bij mij zijn vanmorgen 5uur me vliezen gebroken. 2cm ontsluiting maar weeen zetten niet door word er moe van hihihi gr patricia
@MvY, voor ons worden gewoon de mooiste en beste beebs bewaard Maar dikke knuff voor jou ook, weet precies wat je doormaakt. Zullen we samen ergens even dagje heengaan?? @Cjpt, lekker hopen hoor!! Ben benieuwd wat het nu is geweest @Hanna, morgen afspraak bij Gyn in het ziekenhuis. Wel een andere als vorige week, dus kan gunstig zijn of juist ongunstig, we zien het wel En heel herkenbaar dat je nu al blij bent als je iets kleins heb kunnen doen en het gevoel heb dat je al heel heel wat gedaan heb @Patricia, go girl kan nu niet lang meer duren!!
Ik heb net een stuk gefietst met buik, kind en hond. Het was even wringen om mezelf ertussen te krijgen maar het is wel gelukt. lekker weertje is het. straks even boodschappen doen en dan zit de helft van de dag er alweer op wat dus ook betekend dat we alweer een halve dag richting de uitgerekende datum gaan
@ Daan, gefeliciteerd met je dochter Noor @ Fon, gefeliciteerd met je dochter Ivy @ Annemarie, gefeliciteerd met je zoon Gijs en iedereen die ik vergeten ben te feliciteren, ook gefeliciteerd hier vannacht begonnen met weeen , ik herkende ze direct van de eerste twee, maar ze werden niet pijnlijker, en na een 15minuten ware ze gewoon weer de originele stomme harde buiken die ervoor zorgen dat ik telkens op de wc zit. Vandaag naar de gyn, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft
Brusje, bij jou lijkt het dan ook niet meer zo lang te duren. Succes!! Ik ben erg benieuwd wat de gyn zegt vanmiddag! Toevallig dat je nu net vandaag daar heen mag!
monique: balen dat je weer slecht geslapen hebt! Kan me voorstellen dat je niet meer wilt wachten. En van weinig slaap word je meestal niet vrolijk he.... Je mag van mij gerust nog een dagje balen maar ik had je goede nachtrust toegewenst! Ik wens je succes vandaag... mvy: ook voor jou sterkte gewenst vandaag. Ik vind dat jullie twee nu echt aan de beurt zijn!!! mik: gelukkig is je oma stabiel. Ik heb er 2 jaar geleden ook voor gekozen niet meer naar mijn oma te gaan op het laatst om haar op een goede manier te herinneren! Ik heb er nooit spijt van gehad. Mijn broer is wel geweest en zei dat het best eng was. Gewoon je gevoel volgen denk ik... @jingi: succes!!! @desiree: balen zeg dat slechte slapen! @verhip: zoals al gezegd: beter een keer te veel als te weinig. Zij kunnen ook via telefoon of aan de buitenkant zo niet beoordelen of er iets is toch? @moontje: ik had ook weer die kramp in mijn lies: echt vervelend en je kunt er niets aan doen he? Zal het morgen de vk eens vragen... @hanna: fijn dat het allemaal weer wat beter gaat! @patricia: succes! @petra: wow wat een onderneming zeg... @brusje: ik hoop voor je dat het toch doorzet vandaag... Ik heb eindelijk weer eens goed geslapen: yeah!!!
----------------------> BUDDY NIEUWS <------------------ Jingi is vanmorgen om 06.25 bevallen van een zoon Ruben Maurice! Ruben Maurice weegt 3660 gram. Het was een snelle bevalling en alles gaat goed. Ze zijn lekker thuis. Super! Van harte gefeliciteerd met dit wondertje. Geniet ervan! Liefs Simmer
@ Jingi: gefeliciteerd! Wat een gave namen zeg! Heeeeeel mooi! @ Alle meiden die toch wel flink activiteit hebben: succes! Wow wat gaat het ineens snel! Echt niet normaal meer. Zo spannend om na een paar uur in te loggen en ja hoor, weer hier en daar vliezen gebroken en weeen etc. @ Hanna; wat fijn dat je je weer een beetje uit de voeten kunt maken meid! En ik heb hetzelfde hoor: een actieve dag is bij mij ook dat ik mezelf heb gedwongen boven naar de wc te gaan ipv beneden. Hihi, ben ik helemaal trots dat ik steeds vrijwillig de trap op en af ben gegaan ;o) @ Monique, ben benieuwd wat ze straks zegt. Hoewel ik er maar niet veel van verwacht want ben nog niet eens 40 weken en ze zijn hier (terecht) niet zo van de vroege onderzoeken etc. Dus denk bijv ook echt niet dat ze gaat toucheren als ik erom vraag ofzo. Durf er ook ergens niet eens naar te vragen want je hoopt toch te horen dat er al "iets" gebeurt daar en als het dan nog potdicht en niet verweekt is baal ik ook weer. Pfff zaterdag was mijn huis redelijk aan kant (we kregen visite hihi) en nu is het weer een zooitje... hoe kan dat toch?! Nouja, ik ga zo maar eens "Hanna-actief" doen en de vaatwasser uit- en inruimen. Is iig mijn keuken weer netjes.
