Oh wat een herkenbaar stukje. Nita had ook al zoiets op haar blog gezet. Bij mij begint de familie ook steeds meer te bellen. Heel irri. Het kind zal er echt niet uitvallen hoor. En ook ik neem wel eens gewoon de telefoon niet op. Lekker rustig.
@ Mumtobe, hahahahaha ja leuk is dat he? Ik durf ook zelf haast niet meer te bellen want ze nemen niet meer op met: Hoi! Maar met: Ja??????? @ Ginny, hihi het viel hier ook eerst heel erg mee. De laatste week is echt ineens iedereen aan het doordraaien! Net had ik zelfs een vm van mijn mannelijke manager die wilde weten of ik lag te puffen... @ Melissa, ja dat zei ik tegen mijn moeder nog; normaal ben ik ook niet altijd bereikbaar! Maarja, nu ik geen leven meer heb verwachten ze dat niet he? Vind het echt heel erg lief van iedereen maar ze realiseren zich gewoon niet dat er nog 10 anderen zijn die ook lief willen zijn vandaag!
@cjtp: woehahahahah, ik ga jouw antwoorden printen en naast de telefoon leggen, jij bent superscherp zeg hihi! ik ben morgen uitgerekend en mijn ervaring leert dat er na die datum door (dezelfde!) mensen weer wat vaker gebeld wordt.... Ach, als ik er geen zin in heb, neem ik gewoon niet op en als ik een dutje doe 's middags zet ik alle telefoons gewoon uit. Dat is iets dat ik geleerd heb tijdens mijn eerdere zwangerschappen en kraamtijd, gewoon doen. Ik heb zelfs wel (meer dan 1x ) eens de deur gewoon niet open gedaan als er onaangekondigde visite voor de deur stond waar ik gewoon even geen zin in had. zijn altijd dezelfde mensen die dat proberen, maar goed, jammer-de-bammer denk ik dan maar. alle augustusmama's-to-be: zet 'm op, nog eventjes! groeten esther
@cjpt Moet wel heel erg lachen om je verhaal Heeeeel herkenbaar. Net als m'n moeder die het zooo fijn voor me vond dat het mooi weer was, zodat ik niet de hele tijd binnen hoef te zitten... In mijn tuin staat de HELE dag de zon en de wind komt er haast niet, dus er is NO WAY dat ik daar ga zitten als het boven de 22 graden is buiten, want dan is het bij mij 5 graden warmer. Nou, dat is lekker! Pfff... Oh ja en ze heeft ook een paar data doorgegeven dat ik maar niet moet bevallen omdat er dan al een oom of tante of weet ik veel wie jarig is! .... Ja... Ik zal er rekening mee houden... De Heinz fabriek staat trouwens hierzo in Elst en er is dus weinig Duits aan. Ze eten daar gewoon ketchup uit Nederland. Sukkels. Als ik boodschappen heb gedaan, ben ik trouwens zo moe dat ik erbij moet gaan liggen. En ik moet de hele dag naar de plee! Druk op darmen én blaas. Dus dan ga ik maar weer: 3 druppels. Nou, daar doen we het voor! *Zucht* Oh maar verder gaat het goed hoor
@cjpt, whoehahahaha , sorry wat een humor heb jij, lig in een deuk hier. Erg herkenbaar van de vorige zwangerschappen, nu laat iedereen me met rust, heeeeeeeeeeerlijk! Maarrr...dat komt ook omdat het vakantie is, mocht ik volgende week nog niet bevallen zijn dan moet ik weer elke dag er een paar keer uit voor de scholen vd kids en dan zal ik wel weer die domme vragen krijgen. staan ze VOOR je letterlijk, goh nog niet bevallen? Ehhhh ja, maar ik miste mijn buik zo erg dat ik er nu een kussen onder heb gestopt Hoezo DOMME vragen zeg.... Waar ik dan door mijn "situatie" mee te maken heb, zijn die bemoeiallige vragen van, heb je wel een beetje hulp? zal wel zwaar zijn he? Ja het is geen eitje, maar ff 33 keer dat horen per dag hoe zwaar ik het wel niet moet hebben word ik niet blijer vannnnnn, grrrrr, maar goed die vragen heb ik ook als ik niet zwanger ben, mensen gaan er maar van uit dat zij niet kunnen wat ik doe, dus dan zal ik ook wel als een hoopje ellende erbij lopen ofzo. Ze praten het me bijna aan... Oh om nog maar te zwijgen over de bizarre opmerkingen die je krijgt als je zwanger bent van meer dan nummertje 2 of 3.....
