Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen
    aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide)

==================================================

Augustus 2009 Mama's!

BEVALLEN:

24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte?
    30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte?
    14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - 49 cm (12 aug)
    14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug)
    20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli)
    22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug)
    23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug)
    26 juli - Hugo - zoon van Rian83 - 37w5d - 2.07 uur - Gewicht? - Lengte? (5 aug)
    26 juli - Yasemin - dochter van Assi - 38w1d - 8.03 uur - 2840 gram - 48 cm - (8 aug)
    27 juli - Kai - zoon van Kanela - 38w2d - Tijd? - 4010 gram - 53 cm (7 aug)
    27 juli - Elias - zoon van Rianne80 - 38w2d - 13.23 uur - 3560 gram - Lengte? - (8 aug)
    27 juli - Lisa - dochter van Simmer - 39w1d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (2 aug)
    28 juli - Florine - dochter van Jessie86 - 38w5d - 11.34 uur - 3120 gram - 47 cm (6 aug)
    29 juli - Rens - zoon van Liefie - 39w6d - 1.47 uur - 3020 gram - 50 cm - (30 juli)
    ? juli - Zoon - zoon van Hoops - 38w? - Tijd - Gewicht? - Lengte? - (11 aug)
    31 juli - Ralph - zoon van Alice - 39w - Tijd? - 3705 gram - Lengte? - (7 aug)
    1 aug - Djealy Rayvano - zoon van Linnie123 - 39w5d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (6 aug)
    2 aug - Milan - zoon van Annie - 37w3d - 1.30 uur - 3440 gram - 49 cm - (20 aug)
    3 aug - Fenna Elise - dochter van Miekiepluis - 40w2d - 14.52 uur - 3780 gram - 51 cm - (1 aug)
    4 aug - Anna - dochter van Stephanie20 - ?w?d - Tijd? - 2470 gram - 46,5 cm
    4 aug - Gijs - zoon van Annemarie76 - ?w?d - 22.49 uur - Gewicht? - Lengte?
    5 aug - Fay - dochter van Roos - 39w2d - 12.50 uur - 4265 gram - 54 cm - (10 aug)
    5 aug - Finn - zoon van Ollekebolleke - 37w2d - 15.45 uur - 2620 gram - Lengte? - (24 aug)
    6 aug - Ayden - zoon van Kim3 - 38w2d - 9.48 uuur - 3130 gram - 47 cm (18 aug)
    6 aug - Dochter - dochter van Renate007 - 40w5d - 9.20 uur - Gewicht? - Lengte? (1 aug)
    7 aug - Chessie Scott - zoon van Wolliewobbel - 39w2d - 12.47 uur - Gewicht - Lengte - (12 aug)
    7 aug - Bram - zoon van Sarah - 40w1d - 21.45 uur - 4500 gram - Lengte? - (6 aug)
    8 aug - Ties - zoon van Marieke1983 - 40w - 20.15 uur - 3500 gram - Lengte? - (8 aug)
    9 aug - Noor Helene - dochter van Daan78 - 41w1d - 13.57 uur - 2910 gram - 49 cm - (1 aug)
    9 aug - Ivy - dochter van Fon - 40w6d - Tijd? - 3050 gram - Lengte? - (3 aug)
    9 aug - Jacob - zoon van Wup - ?w?d - Tijd? - Gewicht? - Lengte?
    10 aug - Ruben Maurice - zoon van Jingi - 40w4d - 6.25 uur - 3660 gram - Lengte? (6 aug)
    11 aug - Tess - dochter van Verhip - 39w - 19.59 uur - 3150 gram - Lengte? (18 aug)
    11 aug - Rosa - dochter van Natasja - 40w5d - 8.51 uur - 4430 gram - 52 cm (6 aug)
    11 aug - Sigrid - dochter van Inkerbell - 39w1d - Tijd? - 3620 gram - Lengte? - (14 aug)
    12 aug - Esmee Jasmijn - dochter van MvY - 41w2d - 7.00 uur - 3740 gram - 52 cm - (3 aug)
    13 aug - Yrsa - dochter van DesireeK - 40w - 11.15 uur - 3400 gram - 53 cm (13 aug)

Er zijn al 22 jongens geboren!
    Er zijn al 15 meisjes geboren!

