zien :thumup:

=========================

Ik zal mezelf trouwens nog even voorstellen:
    Ik ben Ginny, 30 jaar en ik woon samen met Richard (27 jaar) en onze hond....een bullmastiff genaamd Diesel van 3½ jaar.
    Omdat ik verklevingen in m'n eileiders heb én ook nog eens stugge eicellen, zijn wij aangewezen op ICSI. We hebben wel andere behandelingen gehad....3x IUI, 1x IVF (toen bleek ik stugge eitjes te hebben) en in totaal 5x ICSI...van de 3e ICSI was ik zwanger en dat eindigde in een MA met 12 weken en nu dus zwanger van de 5e ICSI....hopelijk gaat nu alles goed!

Wij komen oorspronkelijk uit Dordrecht, maar wonen nu bijna 2 jaar in Middelburg.
    Maar....zodra het kan verhuizen we weer terug naar Dordt hihi ;)

7. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Aan alle nieuwe meiden gefeliciteerd!

Aan al die meiden die in onzekerheid zitten, ook door het verleden, ik leef met jullie mee.

Ik moet vrijdag naar de vlos. Ze belde dat ik morgen al kon eventueel, maar kon mijn mannetje niet. Jammer het was erg aantrekkelijk!

Waar is daantje?!

Liefs aan jullie allemaal!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo vandaag maar wel ff bijlezen anders kan ik het nie bijhouden hoor

@monique: heb je een kantoor baan dan? ik kan niet werken en forummen tegelijk he in de kinderopvang.... :)

@isolde: welkom hier en stort je er maar gewoon in zou ik zeggen... moe meer zwangeren hoe meer vreugde ;)
    nog geen ervaring met MvM. ze komen bij mij langs maandagavond en dan krijg ik uitleg hoe het in zijn werk gaat...volgens mij kun je dan altijd nog zeggen of je het wel of niet wilt hoor nadat ze langs komen...gewoon doen waar je je prettig bij voelt en met elke druppel urine zijn ze blij dus je hoeft de fles niet mee onder de arm te nemen hoor.. :D

(heftig verhaal trouwens zeg van je kindjes)

@dewi: sporten wat is dat :rolleyes:

@miekepluis: ik heb mijn echo ook de zevende...is niet te hopen dat straks iedereen al weet dat je zwanger bent zonder dat je het zelf verteld omdat je er zo moe of moet ik zeggen zwanger uit ziet 8)

@strana: fijn dat alles goed was bij de vk...gerustellende gedachten lijkt me...

@sjalotjuh: welkom hier...ik word zondag 24, mijn vriend is 26. het is onze eerste kleine. we zijn nu zeven en een half jaar samen en wonen ruim een jaar samen...nou wat wil je nog meer van me weten :)
    oh ja we zijn niet getrouwd. we willen pas trouwen als we ons gezin compleet hebben en onze eigen kindjes bruidskinderen kunnen zijn...dus word een 10 jaren plan denk ik maar het lijkt me het wachten waard..
    wij gaan het met de kerst vertellen aan onze ouders d.m.v. een wijfles met een etiket erop met de tekst: ik ben nog maar heel klein, maar over zo'n 34 weken zullen jullie mijn opa en oma zijn. en voor onze broer en schoonzus en zus en zwager staat er dan oom en tante...

@cjpt: ik voel soort ook wat steekjes daaro hoor :oops:
    ik werk in de kinderopvang..nu vier dagen op een babygroep en wil straks twee dagen gaan werken...mijn vriend werkt fulltime als assistend accountant... ik zou er niet aan moeten denken om fulltime thuis zet zitten (misschien denk ik daar wel anders over hoor als er een kleine is)

@les: welkom hier en gefeliciteerd. hier ook eigenlijk weinig tot geen kwaaltje....wel wat moeie benen aan het eind van de dag...beetje steekjes/krampjes in mijn buik af en toe maar niet hinderlijk of pijnlijk...wel gevoelige borsten maar niet heel erg en af en toe wat hoofpijn maar ja als dat alle is hoor je mij niet klagen... oh en puisten...hebben jullie ook last van puisten...
    7 januari heb ik intake en eerste echo...

