Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pjduchiene

11 dec 2008
    56
    0
    0
    mama
    rotterdam
    lieve moeders van harte met jullie nieuwe babies en wat een mooie namen allemaal.

Bij mij nog steeds geen weeen die doorzetten
    woensdag gaan ze me inleiden maar hoop op een
    snellere bevalling ffies doorpuffen hier
    slaap lekker

patricia

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    T wordt hier echt stil he nu er al zoveel zijn bevallen...

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik ben ook nog wakker!
    Vriendlief stapt net pas binnen van z'n werk en gaat de hond even uitlaten.
    En ik....ik heb net (heel slecht) 2 kaassouflé's en een paar vlammetjes in de friteuse gegooid :D

Hier nog geen babynieuws...helaas!
    Wel de bekende harde buiken, maar that's it!

4. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik ben aan het einde van deze week mama! (Inleiding)

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goodmorning!

Idd stil hier nu er zoveel bevallen zijn...

Allereerst bedankt voor jullie lieve knuffels enzo :)
    Vandaag gaat het weer beter en we beginnen weer met frisse moed hihi. Vanmiddag naar de verloskundige... Ben benieuwd...

Stephanie, kan me je nog herinneren :) gefeliciteerd met je dochter! Hopelijk mag ze snel naar huis.

Ginny, oh lekker midden in de nacht dingen uit de friteuse maken hihi. Heeft het gesmaakt?

Hanna, ah das fijn dat er weer een paar dingen afgestreept kunnen worden he.

Nou, ga zo maar eens beginnen met de bovenverdieping weer te poetsen. Wat wasjes draaien, strijken etc. Hopelijk is het dan snel vanmiddag want word een beetje nerveus hihi.

6. MaMa 1985

MaMa 1985 Lid

18 dec 2008
    74
    0
    6
    Goedemorgen meiden

Kwam weer even kijken ;)
    voor iedereen die weer bevallen is gefeliciteerd met jullie baby,s !!:)
    Ik ben ook nog steeds aan het wachten op me kleine meid morgen alweer 39 weken en wel veel last van harde buiken enzz maar dat heb ik al dik een week dus dat zegt ook niks helaas :(

@mvy spannend hoor voor jou kan nu echt niet lang meer duren succes bij de verloskundige !

@Ginny mischien ben jij wel bevallen vanacht of nu wel bezig !
    spannend hoor!

Nou ik ga zo maar even wat in huis doen
    iedereen heel veel succes voor de bevalling en ik blijf zeker meelezen en probeer zo vaak mogelijk wat te laten horen ;)

Groetjes Talll

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Jeetje tis hier inderdaad rustig zeg!

Nouja, dan moeten wij dikke buiken de pagina's nog maar even goed vullen!

Geen nieuws vanacht zie ik... hopelijk vanmiddag van MvY, ik duim voor je meid! Hoop dat de vk in ieder geval wat concrete afspraken met je kan maken, kan me voorstellen dat dat alleen al voor wat opluchting zou zorgen. En meid, je moet maar zo denken: in het slechtste geval nog maar 6 dagen! Knuffel voor jou!

Hier heeft de vk gisteren even over mijn buik gewreven en de beeb gezegd dat ze maar moet komen omdat iedereen klaar voor haar is. Ze vond het zielig voor me dat mijn buik zo overvol is, ze klem ligt en mijn ribben kneust.
    Dus ik had goede hoop dat de beeb wel naar de vk zou luisteren hahaha. Maar nee... ze zit er nog steeds! Ga vandaag maar eens mijn vriendin bellen die schooljuf is. Misschien maakt die indruk op haar!

Voor de thuisbevallers; hebben jullie 2 waterdichte moltons? Ik heb er zelf 1 gekocht (een 2 persoons die al weken op bed ligt). Ik was hem 1x per week en hij droogt zo snel dat hij 's avonds weer op bed kan. Maar bedacht ineens dat als mijn vliezen zouden breken hij zeiknat is en dan kan ik hem er niet afhalen omdat je tijdens de bevalling zelf natuurlijk ook wat op je bed moet hebben... hebben jullie er allemaal 2 of iets anders bedacht? Weet wel dat maar bij 15% de vliezen ruim voor de bevalling breken maarja, zal er maar weer net bijhoren!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

JAmmergenoeg niet lekker geslapen. Had het idee een beetje kortademig te zijn en durfde niet meer te gaan slapen. Misschien omdat het toch nog warm was in de slaapkamer?
    Ik heb de ventilator lekker aangezet en ben een sudokupuzzel gaan maken en daarna ging het wel weer!

Stephanie, gefeliciteerd met de geboorte van Anna!

Mamavan Youri, veel plezier bij de VK vandaag! Ik ben heel benieuwd!