Afspraken:

Augustus:
    13: Mega Babs gyn
    13: Mamadeluxe VK
    13: Peetje22 VK
    13: Ginny VK
    13: Mik VK
    14: Marina VK
    17: Nita gyn
    20: Mega Babs gyn
    24: Nita gyn

Uitgerekend op:

4 augustus:
    Welpje
    6 augustus:
    Ceertje
    7 augustus:
    Anna1976
    Hibatullah
    9 augustus:
    Marina71 - Buddy: Ginny
    10 augustus:
    Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82
    11 augustus:
    Lieke1979
    14 augustus:
    Sjanienu1
    LadyJenn75???
    Marty
    15 augustus:
    Debzie1984
    16 augustus:
    Cjpt - Buddy: Hanna1974
    Bos
    Skatje
    Carlie
    18 augustus:
    Aguamiga
    Gentle
    Velobabe
    19 augustus:
    tal (Mama 1985)
    1ste Wondertje
    Blurry - Buddy: Kippy
    20 augustus:
    Sanell - Buddy: Fon
    21 augustus:
    Liz0104
    22 augustus:
    Nita82 - Buddy: Ginny
    Megababs
    23 augustus:
    Fiona1987
    24 augustus:
    Mvja - Buddy: DesireeK
    KristaB (tweeling)
    Peetje22
    25 augustus:
    Petrabr - Buddy: Mik
    Morgenzon
    26 augustus:
    Noa307 - Buddy: Annie22
    27 augustus:
    Elke - Buddy: Liefie
    Emma21
    Nyn81
    Csillag
    28 augustus:
    mik - Buddy: Petrabr
    Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74
    29 augustus:
    Brusje
    30 augustus:
    Bloem1978
    Mumtobe21 - Buddy: Kim3
    MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987
    31 augustus:
    Corinne348
    Farfallina

Er worden nog 17 Meisjes verwacht!
    Er worden nog 13 Jongens verwacht!
    Van 4 beebjes is het geslacht Geheim!
    Van 11 beebjes is het geslacht
    Onbekend!

DesireeK en baby Yrsa erbij gezet!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    cjpt, jammer dat mensen zich zo met dingen bemoeien ....
    Pffffffff.
    Maarre... dat van dat arbo protest...
    Mijn zus heeft 4 kinderen gekregen en geen trapleuning in haar huis hoor.
    Ik weet natuurlijk niet bij welke kraamzorg jij zit, maar dat zou best eens dezelfde kunnen zijn...

3. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Jij ookal? Ik ook haha. Typt niet lekker.

4. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

DesireeK, gefeliciteerd!

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Hanna, bij de Eilanden. Hier zei ze met de intake gelijk dat ze wel wilden dat we een trapleuning op zouden hangen ivm de kraamzorg (en wij zelf) die van boven naar beneden moeten met een baby op onze arm. Ik vind het echt onzin. Ik kan toch beter met 2 handen mijn baby vasthouden dan met 1 hand de leuning en met 1 hand een spartelend kind?! Nouja, ivm mijn moeder zal dat ding er moeten blijven hangen ben ik bang.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

gefeliciteerd aan alle nieuwe mama's!!

@ollekebolleke, wat een verhaal zeg, ik zou zelf ook heel boos zijn geworden.
    was vantevoren ook heel bang voor dit soort dingen maar het valt tot nu toe mee.

@Jessi (geloof ik?) borstontsteking! oei dat lijkt me echt niet fijn!! hier houdt de kraamhulp het heel goed in de gaten omdat 1 borst niet goed werkt wat voor wat roodheid ed zorgt. lijkt me erg pijnlijk maar gelukkig heb je het nog kunnen voorkomen.

hier gaat het goed, afgelopen nacht maar 1x hoeven opstaan om te voeden, de nacht ervoor was een ramp omdat Ties alleen maar aan de borst wilde en weigerde te slapen ;)

en ik heb toch wat moeite met mijn schoonmoeder, terwijl ze eigenlijk niets verkeerd doet. maar ze heeft een roze fotomapje gegeven (hallo?? jongen??) kijkt Ties zowat uit mijn handen en is zoooooo onzeker. ze denkt steeds dat ze te weinig cadeaus geeft en meer van die dingen.
    toen ze laatst dat fotomapje gaf had ik net een mand met cadeautjes gehad van mijn broer en zijn vriendin. daar reageerde ze heel raar op puur omdat ze dan zichzelf onder vindt doen. ze bedoelt het heel goed maar die onzekerheid word ik echt gestoord van.

verder ben ik helemaal verliefd op Ties, en mijn vriend ook :) :) :) roze wolk is weer helemaal terug!

