Wolliewobbel gefeliciteerd!! Lijkt me ook frustrerend als je vk/gyn elke keer wat anders zegt wat betreft het wel of niet ingedaald zijn en het toucheren... Ik heb tot nu toe elke keer hetzelfde gehoord , dat hij ingedaald ligt en ik ben nog niet getoucheerd ofzo, dat doen ze bij mij ook niet tot het echt zover is. @cjpt, ja tuurlijk heb ik naast het jippie gevoel ook ergens zoiets van hellup! maar de ongemakken duren nu zoooo lang al dat relatief gezien die paar uurtjes pijn wel heel erg te doen zijn . Ik wil graag jullie mening over mijn geboortekaartje hihi, ik was niet tevreden met het andere kaartje en dus weer heel lang getwijfeld en nu op het "laatste moment" deze besteld. Alles is al doorgegeven behalve de datum en tijd natuurlijk Art2Be - De mooiste online geboortekaartjes en trouwkaartjes - online bestellen De blauwe natuurlijk he
Snap je niet he Hanna, de mijne wil er ook niet uit ondanks dat dekinderen tegen mijn buik praten, kom eruit, kom eruit, wil hij nou niet kennis maken met zijn lieve zusjes en broer? Onbegrijpelijk die baby's
@ woLliewobbel gefeliciteerd met jullie zoon, mooie naam op www.beebjeborsboom.babysite.nl staan foto's van ons prachtige mannetje voor de nieuwschierige ben er weer vandoor want moeder zijn is weg met de rust hihi
@ Cjpt: ja idd laten we het daar maar op houden knappe beebjes... kreeg net wel van een andere vk (jaaa weer een ander) te horen dat het wel goed is ingedaald maar op de vraag of het vastligt kreeg ik te horen: ik voel nog een héél klein beetje speling, oftewel het kan er dus nog uit *zucht* bloeddruk haha zal eens op mijn kaart kijken, ze heeft niet verteld wat die was, wel opgemeten en opgeschreven... Zie dat er weer een aantal beebjes geboren zijn... Alle kersverse papa's en mama's, van harte gefeliciteerd met jullie kleine wonders!!
@wolliewobbel: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! @hanna: mooi hoor zo'n wiegje, en dat kleed ook helemaal super! hebben jullie ook weleens een soort getik in je onderbuik?? is dat dan de beeb die de hik heeft of zo? mij ouders zijn net weer geweest, en mijn oma is aardig stabiel. dokter nog langsgeweest maar wist niet precies wat het was. ze had wel een hoge bloeddruk en koorts. nu krijgt ze vandaag nog een blaasscan, om te kijken of daar 1 of andere infectie zit.. mijn vader vondt haar wel weer aan de beterende hand... we wachten het maar af...
cjt: ja dat zal het zijn, ze willen nu al indruk op ons maken haha kim: mooie foto's op je site! mamadeluxe: leuke geboortekaartjes: lekker vrolijk met die kleurtjes! hanna: ja ik begrijp er niets van: zo'n mooi wiegje en dan maar wachten....
@ Mik: Als het een ritmisch getik is, kan je ervan uitgaan dat dat de hik is van je kindje... grappig gevoel is dat Fijn dat je oma weer wat aan de betere hand lijkt, hoop dat er snel wat meer duidelijk wordt want die onzekerheid is ook niet niks...
@Cjpt, ga even snel verder lezen hoe het gegaan is. Hier ook een praktijk met 4 verschillende Vk's idd niet altijd even handig. Hi hi madam nu dus weer helemaal ingedaald, toppie! @Lieke, komt echt helemaal goed, ik heb die rust voor de bevalling ook pas sinds een week ofzo! En als het eenmaal is begonnen kan je toch niet meer terug he @Mvy, ons lekker ergens laten verwennen!!! Even lekker hangen en keuvelen over van alles en nog wat. Even niet zwanger voelen en balen van ons lichaam wat de bevalling niet op gang wil brengen @Liefie, je heb een goede keuze gemaakt hoor!! Het is net wat Rianne vertelde @Gentle, bah ik weet precies wat je nu meemaakt, dat is zo'n plaat voor je hoofd. Dikke knuff en kan je even op de bestelstatus kijken waar mijn beeb nu ergens uithangt @Wolliewobbel en Wolliewobbelman, gefeliciteerd met jullie zoon Chessie Scott @Verhip, ik denk ook hoor dat je echt wel wakker wordt als je weeen krijgt. Rust pakken is toch wel erg lekker nu het nog kan! @Mamadeluxe, als jij helemaal happy ben met dit kaartje,doen!! @Kim, wat een heerlijk ding is Ayden!!