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ MvY, zie net op hyves je nieuwe buikfoto's en moet toch even zeggen dat ik je echt prachtig zwanger vind zeg! Als ik er zo bij ga zitten heb ik gelijk een onderkin enzo haha. Nee serieus meid, hele mooie foto's!

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Jullie kletsen zoveel kan het echt niet bijhouden, pff.
    Iedereen die bevallen is gefeliciteerd!
    Iedereen die nog moet bevallen, op vandaag of ook liever 20082009?

Vandaag 39 weken en donderdag weer naar de VK.
    Kennismaken met de vakantieinvalster...

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Cjpt, hier ook een schooljuf:
    Beeb van cjpt kom NU maar naar buiten!!!!!!!!

(wie weet luistert ze wel!!! :) )

Ik heb trouwens maar een molton gekocht hoor. Maar wil wel in het ziekenhuis bevallen.

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hahaha dankje Hanna!
    Zou wel erg zijn als ze naar 1 van jullie wel luistert he? Dan word ons ouderlijk gezag wel echt de grond ingeboord want wij zeggen al 2 weken tegen haar dat we er klaar voor zijn ;o)

@ Velobabe, haha vind je het nu druk met kletsen?? Had je het een paar weken geleden moeten zien toen er nog (bijna) geen beebjes waren en iedereen net verlof had! ;o)

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja ik hoor wel eens van ouders.... wat de juf zegt is waar hahaha!!

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,
    mama van yoeri, ik denk elke keer dat het wel begonnen zal zijn bij jou als ik ga kijken maar nog steeds rustig in t buikkie dus?

's avonds ben ik echt zo een hoogzwangere...pufpuf...zuchtsteun, alles gaat sloom, pijnlijk en met een hoop gesteun, gelukkig gaat het overdag goed.
    Ik heb alleen zo een onwijze spierpijn helemaal bovenin mijn liezen, iemand daar bekend mee?

15. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Tis inderdaad stilletjes aan t worden, hoefde sinds gisteren maar 3 paginas bij te lezen, das wel anders geweest ;)

@Stephanie van harte met de geboorte van Anna
    @MvY, spannend bij de VK vanmiddag, gaan ze dan concreet iets afspreken nu? Lijkt me ondertussen wel he ?
    @Hanna balen dat je niet lekker sliep, k vond juist dat het weer wat afgekoelt was vannacht na die regenbui die gisteravond al begonnen was?
    @Cjpt, ik heb alleen dat (roze) zeiltje op mn bed onder mn laken liggen, daar heb ik er 2 van in mn kraampakket, zodat ik deze kan wisselen mocht mn vruchtwater breken. Verder dus geen moltons of zo...
    @ pjduchiene, das ff minder dat t allemaal niet opschiet, erg vermoeiend vooral ook, maar nog een dagje volhouden begrijp ik, succes joh
    @BellaLuna spannend joh, eind van de week te weten dat het zover is ;) is er een reden voor inleiden?
    @Ginny, zullen we gewoon samen starten ;) hier ook niks behalve de bekende harde buiken en ach kunnen we mekaar "buddyen" via de sms haha

Hier verder een goeie nacht gehad, 2x eruit maar verder aardig geslapen, nog wel steeds onder lakentje ipv dekbed maar t slaapt lekker koel in ieder geval. Weet je wat ik zo gek vind, ik ben vorige week woensdag voor t laatst bij VK geweest en hoef nu pas vrijdag weer...is dat nu niet wat ver weg?

Nou fijne dag meiden

Liefs Marina

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @cjpt
    Je hebt helemaal gelijk toen durfde ik hier helemaal niks te typen want voor ik 1 berichtje had getypt waren er al bladzijden bij :$

17. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Goedemorgen:)

Tik ik n berichie ..is ie opeens foetsie:(

Hier nog steeds een :)BIB:)

Stephanie: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje "Anna"!!

Ik wil nu ook hoor..wanneer...kom je lief beebje.:(.ik ben zo benieuwd:)....mijn lichaam is op...:(

Rustig hier...waarschijnlijk de stilte voor de babystorm;)

Nou ik ga nu ff boodschappen doen voordat ik weer de hele wijk tegenkom..met de bekende vragen en reacties...: OOoohw nog steeds niet...aaaaahhhhh ik heb met je te doen...aaaaarghhhhhhh:x

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @ginny, we liepen elkaar net mis, ik ging net naar boven, lekker hoor snachts snacken, nu "mag" het nog lekker :D

@cjpt, ik heb een waterdichte hoes om mijn bed, mochten de vliezen eerst breken, dat is bij mij...ff tellen....3 van de 5 keer als eerste gebeurd :)

@mvy, wat gebeurt er voor spannends bij de gyn vanmiddag, heb ik iets gemist?

