** INBRAAK** ANNIE als jou gevoel aangeeft dat het niet klopt zou ik niet wachten tot 20.00, ik zou dan gewoon naar de EHBO gaan van het ziekenhuis. Een moeder gevoel is meestal juist, en jou mannetje is nu net een week oud. je kunt ook controleren of hij uitgdroogt is door een huidplooitje te paken op zijn handje, als die blijft staan is hij uitgedroogt. sorry als ik een beetje bemoeierig over kom, maar dat is niet mijn bedoeling, huisartsenposten doen vaak moeilijk en zo. Annie volg je gevoel meid, sterkte met je mannetje. dikke knuf voor jou en je mannetje. Alle andere dames van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes, eigenlijk was ik op 13 aug uitgerekend, en nu ben ik 3 okt uitgerekend, is toch wel vreemd dat ik in het begin ook met jullie meekletste. en de dames die nog moeten bevallen succes en ik hoop dat het met jullie allemaal goed zal gaan. XXX Gusam **UITBRAAK**
Boehoe, verkeerde knopje, hele bericht weg :x Wolliewobbel en man, gefeliciteerd met Chessie!! Die wist ik nog, verder ga ik maar verder waar ik gebleven was... Pluis, dank je wel voor je oppeppende woorden Heel veel keus heb ik niet. Annie, wat sneu... Lijkt me vreselijk om je ukje zo te zien. Ik hoop dat ze je wel goed kunnen helpen als hij vanavond nog niet goed drinkt! Pffff, ik ben weer wakker en bijgelezen. Echt lang geslapen opeens! Van half 3 tot half 6! Wel lekker uitgerust. Ik voel me er zo klaar voor... Oh trouwens, ik heb de laatste dagen opeens minder last van zwangerschapsdingetjes... Ik slaap prima (wel 1 of 2 keer er uit om te plassen), ik heb veel minder krampen dan vorige week en mijn tieten lekken opeens niet meer... Hoe kan dat nou? Ik dacht dat je alleen maar steeds zwangerder kon worden, maar nu lijkt het opeens weer minder te zijn... Herkent iemand dat? Met baby was alles super vanmorgen...
gentle: op zich fijn dat je je wat beter voelt, toch? Alleen lijkt de bevalling dan weer verder weg he? annie: kan me voorstellen dat je heel ongerust bent. Gewoon geen risico nemen en contact opnemen. jessie: fijn dat alles zo goed gaat! Nou de dokter heeft als nog gebeld om 18:45 uur weliswaar. De uitslag was gelukkig goed...
Ik heb bij Roos ook helemaal geen kraamtranen gehad, zat er helemaal klaar voor op dag 4 en..........niks, gewoon roze wolkerig Ik had ook echt bij de bv zoiets van aiaiaiai dat niemand dat zegt, wat een pijnlijk gevoel dat aanhappen. Telkens als ik aan ging leggen gingen mijn voeten omhoog
@ Annie, natuurlijk maak je je zorgen, hij is nog maar een week oud. Als je het niet vertrouwt naar de huisartsenpost of seh hoor. Die vinden het helemaal niet erg als je komt omdat ze met die hele kleintjes gewoon geen risico willen lopen succes
hoi allemaal, alle kersverse mama's gefeliciteerd!! kraamtranen hier wel. dat kon eigenlijk ook niet anders want ik heb de hele zwangerschap zo enorm op een roze wolk gezeten, moest er toch een keer voorzichting vanaf komen. ik vind deze eerste dagen aardig zwaar. een aanleggen is idd pijnlijk!! echt zoiets dat je vantevoren niet weet. Ties hapt ook nog niet zo goed al lukt het uiteindelijk steeds wel gelukkig. @MvY, trek je het nog een beetje?? je bent echt al aardig over tijd en omdat Youri wel op tijd was had je hier vast niet op gerekend..
