Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

nou heb net lekker ontbeten hihi en ga zo even naar de dierenarts met me hond der hele rug staat weer vast dus ik moet even tabletjes hebben normaal heb ik altijd in huis voor der maar ze zijn op grrrr. nu maar hopen dat ik ze mee krijg is namelijk zo dienstdoende;)

@marieke ow lekker file!!!! nou maar hopen dat jullie kleine vandaag komt en je heerlijk het bakkie kan opeten.

@ladyjenn ow jouw kleine denkt ook nog dat het alle ruimte heeft hihi hier ook af entoe 1 die dat denkt terwijl die ook al klaar ligt hihi en hopelijk is je beurse onderkant snel weg

@derisree ja hoop ook dat het droogblijft dus duim even voor me hihi

@mamdeluxe ow jij bent haar buddy raar dat ze niet even gesmst heeft, ik heb al tegen me vriend gezeg dat hij anders maar annie moet sms hoe het ervoor staat als ik het zelf niet redt jullie moeten toch op de hoogte blijven he:D

@cjtp nou fijn dat het je toch goed om te lezen dat meer meiden er last van hebben hihi, en je had het bed dus lekker voor je eigen en je ukkie hihi. wat lief van je man dat hij op de bank ging slapen en ik ga duimen voor je dat het een leuke en gezellige middag gaat worden.

@daan ow lekker dat je toch wat l;anger geslapen heb, en inderdaad die bakke koffie zijn wel nodig om te beseffen dat er nog geen beweging inzit.

@mvy we duimen voor je dat het strippen bij jouw wel wat gaat opleveren.

@ginny ow jullie hebben dus goed geslapen, had gehoopt dat het door had gezet bij je, nou wie weet vandaag. je hebt in iedergeval een goede nacht rust gehad als het wel zo mocht zijn.

@MORGEZON jeetje meid balen van een rottige nacht, en dan blijft je vriend ook nog zo lang weg, snap dat je boos op hem bent hoor.

@lieke fijn dat jij ook goede nacht rust heb gehad, en inderdaad het koelere weer is wel beter om te slapen.en inderdaad sarah was smorgens nog online mischien is het super snel gegaan wie weet?

sarah en sarah man gefeliciteerd met jullie zoon bram!!!

nou meiden ik ga der vandoor tot later, en succes voor de meiden die aan de rommel zijn

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Goeiemoguh!

cjpt, hopelijk heb je vandaag een betere dag! Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik hobbel ook heen en weer van stoel, bank zitten, bank hangen, bed hangen, rond lopen. Mijn man vind me maar een draaikont ;)

Marieke, dat klinkt hoopvol. Zet 'em op!!

Mik, ik word ook helemaal vrolijk van dit weer! Het is hier bewolkt, regenachtig en heeeerlijk koel :) Nu wil ik wel bevallen ;)

Sarah en Sarahman, gefeliciteerd met Bram!!

Geweldige naam!

Lieke, als je niet de juiste tijd hebt staan in je berichtjes, dan moet je bij je instellingen even de goede tijd aangeven (+1 voor Amsterdam). Dan zie je precies wanneer alle berichtjes wél echt zijn gepost ;)

Hier een heeeeeeeeerlijke nacht gehad! Ik sliep al voor 12 uur (we liggen er altijd vroeg in, maar de laatste week sliep ik niet voor tweeën ofzo...) en ik heb, met 1 tussenstop, tot half 11 geslapen!!

Ohh, ik voel me zo uitgerust. Het weer is ook beter en mijn harde buiken zijn eindelijk eens echt een beetje weg. De kat is in een knuffelbui en manlief is vroeg thuis. Wat een perfecte dag om te bevallen! Nu dus echt nog geen rommeltje te bekennen, dus we houden het nog open. In ieder geval nog geen muisjes vandaag!

Ik ga zo lekker lopend boodschappen doen, wie weet zet dat de boel vandaag wel aan de gang. Even enveloppen halen voor de kaartjes, dan kunnen die ook geschreven. Humtiedum...

Nou, ik ga genieten van mijn goede bui! Tot later en succes met bevallen!!

3. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @Sarah: Gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

@mvy: alles nog ok hier inclusief dikke buik... Ze heeft nog geen zin.. Snachts rommelt het wat en overdag is het weer rustig. Ze is wel iets bewegelijker dan de afgelopen dagen en daar ben ik al heel blij mee...

@Noah: ja ik zal duimen dat het hier gaat regenen en bij jullie droog blijft... hoop dat het helpt...

4. Farfallina

20 dec 2007
    86
    1
    0
    Recensent kinderboeken en stay-at-home mum
    Den Haag
    #17744 Farfallina, 8 aug 2009
    Laatst bewerkt: 8 aug 2009
    Sarah, heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Bram. Wow, 9 pond, wat een prestatie! En die magische datum 07-08-09, hè?!

Rommelende dames, zet hem op, met dit koelere weer zal het bevallen hopelijk iets minder heftig zijn dan de afgelopen dagen.

