Pffff wat kan een mens zich toch lamlendig voelen zeg! Vandaag de bruiloft overleefd, na de receptie ging het niet meer en heeft vriend me naar huis gebracht. Hij is nu lekker naar de strand bbq en feest. Is een uurtje hier vandaan dus mocht er iets gebeuren geen probleem. Ik voel me alleen zo waardeloos! Laatste dagen steeds vaker harde buiken, niet heel pijnlijk maar gewoon vervelend. Ben echt vreselijk aan de diaree (sorry). Constant jeuk aan mijn enkels (zou dat komen door het vocht). En dan het vervelendste, ben hardstikke moe maar kan mijn draai niet vinden. Maakt niet uit of ik in bed lig, bank hang, ergens zit, loop wat dan ook... kan gewoon mijn energie niet kwijt ofzo. Vreselijk rusteloos. Nouja, wat een geklaag weer. Ben het een beetje zat geloof ik. Misschien moet ik zo maar eens een lekker jankbui en een koude douche proberen ofzo.
@cjpt, het lijkt wel alsof ik mezelf teruglees in je post, ik heb PRECIES hetzelfde. Iedereen om me heen puft dat het zo warm is, ik dacht ja, maar jullie kunnen nog lekker op de bank of bed ploffen en relaxen, maar ik kan niet meer lekker zitten, liggen, staan, hangen of wat dan ook
@Ginny, klinkt toch spannend hoor, ben benieuwd of dit door gaat zetten @Gentle, ik heb idd al 4 punten, dus geen 0, en idd dichter bij 7 dan bij 0 Is ook zo idd dat je morgen door moet komen en dat er dan de dag erna al weer iets op program staat, daar probeer ik me ook aan op te trekken En ik hoop voor jou ook een beeb voor dit weekend!! Sla die 40+ tijd maar lekker over hoor. @Cjpt, ik zou het liefst ook een paar dagen in mijn eentje van de aardbodem verdwijnen. Dikke knuff meid en klagen mag hoor! Ik wil eigenlijk naar bedje maar zie zo op tegen de nacht dat ik lieven nog even wacht, dat scheelt weer een uur draaien op bed. Zal weer wel poepheet zijn daar, pfffffff Zou zo graag eens in slaap vallen en dan wakker worden en op de wekker kijken en 8.00 zien staan ofzo, ga daar denk ik dadelijk maar van dromen
@cjpt: hier precies dezelfde gevoelens, wordt er zo onderhand gek van:x en reageer het dan af op mijn man, en die slikt alles maar..... ga nu toch maar mijn bedje opzoeken, in de hoop dat ik daardoor wat uitrust. meiden tot morgen
goedemorgen dames.. ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het hier begonnen is. ben 3 kwartier geleden wakker geworden van een constante pijn in mijn heupen/onderrug die met vlagen even een stuk erger wordt...geen flauw idee of er regelmaat inzit of niet, maar het doet wel pijn. alleen wordt mijn buik niet echt hard (?) ben net naar de wc geweest en ik verlies bloed, niet gigantisch veel maar wel bloed. ben benieuwd of het voorwerk is of de eerste écht weeen.. ik laat het wel weten morgen, ben heel benieuwd of het vals alarm is of het begin van het echte werk.
Goedemorgen meiden, Ik heb echt beroerd geslapen.... Tjongejonge zeg. We lagen pas om half 1 op bed, na een potje Catan met mijn zus en was om 6 uur al weer wakker + natuurlijk de tussendoor wakkere momenten. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr!!!! Monique, wat fijn dat je nu van de VK af bent. Als je daar geen goed gevoel bij hebt is het helemaal fijn als er een goede andere optie is! Simmer, fijn bevallingsverhaal... ik teken er voor Daan, jammer dat ik er gisteren niet was om te rummy-en Ik vind het een superspel! cjpt, balen meid dat je je zo voelt! Hopelijk gata het vandaag weer beter. Jeukende enkels heb ik ook, komt door het vocht..... Gelukkig wordt het al wat koeler weer buiten, dat zal voor vandaag wel schelen! Monique, hier nog 1 die steeds meer tegen de nachten op gaat zien. Zou lekker zijn om gewoon eens zeg maar 3 uurtjes achter elkaar te slapen, maar ook dat lukt niet. Ik ben al blij met 2 Marieke, en hoe is het nu met je??? Het echte werk nu?? Spannend hoor! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
@ Marieke, wat spannend! en is het vandaag nou je uitgerekende dag? Met mij gaat alles goed. de man van 1 van de meiden van van de aug 2008 mama's is fotograaf en wilde nog zwangerschapsfoto's in zijn portfolio en zij hadden gevraagd of ze foto's van mij Andy en Roos mochten maken, dat hebben we gisteravond gedaan. Ik ben de hele dag shacherijnig geweest van het weer maar van die foto's werd ik vanzelf weer gezellig. Over een tijdje krijg ik ze en zal ik ze plaatsen. Het was zo vreselijk leuk
ik ben idd vandaag uitgerekend en ja ik denk wel dat dit het echte werk is. heb nu bijna 5 uur weeen om de 6-7 minuten en net nog meer bloed verloren. kan er niet bij met mijn verstand, ik kan nooit gedacht dat ik juist vandaag zou bevallen. moet wel zeggen dat het pijn doet...
