@mvy, spannend! Succes! @gentle, bij jou ook spannend zeg! Ik ken dat, soms denk ik ook wel met al dat gewroet daarbinnen dattie zichzelf een weg naar buiten wil werken. soms doet hij meook echt PIJN! daar beneden, bij mijn blaas ofzo denk ik, pfff. Hopelijk mogen we allemaal gauw ons bij de aug. mama's voegen @ginny, bij jou niks meer? Hier een beetje wat gerommel na een middagje stad, de oudste moest nog wat kaftpapier hebben en een passer enzo, hebben we dat ook weer gedaan
Nee hier niks meer...op de gebruikelijke harde buiken na. Net nog even samen de hond uitgelaten, maar daarvan moest ik alleen maar naar de wc hihi Maar we blijven hopen dat het elk moment kan gebeuren
MvY succes, zet m op!! Hier trouwens een makkelijke link om te timen: Contraction Master: Your FREE, online contraction timing assistant! Hier gebruiken we ook Infacol, werkt goed! Meiden een goede nacht gewenst, hopelijk gauw weer nieuwe beebjes!
@ Cjpt: Als er in de CAO niets over vermeld staat heeft hij gewoon recht op die 2x 2dagen... anders moet er echt in de cao staan dat hij géén recht heeft op (2 dagen) kraamverlof...
Heb mn bevallingsverhaal geplaatst. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/158266-mijn-bevalling.html Na weken voor voor weeën en harde buiken, was het echte werk toch écht heel anders. Bij mij ging de bevalling heel snel, misschien door het voorwerk? Meiden nogmaals slaap lekker!
hey dames... ff snel een berichtje van deze kant...eindelijk begin ik weer wat energie te krijgen, want die was ik helaas even kwijt. Ik had in het ziekenhuis steeds met een dubbele kolf gekolfd en die heb ik hier thuis ook een week gebruikt en toen had ik zelf de swing van medela gekocht. Dat is een enkele kolf. Nou ik heb het geweten..de voeding liep hartstikke terug, waar ik eerst tien minuten kolfde kolfde ik nu een half uur en had ik nog niet wat ik moest hebben, terwijl ik wel pijnlijke stuwing had. Na vier dagen aanklooien en helemaal kapot zijn heb ik toch maar weer de symphony gehuurd, want het ging gewoon echt niet meer. Nu komt het weer op gang en heb ik eindelijk weer tijd voor mezelf! Met Finnley gaat het hartstikke goed! Vandaag voor het eerst naar het cb geweest. Hij weegt 3,930 gram en is 52 cm. Morgen was eigenlijk mijn uitgerekende datum! Hoe is het met jullie! Gefeliciteerd aan de dames die nu ook mama zijn geworden! Hoe bevalt het iedereen? Ik vind het helemaal geweldig, echt een verrijking van mijn leven! Nou meiden..ik ga mijn mannetje zijn voeding geven en ik heb vanaf morgen eindelijk echt tijd om weer eens meer te gaan reageren, wat een heerlijk gevoel! groetjes Ramona
***INBRAAK*** He Lieve mama van Youri! Heel veel succes!Zet m op!...hoop echt dat het door gaat zetten! En dat we snel jullie mooie meisje mogen komen bewonderen! Damien verheugd zich er ook heel erg op. Heel veel liefs van (peet)tante Debbie ***Uitbraak***
Alle rommelende en vol smart wachtende meiden: veel succes en sterkte! Geen babynieuws vandaag, geloof ik, maar morgen heb ik het idee dat het kleintjes gaat regenen! Was zelf erg bezorgd over niet/minder voelen van ons mannetje en heb uiteindelijk toch maar het ziekenhuis gebeld. Voelde me eerst wat gegeneerd - die mensen hebben het al druk zat - maar mocht direct komen en werd toen een uur aan de ctg gelegd. Alles in orde met de kleine gelukkig! Mijn bloeddruk was nog wel erg hoog, onderdruk bij binnenkomst 93 (stress!) en later 86, wat ook niet echt weinig is natuurlijk. Vrijdag gelukkig weer controle, maar ben zooo blij dat de baby alive and kicking is! Sweet dreams everybody en tot morgen!
@mvy:suc6! ben benieuwd! mijn ouders zijn vandaag weer bij mijn oma geweest, en ze heeft waarschijnlijk een beroerte gehad. ze weigert eten en drinken en medicatie, en ligt nu lekker in haar bedje in het verzorgingshuis. ze wilde eerst afwachten hoe ze er nog uitkomt,als dat nog gaat gebeuren.. mijn vader was niet zo hoopvol, dus we kunnen alleen maar afwachten hoop dat het voor mijn oma niet al te lang meer duurt. heb er ook wel vrede mee, vindt het allemaal alleen zo dubbel, met ons kleine in mijn buik... nou meiden, ga slapen en spreek jullie morgen weer
Ben ik weer even. De weeën komen niet echt regelmatig... Ze zwakten net wat af en ik wilde gaan slapen maar steeds als ik net in slaap viel kwam er weer een. En nu komen ze ineens weer soms om de 2 min. We hebben net de vk gebeld en die komt straks even kijken, ik weet het ook niet meer. Nu ik dit typ heb ik er weer 2 gehad pfff. Hou jullie op de hoogte
@MamavanYouri Voor je het weet is Youri grote broer. Spannend! Ik zal aan je denken, kan toch niet slapen door de kramp in mijn benen...
Ik ben ook "weeen" timen mvy Of het echte weeen zijn is afwachten, ondertussen een beetje patiencen op de pc