He meiden, Hier dan even mijn verhaal: Vannacht werd ik om 1:25 wakker omdat ik iets voelde lopen, dacht eerst aan afscheiding maar toch ff gecheckt voor de zekerheid. En het was lichtroze en rook zoetig. Ik heb mijn vriend gebeld want die was in gelderland bij zijn broer en is directin de auto gesprongen en naar huis gekomen. Hij was om 2:30 thuis. De weeen waren en al om de 3 minuten, maar duurde kort max 30 seconden. ik heb vriend naar bed gestuurd en ben zelf ook even gaan liggen, maar de weeen werden sterker en was liggend niet op te vangen. ik ben naar beneden gegaan en heb tv gekeken en de weeen opgevangen, tussen 4 uur en 5 uur waren ze echt heftig en om de 2 minuten minimaal 1 minuut lang. Vriend geroepen en die heeft de vlk gebeld die was er om 5:45 ik had toen 5 a 6 cm ontsluiting. Zij ging het ziekenhuis bellen om te melden dat we eraan kwamen. En ik ging even naar de wc om te plassen en aan te kleden..toen ik op de wc zat kreeg ik ineens enorme persdrang. Dus ik weer op bed en de vlk gevoeld, had ik ineens binnen 5 minuten 9 cm ontsluiting. En er was maar 1 van de 2 vliezen gebroken. Die heeft ze ook nog doorgeprikt. Er was dus geen tijd meer om naar het ziekenhuis te gaan. Ze moest alles nog klaarleggen en de kraamhulp bellen. En ik die persweeen maar tegenhouden, wat een hel!!! uiteindelijk mocht ik om 6:15 meepersen en 10 minuten later was Ruben er.....de kraamhulp kwam dus te laat...het is dus razendsnel gegaan allemaal, en hij ligt nu naast mij van die lieve geluidjes te maken.... ben wel blij dat we lekker thuis konden blijven... Ben niet veel bloed verloren, en heb een paar hechtigen. verder heb ik niet het idee dat ik bevallen ben, echt heel raar. Waarschijnlijk omdat het zo snel gegaan is. Simmer bedankt voor je buddy actie! Zal morgen foto's plaatsen. ik reageer ff verder niet, ff geen puf voor.
Jessi: ik ben niet helemaal ingeleid ik kreeg alleen wee-opwekkers, weet niet of het daar aanlag. Maar weet inderdaad wel wat jij ook zegt, het deed echt wel zeer, maar ik zou het zo weer weer doen! Gentle: meid ik kan je wel begrijpen hoor, dat je graag wilt dat ze komt en wel fijn dat je niet echt opziet tegen de bevalling en alle andere narigheid. Dikke knuffel voor jou! Petrabr: ik ben jaloers op die mooie foto. Wilde ook nog een mooie foto van mijn buik voordat ik zou bevallen, maar dat is helaas echt mislukt! Zo even een lijstje met alle te feliciteren mama`s en natuurlijk ook papa`s Linnie: gefeliciteed met jullie zoon, geniet ervan!! Marieke: gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet ervan meid! Daan: Gefeliciteerd met jullie dochter!! Wow zeg dat was een echte stort bevalling, wel fijn dat het zo snel is gegaan, Geniet ervan! Fon: gefelicteerd met jullie dochter!! toppie meid geniet ervan! Annemarie: gefeliciteerd met jullie zoon! Jingi: gefeliciteerd met jullie zoon! Wolliewobbel: Gefeliciteerd met jullie zoon! Hier gaat het allemaal best wel redelijk, de kleine man heeft alleen helaas wat last van krampjes, tja als kersverse mama wist ik niet dat kiwi`s krampjes kunnen veroozaken bij die kleintjes als je borstvoeding geeft Arme man. Gelukkig gaat de bv nu een stuk beter en komt de kleine man ook lekker aan Iedereen die nog moet, succes en echt waar ondanks alle verhalen van ons (al bevallen mama`s) moeten jullie je geen zorgen maken jullie kunnen het echt!!
Marieke, nou op dit moment gaat het ff niet zo goed... Zit er ff doorheen. Heb zoveel pijn in mijn rug op een bepaalde plaats. Heb dit al langer en tegen de avond word het altijd erger maar nu is het dus echt super erg. Niet te doen. Maar goed, kunnen er niks aan doen he... Dankje voor het vragen Geniet maar lekker van je kleine Ties Ik ga afsluiten, fijne avond allemaal en tot morgen!
