@ Natasja, dat is een flinke baby zeg!!! Van harte gefeliciteerd meid, geniet van jullie wondertje! Wat grappig dat er zoveel (relatief) korte namen in onze lijst staan! Echt opvallend. Nou daar brengen wij straks verandering in haha. @ Mumtobe, mooie buikfoto!
@ Marina: Zondag komt VK hier thuis langs als ik nog niet bevallen ben, voor controle en om me te strippen. Maar als ik het wilde, mocht ik vrijdag ook al bellen, dan komen ze me ook strippen (ga ik zeker doen)...heb het nu al helemaal gehad :S En wat is jouw ' overtijd-plan" ? @ Natasja: PROFICIAT!!!
@verhip gefeliciteerd met tess!!!! @mvy gefeliciteerd met esmee jasmijn, gelukkig geen wonder olie! @natasja gefeliciteerd met rosa. jeetje meiden kom ik even een paar uur niet hup meteen 3 meiden geboren hihi. de baby boom komt langzaam opgang. @ginny ik vindt dat jij nu wel mag bevallen hoor van jullie knul!!
Vrijdagmiddag moet ik weer naar vk en dan ga ik vragen of ze me wil strippen denk ik....verder nog geen plan eigenlijk. Wat super dat ze op zondag langs komt trouwens...das toch niet gebruikelijk he? Ik ben dus as zondag jarig, dus liever heb ik t daarvoor of daarna maar je zal t zien haha
@ Natasja: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rosa, flinke tante zeg!! @ Cjpt: thanx die korte namen waren mij ook al opgevallen hier een naam met 6 letters (voor beide geslachten), een middenmootje dus
cjpt, hier ook hoor. Er is best genoeg te doen, maar ik heb gewoon geen zin... Natasja en Natasjaman, gefeliciteerd met Rosa!! Dikkertje hoor, geniet er van! Marina, niet op je verjaardag nee, das niet handig. Komt er veel visite? Mijn zusje en ik zijn allebei rond de verjaardag van mijn ouders geboren (ik vlak voor mijn vader, mijn zusje net na mijn moeder), dus zij hadden waarschijnlijk ooit hetzelfde gevoel Ik heb tot nu toe gezegd dat ik in ieder geval een baby wil hebben op mijn verjaardag (1 sept). Dat moet te doen zijn lijkt me... Dan ben ik 42 weken! Nog meer Facebook-mensen hier? Ik speel daar FarmTown, een soort spelletje waarbij je je eigen boerderij moet bouwen en zaaien/oogsten enzo. Is een goede afleiding!
Als onze beeb vóór mijn verjaardag nog wil komen dan moet hij/zij echt heel hard op gaan schieten ik ben morgen jarig... vier het zaterdag en zondag dus vanaf zondagavond mag hij/zij komen
@ Natasja, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Rosa, leuk dat je het nieuws zelf brengt! @ Mumtobe, mooie foto van een mooie buik Ik ga even een tukkie doen, weltrusten
Vervelen, dat valt hier nog mee... ik zit veel achter de laptop en nu ik weer iets mobieler ben qua lopen ben ik net even bij mijn zus geweest. Gezellig zitten kletsen en alvast de ooievaar meegenomen. Zo eentje waarvan het net lijkt of die door de ruit vliegt. Zij had hem voor haar jongste dochtertje en ik lease hem nu even cjpt, succes met boodschappen doen enne... maar even geen linderpatatje he Natasja, van harte gefeliciteerd met de geboorte van dochter Rosa! Een flinke meid hoor Petrabr, weltrusten
