Wup dus! Gefeliciteerd met Jacob! Daan78, Zo snel! Ik dacht toch dat eerste kindjes wat langzamer gingen... Geniet van je meisje! Mooie foto's! Jingi! Go girl Ruben is er al lees ik een pagina verder! Gefeliciteerd! Ook al zo snel! Pjduchiene, vliezen breken is ook het begin! Laat de weeen nu maar komen! Liefie, graag gedaan! Wolliewobbel, gefeliciteerd met Chessie!
@ Mamadeluxe: Haha ik ben ook benieuwd of je gelijk hebt hoop dat ik dat hier snel mag komen vertellen....
Bedankt voor de complimenten voor het wiegje en het kleed. Ik ben er zelf ook erg blij mee Kim, wat een leuke foto;s van Ayden op de site zeg!! Mooi mannetje! Brusje, dat klinkt als een hele goed besluit dan. Fijn dat de baby nu ingedaald is! Elke, Ja hoor ik denk dat ik september ook wel ga halen Ik vind het trouwens wel heel gezellig dat iedereen hier blijft kletsen totdat alle baby's zijn geboren en dan pas overgaan naar de Mama's Mijn man heeft pas vakantie als onze baby geboren is. Wij zijn in de meivakantie 2 wkeen weggeweest, maar het voelt toch anders nu..... Volgend jaar gaan we zeker weg! Veel pelzier op kraamvisite vanavond.
@ Mamadeluxe, leuk kaartje hoor! HAha jij bent inmiddels vast een prof in het uitzoeken van een kaartje! @ Hanna, ik kan geen babymeisje bedenken dat daar niet in zou willen liggen. Dus ik zou er gewoon hele dagen naast gaan zitten haha, misschien begrijpt ze het! @ Mik, de hik voel ik altijd waar haar ruggetje zit. Onderin voel ik wel regelmatig gerommel maar dat zijn dan haar handjes waarmee ze aan het rommelen is. Die liggen bij haar hoofdje. @ Brusje, wat fijn dat je een beter gevoel hebt bij de gyn! Lijkt me heel vervelend als je echt geen klik hebt met de vk. @ Elke, wij hebben ook vanaf het begin af aan gegokt op een bevalling rond de 20e/22e dus bijna een week na mijn uitgerekende datum. Kijk ik hoop natuurlijk dat ze eerder komt maar ik reken er niet op. Gewoon een gevoel. Mijn vriend heeft geen vrij. Die werkt door tot het moment dat mevrouwtje geboren is. Dan neemt hij direct 3 weken vrij. Veel plezier vanavond! @ Petrabr, fijn dat je weer door de APK bent meid! Net trouwens nog even stiekum naar de Prenatal geweest. Mocht van mezelf niet meer shoppen maar vond dat ik toch even moest vieren dat het weer goed was bij de vk. Haha en had nog 12,50 cadeaubon dus tja... die moest toch op! Heb goed gescoord; 2 broekjes en een truitje in maat 56 en een extra wieglaken (allemaal in de sale) en voor mijn vriendin een tutteldoekje. Ze is 16 weken zwanger dus tijd voor cadeautjes!
Daar was ik ook weer. Kom net van de VK en alles was goed. Ze vond me er nog zo fris uit zien, nog niet alsof ik het zat was. Ik heb haar verteld dat dat schijn was. Ik vroeg haar wat de procedures voor overtijd gaan waren en of ze wilde voelen hoe de vlag er van binnen bij hing. Nou, dat was best gunstig: baarmoedermond is heel soepel en verweekt en ik had ook al wat ontsluiting. Ze voelde het hoofdje helemaal beneden, dus hij ligt er goedvoor. Ze heeft alles wat gemasseerd en gaf aan dat dat wel zou kunnen helpen. Ik ben benieuwd. Veel krampen nu in elk geval. Ik vertelde haar dat ik bang was om te ver overtijd te gaan, daar ik in mijn nabije omgeving wat heel naars heb meegemaakt (collegaatje is baby verloren met bevalling met 42+ weken) en ja hoor, ik werd weer emotioneel. Ze heeft een afspraak gepland voor zondag as. Ik word dan gestript als ik nog niet bevallen ben, en als ik het echt zat ben vrijdag al. Wel fijn dat ze zo meegaand en begripvol was. Ik heb het verder bloedheet! Ik denk dat het gaat onweren, zo ziet het er wel uit.
Arghh het ziekenhuis hier word je echt gek van. Ik kon vandaag bellen voor een uitslag. Heb ik vanmorgen met het ziekenhuis in Heerlen gebeld:"nee die dokter zit vanmorgen in Brunssum". Bel ik met Brunssum: "nee die zokter zit helemaal niet in Brunssum die zit vanmiddag in Heerlen. Maar de assistente van Heerlen kan het misschien doorgeven." Weer met Heerlen gebeld:"nee bel vanmiddag maar terug, wij mogen geen uitslag geven". Vanmiddag gebeld:"nee dokter heeft spreekuur, ze belt jou tussen half 5 en 5 uur terug". Je raadt het al: natuurlijk nog niks gehoord en dat zal ook wel zo blijven.....
