Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Morgen meiden,

IK KAN MIJN EIGEN ROKJE ALWEER AAN! HOEZEE!!!
    Sorry, moest ik ff kwijt...

Monique: Wat een heel raar verhaal zeg van je verloskundige...Goed dat je naar de gynecoloog gaat, en dat hij je kan helpen en betere berichten kan geven!

Mamadeluxe: Neem van mij aan...je huis is echt wel schoon genoeg!! Ik hoop voor je dat het doorzet en dat je thuis mag blijven!

Oh...hè...Ik reageer straks verder, er roept een klein meisje!

Mocht het er niet meer van komen, zet hem op meiden!!
    Dikke knuf, Pluis ( die zo benieuwd is naar het volle-maan effect en naa jullie baby's!!)

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    joehoe, Sarah, wat spannend!!!!

Er zou vandaag ook nog iemand ingeleid worden toch? was jij dat niet Ginny?

Ik heb onwijs goed geslapen, heeft toch geholpen dat ik voor mijn doen erg laat naar bed ben gegaan

3. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Sarah: als het nu doorzet, heb je grote kans, dat deze mooie datum, jullie kindje's verjaardag gaat worden!! Succes meid!

@Monique: succes bij de gyn, hoop dat er een oplossing komt waar beiden gelukkig mee zijn

@Daan: succes bij VK. Wel even laten weten dat je niet lekker bent he!

En inderdaad, wie werd er vandaag ingeleid??!! In ieder geval succes!!!!

Hier een nacht zo lekker geslapen, het is ongelooflijk!!! Om 4 uur heeeel even wakker, omdat mijn zoontje wakker werd (warmte), maar hij heeft ook zelfs uitgeslapen tot half 8 vanmorgen!!! Geen buikpijn, wel kramp in allebei mijn kuiten vanochtend, auw! Maar het gaat goed!

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @ sarah, spannneeend!! :D Heeeel veel succes! :D

@pluis, wow dat is snel! Ik kon na de eerste 3 kids elke keer na een week al mijn spijkerbroeken weer aan, dat is nu helaas niet meer zo :(

@daan, succes bij de vk, ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen?

@monique, hahaha ik zie het helemaal voor me, jij voor het badkamerraam :D
    succes bij de gyn, hopelijk nemen ze je serieus.

@ginny, jammer dat het niet heeft geholpen hihi, veel plezier met je visite straks :)

@bellaluna, wat rot voor je dat je zo'n pijn hebt, ik hoop voor je dat je gauw mag bevallen

@petra, fijn dat je goed hebt geslapen :)

Nou hier eerst nog ergere krampen gehad, sta ik op t punt de vk te bellen, houdt het op :p
    Ik ga als een gek alles nog schoonmaken zoals ik het wil hebben, dan kan ik met een gerust gevoel bevallen :)

Lekker warm dagje voor de boeg...pffff

5. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen Ladies,

@welpje: suc6 vandaag en zet em op he...

@Sarah: ohhh wat spannend voor jou zeg.. ik hoop dat het nu snel op gang komt...

@monique: jij suc6 bij de Gyn... ben benieuwd wat ze je te vertellen hebben...

@Bellaluna: wat balen zeg dat je zo'n pijn hebt... dikke knuf voor jou...

@Daan: ben benieuwd wat de vk je vandaag kan vertellen... suc6 daar...

Hier redelijk geslapen. Het is sinds gisteravond aardig aan het rommelen. Heb ook wat oud bloed verloren gisteravond en daarnet weer... Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren..
    Volle maan heeft hier dus nog geen beeb opgeleverd, maar wel de boel op gang geholpen ;)

Het is hier op het moment bewolkt maar al aardig warm... lekker benauwd weer :( van mij mag er even regen komen om het een beetje af te koelen hoor....

6. Farfallina

20 dec 2007
    86
    1
    0
    Recensent kinderboeken en stay-at-home mum
    Den Haag
    Bonjour!

Wow, wat een vroege vogels allemaal! Ik heb zelf beter dan verwacht geslapen, al werd ik af en toe badend in het zweet wakker. Ik leek wel in de overgang!

@Sarah: spannend, spannend, veel succes! Ben benieuwd of je op deze mooie dag jullie kindje mag verwelkomen. Zou prachtig zijn en ongelooflijk dat je door je gedachten te focusen opeens gebroken vliezen krijgt. Uri Geller is er niets bij met die gebogen lepels! Hier heb je tenminste wat aan!

@Daan en Monique: veel succes bij vk/gyn straks, hopelijk levert het wat op...

Moet zelf vanmiddag naar gyn, ben echt benieuwd of beeb nog in stuit ligt. Zo ja, prikken ze een datum voor keizersnede: lijkt me raar om precies te weten wanneer ons mannetje komt.

Fijne dag, sterkte allemaal en tot later!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Welpje, heel veel succes vandaag!!!!!

