spannend meid, ik wens je een fijne bevalling toe. Maar rugweeen, daar hoor ik ook niet veel goeds over. Lukt het om ze een beetje door te komen die weeen?
Sarah, yayy!! Spannend! Heb je al weeën? Daan, ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent! Gelukkig was alles uiteindelijk goed. Helpt het strippen al iets? Even ego-modus. Vannacht dacht ik voor het eerst dat het écht begonnen was. Ik kon (zoals normaal) niet slapen en tegen 2 uur dommelde ik in. Voor mijn gevoel een paar minuten later, zo half in slaap, voelde ik opeens iets van onderen "stromen". Geen plas ofzo, meer alsof je ongesteld bent (dag 3 dan ). Op de wc even bedacht wat ik zou doen, en daar kwam er weer zo'n stroompje. Ik veegde het af en heb er (ieuwk) aan geroken. Zoet! Schoot er opeens door mijn hoofd. Hele aparte geur. Maar goed, verder niets, dus weer in bed gaan liggen en proberen te slapen. Na een klein uurtje begonnen er wat krampen en toen heb ik manlief maar wakker gemaakt. Even luchten. Die begon zich meteen druk te maken. Ik kreeg de laptop om de "weeën" te meten en hij ging de telefoonnummers nog een keer goed uitprinten. Hij was helemaal druk. Ik natuurlijk niet, en de krampen bleven eigenlijk erg onregelmatig en onduidelijk. Na nog een uurtje leken er wat meer te komen, maar nog steeds om de 20, 9, 7, 4 minuten, geen touw aan vast te knopen. En toen? Ben ik in slaap gevallen!!!!! Het was inmiddels ook al 4 uur, dus ik heb sowieso erg weinig geslapen vannacht, maar ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan vanmorgen. Wat was het dan allemaal geweest? Helaas nu nog steeds krampen én nog steeds af en toe zo'n klein stroompje. Ik ga zo toch maar even een vriendin bellen, die is hebamme (soort vroedvrouw) geweest en kan me misschien adviseren. Als het wel vruchtwater is... Maar ja... Ik voel me dan meteen bezwaard dat ik misschien wel voor niets weer daar heen zou gaan, maar anderszijds is hier zitten wachten ook niet fijn! Ik zei gisteren nog hier, wat handig als je bevalling gewoon begint met vliezen die breken... NOT! Maar goed, dit is ook wel een beetje half om half vliezen breken. Het voelt alsof ik ongi ben... Af en toe zo'n stroompje... Ik houd jullie op de hoogte! Sarah, succes en zet em op!!
Sarah, ojee wat spannend! Veel sterkte en succes en je kunt het wel. Daan, jeetje dat moet schrikken zijn geweest voor jullie zeg. Maar gelukkig alles goed. En nu dus harde buiken om de 5min!! Go girl, misschien vandaag nog bevallen Ik hoop het zo voor je!
Wou even komen vertellen dat na een zwangerschap van 38,2 weken onze zoon Ayden is geboren op 6 augustus 2009 hij weegt 3130 Gr. En is 47 cm hij doet het echt heel goed, slaapt veel en drinkt nu goed de bevalung heeft 7 uurtjes geduurd en het persen maar 7 minuten dus heb een super bevalling gehad , 4 uur later waren we alweer thuis voor het hele bevallingsverhaal kun je op berichten van mij klikken, ik heb het 2 berichten geleden geplaats op een ander topic. Meiden die nog moeten bevallen heel veel succes het is het allemaal waard, dat jullie ook maar zo'n goede bevalling krijgen als mij
Mama van Youri, nee was niet dom van jou! Ik heb het je gesmst dus jij hebt heel enthousiast alles over genomen dus ik geef mijn morfine pomp de schuld, die maakt je echt waaaaaazig de eerste 24 uur Miekiepluis, die pamela anderson borsten zijn ff twee dagen erg nasty hé, ik was blij toen het afnam! Een sport bh bood wat uitkomst en de kraamhulp had het over witte kool bladeren ter verkoeling maar zover is het niet gekomen, ze trokken al weg. Hielprikje (ze maken tegenwoordig een klein sneetje ipv een gaatje...) ging hier met wat geschreeuw wel goed, de gehoortest was ook goed maar dat gaf geen garantie op luisteren als hij groter werd, zal wel kraamhulp humor zijn Daan78, die kids kunnen je aan het schikken maken hé? Het zou zo handig zijn als je zelf even zo nu en dan naar binnen kan kijken om te zien/horen of alles nog goed zit... Sarah1987 en andere bevallende vandaag, succes!!!
Kim, gefeliciteerd met je zoon Ayden. Zo te lezen idd een superbevalling. En blijkbaar voel je je heel goed als je je bevallingsverhaal al hebt geschreven en dus tijd/zin hebt om even achter de comp te kruipen. Oh meiden, ik mocht ook ingeleid worden, maar daar heb ik geen zin in, dus afgewezen. (was even vergeten het te melden)
@Sarah: Gaat nu wel heel snel... suc6 en doe je best he meis... @Daan: hopen dat het bij nu ook een beetje doorzet... jij ook Suc6 en doe je best he....
sarah: veel succes! daan: wow dat moet schrikken geweest zijn. Ik hoop voor je dat het nu op gang komt meid! gentle: ook al spannend. Gewoon bellen: beter een keer te veel dna te weinig, toch?
