cjpt, en.... gelukt met de boodschappen? Monique en Mvy, ik ben erg benieuwd naar jullie vk/gynverhaal..... Ruggenprik, het liefst wil ik helemaal geen prik BRRRRRRRRRRRRRRRRR, alleen het idee al, maar ja als je sommige bevallingen hoort dan maakt dat je helemaal niet meer uit. Nita, fijn dat alles goed is met je kleine man! Ik mag zo voor de laatste echo... heb er erg veel zin in. Mijn man gaat mee, hij is al thuis , nu nog even aan het werk, en daarna ook nog even, maar ik ben erg blij dat ie mee gaat. Toch de laatste echo he *zucht* We hebben er zoveel gehad, zeker in het begin, na de miskraam, en het voelt nu ook wel als een soort afsluiting. Muts ben ik toch soms Mik, een beetje afleiding kan soms geen kwaad hoor. Leuk dat je vriendin langs komt. Eten, wij eten vandaag peentjes met vissticks Mmmmmm, heb er nu al trek in! Oh, die gele M.... wij hebben er hier niet een erg in de buurt... en soms is dat maar gelukkig.....
@Mamadeluxe 6 kindjes en wij maar dubben over wel of geen tweede kindje Weet ff niet meer wie het schreef over de ziekenhuiscontrole en niet kunnen slapen, sterkte! Zijn er vandaag nog meiden uitgerekend? Ik heb het gevoel dat ik net als vorige keer zeker overtijd ga... @Verhip Toi, toi, toi!
net in bad gaan liggen maar au wat heb ik een pijn, lijkt erop alsof het echt is begonnen het komt al om de vier minuten maar ik durf het ziekenhuis nog niet te bellen mijn man wel want die is al onderweg naar huis als dit zo nog een hele dag moet duren dan wil ik een ruggenprik au wat doet dat zeer! denk dat ik jullie via ijn buddy op de hoogte goud als dat lukt sorry voor mijn typefouten
Verhip Als je in het ziekenhuis gaat bevallen, zou ik maar alvast bellen hoor! Ik moet bellen als ze een uur lang om de 5 minuten komen en bij jou komen ze nu om de 4 minuten. Gewoon even bellen en dan hoor je vanzelf of je al moet komen. Sterkte meid en zet 'm op!
@Verhip Je hoeft dus niet te twijfelen, vandaag is de dag dat je baby geboren gaat worden Die pijn, grr. Ander onderwerp. Fijn dat je man onderweg naar huis is. Helpt het bad niet?
voor degene die het filmpje hebben gezien, ik ben benieuwd, ik kreeg wel een acute harde buik om vervolgens hard in lachen uit te barsten. Ja het was geweldig, dat vonden mijn kids ook En nu maar kijken wie erdoor bevalt YouTube - Proof of Michael Jacksons Ghost Scary (new raw footage) en voor degene die het nog niet heeft gezien, hier is ie nog een keer
Verhip, heel veel succes!!!!!!!!! Brusje, phoe heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Ik schrik toch al zo snel, ik zat tegen het plafond !!!!! Hahhaah, maar voel nog niks in mijn buik..... Hmmm, da's dan wel weer jammer!!