@yin: welkom en gefeliciteerd

@gentle: geen zin?

@liefie: wel balen dat je het toch al eerder hebt moeten vertellen maar ja aan de andere kant is het wel zo makkelijk en hoef je nergens meer omheen te draaien..

@emma21: welkom hier en gefeliciteerd

:confused: jee ja als iedereen met verlof is moeten we straks 50 pagina's per dag bijlezen....HELP.... heb nu al moeite met het bijhouden van de pagina's

@sylviaatje: welkom en gefeliciteerd

@sanell: welkom en gefeliciteerd (jee wat een hoop nieuwe mama's vandaag gezellig)

@yihaa: nee nog niet gehoord die flappie...hoop hem ook niet te horen een keer dit jaar want word altijd zo moe van dat nummer...kom een keer met iets nieuws zou ik zeggen...

@lieke: fijn dat je zo snel terecht kan. hoop dat het niks bijzonders is..

@Ninita: dus als ik het goed begrijp weet hij het zelf nog niet...ben je niet bang dat hij boos word als je het zo lang voor hem verzwijgt...

@moontje: welkom en gefeliciteerd

@ollebolleke: welkom en gefeliciteerd. top dat het gelukt is joh....ga er van genieten zou ik zeggen..

ik ben ook wel nieuwschierig hoe ik mijn banner op mijn bureaublad krijg eigenlijk dus als iemand het weet kom maar op..

zo en nou niet meer zo veel kletsen hoor want moet zoooo veel bijlezen ;)

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Kanela, wat een triest verhaal zeg.
    Wat een gemengde gevoelens moet jij nou hebben,pffff
    Hoop dat het deze keer helemaal goed komt

Cjpt en Ninita, idd meiden probeer je niet gek te maken
    Natuurlijk zijn er die nare verhalen en hoop ik dat niemand dat hier nog gaat meemaken, maar er zijn veel meer goede verhalen probeer je daar aan vast te houden

Moontje, gefeliciteerd en welkom

Ginny, ook zo'n eng verhaal, knap dat je er zo mee omgaat
    lekker genieten nou dus zou ik zeggen
    veel plezier morgen

Bos, ik zit wel in de kinderopvang ook maar dan thuis :D
    Ben gastouder en heb 2 dagen in de week op dit moment een heel lief meisje extra
    En yep ik zit ook weer in de puber puisten tijd!

10. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hihi nou je maakte mij ah twijfelen, dus heb ik gelijk de verpakking erbij gepakt gister ;) staat op de voorkant!

11. zicht

zicht Niet meer actief

Hier nog een die last van puisten heeft .

12. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik heb ze wel gehad maar helaas heb ik ze niet meer.

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    monique: dat is ook leuk gastouder zijn...ik heb er negen op een dag dus nee geen tijd voor het forum.

fijne avond allen ik ga het bed opzoeken.;

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    negen, super leuk!

Heb een kindje meer gehad en dan had ik er wel eens 3 op een dag, super leuk maar druk idd.
    Het gastouder zijn is echt leuk, maar heb ook geboft met het meisje wat ik nou heb
    Wat voor leeftijdengroep zit je?

15. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Er werd gevraagd wie wat waar?
    Komt ie:
    Ik ben vorige week 30 jaar geworden, kom uit het gezellige noord-brabant te valkenswaard. Heb n relatie van bijna 7 jaar en woon ruim 6 jaar samen. We zijn samen al in verwachting geweest maar helaas MA bij 10w5d :cry:
    Maar heb er nu n heel goed gevoel over :D Heb vandaag nog s met n andere test van CB gedaan die met dat kruis, die was ook dik positief 8)
    Oh ja heb 6 jan echo en 13 jan 1e afspraak VK

Channes wat n mooie echo's , en heb je het hartje gehoord? ( dit staat nl in je onderschrift.. )

Stephanie20 in gewone vit zit teveel vit. A ;)

Isolde tsjee de tranen springen in mijn ogen :cry: Wat hebben jullie al veel meegemaakt zeg :cry: En binnenkort dus ook operatie, spannend meid! Ik zal giga mega hard voor je duimen, jullie verdienen alle geluk vd wereld!

