Goedenmorgen Ladies, @marieke: Doe je best en suc6 meis... You can do it Redelijk geslapen... alleen weer een beetje gerommel maar verder niets... Ik ben erg blij dat het een stuk koeler is. alleen jammer dat er nog geen druppel regen is gevallen. en het ziet er naar uit dat dat voorlopig ook niet gaat gebeuren... @cjpt: Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt... @noa: Gezellie bbknoeien ik hoop ook voor je dat het in ieder geval droog blijft... @Hanna: wat een rot nacht zeg ik hoop dat je vanmiddag even bij kan tanken... dikke knuf... Ik ben wel benieuwd hoe het nu met Sarah is...
@noa, ik ben Sarah's buddy, maar ik he nog niks gehoord. @anna, jeetje voor jou ook spannend dus! Weet niet meer wie het zei,maar het is idd een fijne bevallingstemperatuur!
Mogguh meisjes! Allereerst: succes Marieke, dit moet het toch wel zijn! En inderdaad: hoe zou het met Sarah zijn? Nou hier echt een heerlijke lange nachtrust gehad! Mijn vriend kwam gisteravond na de bruiloft thuis en is op de bank gaan liggen. Dus ik heb heerlijk heel de nacht overdwars op bed gelegen. Zag dat mijn geklaag van gister jullie bekend voorkwam. Vond het stiekum wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben die zich zo voelt. Lullig voor jullie ;o) maar voor mezelf wel fijn haha. Ik denk ook dat het komt door het gebrek aan lichaamsbeweging. Ik zou bijv heel graag weer een avondje de sportschool in willen en mezelf helemaal uitputten op een step of tijdens een bodypump les ofzo. Dan slaap je daarna ZO lekker! Merk dat mijn hoofd energie kwijt wil maar mijn lichaam dat niet kan. En dan krijg je dat rusteloze... om nog maar te zwijgen over het "wachten-gevoel" tot de beeb er eindelijk is. Nouja, vandaag krijgen we visite van bekenden die we al jaren niet gezien hebben. Dus ik ben benieuwd, zijn van die dingen die super gezellig kunnen uitpakken of dat het een heeeeelllleeeee lange saaie middag wordt ;o)
Goedenmorgen meissies, wow, werd pas om 09.30 wakker (oke, lag pas om half 3 op bed en was om half 8 weer wakker, omdat ik vergeten was mijn wekker uit te zetten, maar daarna nog 2 uurtjes geslapen). Ben nog wat aan het bijkomen van het feit dat ik niet wakker geworden ben met weeeen. En daar zijn wel wat kopjes koffie voor nodig denk ik. Marieke, spannend meid. dit zal het zijn. Me jealous! Sarah en Welpje zullen inmiddels wel bevallen zijn denk ik. leuk
Goedemorgen meiden... zo te horen is het weer bij een aantal meiden goed aan het rommelen... zouden we vandaag dan babynieuws krijgen??
Daan, pfff nog altijd niks dus... Dan zal ik me maar niet gaan gekmaken dat het strippen bij mij wel gaat lukken... Hoe zou het met Desiree zijn? Die was toch ook aan het rommelen? Allemaal succes dames!
Goeiemorgen meiden! Marieke Dit klinkt inderdaad als het echte werk!!! Succes meid! Welpje en Sarah Ben ook wel benieuwd hoe het met hun is? Daan Bij jou zit er dus ook geen schot in....balen hoor! Nou hier dacht ik gisteren dat het wel eens het begin zou kunnen zijn. Maar nee hoor....beeb en ik hebben goed geslapen! Al heb ik wel een gevoelige buik. Na die grote klodder slijm van gisteravond heb ik ook niks meer verloren. Wel nog wat harde buiken en ongi-krampen, maar niks bijzonders. Afwachten dus....
*Buddy Nieuws!* Sarah is gisteren om om 9.45 bevallen van een grote gezonde zoon Bram met een gewicht van maar liefst 9 pond! Ze zegt dat het een heftige bevalling was en dat Bram nog wat misselijk van de vacuumpomp is maar dat er een mooi wondertje naast haar ligt en dat ze vandaag naar huis mogen! Gefeliciteerd Sarah en Sarahman!
nou het klinkt alsof er een paar meiden flink bezig zijn misschien vandaag toch nog babynieuws. Gister nog een echo gekregen, ik heb te veel vruchtwater en moet maandag naar de gyn. De baby zal daarom ook niet indalen, ja als de vliezen dus breken. einde update
nita: mooie buikfoto!! annie22: wat een leuke foto,s van milan!!!! hanna: ook een mooie buikfoto!!!! marieke1983: wat spannend!! hier ook weer zo,n beroerde nacht gehad... en vriendje zou gisteravond maar even weg gaan, maar hij kwam pas om 3 uur terug.... dus daar ben ik ook nog boos op pfff
sarah: proficiat met Bram! Hele leuke naam!!! Lijkt me heftig je verhaal en dan ook ngo zo'n grote baby. welpje: ben benieuwd hoe het met jou gegaan is! marieke en anna: spannend voor jullie!!! Ik heb eindelijk eens goed geslapen: tot 9.15 uur wauw!!! Ben wel ene apar keer op geweest om te plassen en om een gegeven moment dacht ik dacht mijn vliezen egbroken waren. Maar de matras was gewoon nat van zweet: bah!!! Vandaag even lekker verschonen. Ik ben dus ook niet rouwig om het koelere weer...
Jeeeejj babynieuws @ SARAH: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON: BRAM!!! Geniet ervan!!
is sarah nu om 21:45 uur bevallen ipv 9:45? Ik zag nl dat ze gisterenmorgen om 9:30 uur of zoiets nog op forum was en daar moet je altijd twee uur bij optellen om de juiste tijd te krijgen. toch???
Welkom Bram! Grote vent zeg Sarah gefeliciteerd!!! Marieke zet hem op, vandaag was ook mijn uitgerekende dag dus zou leuk zijn als jij die datum aanhoudt Verder aan de koffie hier, laterzzz