Zo hé, dat leverde een echt goeie harde buik op zeg, schoot zowat van de bank af Heb de pagina's van de laatste paar dagen alleen even gescand, zijn er veel te veel zeg... Voor iedereen die bevallen is: GEFELICITEERD!!!! Zo, en nu wil ik dat ons Ukkie ook komt, ik begin het behoorlijk zat te worden. Ik hoe zoveel vocht vast dat ik wel een olifant lijk zeg... Deed vannacht gewoon pijn, zo erg was het. Daarbij nog es dat in elke mogelijke houding m'n heupen pijn gaan doen en dan weet je wat voor nacht het was Zo, klaar met klagen! Weer goedgekeurd door de vlos vanochtend, alles prima in orde, bloeddruk 110/65, in 1 week bijna 2 kilo aangekomen (fijn, dat vocht, maar da's ook zo weer weg gelukkig) Ukkie weigert stelselmatig in te dalen, maar heb het ook eens aan m'n moeder gevraagd en ik was zelf waarschijnlijk ook niet ingedaald, alleen keken ze daar toen nog niet echt naar. Ik was wel twee dagen te vroeg, dus wie weet als het patroon zich doorzet ben ik over 5 dagen mama
Verhip: Spannend zeg, ik kom laterz weer ff checken... Het is vandaag wel rustig wat betreft beebjesnieuws... Komen ze allemaal vanavond
Verhip, dat klinkt spannend! Ik tel ook van einde harde buik tot begin volgende harde buik... Geen idee of dat goed is hihi. Ff ego... Ben dus gestript bij de vk. Jeetje wat doet dat pijn (sorry) ik zal jullie de details verder besparen. Ik had een mooi verweekte baarmoedermond en 2vingers opening (2cm neem ik aan?) Heb nu een afspraak staan voor donderdag in het zkh voor een CTG+echo+gesprek. Dan word bepaald wanneer ik word ingeleid. De vk dacht maandag omdat ze niet zo graag in het weekend doen. De dag voor de inleiding komt ze dan bij mij thuis nog eens strippen en krijg ik wonderolie... Maaarrrrr... de vk denkt dat ik nog voor donderdag beval omdat het allemaal zo goed uitzag. Naja ik hecht er maar niet teveel waarde aan he. Ze zei ook dat ik vast wel al voorweeën moest hebben gehad vanwege de opening enzo. Achja die 2cm hebben we dan weer gratis en voor niks erbij he. Ben zo benieuwd of het gaat werken!! Hoop het zo... Maar we wachten rustig verder af. Einde ego... Idd rustig vandaag kwa babynieuws... Monique, ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan in het zkh??
@MamavanYouri Hopelijk helpt het strippen! Wonderolie is toch niet goed voor je? Dat lees ik hier op het forum regelmatig.
Hmmm...rustig hier! Verhip: Dit klinkt als het echte werk hoor!Zet hem op meid! Je kunt het! MvY: Ah...gestript...ik hoop heel hard dat het doorzet voor je meis! Duim me suf! Cjpt: Hou vol! Hou vol! GEEEN gele M!! Hihi! Ik had dat ook, dat ik aan het eind ( zo gek om in de verleden tijd te praten over mijn zwangerschap...) ook, dat ik niet meer blij werd van frituur enzo.. Van de week voor het eerst sinds maanden een raspatatje gegeten! JUM!!! Nita: las dat alles weer goed was? Fijn hoor meid! Heb niet alle pagina's gelezen hoor, sorry! Ik startte op bladzijde 12 en moest nar 23...dat is een beetje veul! Hier gaat alles zijn gangetje, vandaag geen kraamhulp meer en prompt poept Fenna met een beetje bloed erbij... Fijn.. Maar goed, lang leve het 24-uurs nummer van het consultatiebureau en zijn we weer gerust gesteld. En gelukkig had ze net een prachtige zachte, volle poepluier ( meiden, dit is wat je dus fijn gaat vinden...) Telefoon gaat...sjips, kind wakker! Meiden, tot later!! Liefs, Pluis
Goeiemiddag dames! Wie is er vandaag aan de beurt? Hier een huilerige baby vandaag, zo zielig... Weet iemand hoe het met Annie en haar kindje is??? Stephanie20, gefeliciteerd met Anna!!! Mvja, wat een ellende op deze manier voor jou zeg, ik hoop dat het snel tot een goed einde komt voor je! Verhip, eens is het echt dus waarom nu niet!
Hallo allemaal!! mvy, mijn gevoel zegt dat je vannacht gaat bevallen!! verhip, ik meet van begin wee tot volgende begin. spannend hoor!! Hier gaat het beter met de kleine!! Gelukkig!!! Hij heeft vannacht zijn voedingen binnen gehouden. Hij heeft alleen steeds meer last van krampjes dus was van 12 tot 4 weer met hem in de weer....jeetje ik ben kapot..pff.. Ik ga nu even met me vriend boodschappen doen. En me moeder komt even hier bij Milan blijven. Moet er echt even uit, wordt gek van het thuis zitten. Even vraagje aan de mama's: Wat zijn de voedingstijden van jullie kleintjes?? Want Milan kreeg dus om de 3 uur maar gister kwam het spugen waarschijnlijk doordat hij teveel heeft gekregen!