@Kim: Gefeliciteerd met je mannetje!! Geniet ervan... @Daan: Om de 5 minuten, jeuh, misschien komt er vandaag wel een babydaantje.. Net besloten om gewoon te gaan! Als het begint, dan begint het en het is zo'n 20 minuten rijden naar huis en zo'n 10 minuten naar het ziekenhuis, dus moet te doen zijn niet!? Heb wel heel de ochtend al van die rare krampen, daarom twijfelde ik nu nog erger dan normaal..Want stel dat dit het voorwerk is en het vanmiddag echt begint.. maar goed, ik ga! Nu kan ik die film nog even zien, lijkt me zo lachen...
rianne80; wat een ontzetend liefe foto,s van elias!! welpje: veel sucses! Sarah: wat spannend! hier ook weer zo slecht geslapen, door de hitte en vaak moeten plassen, echt lastig. ook heb ik nog zo,n ontzetend pijn van het vocht in mijn voeten...
The proposal! Heb er zin in...Hij is al best lang uit volgens mij, maar ik heb al verschillende keren de voorstukjes gezien en zo'n lachfilm kan ik echt van genieten..
@Daan, ja dat is ff schrikken, hopen dat het nu ook door gaat zetten meid. haha..van schrik naar de Mac, jammie! @sarah..spannend..live verslag? haha...zet um op! Ik zou ook gewoon naar de bios gaan hoor, je bent zo weer weg, tis niet zo dat de baby er gelijk uithangt. @Gentle, nou het klink wel echt hoor, kan natuurlijk ook zijn dat de weeen weer zijn afgenomen. Zou toch bellen met de vlk. Ben maar weer uit bed geklommen, en heb nu hoofdpijn, en verveel me..:x
Sarah, spannend en succes!!! Welpje, zet em op meid!! Bedankt voor de felicitaties!!! Eerste verjaardag als mama! Gek hoor!! Ik heb weinig tijd, ga eten en dan voeden!! Milan doet het super goed! Hij heeft vanochtend zijn hielprikje gehad maar was heel dapper!!
@kim: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! @sarah: suc6 meis, en zet em op! ben erg benieuwd! @daan: jeetje zeg, das ook schrikken... gelukkig nu weer alles ok tog?? hoop voor je dat het vandaag doorzet bij jou... hou je ons op de hoogte?? gisteravond op bed, ineens hevige krampen in mijn buik, kwamen om de 5 min en duurde ong 1min tot 1,5 min.... ik dacht nu is het begonnen.... moest toen kei nodig naar de wc, niet om te plassen, maar dat andere toen zakte het weer redelijk af. weet nu niet of het weeen zijn geweest, of mijn darmen. moet wel zeggen dat het nog steeds aardig rommelt hier in mijn buik, en nog steeds van die vervelende steken onderin... we wachten het maar rustig af... vandaag 37 weken zwanger!
Sarah Bij jou is het dus voor het echie nu....spannend!!! Heel veel succes en sterkte meid! Daan Jeetje dat was idd even schrikken zeg Heb je nu nog steeds om de 5 minuten harde buiken? En had jij nou nog wat van Sweepy gehoord? Gentle Oh bij jou dus ook lekker aan het rommelen? Klinkt toch echt wel als vruchtwater hoor! Verhip Veel plezier bij de film! Nog even over aambeien Als je bang bent dat je ze krijgt na de bevalling, dan kan je hele goeie zalf bestellen op www.curanol.nl Slijmprop Wie heeft het allemaal gemerkt/gevoeld dat je die bent verloren? Want omdat ik al ontsluiting heb, zou ik 'm al verloren moeten zijn (volgens mijn vriendin) maar ik kan me echt niet herinneren dat ik dat gemerkt/gevoeld heb... Nou m'n vriendin en haar baby zijn net een uurtje geleden weer weggegaan....wat een moppie zeg, die kleine! Ze heeft lekker op m'n borst een tukkie gedaan en ik heb de fles gegeven....zo leuk
Ginny, hier ook 2cm ontsluting, maar vorige week bijhet toucheren ben ik wel wat slijm verloren, maar niks echt groots. Dus volgens mij hoeft het niet perse hoor. Integendeel. Ja, ik weet dat een van de jongens inmiddels thuis is(grootste). Zal haar weer even mailen voor ik zelf niet meer in staat ben haha
@sarah, spannend zet hem op!!! Ik ga de hele middag loeren naar mmijn mobieltje @verhip, veel plezier bij de film @daan, jee das schrikken! Gelukkig is het goedgekomen wel in de gaten houden idd! @mik, gefeliciteerd met je 37 weken! Verder weet ik t niet meer, ga weer onder de parasol zitten!
ik wil even klagen: GATVER WAT IS HET KLOTEWEER!!! het is zo verschrikkelijk benauwd en plakkerig dat ik even niet meer weet waar ik het zoeken moet... gister en eergister was het gewoon warm, daar kan ik goed tegen en als het te wordt plons ik even in het zwembadje maar met dit weer helpt niks!!! grrrrr.... zo dat is eruit...
Kim: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje Ayden! Sarah: Suc6 U can Do It Daan78: Hopelijk gaat het doorzetten, ik duim voor je! Slijmprop: bij mijn twee vorige bevallingen heb ik werkelijk nix gemerkt van de slijmprop.. Blijkbaar heb ik t toen beide keren gewoon uitgeplast zonder dat ik er erg in had.. Nou fijne dag..en ik ben benieuwd naar nog meer beebjes-nieuws