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ================================================== Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - 49 cm (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) 22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug) 23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug) 26 juli - Hugo - zoon van Rian83 - 37w5d - 2.07 uur - Gewicht? - Lengte? (5 aug) 26 juli - Yasemin - dochter van Assi - 38w1d - 8.03 uur - 2840 gram - 48 cm - (8 aug) 27 juli - Kai - zoon van Kanela - 38w2d - Tijd? - 4010 gram - 53 cm (7 aug) 27 juli - Elias - zoon van Rianne80 - 38w2d - 13.23 uur - 3560 gram - Lengte? - (8 aug) 27 juli - Lisa - dochter van Simmer - 39w1d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (2 aug) 28 juli - Florine - dochter van Jessie86 - 38w5d - 11.34 uur - 3120 gram - 47 cm (6 aug) 29 juli - Rens - zoon van Liefie - 39w6d - 1.47 uur - 3020 gram - 50 cm - (30 juli) ? juli - Zoon - zoon van Hoops - 38w? - Tijd - Gewicht? - Lengte? - (11 aug) 31 juli - Ralph - zoon van Alice - 39w - Tijd? - 3705 gram - Lengte? - (7 aug) 1 aug - Djealy Rayvano - zoon van Linnie123 - 39w5d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (6 aug) 2 aug - Milan - zoon van Annie - 37w3d - 1.30 uur - 3440 gram - 49 cm - (20 aug) 3 aug - Fenna Elise - dochter van Miekiepluis - 40w2d - 14.52 uur - 3780 gram - 51 cm - (1 aug) 4 aug - Anna - dochter van Stephanie20 - ?w?d - Tijd? - 2470 gram - 46,5 cm 4 aug - Gijs - zoon van Annemarie76 - ?w?d - 22.49 uur - Gewicht? - Lengte? 5 aug - Fay - dochter van Roos - 39w2d - 12.50 uur - 4265 gram - 54 cm - (10 aug) 5 aug - Finn - zoon van Ollekebolleke - 37w2d - 15.45 uur - 2620 gram - Lengte? - (24 aug) 6 aug - Ayden - zoon van Kim3 - 38w2d - 9.48 uuur - 3130 gram - 47 cm (18 aug) 6 aug - Dochter - dochter van Renate007 - 40w5d - 9.20 uur - Gewicht? - Lengte? (1 aug) 7 aug - Chessie Scott - zoon van Wolliewobbel - 39w2d - 12.47 uur - Gewicht - Lengte - (12 aug) 7 aug - Bram - zoon van Sarah - 40w1d - 21.45 uur - 4500 gram - Lengte? - (6 aug) 8 aug - Ties - zoon van Marieke1983 - 40w - 20.15 uur - 3500 gram - Lengte? - (8 aug) 9 aug - Noor Helene - dochter van Daan78 - 41w1d - 13.57 uur - 2910 gram - 49 cm - (1 aug) 9 aug - Ivy - dochter van Fon - 40w6d - Tijd? - 3050 gram - Lengte? - (3 aug) 9 aug - Jacob - zoon van Wup - ?w?d - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 10 aug - Ruben Maurice - zoon van Jingi - 40w4d - 6.25 uur - 3660 gram - Lengte? (6 aug) 11 aug - Tess - dochter van Verhip - 39w - 19.59 uur - 3150 gram - Lengte? (18 aug) 11 aug - Rosa - dochter van Natasja - 40w5d - 8.51 uur - 4430 gram - 52 cm (6 aug) 12 aug - Esmee Jasmijn - dochter van MvY - 41w2d - 7.00 uur - 3740 gram - 52 cm - (3 aug) Er zijn al 22 jongens geboren! Er zijn al 14 meisjes geboren! Afspraken: Augustus: 13: Mega Babs gyn 13: Mamadeluxe VK 13: Peetje22 VK 13: Ginny VK 13: Mik VK 14: Marina VK 17: Nita gyn 20: Mega Babs gyn 24: Nita gyn Uitgerekend op: 4 augustus: Welpje 6 augustus: Ceertje 7 augustus: Anna1976 Hibatullah 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 10 augustus: Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82 11 augustus: Lieke1979 13 augustus: DesireeK -Buddy: Mvja 14 augustus: Inkerbell Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje Carlie 18 augustus: Aguamiga Gentle Velobabe 19 augustus: tal (Mama 1985) 1ste Wondertje Blurry - Buddy: Kippy 20 augustus: Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) Peetje22 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik Morgenzon 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Farfallina Er worden nog 18 Meisjes verwacht! Er worden nog 13 Jongens verwacht! Van 4 beebjes is het geslacht Geheim! Van 12 beebjes is het geslacht Onbekend! Natasja en baby Rosa erbij gezet!
