Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goeiemorge allemaal!

Jeejtje wat is er weer veel gekletst!
    Bij mijn vorig zwangerschap was het ook al zo gezellig op het forum (februari 2008)
    Dat was echt niet meer bij te houden! dat waren soms 30 pagina's op een dag. (dat was dan wel tijdens het verlof hoor!)

@ochtendmiselijk; heb er gelukkig geen last van. Voor alle meiden die er wel last van hebben, Sterkte!

Hier eigenlijk geen kwaaltjes, wel vaak honger :( Ik hoop niet dat ik weer zoveel aankom als mijn vorige zwangerschap, bijna 20 kilo, waarvan er nu nog 10 zijn :oops:
    Maja, nu kan ik natuurlijk niet lijnen.... misschien over een paar jaar, als ik klaar ben met kinderen krijgen :evil:

Gister heeft een vriendin verteld dat zij zwanger is, zij is de 25e uitgerekend, en ik de 15e maar zij weet het nog niet van mij....
    Ze is er nu een half jaar mee bezig om zwanger te worden, vind het zo lullig om te zeggen dat ik nu weer zwanger ben. (een klap op me kont en ik ben zwanger lijkt wel)

2. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wat kletsen jullie veel :)

3. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Ja gezellig toch!
    vooral voor de mensen die het nog niet willen vertellen aan fam enzo.
    wij hebben het gister aan me schoonouders en me paps verteld. ze waren allemaal erg blij!
    vanavond ga ik het me zus vertellen! die is ook zwanger en is 23 juni uitgerekend en ik op 23 aug.
    echt grappig! zijn we samen zwanger! hihihi

4. Over emotioneel zijn,
    We hadden een test gedaan, ik ben zwanger.
    Dus ik zeg... maar..... Ik heb vanmorge met rosbief en kipfilet in mijn handen gestaan ik wist niet wat ik op mijn broodje wou doen, toen heb ik voor de kipfilet gekozen omdat die eerder op moest. Stond ik met tranen in mijn ogen: en nu mag ik geen rosbief meer :cry:
    En nu denk ik eraan terug, maar dat is tog wel erg heh, om over zo iets met tranen in je ogen te staan. haha
    Normaal ben ik helemaal niet zo emotioneel.

5. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    HHHaahaha Sjalotjuh

wat grappig.
    ik ben wel emotioneel,
    maar niet als het om iets te eten gaat!
    volgens mijn vriend ben ik heel erg opstandig!
    merk er zelf niks van! hahahah
    maar ja hoort er allemaal bij.
    maar om die rosbief moest ik echt lache! ahahah wat mensen allemaal voor rare dingen kunnen gaan denken he als ze zwanger zijn! grappig

6. Echt maf heh!

7. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Zeker wel maf maar ook ergug grappig!
    bij hoeveel weken krijg jij het hartje te horen Sjalotuh?

8. Ik weet het niet. Bij de vorige was het ong. bij 12 weken. En jij?

Ik heb net een pendel laten doen bij Kinppy
    Haar pendel geeft 8 augustus 2009 als bevallingsdatum aan!
    Ze had alleen mijn voornaam, achternaam en geboortedatum nodig.
    Ik ben benieuwd of het klopt. hihi

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mogguh meiden!

@ Ginny, succes met je echo vandaag!

@ Bos, wij willen het trouwen ook op die manier doen. Met 1 of 2 kindjes erbij als bruidskindjes. En dan het liefst met alleen directe familie en beste vrienden op een strand ergens.

@ Sjalotjuh87, hahahahaha ik lig hier dus echt even in een deuk!

Soms geeft het inderdaad echt grappige situaties. De vorige keer dat ik zwanger was had mijn vriend zoiets stoms. Ik had hem de test laten zien en na het nodige jankwerk enzo zei hij: zo nu even naar beneden en het vieren hoor! Wijntje?

En deze keer had ik het ook; shit maar ik heb nog allemaal brie enzo over van de verjaardagen!

Nou meiden, ik ga eens even werken hier ;o)

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    sjalotjuh, ik ben ook 10 kilo zwaarder begonnen aan deze zwangerschap dan de vorige, dat lijnen doe ik idd weer wel als ik bevallen ben
    En die vriendin gaat het denk ik alleen maar leuk vinden hoor
    En huilen om de rosbief hi hi
    (welke auto is trouwens van jou op die site in je onderschrift? )

Les, oh wat leuk om samen met je zus zwanger te zijn, ben benieuwd naar haar reactie

Vind zelf dat ik nergens last van heb, maar hubbie heeft al paar keer gezegd begint dat gesjag nou al weer :oops:

11. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    oh cool man!

ik weet ook nog niet wanneer.
    maar had op de site gekeken van de VK waar ik naar toe ga en daar stond tussen 8 en 9 weken!
    dus ga maandag even bellen, en kijken of ik al een afspraak kan maken, want vind het wel heel spannend, en kan het nog steeds niet bevatten, dus zodra ik het hartje heb gehoord, dan besef ik het pas, hahahah en ben ik ook een beetje geruster dat het goed gaat allemaal! spannend........