Gentle, hoe is het met jou? Nog steeds regelmatig zere buiken?

Monique, bedankt voor de plastip! Wel raar eigenlijk, want de vorige keer moest ik gewoon even daar in ene potje plassen en dat was helemaal goed....
    Succes bij de gyn vandaag! Ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen!

Sarah, spannend zeg!!!
    Succes!!

Wel aardig geslapen vannacht gelukkig ondanks de hitte.
    Straks weer naar de vk.
    Verder weinig plannen vandaag!

Groetjes, Hanna

8. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    goedemorgen.
    Hier gewoon lekker geslapen oh wat heerlijk was wel erg warm vanacht.
    Dus de volle maan heeft NOG geen babys gebracht nou ben benieuwd vanmiddag:D
    Ik ga zo hier even druk aan de schoonmaak bleeh maar nu is het nog niet zo warm dus het moet maar even.

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    #17609 cjpt, 7 aug 2009
    Laatst bewerkt: 7 aug 2009
    Mogguh meiden!

Pff wat een onrustige nacht zeg. Vriendje kwam gistermiddag "ziek" naar huis. Had een vrije middag genomen. Hij is (nog) niet écht ziek ziek maar heeft hoofdpijn en is misselijk (haat het als hij me dat vertelt, hij weet toch dat ik een kotsfobie heb?!)
    Dus hij heeft vanacht op de bank geslapen. Maarja, ik ligt dan wel te hanewaken want met elk geluid dat ik hoor lig ik boven: WAT WAS DAT?? (lees: hoor ik hem kotsen?). Stomme fobie ook, wou dat ik het eens voor elkaar kreeg daar vanaf te komen!

Maar ondertussen ben ik me al weer zorgen aan het maken; wat heeft hij? Hij kan nu niet ziek worden want straks moet ik bevallen! En wat nou als ík ziek word, of als de beeb komt en hij haar aansteekt? Argh! Hij is nooit ziek en dan precies nu wel!

Vandaag bruiloft van zijn neef dus zo even netjes aankleden, hoop dat het hier een beetje koel blijft!
    Nouja, hoop dat mijn vriend niet nog beroerder word vandaag, we gaan wel samen nog even wat foto's maken want nu ben ik nog zwanger en zien we er straks allebei helemaal mooi uit!

@ Iedereen die rommelt: succes meiden!

@ Babyfoto's: wat een schatjes allemaal!

Bedankt voor de lieve reacties nog op onze babykamer, wij zijn er ook helemaal blij mee!

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Rianne, sorry sorry ik kon het niet meer aanpassen maar heb een moderator gevraagd en het is nu weg :D Was ook beetje dom van mij ;)
    Mooi ventje, jullie Elias!

Daan, is het strippen gelukt? Laat je me ff weten als je weer gaat gamen? ;)

11. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @Welpje, spannende dag vandaag!:D

ooowwwww...ik ben toch opgefokt!!!:x ik weet niet waarvan, denk het benauwde weer...aahhgggg...het is maar goed dat er verder niemand thuis is, kan ff niemand om me heen hebben, bah..Vannacht bij Pepijn op muggen jacht geweest en in onze slaapkamer, Pepijn was doorweekt van het zweet, zo zielig. Het is net een sauna op de bovenverdieping... ben blij dat het gaat afkoelen na vandaag.

Ga zo nog maar ff op bed liggen misschien kan ik nog wat slapen.

12. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen dames,

Het wordt steeds spannender, maar er is nog weinig concreet nieuws zo te zien...

@ Pluis: Wow, nu alweer in je rokje :$ Ik ben jaloers!! (en benieuwd hoe dat bij mij zal zijn..)

Verder redelijke nacht gehad. Nu wat ongesteldheidskrampen. We' ll see!

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

goedemorgen dames!

@welpje, heel veel succes vandaag met de bevalling!

@Sarah, veel succes, hopelijk komen de weeen snel op gang en heb je vandaag je kindje nog vast!

@Miekiepluis, dat is snel! lekker lijkt me dat! :)

@Cjpt, dat is niet leuk. hopelijk is je vriend snel weer beter en heb jij er geen last meer van. veel plezier op de bruiloft vandaag, hopelijk trek je het een beetje!

@Monique, succes bij de gyn!

hier is alles rustig. heel veel darmkrampen, dat was het wel weer..

14. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Was ik nog ff... Meisje ligt heerlijk te slapen...

Sarah: Zet hem op meid, je kunt het hoor! spannend!

Gentle: Hoe is het nu? Hoop voor je dat het doorzet meis!

Monique/ Daan: Succes bij de gyn! Hoop dat hij jullie kan helpen!