Goedemiddag meiden, Wat worden er de laatste dagen veel babys geboren he? Wel gek, het is pas begin augustus en er zijn er al een hoop bevallen. Lieke, wat vreemd zeg. Lekker patient-onvriendelijk. Anna, fijn dat je vk begripvol is. Ik kan me voorstellen dat je het angstig vindt om overtijd te lopen als je zo'n nare ervaring in je kennissenkring hebt. MvY, nog steeds geen gerommel bij jou? Ik hoop iedere keer dat ik op de site kijk dat je bent bevallen. Het is echt jouw beurt nu! Monique, ik hoop dat jij ook snel mag. Hier vandaag de intake van het cb gehad. Ons meisje is weer gewogen: 3460 gram!! Ze woog 3120 gram bij de geboorte, en morgen is ze 2 weken. Dus dat is een flinke groei, ik denk dat ik slagroom in mn borsten heb Daarna lag ze languit te slapen, helemaal gestrekt, en hebben we haar voor de lol even opgemeten (van kruin tot hiel): 51 cm . Bij de geboorte zeiden ze 47 cm, ze kan toch niet 4 cm zijn gegroeid in minder dan 2 weken?? Ik denk dat ze in het ziekenhuis een foutje hebben gemaakt haha. Even een vraagje aan ervaren mama's: is het erg als je geen kraamtranen hebt? Ik heb ze niet gehad, en denk ook niet dat ik ze nog ga krijgen nu. Beetje vreemd, dat hoor je toch nooit? O en vraagje aan alle bevallen dames die bv geven: vinden jullie het aanleggen ook pijnlijk? Zodra ze aan de borst drinkt doet het geen pijn meer hoor, maar die eerste hap... Auw! Dat zeggen ze niet van te voren haha. Liefs Jessi
Welpje zal trouwens al bevallen zijn, hoop dat alles goed is met haar en de baby. 6 augustus is ze voor het laatst hier geweest, toen zei ze dat ze de 7e zou worden ingeleid, omdat ze al zo lang met gebroken vliezen liep. Vandaag is het al de 10e, dan zal ze toch wel weer uit het ziekenhuis zijn?
Jessi, nee nog niks hier... Mijn geduld word zwaar op de proef gesteld Over de kraamtranen, geen idee of dat erg is als je ze niet hebt gehad hihi. Ben maar blij, ik heb toen een hele dag liggen janken en om wat?? Ow en die pijn bij het aanhappen herken ik helemaal, auw! Daar verheug ik me ook totaal niet op maarja het hoort erbij. Gelukkig is het maar eventjes he. Wat is Florine al goed aangekomen zeg! Gaat zo snel!
haai meiden, De kraamhup is vertrokken, het echte leven kan beginnen! Ons meisje is alweer een week oud...hoe snel gaat dat! Oh, Liefie, wat een moeilijke beslissing moet dat zijn geweest! Fijn dat je nu lekker die tranen hebt laten lopen! Lucht op hè... gentle: meid, ik hoop zo dat jouw kleine meisje niet meer zo lang op zich laat wachten! Hou vol hoor!( alsof je iets anders kunt, mar goed...) Monique: Goed zo meid, koppie omhoog, kan me zo voorstellen dat je er klaar mee bent! Nog ff lieverd! Daan: ha meid, fijn je weer even te lezen! En wat een verhaal, klinkt toch ook best heftig. geniet maar even lekker van dat in bed hangen hoor, vond het ook niks, maar je hebt het zo nodig! Wat een schatje jullie Noor!! Verhip: Balen meis! Jingi/ patricia: Spannund!! Gauw verder lezen! HOERA!!! JINGI EN JINGIMAN< GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON RUBEN!! HOERA!!! WOLLIEWOBBE EN MAN< GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON CHESSIE!! Nou, ik geloof dat ik weer bij ben...sorry als ik je vergeten ben!! Vandaag met ons meisje onder de douche geweest, zo geweldig! Ze lag helemaal e kirren van tevredenheid... Meiden, zet hem op allemaal! Dikke knuffel, Pluis
Meiden ik ben zo verdrietig..... Ons mannetje houdt niks meer binnen. Heb consultatiebureau al gebeld en moest hem toch weer 10 min laten drinken maar ook dat kwam er na 3 min uit. En echt de HELE voeding komt eruit. Heeft ie nooit!! Pff... Net de huisartsenpost gebeld want ben zo bang dat ie uitdroogd, het is al sinds 10 uur. Hij slaapt nu sinds half uur hier op me borst en moest hem nu tot 8 uur laten slapen. Dan moet ie drinken en als ie dan weer spuugt dan weer bellen! Pff kan alleen maar huilen want het kleine ding heeft zoveel pijn. Hij heeft echt van half 2 tot half 6 liggen huilen, krampen en spugen!! Tot nu toe was ie zo makkelijk en tevreden daarom zegt me gevoel ook dat het niet klopt! Nouja afwachten nu sorry voor me ego hoor... En Jessi hier sinds vandaag ook auw! Alleen de eerste slokken.
Ahh nee toch dat klinkt niet goed... Arm mannetje. Hopelijk drinkt hij om 8uur lekker en houd hij het binnen! Anders toch maar even langsgaan met hem he! Hoop dat het niks ergs is... Dikke knuff meid en ook voor je mannetje. Pluis, nu kan het echt beginnen, het gezinsleven! Leuk he, samen douchen
Oja Daan, ik bedenk trouwens net dat jullie meisje even zwaar is als Youri bij de geboorte alleen was ie een cm langer vond het wel grappig