Rianne, lief dat je het vraagt!! Zielig he zo'n huilerige baby! Had het vannacht ook met Milan, dan trekt ie helemaal samen van de krampjes! Pff vindt het moeilijk om te zien!
annie: cinababy van VSM helpt heel erg goed tegen de krampjes bij die kleintjes... en is homeopathisch (schrijf ik dat wel goed zo???)
Pluis, heb je nog geen pijnlijke duim? hihi lief hoor Oei das schrikken dat er bloed bij zat maar gelukkig niks ergs dus. Annie, oh fijn dat het weer beter gaat met je mannetje. Hoop dat je gevoel klopt! Velobabe, dacht ook dat het niet zo goed was. Maar zij doen het dus wel... Noa, hoe gaat het nu bij jou?
hoi meiden was ikw eer even, me internet legt er om de haven klap uit, had ik een heel verhaal getyopt en druk ik op verzenden rot dat internet er weer uit grrrrr. @verhip hopelijk komt jullie kleine toch echt vandaag!!! @mvy ow je had al 2cm nouja hopen dat het prinsesje er voor donderdag is he, en anders maandag lang zal het niet meer duren vor je, mijn moeder nam ook wonderolie van mij en me zus. en we waren der allebij heel snel!!! maar ja je poept je eigen wle helemaal leeg te gelijk en kans op overgeven. en met mij gaat het nog het zelfde als vanmorge beroerd!!!! ik ga donderdag ook aangevene dat ik het zo niet ga redden, me kleine is oook zeer rustig!!! @annie owjee heb de kleine man weer gehuild vanacht lijkt me echt zo vervelend als je je kleintje ziet huilen en je niks voor hem kan betekenen. @hanna hoe was jullie alleer laatste echo? @nita je kindje ligt dus goed op schema nou fijn om te horen he nou meiden tot later
Noa, mijn moeder heeft het ook genomen voor mijn broer en mij en werkte ook heel goed. Maar ik kan echt niet tegen overgeven dus daarom heb ik het nu ook nog niet gepakt hihi. Ik weet sowieso nog niet of ik het wil hebben van het weekend, moet er nog over nadenken. Zo, ik ga de lasagne alvast maken voor straks
@ Hanna, nou ik had dus eerst een rondje stad gedaan en was klaar om naar de supermarkt te gaan word ik ineens helemaal niet lekker! Dus ik nog een kinderpatatje en AA-tje gehaald maar ging me alleen maar rotter voelen. Dus als een speer naar de auto en nu lig ik op bed. Misschien vanavond dan dus naar de supermarkt terug. Echt raar zo ineens. En natuurlijk door die paar stomme patatjes weer aan de Rennies! @ MvY, ik duim voor je dat het strippen gewerkt heeft! @ Miekiepluis, fijn dat het goed gaat met Fenna!! @ Verhip, succes meid, gaat vast vandaag doorzetten!
@ cjpt: ik krijg ook gigantisch maagzuur van AA dus misschien is dat het wel... balen dat je je zo beroerd voelt zeg, maar wie weet is het een beginnetje, er worden meer vrouwen ziek voor de bevalling begint hé...
@mvy: ik hoop voor je dat het strippen effect heeft gehad. vriendin is net weg, was echt enorm gezellie! ben blij dat ik haar toch niet heb afgebeld nu krijg ik ook weer trek in de gele m had me nog zo voorgenomen, om vandaag doperwten en wortels te eten. maar goed manlief belde en moet waarschijnlijk overwerken... ja dan ga ik geen hele maaltijd voor mezelf koken... toch? ik kijk wel wat het wordt strakjes. heb ook echt de laatste week alleen maar zin in slechte en vette dingen, ondanks dat ik daar giga het zuur van krijg... hebben jullie dat nou niet?? ga weer even naar beneden, tot strakjes ladies
Maagzuur, pff ja hier ook weer heel erg veel last van. Man is ff met Youri naar de winkel en heb meteen gezegd dat hij nieuwe Gaviscon moet meenemen haha. Cjpt, vervelend dat je ziekjes bent... Beterschap! Grote gele M, daar heb ik ook wel zin in. Maar ik vind gewone frietjes toch nog altijd lekkerder dan die dunne dingen daar Oh heb nu toch wel meer en pijnlijkere harde buiken... Ben benieuwd. Meisje is ook ontzettend druk en dat doet ook auw.
Annie, gelukkig gaat het beter, ja teveel voeding kan ook tot overgeven leiden. Mijn kereltje hier eet nog steeds om de drie uur maar geeft niet over, hij wordt eerder agressief als je hem na drie uur niks geeft... De kraamzorg was bang dat hij teveel kreeg maar dat is het neit, hij eet gewoon erg graag! Ik probeer en nu langzaam wat meer tjid tussen te maken, drie uur en een kwartier voor een paar dagen, dan een paar dagen drie en een half uur... enz... Ik geef flesvoeding, jij ook? Anders kan je hem niet echt overvoeren lijkt mij, of wel?
@verhip: sterkte meis... het lijkt er toch heel sterk op dat het is begonnen... @mvy: ik duim nog steeds dat het strippen heeft gewerkt bij jou... Het wordt anders wel gezellig druk aan het eind van de week met de beebs Maagzuur: hier helemaal geen last van... tijdens de hele zwangerschap maar 1 dagje een beetje last van gehad... kan ook nog steeds alles eten en drinken... Hier na een paar uur stilte weer een beetje krampen.. Denk niet dat het door gaat zetten... we zien het wel... morgen om 11 uur hang ik weer aan de ctg...