@ladyjenn, hahah ik kan me helemaal voorstellen dat je dat ontwijkt, gauw boodschappen doen jij!

Ik kan snachts de slaap niet vatten hoor jeetje...ik heb tot 2 uur vannacht schoon lopen maken beneden.
    Snachts kom ik haast het bed niet uit om te plassen, mijn bekken werken niet mee qua pijn en de buik niet en het ergste zijn mijn handen en polsen, daar leun ik op om uit bed te komen maar door het carpaal tunnel syndroom doen ze nu zooo zeer, ik kan geen kracht ermee zetten. Vannacht zei ik tegen mezelf, nog een week zo en ik kom mijn bed niet meer uit :(

19. mvja

mvja Niet meer actief

Hey meiden,

Voor alle kersverse mama's (en papa's) van harte gefeliciteerd met jullie lieve beebs! Geniet er allemaal lekker van!

Voor de meiden die nog steeds rondhobbelen... Ik denk aan jullie hoor!
    Word tijd voor sommige dat de beebs eens lekker warm in jullie armen komen liggen!

Ik heb even een tijdje op de modus *lezen* gestaan... Kon het niet meer opbrengen om te reageren...

Hier vorige week na het bezoek aan de vk slaapmedicatie gekregen, daar werd ik dus net zo snel wakker van als dat ik de afgelopen weken al deed, zondag de vk weer gebeld omdat ik aan het einde van m'n latijn ben, die heeft overleg geghad met de gyn. en ik mocht een nachtje gaan logeren in het ziekenhuis.
    Daar aangekomen eerst aan de ctg, hartslagje van mevrouw eigenlijk veel te hoog (bijna constant aan de 180) dus overleg met de gyn's, die besloten om me toch maar een spuit te geven zodat ik even wat bij kon trekken... Helaas na n dik uur was ik dus weer wakker met dezelfde klachten als ik al weken heb... dus weer aan de ctg, nu de hartslag van de kleine wel goed en mocht dus weer een prik hebben.
    Hier heb ik welgeteld 1 uur op geslapen... moest weer bellen als ik wakker werd, dus zo gezegd zo gedaan... de dienstdoende vk in het ziekenhuis snapte er niks van... Ik moest met gemak 7 uur slapen op die spuiten... tja sorry, kan t niet helpen dat ik alweer wakker ben...
    Dus 's morgens maar weer aan de ctg... eerst was het hartslagje te regelmatig maar wel op n normaal tempo dus moest op mijn zij gaan liggen, toen schoot het hartslagje van mevrouw weer omhoog tot de 190, waar die dus weer bleef hangen... Ik aan alle toeters en bellen gelegd, want misschien had ik wel een infectie... nou niet dus... Na groot overleg hebben ze besloten om te kijken of ze mijn vliezen konden breken om het op gang te brengen... helaas, dit was nog niet mogelijk :( Nu woensdag weer terug en dan gaan ze weer kijken of ze dan wel mijn vliezen kunnen breken en anders gaan ze inleiden... Ze zagen nu toch wel in dat ik met 2 uurtjes slaap op n nacht de bevalling niet in kan gaan... Dus wij duimen heel erg hard dat het OF nu doorzet... OF dat woensdag de vliezen gebroken kunnen worden!

*sorry voor het ego bericht*

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Cjpt, dankje voor het compliment :)
    Ik ben toch alweer rond de 20 kilo aangekomen hihi...
    Nou, ik hoop voor je dat de juf heel streng is voor jullie meisje en ze goed luistert hihi.

Hanna, jammer dat het slapen niet lukte maar gelukkig hielp de ventilator wel!
    Heb hem hier ook altijd aan anders zweet ik me rot.

Petra, nee sorry niet bekend mee...

Marina, als het goed is gaat ze strippen. En verder wil ik idd wel een concrete afspraak voor het inleiden ofzo.
    Er zit toch dan een week en 2 dagen tussen de afspraken in? Hier ook steeds een week...

Ladyjenn, idd ga maar lekker vroeg boodschappen doen hihi. Pff ik ben hier ook altijd bang om de deur uit te lopen want die buurvrouwen blijven maar kletsen en dan ben je weer een half uur verder.

Mamadeluxe, nee hoor ik moet gewoon naar de vk... als het goed is gaat ze strippen!
    Ennuh jeetje dat kan zo toch niet he. Ik hoop echt voor je dat je snel bevalt want dit is niks.

Zo, ik heb boven alweer helemaal netjes. Vanavond weer beneden als mijn boefje in bed ligt. Als ik het nu doe is het straks toch weer vies hihi.

Deel Deze Pagina