Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Bij mij is elke dag perfect, als mijn moppie er maar snel uitkomt ;o)

@ Gentle, ik solliciteer met je mee voor het meisjes-productie-team!

Nou dan ga ik me maar even snel aankleden en boodschappen doen want straks word ik aangenomen en dan heb ik geen boodschappen in huis... zou lullig zijn als de vk en kraamzorg verplicht aan het water moeten vanacht ;o)

2. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    @natasja: gefeliciteerd met Rosa. Stevige dame hoor, maar gelukkig dat alles goed is!

Zo zie je maar dat de meisjes even een inhaalslagje maken!

@CJPT: Volgens mij ben ik een van de weinige nog-niet-bevallen-mama's bij jou in de buurt, maar als je zin hebt kom maar langs hoor! Een pre-mama minimeet..haha

En inderdaad een hoop kortere namen, hier 5/6 letters afhankelijk van geslacht en een heel veel langere 2e naam, valt me ook op dat er weinig tweede namen genoemd worden, of laat iedereen die weg bij het melden??

@Desiree: spannende dag voor jullie dan morgen! Alvast heel veel succes en morgen ben je mama!

@Gentle: en nog gelukt met de koekjes? wel een heel lekker idee, misschien hier ook eens aan de bak vanmiddag!

Net weer goedgekeurd bij de vk. Niks bijzonders verder. Kind ligt lekker half ingedaald, maar diep genoeg. en met de beentje wijd, kan me er niet helemaal een voorstelling van maken hoe dat moet liggen maar er ligt dus een voet links in mijn buik en eentje rechts...een kleine kikker dus.

Wat de datum betreft gaan wij voor 17-08-09, heeft mijn man al steeds geroepen dus eens kijken of dat het gaat worden.En omdat ik nogal een getallen-mens ben vind ik het ook wel mooi! Daarbij komt dat Nienke van 25-06-07 is dus daar zit ook een mooie volgorde in...

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Natasja Gefeliciteerd met jullie dochter Rosa!
    Geniet van je kraamtijd!

Sanell Volgens mij hebben we met de lijst bij sommige alleen de 1e naam neergezet. Dus als er meiden zijn, die al bevallen zijn en bij wie dit het geval is, ook de andere namen erbij wil, dan geef je maar een gil ;)

Geboortedag Nou hier zijn alle verjaardagen in augustus al geweest, dus geen kans op dubbele verjaardagen. Aankomende zaterdag zijn vriendlief en ik 7 jaar samen en toen ik net zwanger was, zeiden we al dat beeb wel op de 15e mag komen. We zullen zien....

Nou schoonmoeders is net weg en we hebben afgesproken dat ik vanavond bel dat het is begonnen hahaha! Misschien moet ik dat dan ook maar doen...zelfs als het nog niet is begonnen :p
    En anders morgen als de VK me nog een keer stript, dat het dan begint...zou mooi zijn!

Ik ga even de auto omruilen bij mijn lief op de zaak...tot laters!

4. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Verhip gefeliciteerd met Tess!

MvY gefeliciteerd met Esmee!

Natasja gefeliciteerd met Rosa!

Te gek zeg, weer 3 meisjes erbij. Gaat lekker hard zo!

Ik denk dat Monique aan het bevallen is...?! En waar is Nita.... :(

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    natasja: proficiat met rosa!

Monique: ben je soms aan het bevallen?

Iemand die morgen wordt ingeleid (sorry ben de naam even kwijt): veel succes!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ook ik ben helemaal van de getallen en Roos is van 26-07-08 vind het best toevallig

7. mvja

mvja Niet meer actief

Hey meiden,

sorry dat ik even niet op iedereen reageer... ben even heel erg hyper...
    Zo even de laatste dingen doen... hihi :D

Morgenvroeg om 07:15 uur melden in het ziekenhuis en dan gaan ze me proberen in te leiden... Ik ben dus de komende dagen niet aanwezig! (lees vanavond nog ff snel bij :D)

Dikke kus allemaal!

8. mvja

mvja Niet meer actief

Oh jee zie dat mijn buddy morgen ook ingeleid word...

Wie wil onze reserve buddy zijn dan hihi :):p

desireeK succes morgen meid!
    Wij kunnen dat morgen he!

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @deisree en mvja succes morgen allebij!!! hopelijk willen de kleintjes komen. wat is bij jullie de reden dat je ingeleid wordt als ik vragen mag,

en inderdaad nita en monieqeu zijn nog niet geweest wie weet zijn ze bezig!!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    DesireeK & Mvja, ik wil best voor reserve buddy spelen hoor, mochten jullie hier behoefte aan hebben :)
    Even pb-en?

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @desiree en mvja, woehoee! Spannenddd! Mocht ik je niet meer zien op het forum hier, alvast heel veel succes morgen! :D

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Cjpt: Het is niet zo dat ons ukje ECHT niet mag komen op die dagen hoor :p meer
    sarcastisch bedoeld :p als het komt dan komt het... maar zou het wel leuk vinden
    als ons kindje zijn of haar eigen verjaardag heeft zeg maar!

@ Desiree: Spannend hoor dat je morgen wordt ingeleid...

@ Mamadeluxe: Als je ze allebei op dezelfde datum kunt mikken zou dat idd wel
    grappig zijn :p

@ Mvja: jij ook morgen ingeleid... spannend hoor :D
    haha wat toevallig dat jullie buddy's zijn en beide morgen ingeleid worden...
    Heel veel succes allebei...

13. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Desiree en mvja, wat toevallig allebei morgen!!
    Nou veel succes allebei!!!

