Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Wat een hoop gerommel dames! Ik denk dat we morgen babynieuws hebben:)

@Hanna, dat shoppen blijft leuk he ;)

Pff ik heb voor het eerst last van kraamtranen!!!
    Bah voel me zo gelukkig maar ook zo vermoeid en verdrietig:(
    Hoop dat het gauw beter gaat!

2. zicht

zicht Niet meer actief

Hoi,

Ben vandaag bij de gyne geweest. Ze heeft gevoeld, maar alles zit nog potdicht. Strippen heeft nu dus sowieso geen zin. Helaas. Ik ben me al aan het voorbereiden op 17 augustus. Dan word ik sowieso ingeleid. Pffff 42 weken zwanger dan!!! Ik vind het ongelofelijk lang duren. Aan de andere kant, nog maar 10 dagen. Ik heb de hoop opgegeven dat er komende dagen iets gebeurd. Ik voel me echt zooooooooo enorm!!! Kon wel janken vanmiddag!

Meiden, jullie ook sterkte!! Overtijd gaan is echt NIET leuk!!

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ach meissie, wat een rot nieuws!
    Weet je, wij gaan gewoon samen zwanger blijven tot 17 augustus, slepen we elkaar erdoorheen! Nog maar 10 dagen!
    En van de andere kant, je hoort zo vaak dat meiden nog helemaal potdicht zitten en de volgende dag toch bevallen! Het kan he, onthoud dat goed!
    Dikke knuff

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ginny, dat klinkt in ieder geval hoopvol!

Lieke, ik kom inderdaad net onder de douche vandaan. Net weer een kramp, maar ik heb nu even geen zin meer om te timen... Blijft zo'n moedeloos werkje, alsof ik elke paar minuten weer hoop zit te bouwen voor de bevalling. Dus nu maar even wat anders gaan doen. Douche heeft trouwens niet echt geholpen, dus wie weet...

Nou, hopelijk zet het een beetje door. Ik ben het na vandaag wel meer dan zat! Pijntje hier, krampje daar, en dan ook nog zo klef warm! Hier komt wel een heeeeele dikke lucht aan, dus ik hoop dat het vannacht lekker gaat regenen en onweren en dat mijn baby er ook graag van wil komen genieten. Of misschien schrikt ze en ploept ze er zo uit :D

Meiden, ik stuur wel even wat onweer naar jullie toe!!

5. zicht

zicht Niet meer actief

@ mvy, kan gelijk weer janken... haha.. ja we slepen mekaar de laatste dagen er wel doorheen..

mexicaanse griep... hoop dat het meevalt na de vakanties.. maar denk dat we er vrij weinig aan kunnen doen.. Je kunt het overal oplopen. Ik denk dat we onszelf helemaal gek maken als we om deze rede kraamvisite gaan weigeren. Moeilijk.

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even mijn buikfoto van vandaag (37 weken)

7. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Welpje, ben benieuwd! Je zult ondertussen wel bevallen zijn.

Sarah, ben ook benieuwd naar jou! Rugweeen zijn kut he? Ik had ze jammer genoeg ook :(

Annie, wat is kraamvisite vermoeiend he? Ik vind het ook zwaar.

Monique, wat een rare ervaringen heb jij bij je vk. Hoe ging het bij de gyn?

Kim, gefeliciteerd!

De rest ben ik vergeten.

Ik hoop dat het snel koeler wordt. Niet lekker voor babys. Nou ja, voor niemand eigenlijk.
    Heel gek, ik heb geen kraamtranen gehad :(

8. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Hoihoi,

Als eerst wil ik alle trotse ouders met hun pasgeboren kindjes ontzettend gelukwensen.

Daan, MvY, Monique en andere 40 + dames wat heb ik het met jullie te doen bij deze tropische temperaturen! Pff...

Alle rommelende dames, succes toegewenst!

Ons kleine prinsesje is alweer bijna 2 weekjes oud. Ze doet het goed. In het begin hadden we wat opstartproblemen met borstvoeding maar dat is weer helemaal voorbij.