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ================================================== Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - 49 cm (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) 22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug) 23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug) 26 juli - Hugo - zoon van Rian83 - 37w5d - 2.07 uur - Gewicht? - Lengte? (5 aug) 26 juli - Yasemin - dochter van Assi - 38w1d - 8.03 uur - 2840 gram - 48 cm - (8 aug) 27 juli - Kai - zoon van Kanela - 38w2d - Tijd? - 4010 gram - 53 cm (7 aug) 27 juli - Elias - zoon van Rianne80 - 38w2d - 13.23 uur - 3560 gram - Lengte? - (8 aug) 27 juli - Lisa - dochter van Simmer - 39w1d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (2 aug) 28 juli - Florine - dochter van Jessie86 - 38w5d - 11.34 uur - 3120 gram - 47 cm (6 aug) 29 juli - Rens - zoon van Liefie - 39w6d - 1.47 uur - 3020 gram - 50 cm - (30 juli) ? juli - Zoon - zoon van Hoops - 38w? - Tijd - Gewicht? - Lengte? - (11 aug) 31 juli - Ralph - zoon van Alice - 39w - Tijd? - 3705 gram - Lengte? - (7 aug) 1 aug - Djealy Rayvano - zoon van Linnie123 - 39w5d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (6 aug) 2 aug - Milan - zoon van Annie - 37w3d - 1.30 uur - 3440 gram - 49 cm - (20 aug) 3 aug - Fenna Elise - dochter van Miekiepluis - 40w2d - 14.52 uur - 3780 gram - 51 cm - (1 aug) 4 aug - Gijs - zoon van Annemarie76 - ?w?d - 22.49 uur - Gewicht? - Lengte? 5 aug - Fay - dochter van Roos - 39w2d - 12.50 uur - 4265 gram - 54 cm - (10 aug) 5 aug - Finn - zoon van Ollekebolleke - 37w2d - 15.45 uur - 2620 gram - Lengte? - (24 aug) 6 aug - Ayden - zoon van Kim3 - 38w2d - 9.48 uuur - 3130 gram - 47 cm (18 aug) 6 aug - Dochter - dochter van Renate007 - 40w5d - 9.20 uur - Gewicht? - Lengte? (1 aug) 7 aug - Bram - zoon van Sarah - 40w1d - 21.45 uur - 4500 gram - Lengte? - (6 aug) 8 aug - Ties - zoon van Marieke1983 - 40w - 20.15 uur - 3500 gram - Lengte? - (8 aug) 9 aug - Noor Helene - dochter van Daan78 - 41w1d - 13.57 uur - 2910 gram - 49 cm - (1 aug) 9 aug - Ivy - dochter van Fon - 40w6d - Tijd? - 3050 gram - Lengte? - (3 aug) 10 aug - Ruben Maurice - zoon van Jingi - 40w4d - 6.25 uur - 3660 gram - Lengte? (6 aug) Er zijn al 20 jongens geboren! Er zijn al 10 meisjes geboren! Afspraken: Augustus: 10: Gentle VK 10: DesireeK ctg en gyn 11: Lieke1979 VK 11: Hanna1974 groeiecho 11: Blurry VK 11: Nita echo 13: Mega Babs gyn 13: Mamadeluxe VK 13: Peetje22 VK 13: Ginny VK 13: Mik VK 14: Marina VK 17: Nita gyn 20: Mega Babs gyn 24: Nita gyn Uitgerekend op: 3 augustus: MamaVanYouri - Buddy: Rianne80 4 augustus: Welpje 6 augustus: Ceertje 7 augustus: Anna1976 Hibatullah 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 10 augustus: Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82 11 augustus: Lieke1979 12 augustus: wolliewobbel 13 augustus: DesireeK -Buddy: Mvja 14 augustus: Inkerbell Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje Carlie 18 augustus: Verhip - Buddy: Marieke1983 Aguamiga Gentle Velobabe 19 augustus: tal (Mama 1985) 1ste Wondertje Blurry - Buddy: Kippy 20 augustus: Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) Peetje22 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik Morgenzon 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Farfallina Er worden nog 19 Meisjes verwacht! Er worden nog 14 Jongens verwacht! Van 5 beebjes is het geslacht Geheim! Van 12 beebjes is het geslacht Onbekend! Ruben Maurice erbij gezet!
@Jingi: heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Ruben Maurice, jullie hebben inderdaad mooie namen uitgezocht! Veel geluk! Het blijft spannend hier, leuk! Veel sterkte iedereen... Ga zo ook even een fietstochtje maken, voel me altijd minder stijf na afloop en daar zijn we natuurlijk blij mee! Have a nice day!
Jingi Gefeliciteerd met jullie zoon Ruben Maurice Dat is volgens mij ook nog wel best snel gegaan. Nu lekker gaan genieten meid! Hier weinig te melden...ga zo even douchen en dan een bakkie doen bij m'n vriendin...effe de deur uit. Daarna gelijk wat boodschapjes doen en dan weer naar huis. Iedereen bij wie het aan het rommelen is....succes en ik hoop dat het allemaal snel doorzet!
Op zoek naar inspiratie... wat eten jullie vanavond? Wil echt weer even gezond avondeten maar heb nergens trek in geloof ik. Wie o wie?
Jingi: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje "Ruben Maurice" Volgens mij was dit ook een hele snelle bevalling??
Mijn inspiratie is echt helemaal weg.... maar wij eten vanavond een soepje en wat stokbrood erbij.....
@jingi: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon hier weinig nieuws mijn oma is redelijk stabiel, hetzelfde als gister, mijn ouders zijn nu weer onderweg naar harderwijk, dus even afwachten allemaal bedankt voor de lieve woorden.... verder ga ik niks bijzonders doen vandaag, btje tv kijken en bankhangen denk ik kom straks nog even kijken