Ook hier vrij lang geslapen, fijn dat we allemaal een beetje meer aan onze rust konden toekomen...

Tot later, have a wonderful day!

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Sarah: WOW 9 pond! Lekkere flinkerd dus! Gefeliciteerd hoor, geniet van je mannetje!

6. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    gentle: bedankt voor de tip! Mijn tijden kloppen nu wel. Sarah was gisteren om 11:33 uur nog online en schreef dat ze om de 4 min rugweeen had. Dus moet wel 's avond zijn...

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Voor wie er benieuwd is hoe deze tientonner er nu uitziet ;o)
    We hebben gisteren op de bruiloft een paar mooie foto's gemaakt. Heb er 2 in mijn album gezet.

8. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Sarah: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje Bram
    ps. Grote kerel:)

9. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Tientonner:(, je ziet er prima uit hoor!! Mooie foto's:)!! En mooi zwanger!!

10. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @cjpt: ziet er goed uit hoor :) Leuke foto's...

11. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Sarah, gefeliciteerd met jullie zoon!

Marieke, succes vandaag!

Hoe zal het met welpje zijn?

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Bedankt meiden. Weet ook wel dat ik niet direct een tientonner ben maar met al dat vocht voelt het gewoon zo. Gelukkig kun je op de foto's mijn billen niet zien... volgens mij zit daar namelijk nog een kindje in ;o)

13. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @lieke, je hebt gelijk, ze zal wel 21.45 bedoelen, heb er verder ook niet bij nagedacht

@cjpt, ehhh lichamen ruilen? :p Je ziet er hardstikke goed uit, gewoon lekker hoogzwanger!

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Je ziet er prachtig uit Cjpt. Niks op aan te merken. Die kleur staat je goed trouwens.

Zo meiden, ik ben hier even mijn frusties aan het wegpoetsen. Manlief zei al: Zal ik je maar even met rust laten?
    Hihi, lijkt me een goed plan :p
    Nou, valt op zich best mee, maar ik verplicht mezelf niet meer tot rust. Vanmiddag gaan we lekker fietsen. Even naar de stad denk ik.

15. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Goeiemorgen...

@ Sarah en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bram...

@ Marieke, spannend dagje voor jou ook zeg....8-8-9 is ook een mooie dag he ;)

@Cjpt, je ziet er prachtig uit hoor, draagt mooi rond naar voren...ben je veel aangekomen? Nee toch?

Nou morgen 40 weken en nog geen teken van een aankomende bevalling hier....gaat nog wel ff duren denk ik....pffff kreeg vanmorgen sms je van een van de dames van de samenbevallen cursus, gister vliezen gebroken, verwachten vandaag kleine....das nummer 4 van de 6 dames haha en t meest zure?? Ik was t eerst uitgerekend :);)

Las trouwens dat Renate ook is bevallen, van een dochter....k zal zo Ginny of Hanna even doorgeven welke datum....

Liefs Marina

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wie is Renate?

Marina, idd erg zuur als je als eerste was uitgerekend...
    Maar kom gezellig erbij op het wachtbankje ;)

Daan, pff ik snap je frustratie zoooo goed he...

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Mvy, dat is Renate007 denk ik. Ook uitgerekend op de 1e.
    Was het gezellig gisteravond?

Leuk, ik heb echt van bijna niemand hyves.

Mijn adres is:

Danielle - hyves.net

ben niet zo'n actieveling, maar vind het leuk om een beetje op de hoogte te bljiven en de foto's te bekijken hihi:)

18. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Tis inderdaad Renate007, maar zij schreef vooral bij de Walvissen...!
    Verhip en ik waren haar buddy...!

Nou ik schuif graag aan op het bankje...(nou ja graag :()

Mijn hyves is Marina - Hyves.net - Always in touch with your friends altijd leuk om via hyves mekaar te zien inderdaad..ik heb m ook van niemand hier behalve Nita82, dus wees welkom.

Ja hier ook aan de poets vanmorgen, nu naam letters aan het knippen die ik op het raam wil plakken zodra de kleine schildpad er is ;) Iedere keer aan t opletten dat er niet ineens iemand voor mn snufferd staat haha...

Liefs Marina

19. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    De dochter van Renate is om 9.20 uur geboren op 06-08-09

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hey allemaal,

Sarah gefeliciteerd met jullie zoon Bram!

@marina, ik had ook geen enkel signaal dat het nu zou beginnen, dus moed houden!

hier gaat het goed, heb de vlos gebeld om te vragen of ik in bad mocht en dat mocht. de weeen worden langzaamaan pijnlijker maar het is nog goed te doen.
    volgens de vlos is het idd het echte werk, het voelt heel raar, als een combi van darm en menstruatiekrampen, maar dan weer anders ;)

hebben inmiddels het kraambureau ingeseind dat het begonnen is en mijn vriend is de laatste dingen nog op orde aan het maken :)

ik heb net 2 uur in bad gelegen met een boek. ga me nu maar aankleden en voorbereiden op wat er nog gaat komen.

ik spreek jullie later weer!

Deel Deze Pagina