Natasja74: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje "Rosa" Hadden we eerst een jongensstorm..nu lijkt de meidenstorm op gang te zijn gekomen
Eindelijk een kleine meisjes-baby-boom! @ Mumtobe, wij hebben een naam met 9 letters dus haal het gemiddelde wat op! Ik vind het zo grappig dat iedereen hier altijd zo bezig is met: "als het maar niet op die en die dag komt want dan is die en die jarig". Boeit me echt helemaal niks. Mijn nicht/vriendin heeft vorig jaar haar kleintje op 19 aug gehad. Ik ben de 16e uitgerekend. Zou dus best kunnen. Nou dan is het maar zo hoor. Vieren we het voortaan wel samen ofzo. Of de 1 viert het het ene weekend en de ander het andere weekend. Bij mijn schoonfamilie is ook de helft vd familie in 1 maand jarig. Nooit een probleem. Is iedereen er lekker na die maand weer vanaf haha.
Hier een meisjesnaam van 7 letters! En wat de datum betreft: Ik heb meer zoiets van ... vrijdag nog naar de pedicure.... dat wil ik eigenlijk nog wel Mijn man is de 23e jarig.... zou wel handig zijn.... 2 verjaardagen op 1 dag hihi! Maar ik heb het hier al vaker gezegd.... de baby in mijn buik zal wel een septemberbaby worden!
@Natasja: Gefeliciteerd met jullie Dochter!!! Ik ben weer terug van het ziekenhuis... duurde een beetje langer dan gepland allemaal... maar goed.. Morgen wordt ik ingeleid... Dus spannend allemaal... Heb nog niks van Mvja gehoord... Dus dag blijft ook nog even spannend...
@cjpt, mij maakt de datum ook niet uit, ik ben allang blij dat ik niet in februari ben uitgerekend, ik heb al de kinderen geboren in februari namelijk hahaha, die maand kost me een rib uit mijn lijf ieder jaar! De 30-8 wanneer ik uitgerekend ben is mijn jongste dochtertje jarig, maar ook dat maakt me niet uit, aan de ene kant misschien "lastig" aan de andere kant toch lachen 2 op precies dezelfde datum!
HOERA!!! ALLEMAAL MEISSIES!!! MVY: Gefeliciteerd met jullie dochter Esmee, eindelijk is ze er!! Verhip: Gefeliciteerd met jullie dochter Tess, hoera!! Natasja: gefeliciteerd met jullie dochter!! Hier komen we alweer aardig in ons ritme en ons kleine meisje doet goed mee. Tis zo'n tevreden meisje! Heerlijk! Daan: balen dat het niet helemaal gaat zoals je wil, zet hem op en doe rustig aan meis! Ga ff de was ophangen... Dikke knuf, Pluis
Anita, gefeliciteerd!!!!! En wat een prachtige naam!! Zag het net op hyves, ik ben zo blij voor je! Heeft het strippen toch geholpen dus. Lekker vlotte bevalling zo te zien? Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! Natasja en verhip, gefeliciteerd!! Monique, waar ben jij? Aan het bevallen ?
Datum is hier niet zo heel erg van belang, maar meer wat ik op die dag nog te doen heb Vorige week heb ik voor elke dag tot aan de 18e bedacht wat er leuk aan zou zijn als ze dan geboren zou worden. Vandaag was wel favoriet, maar morgen heb ik bijvoorbeeld geen plannen en zou het dus goed uitkomen, vrijdag moet manlief werken (en dan hoeft dat dus lekker niet), zaterdag is de 15e dat klinkt mooi, zondag is wel fijn (aangezien ik in de kerk zei: volgende week ben ik er niet!!), maandag dan hoef ik niet naar de VK (geen zin), dinsdag is dé datum. Nou, genoeg redenen om de komende dagen te bevallen! Zo maak ik het mezelf niet te moeilijk. Als ze vandaag niet komt, dan is morgen ook een leuke dag. Alhoewel, vandaag zou wel leuk zijn. Hier weer lekker aan de kramp. Vriendin komt later en dat is nooit zo handig. Komt ze vlak voor mijn avondeten... Maar goed, hopelijk is het gezellig. Leuk trouwens, al die meisjes nu opeens! Als wij er nou vandaag of morgen nog eentje bij produceren voor het rijtje...