Bevallingsverhaal:

Een eitje :D. Niets geen voorweeen maar gelijk het echte werk!
    Na 6 uurtjes is ons prinsesje thuis geboren. De persweeen zijn mij bij gebleven :). Zo wat een oerkracht heb je dan...
    Moest nog wel na het zh vanwege een vermoedelijke sub totaal ruptuur. Gelukkig viel het allemaal mee en bleek ik een sub ruptuurtje te hebben.

Miekiepluis: dankjewel..

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Ginny, ik heb vorige keer zo'n prik gehad, zou hem alleen deze keer niet weigeren, dus je zoekt iemand anders

@Hanna, gek he van dat plassen, bij Gyn zouden ze vandaag anders ook zo potje hebben gegeven
    maar het klopt dus wel, vandaag zo gedaan zoals Vk het zei en jawel hoor eiwitten waren weg
    dus was toch van de afscheiding die gisteren in het plasje was beland

@Daan, jeee he, ik zou me echt doodschrikken.
    Gelukkig kwam alles weer goed

@Mamamoon, da's zo mooi he dat eerste echte lachje!

@Gentle, dus toch geen vruchtwater
    Ik hoop dat ze jou niet blij maken met een dode mus zoals ze bij mij hebben gedaan en dat je lekker gaat bevallen

@Annie, gewoon over je heen laten komen en even voor jezelf en je gezin kiezen!

@Fon, ik weet wat je voelt meid.
    Wanneer mag jij nu weer terug???
    Hier gaan ze ook tot 42 wk evt.
    En MvY heeft gelijk hier vertelde Gyn ook dat het nog steeds moeder natuur is en dat die soms wel eens verassingen in petto heeft

Ik ben er ook weer en nog steeds met beeb in buik!
    Eigenlijk nog hetzelfde dus als gisteren maar met een heel ander gevoel
    Vanmorgen dus naar Gyn en assistent nam eerst wat gegevens op en ook de bloeddruk, die was nog steeds wat te hoog maar urine was goed.
    Daarna naar Gyn, nou dat wat echt super geweldig!!!
    Hij was heel begripvol en luisterde heel goed, alles kunnen vragen en vertellen en hij vond de gang van zaken bij de Vk hier ook heel raar
    Begon gelijk over mijn bloeddruk dat hij toch niet zo tevreden was en of ik het goed vond dat er even bloed geprikt werd om dat te checken.
    Natuurlijk vond ik dat goed daar kom ik voor (achteraf was de uitslag helemaal goed)
    Daarna dus inwendig onderzoek.
    Nou werken ze hier met puntensysteem, je zit tussen de 0 en 10, bij 0 ben je absoluut niet inleidbaar en bij 10 meeste kans van slagen, ze leiden het liefst in vanaf 7 punten.
    Ik scoorde op dit moment 4.

Wederom hele goede uitleg en overleg over het hoe en wat.
    Er samen met hem voor gekozen om nog niet in te leiden.
    Omdat ik nog niet ver genoeg ben is er grote kans dat ik eerst paar dagen moet afzien voor er iets gebeurd, als het al lukt.
    Die bekkenpijn is vervelend maar met zitten en rustig aan doen goed te doen.

Als ik wilde dan wilde hij me wel graag overnemen van Vk en mocht ik de rest van de zwangerschap bij hem afmaken, met ieide handen aangegrepen!!!
    Nu heb ik dus voor zondag een afspraak voor bloeddrukcheck en CTG
    En dan dinsdag weer een afspraak om te kijken hoe het er voor staat en weer te overleggen wat we gaan doen

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hey Meiden,

Regen, regen, regen en nog eens regen :)

Monique, wat fijn dat je zo goed opgevangen bent door de gyn!!
    Lekker daar blijven meid :)

Simmer, wat een leuk nieuws dat het zo goed gaat met jou en de kleine meid! En deze bevallingsverhalen horen we graag :D

Fon, sterkte meid!

Hier rommelt het sinds gisteren :$ Snap er niks van... Last van mn darmen, continu een harde buik met krampen. Hoop dat het een beetje voorwerk is :)... We wachten vol spanning af hihi

Liefs

11. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Meiden die bevallen zijn:van harte gefeliciteerd en een hele fijne kraamtijd gewenst.