goed nieuws, voor mij dan, de baby is volledig ingedaald. Dat is wat de gyn zei vanmorgen. Ik moet wel in het ziekenhuis vanwege het vele vruchtwater, maar dat hoeft niet nadelig te zijn, voor de zekerheid nog even bloed geprikt, maar ik denk dat het wel goed is. Ik ben zo blij dat ik bij de vlos weg ben, ik kon niet met haar door een deur, ze gaf geen antwoord op mijn vragen, stelde me niet gerust bij mijn onzekerheden en was sarcastisch. Vanmorgen bij de gyn kreeg ik zonder te vragen antwoord op al mijn vragen en nam hij mijn onzekerheid weg terwijl ik nog niks had gezegd. En hij wist nog wie ik was omdat hij de verlosser was van mijn zoon die tevens ook mee was, het voelde erg speciaal
@mumtobe, ze blijft vast braaf liggen nu! @mik, fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan met je oma Thnx voor de reacties, ik weet dat het niet iedereen's smaak is, ik hou zelf niet van dat zoete gedoe, maar ik wilde wel graag een soort van bevestiging aangezien ik zoooo lang heb loppen kloten wat ik nou wilde deze keer en het moest ook een beetje bij de stijl van de andere geboortekaartjes passen.
Jingi, gefeliciteerd met Ruben!!! Snelle bevalling! Daan, wat een moppie zeg!! Ik ga niet reageren ben ff kapot pff Milan had kramp vannacht dus weinig geslapen. Wilde na zijn voeding van 1 uur vanmiddag even slapen maar toen spuugde hij alles eruit!!! Hij heeft nu om 4 uur weer gedronken en slaapt nu op me schoot. neem hem nu even mee me bedje in kunnen we even sames slapen (hoop ik). Tot later! Oh en verhip, maak je niet druk het is niet raar dat je naar het ziekenhuis bent gegaan. Ik wist vorige week ook niet ofik echte weeen had, want voelde net als me voorweeen en toen was het dus wel begonnen!
@ Mamadeluxe: Ze?? haha dan weet je meer als ik Vinden jullie het vandaag trouwens ook gewoon zo warm? ik dacht dat het wat koeler werd maar t valt me tegen... het is hier in huis alweer 25 graden en dan heb ik vanmorgen alles dichtgehouden, toen het vanmiddag echt te warm werd had ik dus door dat het dichthouden niet echt werkte dus toen maar alles open gezet...
Hey Meiden, Wat gaat het snel hier!! Even de stad in en we zijn weer 2 baby's rijker! MEIDEN PROFICIAT!! Verder veel meiden bij wie het flink rommelt. Hoop dat jullie snel aan de gang mogen... Hier is het relatief rustig. Ben ook pas 37,5 weken. Sta er wel van te kijken dat de meeste ervan uitgaan dat de beep er zeker voor 40 weken is... Ga daar zelf maar niet van uit, dan kan het zeker niet tegen vallen . Je hoort bij de meeste eerste kindjes dat ze over de datum heen gaan. We kletsen hier nog wel door tot in september hihi... Hebben jullie en jullie mannen trouwens ook lekker vakantie? Wel jammer dat we niet weg kunnen... Gaan we volgend jaar goed maken, dan gaan we met onze kleine meid lekker kamperen Vanavond op kraamvisite bij een vriendinnetje, altijd gezellig! Liefs
@ Elke: Ik ga er ook maar gewoon vanuit dat ons ukje nog 5 weken blijft zitten, dan kan het alleen maar meevallen
@mumtobe, ehh ja, hoe kom ik daar bij hahaa, ik dacht dat ik dat had gelezen ergens, hihi. Ben wel benieuwd of ik gelijk heb dan