Ik ben nu blij dat ik dat filmpje niet heb gekeken Ik kan helemaaaaal niet tegen dat soort dingen (ik kan me wel een beetje voorstellen wat voor flauw iets het was..). MvY, helpt het strippen al? Of nog steeds rustig? Inderdaad apart dat ze je wonderolie geven. Ik heb vaker gehoord dat dit alleen maar veel darmklachten geeft... Annie, dat je nu al weer weg durft van je ukje! Ik zou er niemand mee vertrouwen... Fijn dat het met hem nu beter gaat! Meiden, nog even, dan zeuren we niet meer over harde buiken, maar over krampjes, en niet over vocht vasthouden, maar over hielprikjes... Ahhh... Hier nog steeds veel krampen. Ik heb zo echt geen zin in de cursus vanavond. Ik ga zo maar eens onder de douche staan. Als dat niet helpt, dan ga ik niet. Vinden ze vast heel erg, maar helaas. Ze hebben daar ook geen stoelen, maar een soort gymnastiekmat waar iedereen op zit... anderhalf uur lang... Belachelijk! Ik ben zwanger hoor Aan de (ooit eerder) bevallen dames, waren jullie eerste weeën meteen regelmatig/af te grenzen?? Ik heb namelijk het idee dat mijn krampen wel met vlagen komen, maar ik kan er niet echt mijn vinger goed opleggen wanneer ze komen en gaan en daardoor dus ook niet echt timen. Ik hoop dat het in de douche doorzet en dan duidelijker is. Het is wel voor het eerst dat het echt zo'n pijn doet, dus ik ben er wel alert op...
Gentle Nou dat is inderdaad niet erg comfortabel zeg, anderhalf uur op een matje Hopelijk helpt de douche en zet het door! MvY Hopelijk gaat het strippen helpen en ga je vandaag of morgen bevallen! Eten Hier wordt het aardappels, gekookte witlof en witte bonen in tomatensaus met verse worst. Verhip Hoe gaat het nu bij jou?
Nou gelukkig heeft het uurtje op bed liggen geholpen. Lig er nog wel steeds maar voel me wel beter. Duizeligheid is weg en ook de krampen in mijn darmen zijn weg. Had echt het gevoel dat ik flauw ging vallen. @ Gentle, wat voor cursus is dat bij jou steeds? Heb je er volgens mij wel vaker over gehoord.
MamavanYouri, hopen maar dat het strippen helpt en dat je nu snel gaat! bevallen! cjpt, rondje stad is wel leuk, maar dat je daarna niet lekker geworden bent niet. Hoe is het nu met je? Rustig aan doen hoor! all, ik ben net terug van de vk voor de groeiecho. Het was een heel wazig beeld omdat ik al zo ver ben met de zwanegrschap, maar wat geeft dat he als het om je kindje gaat? Ik vond het geweldig om haar nog even te kunnen zien en zoals altijd werkte ze weer helemala niet mee hhahahahah! Alles was goed, hoofdje zit al klem in het bekken en ze schatte haar op 3368 gram nu al. Waarschijnlijk dus een 8 ponder Gelukkig heb ik niet teveel kleertjes maatje 50 hihi! Mijn bloeddruk was iets te hoog, dus maandag als ik weer voor controle ga moet ik weer urine meenemen.
cjpt, ik lees net dat je je weer wat beter voelt! Gelukkig maar. Misschien toch het patatje of de AA-drink??
hé hé vriendlief belde net op dat ze op zijn werk eindelijk hebben toegegeven aan zijn 2 dagen kraamverlof... (wettelijk vastgesteld, maar ze bleven het ontkennen) nu hebben ze het hem dus zo verteld dat hij die 2 dagen kraamverlof krijgt maar hij krijgt daarintegen nu maar weer 1 dag calamiteitenverlof (dag van de bevalling) terwijl de dag van de aangifte ook onder het calamiteitenverlof valt en zou hij dus recht hebben op 4!! vrije dagen (doorbetaald) en niet maar 3... grrrr wordt er zo gek van dat hij niet gewoon krijgt waar hij recht op heeft. van de week zeiden ze gewoon: "dan had je je vakantie nog maar niet op moeten nemen" ja hallo daar gaat het niet om, hij heeft recht op 4 vrije dagen (betaald) dus dan moet hij die krijgen!! nog meer mannen die hier problemen mee hebben (gehad)?
Mijn man krijgt 2 dagen verlof. 1 dag voor de bevalling en 1 dag voor het aangeven van ons kindje. Ik denk dat het per cao verschilt....
Hier ook 2 dagen bijzonder verlof. 1 voor bevalling 1 voor aangeven. Verschilt inderdaad per CAO maar ik vind 4 ook wel veel hoor. Weet je zeker dat je dat goed gelezen hebt? @ Hanna, leuk dat je nog een echo kreeg! Heb alleen de 20 weken echo gehad in zkh en een 3d echo zelf betaald. Verder daarna helemaal niks meer. Doen ze hier ook al niet aan ;o) Saaie praktijk haha.