Hier is het nog steeds rustig,heel af en toe een harde buik.
    Gisteravond heerlijk gezwommen in het koele water.

Babyfoto's:wat een schatjes allemaal.

Meiden die bezig zijn heel veel succes.

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    simmer,heerlijk verhaal meid.
    Dat geeft de burger moed. krijgen we nog foto's te zien hihi? Fijn dat alles goed gaat meid.

Iemand zin om te rummi-en?

13. zicht

zicht Niet meer actief

@ monique, wat fijn dat je goed bent geholpen.
    We zitten dus een beetje in hetzelfde schuitje.
    Ik moet donderdag terug voor CTG en extra controle en daarna zullen ze de procedure verder bespreken voor het inleiden volgende week maandag.
    Ik probeer gewoon niet meer te hopen op moeder natuur omdat ik mezelf elke avond al gek maak. WIl gewoon de laatste dagen een beetje kunnen genieten.

Morgen wil ik iets leuks gaan doen met mijn man. lekker met z'n 2. Er is alleen niet zo heel veel keus. Met zo'n dikke buik kun je niet al teveel gaan ondernemen. We gaan denkik smiddags lekker lunchen, maar misschien heeft er iemand nog een idee?
    Wat voor leuke activiteiten kan een hoogzwangere vrouw nog doen samen met lief??

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Fon: Lekker gaan zwemmen? dagje kuuroord? lekker relaxen :p

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Daan, weer augmam? ;)

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Jep, gezellie

17. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

18. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Fon wij varen idd in hetzelfde schuitje naar einde van de zwangerschap.
    Alleen ben ik wel blij dat Gyn mij om de 2 dagen wil zien, daar kan je je dan net iets meer aan optrekken ook al zou ik horen dat er nog steeds niets gebeurd.
    Hopen op natuurlijke bevalling doe ik nog wel maar geloof er ook niet echt meer in.

Ga lekker op een terrasje zitten ofzo, of naar iets met water.
    Of varen op een boot, kan je gewoon zitten en lekker genieten

19. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Nou ben eerst 2 minuten onder de douche gaan staan en toen wilde ik liever in bad :p
    Dus lekker in bad gaan zitten en de douchekop op m'n buik.
    Heb in bad nog wel een paar keer die pijn in m'n zij/rechterkant buik gehad, die komt en gaat.
    Uit bad ging niet zo soepeltjes :p dus vriendlief heeft mij eruit getild haha!
    Moest daarna wel gelijk poepen en ik verlies ook al sinds vanmiddag deeltjes van m'n slijmprop en net dus een aardige kwak.

Nu zit ik op de bank en die pijn die komt en gaat....maar het doet dus alleen pijn aan de rechterkant van m'n buik....

20. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Simmer, heel goed om te horen! Fijn dat je uiteindelijk toch niet helemaal van voren tot achteren open lag ;)

Monique, wat fijn dat je nu bij de gyn mag blijven! Jammer genoeg nog niet inleiden, maar een 4 klinkt in ieder geval niet ver van de 7 ;) Wanneer mag je nu weer? Oh, over 2 dagen zie ik. Dat is uit te houden!

Ginny, klinkt wel echt hoor. Poepen en slijmproppen, heerlijke vieze verhalen maar het is allemaal wel een teken dat het misschien wel aan het beginnen is!

Mijn ouders smsten net. Ze komen morgen terug van vakantie uit Luxemburg, dus of ze al langs ons konden komen voor kraambezoek ;) Leuk hoor, van die zenuwachtige ouders. Ik heb ze maar uitgenodigd voor de koffie, met eventueel beschuit met muisjes ;) Het kan nog alle kanten op!
    Krampen zijn hier afgezakt, dus het lijkt er niet op. Ik ga nu naar bed zo, dan kan ik misschien nog wat bijslapen.

Monique, ik hoop op een levende mus en een baby'tje dit weekend, maar ergens stelt het me al erg gerust dat ik over 1,5 week al echt bij die ene datum ben aanbeland. Dat is nog zo kort, dat zou ik ook nog wel trekken! Ik heb meer te doen met al jullie 40 + 'ers, vooral met vervelende, lang wachtende VK's...

Deel Deze Pagina