CJPT, hahaha geweldig! Ik zet ook af en toe zo'n sarcastisch stukje op mijn hyves en toevallig heb ik vanmiddag ook een telefoongesprek geschreven (staat er nog niet op). Daar komen zelfs ook de Duitsers in de supermarkt in voor alleen dan met blote pens en jengelende kinderen die niet dezelfde bratwurst kunnen vinden . Hier rommelt het flink sinds gisteravond uurtje of 7. Ik heb er ontzettend slecht van geslapen. Tijdje bijgehouden en het was steeds 10-11 min maar het viel ook soms helemaal stil om dan ineens weer te beginnen. Tussendoor viel ik steeds half in slaap en droomde ik steeds dat ik ex smste dat er iets aan de gang was. Als ik dan weer wakker werd keek ik steeds of hij al wat terug had gestuurd tot ik erachter kwam dat ik dat dus de hele tijd droomde. Om 3 uur hem dus maar echt even gesmst. Het is nu dus al ruim 22 uur bezig en ik word het zo langzamerhand wel zat. Wou dat m'n vliezen braken of zo dan wist ik tenminste dat het echt begonnen was want hier word ik zo onzeker van .
Nou ben iig blij dat het herkenbaar is voor jullie (hoe rot dat ook voor jullie is ;o) Gedeelde smart is halve smart he? Het stomme van die mensen is ook nog dat ze niet doorhebben dat hoe vaker zij mij bellen, hoe minder ik zin heb om hen te bellen of af te spreken.
hmm..ik zet hier neer dat verhip is bevallen maar jullie weten het al .. sorry!! las het smsje pas net en kon niet eerder op de computer...Ties heeft een 'ïk wil alleen bij mama aan de borst liggen' dagje kijk maar, zit zo achter de computer:
@Buddy: hahahaha je zult het weer net zien he Suc6 jij ook morgen... en maak er wat moois van he... You can do it je houd me wel op de hoogt he @hanna: top dat je het wil doen... ik pb je even... @iedereen: bedankt en ik hou jullie via Buddy hanna op de hoogte...
Daar wordt ik nou ook zo flauw van, telkens die stomme opmerkingen. Je wordt er sarcastisch van, ik in ieder geval wel en ik geef korte antwoorden. Het is niet leuk om 10 keer per dag hetzelfde te horen
Ik weet even niet meer wie het schreef maar ik word ingeleid omdat ons meisje ineens van de ene op de andere dag erg rustig is geworden... er is geen aanwijsbare reden want voor de rest ziet alles er wel goed uit... Ook heb ik 15 jaar geleden een longembolie gehad... @cjpt: ik moet ook wel erg lachen om jou verhaal hahahaha... maar wel heeeeeel herkenbaar...
Ik heb weer wat Ik heb de hele dag al het gevoel dat ik ini mini beetjes vruchtwater verlies, zal ik daarvoor de vk bellen? Het is dan echt zo weinig dat je dat niet echt kan waarnemen denk ik Dat had ik bij de jongste dochter ook aldoor dat gevoel tot de boel in 1 keer brak, ook is mijn buik heel onrustig de hele dag nog...
Hallo meiden Ik inkerbell ben gister bevallen van een dochter Sigrid, gezonde meid van 3620gr. Voor de meiden die nog moeten suc6 het is een topsport maar supermooie belevenis. Liefs ink
@mamadeluxe: bij twijfel, gewoon even bellen... Zal ze vast niet erg vinden.. en het wel serieus nemen.. je bent tenslote al een ervaren mama to be
@inkerbell, gefeliciteerd met je dochter! @desiree, ja ik dacht anders bel ik of ze vanavond wanneer de meiden slapen kan komen, ervan uitgaand dat er in de tussen tijd niks spannends gebeurt. Ik wil niet dat zij onder spanning komen te staan voor niks.
@ Cjpt: Whahahahahaha wat heb je dat geweldig opgeschreven, heerlijk herkenbaar en OH ZO irritant maar door jou berichtje heb ik toch weer even heerlijk kunnen lachen!!! Liefs Nelleke
cjpt, leuk stukje Hier heb ik nog niet zo'n last van de bellers maar ik moet ook nog een paar weken he. Als het zover kotm heb ik in ieder geval een paar goede antwoorden paraat!!! Inkerbell, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sigrid!!