Welpje: Wat lief dat je dat vraagt over dat vasthouden! In het ziekenhuis hebben alleen lief en ik haar vastgehouden en eenmaal thuis op 4 augustus hebben 's middags mijn mama en mijn papa haar vastgehouden, wat ik totaal geen probleem vond. En die avond hebben mijn schoonouders en schoonzusje haar vastgehouden. Alleen bij mijn schoonzusje heb ik haar teruggevraagd... Maar het gaat dus goed!

Hier nemen de Pamela Anderson-borsten godzijdank weer af... Tsjesus, dat is echt niet fijn! Maar goed, dames die geen borstvoeding gaan geven, vanaf de bevalling aan het homeopatische middel " Phytolacca Decandra D6", dat helpt echt!!

Zometeen komt een mevrouw van consultatiebureau voor het hielprikje.... Spannend vind ik dat!

Meiden, hou je rustig met dit achterlijk warme weer en zet hem op!

Liefs, Pluis

15. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Baby apk gister was weer goed. Bloeddruk goed, urine goed, een kilo aangekomen in een week tijd! Niet goed! haha..

Heb nog even mogen zwaaien, altijd leuk..

Vanmiddag hadden een vriendin en ik het idee om naar de bios te gaan, maar ik twijfel enorm...Aan de ene kant lijkt het me kei leuk en gezellig, maar wat als mijn vliezen daar breken!?! Maar helemaal thuisblijven en niets meer gaan doen is ook zoiets.. Zouden jullie wel of niet gaan?

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Sarah: spannend! Ik wacht geduldig af op nieuws van jou....

Bellaluna: balen zeg dat je zo'n pijn hebt. Ik hoop dat de medicijnen werken.

Monique: hoe is het gegaan?

desiree: ik ben benieuwd!

pluis: fijn dat alles goed gaat...

Hier een waardeloze nacht. Ik was doodmoe en toen begon ons meisje (begin me langzaam af te vragen of het geen meid van 5 kilo is) nog even flink te verbouwen. Welke houding ik ook aannam. Ik geniet er nog steeds van, maar na al die bewegingen was ik weer helemaal wakker. Toen nog een paar keer eruit gemoeten met krampen en vanmorgen om vijf uur dacht ik dat ik vruchtwater verloor. Ik denk inmiddels dat het gewoon afscheiding was, want ik voel nu niks meer....

17. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Owww, vannacht eindelijk weer een keertje fatsoenlijk geslapen zonder pijn in m'n rug en benen!!
    Zat er gisteravond aardig doorheen: "hoe moet dat nou als het nog 3 weken duurt en ik slaap niet meer en dan moet de bevalling nog en daarna wordt het pas echt zwaar..."

Met 1 nachtje goed slapen kijk je er dan toch weer heel anders tegenaan :D

Nog even volhouden allemaal, we redden het wel!

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meiden,

nou we hebben een inspannende ochtend achter de rug. Net terug uit het ziekenhuis.

Eerst een verhaal over strippen en inleiden.
    toucheren = 2cm ontsluiting :) dus dat was mooi.

Toen heeft ze mij gestript en ging ze daarna het hartje weer controleren. Bleek de hartslag van de baby drastisch omlaag te zijn geschoten. Ik kon hem niet horen. Dus toen op mijn rechterzij, kreeg ik ontzettende buikpijn. Weer niets. Zij mijn eigen hartslag via de pols gemeten. Baby nog niets. Toen linkerzij en begon baby te bewegen gelukkig....fjoe.

Dus ze heeft gelijk geregeld dat ik aan het ctg kon. (Thanx god dat we steeds de controles in haar praktijk in het ziekenhuis hebben). Eerst nog een acceleratie van de hartslag naar boven de 180 en gelukkig stabiliseerde die zich vrij snel weer.

Ook kreeg ik gelijk pijnlijke harde buiken precies om de 5 minuten, dus ik mag hopen dat dat doorzet.

Vk kwam weer en ze dacht dat de daling van de hartslag kwam omdat ik op mijn rug lag, een andere verklaring had ze er niet voor. Dus als we gerustgesteld waren mochten we naar huis. We hebben het hele consult niet af kunnen maken, maar als er dit weekend niets gebeurd moet ik maandagochtend haar even bellen. En natuurlijk baby goed in de gaten houden.

Gelukkig waren Rolf en ik vrij rustig, maar je schrikt toch wel als je geen hartslag meer hoort.

Op de terugreis zijn we maar even langs de mac geweest tegen de schrik.

19. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    t is echt begonnen.... rugweeen om de 4 min, doet zeer :(

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik zou wel gaan. Wat gebeurt dat gebeurt. Evt een tasje meenemen met wat schoon goed, kraamverbandje. Niet dat dat ws veel zal tegenhouden, maar voor je gevoel denk ik wel lekker.
    Is het ver van je huis?
    Maar als je je er niet goed bij voelt of blijft twijfelen, dan zou ik het niet doen en een filmmiddagje lekker thuis plannen met vriendin.

Deel Deze Pagina