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi alle mama's en mama's to be.

Iedereen gefeliciteerd met jullie wondertjes!

Ik lees nog trouw iedere dag mee, maar het gaat zo snel dat ik het niet bij kan benen met reageren. Sorry.

Ik mag nog 2 weekjes, dus wellicht sluit ik de rij hier wel af? Iedereen die morgen wordt ingeleid. Heel veel succes met bevallen.

15. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    Verhip, MvY en Natasja gefeliciteerd met jullie DOCHTERS
    Geniet er van!

Wat betreft de uitspraak van de naam van mn zoontje Djealy, je spreekt het uit als djeelie..

En wat betreft het hopen op "niet op die dag bevallen"....ik heb de hele week gehoopt niet op 1 augustus te bevallen, omdat mn opa dan gecremeerd zou worden..
    En wat denken jullie: op 1 augustus om 7.44 kreeg ik in de gaten dat de weeen begonnen waren..
    Ik lag dus tijdens de crematie op de verloskamer...hoezo dubbel.
    Heb in ieder geval wel ervaren dat leven en dood echt enorm dicht bij elkaar ligt.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Linnie: tjee dat is wel heel erg "toevallig" snap dat je daar een heel dubbel gevoel aan over houdt...

17. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @linnie: snap het goed dat dubbele gevoel
    op het moment gaat het erg slecht met mijn oma, en ik loop hoogzwanger rond....
    erg dubbel inderdaad

18. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ok voor wie geen zin heeft in een klaag-hormoon-uitbarsting... even dit bericht skippen!

Ik word GEK van al dat domme gebel van iedereen! Zal vast aardig bedoeld zijn hoor maar hallo, laat me op zijn minst overtijd zijn voor je doordraait! Vooral de moeder/schoonmoeder/familie boel:

En? Is ze er al?
    Ja, al een paar dagen maar we hadden geen zin om te bellen!

En? Nog steeds een dikke buik?
    Ja, helaas wel. Jij ook?

Ja ik dacht ik bel nog maar een paar keer want je nam niet op!
    *Sorry, wist niet dat ik OP mijn mobiel moet zitten heel de dag.
    *Sorry, zal voortaan opnemen als ik voor de 80e x op de wc zit.
    *Take a hint; don't call us, we'll call you!
    *Misschien ben ik aan het bevallen, bel vooral nog 5x, misschien neem ik dan tussen de persweeen even op!

Ik dacht ik bel even want je zal je best vervelen en zo heb je weer effe een kletspraatje!
    Lul niet, je was nieuwsgierig. Als ik wil kletsen bel ik jou wel!

Kan ik iets voor je doen?
    Ja, ga met een stukje brood ter hoogte van mijn kruis "poele poele" zitten roepen, misschien komt ze eruit!

Hoe voel je je?
    In 1 woord GEWELDIG!! Ik heb gekneusde ribben, slaap niet meer, ben inmiddels een lopende Rennie geworden en non-stop licht in mijn hoofd.

Dan moet je wat eten als je licht in je hoofd bent!
    Wat een goed idee! Was ik nooit opgekomen! Misschien kun je dan aan mijn dochter vertellen dat ze ophoud met tegen mijn maag drukken. Dan past er misschien iets in!

Wat heb je gedaan vandaag?
    Zelfde als gisteren, zo min mogelijk.

Je moet wel bezig blijven hoor, anders duren de dagen steeds langer!
    Langer dan 24 uur zullen ze niet gaan duren. Heb boodschappen gedaan, is dat goed genoeg?

Oh dus je bent er even lekker uitgeweest?
    Nee, dat zei ik niet. Ik heb boodschappen gedaan.
    Niks LEKKERS aan om in een overvolle supermarkt tussen de Duitsers te lopen die opgewonden kreten slaken omdat ze hier óók Heinz tomatenketchup verkopen!!
    Ik woon trouwens in f*cking Hellevoetsluis, waarom zou je hier op vakantie willen?!?!?

Anyways... Sorry, wat zeg je? Oh dat je het wel tijd vind dat ze komt? Nou ik niet hoor.
    Oh sorry, dat miste ik even. Liever niet komende zaterdag? Oh dan heb je een verjaardag, is goed hoor, ik zal haar binnen houden. Hè? Oh je vind volgende week woensdag wel wat? Goed, ik zal maandag bij de vk doorgeven dat ze me dan inleiden op die dag... speciaal voor jou!!! Huh? Oh je belt morgen nog even terug? Gezellig... doen we dit gesprek gewoon nog een keer... :(

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Cjpt: Irritant hé... ik ken het helemaal...
    ik durf zelf ook niemand meer te bellen (en dan ben ik net de 37 weken gepasseerd) want als ze zien of horen dat ik het ben beginnen ze al te hyperventileren...

20. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    CJPT Sorry maar ik moest stiekem lachen om je stukje hahaha :D
    Maar ik snap je wel hoor, het is ook vervelend als mensen zich constant maar met je bemoeien en voor jou gaan denken.
    Gelukkig valt het hier erg mee....moeder en schoonmoeder bellen ongeveer 1x per week en/of als ik bij de VK ben geweest (als ze het onthouden hebben) Verder liep ik tegen vriendlief en familie te "klagen" dat niemand aan me denkt, want ik word haast door niemand gebeld of gesmst :D Waarop m'n (schoon)zussen al zeiden "Ja jij bent zo'n haaibaai...we laten jou bij voorbaat al met rust" hahahaha :p

Deel Deze Pagina