12. @Monique27 Als je bij leden kijkt, zijn de de auto's van Cor en Charlotte (zijn er 4)
    Het is ook onze club, stelt alleen nog niet zoveel voor :oops: tis wel een heel gezellig groepje!
    (Het is de bedoeling dat die witte roze gaat worden, maar dat is een 100000jaren plan ;) )

@les, Is wel super leuk hoor! het word dan echt. of als je de echt heb gezien, en het hartje heb zien kloppen, dan besef je het pas echt.

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo net een afspraak gemaakt met de verloskundige voor 13 januari... spannend!

14. Strana

Strana Lid

17 okt 2008
    73
    0
    0
    Ermelo
    goeie morge :)

kan alles niet meer bijhouden hoor :D zoveel verhalen. lees wel alles mee maar heb gewoon de tijd en de puf niet om te reageren...

voel me de afgelopen dagen een stuk beter, niet zoveel weeig etc, alleen nog veel moe (kan ook door dochterlief komen) en veel emo buien! heb het gewoon te doen met m'n vriend. kan huilen om niets, knuffelen om niets, en sjago zijn om niets. ppffff lastig hoor.... 2 min later heb ik het gelukkig wel door :)

hoop dat maandag alles goed is (bij de echo) dan kan ik misschien iets meer ontspannen. vind het nogsteeds moeilijk te geloven.

cjpt super! heb je iets om naar uit te kijken!

las ook iets over hopen het geheim te kunnen houden. nou hier nog zo 1! ben normaal helemaal niet vies van een drankje en nu met de feestdagen gaat het vast opvallen. we willen het 2 jan (verjaardag van esmee) vertellen dus hoop dat het lukt :)

groetjes

15. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    IK laat jullie morgen weten wat de reactie van me zus is! hahah kan niet wachten tot vanavond.
    moet eerst oppassen op haar kindje! ze heeft er al 1 van bijna 1 jaar.
    en ze komt pas om 7 uur thuis! spannend!

@CJPT spannend je eerste afspraak!

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goodmorning ladies!

Allereerst, Lieke hoe gaat het met je? Heb je nog veel bruinverlies gehad? Een hele dikke knuffel voor jou en hopelijk is het niks ergs...

Verder is er weer veel gekletst... Dat zal idd wat worden als we allemaal verlof hebben :confused: :) GEZELLIG!

Sjalotjeh, goed idee om je bevallingsdatum te laten pendelen... Ik had ook pendels wanneer ik zwanger zou worden en die klopten op 1 na allemaal! (waren er een stuk of 6!)
    Ennuh hier nog iemand die zo snel zwanger word... Ik heb 3 mk gehad en dus 1 gezonde zoon en was steeds van de eerste keer weer zwanger (dus de mk waren ook kort op elkaar) en nu weer de eerste keer raak...

CJPT, leuk he dat er een datum vasstaat bij de vk!

Wie hadden er vandaag ook alweer allemaal de echo?
    En morgen zijn er ook veel dames aan de beurt he?!?!
    Zullen we dat lijstje van de kalender wel kopieren en hier neerzetten 's morgens? Wie er die dag een echo/afspraak heeft?

En waar blijft Daan toch? Ze is nu al een week niet meer geweest hier......

Ik heb vandaag een vrije dag, heerlijk,maar sinds gister ben ik dus ziek... Griep... Mijn zoon en vriend hebben het ook :( voel me net een dweil haha

17. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Goedemorgen meiden

Zojuist gebeld naar m'n gyn ik mag donderdag 22 jan voor het eerst gaan. Lijkt wel laat maar ik begin binnen enkele weken met mijn examens en ik wil die eerst mooi afwerken en dan genieten van een mooie echo.

Strana: ik haal mijn blaasontsteking boven met de feestdagen, anders vrees ik dat het teveel opval dat ik niet drink. We hopen dat ze er allemaal in lopen. Wij zullen het maar vertellen na de eerste echo dus nog een dikke maand wachten.

Liefs Stephanie

18. Vind het een goed idee om de kalender hier te kopieren... Houd iemand die bij? Doet Daan dat ook?

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Stephanie, idd een goed idee, eerst de examens achter de rug! En dan lekker de echo :D

Jingi, trouwens nog bedankt voor de felicitaties voor mijn zoon :D

Ben nu bijna 8 weken... Ben blij als ik 9 weken ben want die 8 weken is voor mij een cruciaal punt.. Toen kreeg ik die 2mk's... Ook nu ik ervan overtuigd ben dat alles goed komt blijft het een beetje eng de komende week ;)

20. Dan is het nu zeker een spannende tijd! Ik duim voor je hoor!

Deel Deze Pagina