goeiemorgen meiden hoe hebben jullie geslapen? hier beroerd pffff constant naar de wc en had het gevoel van menstruatie die der aankomt fijn he!!! en dan val je net in slaap en dan mag je weer naar de wc pffff. vandaag staat er bbq op het programma bij me schoonouders, hopelijk blijft het droog, nu schijnt er in iedergeval geen zoon. @gentle nou wie weet komen die muizen toch wel bij de koffie. @ginny ow je bent dus wel wat aan het verliezen nou spannend hoor, ben benieuwsd hoe je nacgt is geweest. @cjtp de bruiloft trok je dus niet, nou is niet zo gek hoor als je op einde loopt. en jij heb dus ook af entoe dat rusteloos gevoel, komt me zo bekend voor, zit je op de bank en dan moet je gewoon wat gaan doen. me vriend zegt wel is doe is rustig, maarja op een of andere maniet lukt het gewoon niet.mischien de bekende nesteldrang? @marieke ow bij jouw klinkt het ook spannend, mischien wordt het wel baby nieuws hierzo vandaag!! @petrbr jouw humeur is dus af en toe ook ver te zoeken, gelukkig vrolijkte de foto's je helemaal op ben benieuwd naar het eind resultaat!! @hanna ow jij ook zo onrusitge nacht jeetje hopelijk kan je vanmiddag even slapen of nu nog hihi meiden die een dikke knuffel nodig hebben hier is die >>>>dikke knuffel<<<<<<< wens iedereen een fijne dag toe.
@Marieke: zet 'm op meid!! dit is HET !! Wel bellen hoor, omdat je ook steeds bloed verliest, misschien komt ze over een uurtje even kijken hoe het er mee staat. Is voor je eigen gevoel ook beter, toch? Succes!!!
Spannend Marieke, zet hem op he! Nog niks van Sarah gehoord hier...ik ben benieuwd hoe het met haar gaat, ze zal toch wel inmiddels bevallen zijn..?
@marieke hier moet er gebeld worden als om de 5,6 min a 3uur ong ween heb, en als je bloed verlies hebt,ik zou me der wel geruster bij voelen, en dan weet je mischien ook hoe het er voor staat? @mamadeluxe inderdaad sarah was gister bezig natuurlijk had ze geen buddy dan? hopelijk is ze bevallen
Marieke, spannend!!! Toch even vk bellen ivm bloedverlies idd.... Wel leuk dat je waarschijnlijk op je uitgerekende datum bevalt!! Je kunt het!
de vlos heeft tegen me gezegd dat ik juist niet hoef te bellen bij bloedverlies, behalve als het meer is dan een menstruatie en dat is zeker niet het geval. ben wel een beetje bang dat ze dan komt en nog maar 1 centimeter constateert ofzo...dus ik laat het nog even zo. mijn vriend is nu boodschappen doen en hij neemt filet americain mee ik hoop echt dat het echt is, want het is niet zo dat ik de klok erop gelijk kan zetten. soms zitten er 5 minuten tussen, soms 8... heel erg vaag.
Goedemorgen Fon: Ik kan me helemaal voorstellen hoe dat is om om overtijd te lopen. Ik had het bij mijn eerste kindje ook (2wkn te laat). En raakte helemaal frustie.. De mijne kwam toen de dag voordat ik ingeleid zou worden..en eigenlijk was toen alles weer vergeten... Maar houd in je achterhoofd dat t ook gewoon vandaag al kan beginnen...er valt niet veel over te zeggen. Cjpt: Huhhhh dat van die jeuk aan de enkels heb ik dus ook . Ik vraag volgende wk toch maar ns ff aan de VK wat t te betekenen heeft Marieke: Dit klinkt als de start van je bevalling Zet hem op meissie!! Vandaag is het gelukkig wat koeler, ik vind het eigenlijk wel n mooie bevallingstemperatuur Mijn ukkepuk heeft de tijd van zn leven in mn buik..zo energiek en bewegelijk. Vind ik best knap aangezien hij volledig ingedaald is.. Ik denk dat ie nog wel ff in mn buikje blijft zitten...Moet zeggen dat ik wel n hele beurse onderkant heb Nou fijne dag dames...en keep on smiling
Oh Marieke, wat spannend! Klinkt wel als het begin ja..! Heb redelijk geslapen. Werd alleen om 4 uur wakker van een enorm kramperige en pijnlijke harde buik. Vervolgens kwamen ze wel een uur lang om de paar minuten. Vroeg me net af of ik er misschien maar uit moest gaan en toen viel ik weer in slaap. Werd vervolgens vanmorgen wakker met een enorme menstruatiepijn-achtige buik die nog steeds met enige regelmaat hard wordt. Verder verlies ik geen slijm of bloed, dus ben benieuwd of het wat betekent. Prettig voelt het niet in elk geval.
@marieke: en hoe gaat het nu met je?? komen ze nu wat regelmatiger?? suc6 meis, en zet em op! zijn jullie ook zo blij dat het nu een stuk koeler is?? kan wel een gat in de lucht springen was gister namelijk ook echt niet te genieten door dat stomme weer. ga zo nog even naar de stad. moet nog voedingbh hebben, en een andere tel, ben benieuwd of ik kan slagen. tot vanmiddag, en lekker genieten van dit koelere weer