Annie meid, het is nu na achten en ik hoop dat je mannetje of weer aan de beterende hand is of dat je hulp hebt gekregen want zo'n kleintje is zo kwetsbaar en dat voelt zo eng! Mama van Youri, dikke knuffel voor jou omdat je het even helemaal hebt gehad!
ha meiden, we hebben zojuist de liggingsecho gehad en was leuk wel heel snel klaar maar toch nog even kunnen spieken... we hebben kunnen zien dat ons ukje, jawel... Haar heeft gezichtje was niet meer te zien omdat het naar beneden lag met t gezichtje en met het ruggetje onder mijn navel zeg maar (klaar om geboren te worden?? ) konden wel zijn/haar lieve oortjes zien zo cute... ze heeft het buikje opgemeten en die lag boven het gemiddelde dus het echoapparaat gaf al geen termijn meer aan (normaal geeft ie dan het aantal weken/dagen aan wat overeenkomt met de omvang... ook het bovenbeentje heeft ze opgemeten en dat was allemaal prima (geslacht niet gezien!!! ) en toen ging ze kijken aan de hand van de groeicurve wat ons ukje nu ongeveer zou wegen... tussen de 3,5 en 4 kilo whaaaaa, laat het dan a.u.b. vannacht maar geboren worden voor ik er straks een 9 ponder uit moet poepen....
@MvY *dikke knuffel* het kan natuurlijk nooit lang meer duren maar ik kan me heeeeeeel goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. weltrusten meiden!
@ Jingi: wat een verhaal meid, ook een supersnelle bevalling uiteindelijk... fijn dat je man wel gewoon lekker op tijd was... en dat het dan precies in een nacht moet gebeuren dat hij weg is hé... geniet maar van je kleine vent... @ MvY: Dikke knuff...
Hoi meiden Ik heb in het begin een hele tijd meegeschreven maar met de verhuis naar ons ander huisje had ik nog weinig tijd waardoor ik enkel nog heb zitten meelezen en niet heb zitten meeschrijven. Ik wou laten weten dat ik bevallen ben van een kleine meid genaamd Anna. Anna is geboren op 4 augustus en woog zo'n 2.470 gram en mat zo'n 46,5 cm. Omdat ze nog wat aan de kleine kant is ligt ze voor de moment nog in het ziekenhuis bij de prematuurtjes. Met een beetje geluk mogen wij onze kleine meid thuis verwelkomen eind deze week. groetjes Stephanie
Hoi meiden , Wel bijgelezen maar evengeen puf om te reageren... Morgen weer een dag. Mijn man heeft het bed op klossen gezet en de Bugaboo in elkaar gezet, dus hier een blije Hanna Nu gaan we lekker slapen. Tot morgen allemaal! Groetjes, Hanna
Annie, ik hoop dat het ondertussen wat beter gaat. Ik kan me voorstellen dat je er hartstikke verdrietig van bent. Dikke knuffel voor jou! En anders gewoon naar de eerste hulp rijden hoor, anders zit je de hele avond te huilen. Gentle, lekker toch dat je minder last hebt van kwaaltjes. Ik zou er gewoon maar van genieten Petrabr, o ik ben gelukkig niet de enige zonder kraamtranen. Dat stelt me gerust En de voetjes gaan hier inderdaad ook omhoog bij het happen haha. Marieke, de eerste dagen zijn idd zwaar. Een geruststelling: over een paar dagen ben je wat meer gewend, dan gaat het allemaal wat gemakkelijker. Ik vond persoonlijk de eerste dag zonder kraamhulp ook zwaar, dus zorg dat je man/vriend dan thuis is. Jingi, wat een topbevalling! Klinkt super, zo wil ik de volgende keer ook bevallen MvY, ook een dikke knuffel voor jou! Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug. Mumtobe, flinke baby zeg! Stephanie20, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ================================================== Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - 49 cm (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) 22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug) 23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug) 26 juli - Hugo - zoon van Rian83 - 37w5d - 2.07 uur - Gewicht? - Lengte? (5 aug) 26 juli - Yasemin - dochter van Assi - 38w1d - 8.03 uur - 2840 gram - 48 cm - (8 aug) 27 juli - Kai - zoon van Kanela - 38w2d - Tijd? - 4010 gram - 53 cm (7 aug) 27 juli - Elias - zoon van Rianne80 - 38w2d - 13.23 uur - 3560 gram - Lengte? - (8 aug) 27 juli - Lisa - dochter van Simmer - 39w1d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (2 aug) 28 juli - Florine - dochter van Jessie86 - 38w5d - 11.34 uur - 3120 gram - 47 cm (6 aug) 29 juli - Rens - zoon van Liefie - 39w6d - 1.47 uur - 3020 gram - 50 cm - (30 juli) ? juli - Zoon - zoon van Hoops - 38w? - Tijd - Gewicht? - Lengte? - (11 aug) 31 juli - Ralph - zoon van Alice - 39w - Tijd? - 3705 gram - Lengte? - (7 aug) 1 aug - Djealy Rayvano - zoon van Linnie123 - 39w5d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (6 aug) 2 aug - Milan - zoon van Annie - 37w3d - 1.30 uur - 3440 gram - 49 cm - (20 aug) 3 aug - Fenna Elise - dochter van Miekiepluis - 40w2d - 14.52 uur - 3780 gram - 51 cm - (1 aug) 4 aug - Anna - dochter van Stephanie20 - ?w?d - Tijd? - 2470 gram - 46,5 cm 4 aug - Gijs - zoon van Annemarie76 - ?w?d - 22.49 uur - Gewicht? - Lengte? 5 aug - Fay - dochter van Roos - 39w2d - 12.50 uur - 4265 gram - 54 cm - (10 aug) 5 aug - Finn - zoon van Ollekebolleke - 37w2d - 15.45 uur - 2620 gram - Lengte? - (24 aug) 6 aug - Ayden - zoon van Kim3 - 38w2d - 9.48 uuur - 3130 gram - 47 cm (18 aug) 6 aug - Dochter - dochter van Renate007 - 40w5d - 9.20 uur - Gewicht? - Lengte? (1 aug) 7 aug - Chessie Scott - zoon van Wolliewobbel - 39w2d - 12.47 uur - Gewicht - Lengte - (12 aug) 7 aug - Bram - zoon van Sarah - 40w1d - 21.45 uur - 4500 gram - Lengte? - (6 aug) 8 aug - Ties - zoon van Marieke1983 - 40w - 20.15 uur - 3500 gram - Lengte? - (8 aug) 9 aug - Noor Helene - dochter van Daan78 - 41w1d - 13.57 uur - 2910 gram - 49 cm - (1 aug) 9 aug - Ivy - dochter van Fon - 40w6d - Tijd? - 3050 gram - Lengte? - (3 aug) 9 aug - Jacob - zoon van Wup - ?w?d - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 10 aug - Ruben Maurice - zoon van Jingi - 40w4d - 6.25 uur - 3660 gram - Lengte? (6 aug) Er zijn al 22 jongens geboren! Er zijn al 11 meisjes geboren! Afspraken: Augustus: 11: Lieke1979 VK 11: Hanna1974 groeiecho 11: Blurry VK 11: Nita echo 13: Mega Babs gyn 13: Mamadeluxe VK 13: Peetje22 VK 13: Ginny VK 13: Mik VK 14: Marina VK 17: Nita gyn 20: Mega Babs gyn 24: Nita gyn Uitgerekend op: 3 augustus: MamaVanYouri - Buddy: Rianne80 4 augustus: Welpje 6 augustus: Ceertje 7 augustus: Anna1976 Hibatullah 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 10 augustus: Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82 11 augustus: Lieke1979 13 augustus: DesireeK -Buddy: Mvja 14 augustus: Inkerbell Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje Carlie 18 augustus: Verhip - Buddy: Marieke1983 Aguamiga Gentle Velobabe 19 augustus: tal (Mama 1985) 1ste Wondertje Blurry - Buddy: Kippy 20 augustus: Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) Peetje22 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik Morgenzon 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Farfallina Er worden nog 19 Meisjes verwacht! Er worden nog 13 Jongens verwacht! Van 5 beebjes is het geslacht Geheim! Van 12 beebjes is het geslacht Onbekend! Wolliewobbel en baby toegevoegd. Stephanie20 en baby toegevoegd. Wup en baby toegevoegd.
Mumtobe, hier schatten ze haar nu ook op 7 pond, maar 2 weken geleden ook al. Ze groeien gelukkig niet meer zo erg hard de laatste weken Stephanie en man, gefeliciteerd met Anna! Hanna, lekker als alles zo klaar is he? Morgen komt bij ons de box, daar heb ik ook veel zin in!! Pfff, nou ik neem mijn kwaaltjesloosheid terug... Net een stukje gelopen en lekker weer krampen naderhand.. Jippie... Maarrr, ergens geeft het natuurlijk ook wel weer hoop dat het er aan zit te komen! Ook flink aan de diarree, dus misschien helpt dat nog Slaap lekker allemaal! Volgens mij liggen de meeste van ons al op 1 oor 't is hier zo rustig.
Stephanie Gefeliciteerd met Anna Meiden die overtijd lopen (inclusief mezelf) Ik hoop dat we vannacht allemaal gaan bevallen!!! Slaap lekker!