Lieke n cyberhug voor jou meis hopelijk komt alles goed! * duim duim *

Ninita jij zit ook in n lastig pakket dan :( Maar misschien valt de reactie van je partner reuze mee :)

Alle zwangeren welkom, gefelicteerd en geniet ervan :D

@all: is het misschien niet handig dat meerdere mensen de lijst bij gaan houden.. Vooral omdat Daan afwezig is ( hoop trouwens wel dat alles goed met je is meid ) want haar inbox zal inmiddels wel gigamega vol zitten :)

16. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Hoi Allemaal!

Weer een dag verder, ik vind ergens die weken ook wel echt voorbij vliegen, wat erg fijn is natuurlijk. Helemaal nu de feestdagen er aan komen, ik ga nog op vakantie en dus voor je het weet ben je ineens 12 weken zwanger :D . Gelukkig veel afleiding de komende weken, heerlijk.
    Ik geniet :)

En ja waar is Daan gebleven, hoop dat alles goed gaat.

Fijne nacht allemaal!

17. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal!

Nou, ik hing vanochtend voor het eerst boven de toiletpot. :D
    En ik hoopte nog wel zo dat het me bespaard bleef... ;)

Hopelijk gaat het op het werk straks goed!

18. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Ook goedemorgen allemaal. Ik hoop dat me dat bespaard blijft Maty maar ook ik merk dat de hormonen steeds meer invloed krijgen... Ik ben zoozooooooo moeeeeeeee Ik heb echt goed geslapen vanacht en ben al 2 dagen zo moe dat ik echt niet weet hoe ik de dag moet doorkomen. Vandaag de hele dag voor de klas en dan vanavond kerstviering.....
    Gelukkig heb ik vrijdag vrij kunnen krijgen voor de echo (tandarts hahhaa) Dan heb ik hopelijk de hele dag om van de echo te genieten (moet om half 10) .

Succes allemaal vandaag met alle kwaaltjes, bijna weekend! En voor een aantal vakantie , waaronder mijzelf.

gr. Nicole

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Kita, leuk Valkenswaard, daar heb ik jaren gewerkt!
    en van mij mag Daan idd hulp krijgen maar dat moet ze zelf willen, hoop dat ze zich vlug weer hier laat zien

@Catje, er staat onder mijn banner ook ineens 7 weken ja en net wat je zegt voor je het weet staat er 12

@Marty, pot geknuffeld dus bah, hier ben ik er ook uit want opvangkindje komt om 8.30, kan niet zeggen dat ik me zo lekker voel ook, blegh
    ben benieuwd of je die smiley blijft gebruiken ;)

@Nicoliooo, je even de dag door slepen dan maar en daarna lekker uitrusten

20. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Zo goedemorgen allemaal,

moest eerst even bij lezen! en zie dat er weer veel nieuwe bij gekomen zijn!
    nou ten eerste gefeliciteerd allemaal.
    ik ben de dagen ook echt aan het tellen.
    kan niet wachten tot ik het hartje kan horen.
    voel me vandaag eigenlijk heel goed.
    ben niet moe (nog niet zal vanmiddag wel weer komen)
    en heb verder ook nergens geen last van jippy.
    ik hoop ook dat het mij bespaart blijft, dat boven de pot hangen ;)
    maar ja je weet het nooit.

iedergeval sterkte ermee.
    nog 1.5 dag werken en dan lekker 2 weken vakantie!~heerlijk

Deel Deze Pagina