@Nita, voor ik het vergeet, wat je verloor hoeft niet je slijmprop te zijn, bij mij was het echt het signaal dat mijn bevalling was begonnen.

alle nog zwangeren, heel veel succes met de laatste loodjes, gelukkig is het niet meer zo warm :)

oh ja, nog 1 ding: ik hoef nog maar 4 kilo tot aan mijn startgewicht en kan mijn oude kleren alweer aan! :) (wat een opluchting!)

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    DesireeK en man, gefeliciteerd met Yrsa!!

Mooie naam hoor! Apart!

Ik wil eigenlijk naar bed, maar dan slaap ik vanavond weer zo laat... Ik ben 's middags zo moe en 's avonds klaar wakker!

Hier trouwens alleen een lieve bemoeierige moeder ;) Van de week belde ze en zei ze dat ik misschien nog wat hydrofiele luiers er bij moest hebben. Ze had maar 1 stapeltje van de 3 die er inmiddels liggen gezien. Dat zegt ze dan zo lief en voorzichtig dat ik me er niet druk om kan maken. Verder houd de familie liever de handen af van ongevraagd commentaar. Misschien kennen ze mijn koppigheid te goed :p

Rustig hier trouwens! Is iedereen aan het bevallen ofzo?

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Cjpt, ja mijn zus was ook bij de Eilanden.... Ik ook nu.

Marieke, fijn maar 1 voeding vannacht voor Ties. Hopen dat dat zo blijft!
    En onzekere schoonmoeder... die heb ik ook helaas. Maar eens kijken hoe ze zich houdt als de kleine is geboren.
    Ze gaat iig op 11 september op vakantie, dus als onze meid nog wat langer blijft zitten dan 28 augustus zal het een korte tijd zijn dat ze in de buurt is in de kraamtijd....

Gentle, inderdaad rustig hier.... Ik ben niet aan het bevallen hoor! :)
    Maar goed, veel meiden zijn natuurlijk nu al bevallen .....

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hihi Gentle, ook hier niet aan het bevallen helaas.
    Net maar weer een wasje opgehangen en een nieuwe erin gedaan. Denk dat ik straks maar weer de strijkplank voor de tv zet en wat wasjes weg ga strijken. Dat lukt me nog wel zonder teveel pijn. Ook fijn om even te kunnen staan met reden.

Komen jullie trouwens vaak in de babykamer? Toen hij een paar weken geleden net af was kwam ik er echt meerdere keren per dag. Wilde alleen maar daar zitten en rond kijken. De deur stond ook hele dagen open zodat ik er steeds in kon kijken als ik langs liep.
    Nu de laatste 1,5 week merk ik dat ik de deur dicht hou en er bijna niet naar binnen ga. Word er een soort raar verdrietig van dat hij nog leeg is. Stom he?!

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Cjpt, hier een beeb die denkt met 41+wk nog in een pretpark te zitten rond een uur of elf 's avonds;)
    Hier trouwens ook trap in de kamer en zonder leuning, die komt er ook niet aan, kan iedereen zo hoog en laag springen als ze willen

@MamadeLuxe, balen dan je mannetje nog geen zin heeft in een rondje zwembad

@Sanna, welkom bij de club!

@Blurry, oh balen meid, maar kan nu vast niet lang meer duren!!
    Hoop dat het snel weer verder gaat

@Lieke, die top 3 kan je bij mij ook wegzetten!!

@Ollekebolleke, wat een brutaliteit van die tante zeg.
    Hoop dat er snel wat komt voor de krampjes en geniet van de komende dagen

@Gentle, gelukkig kan je weer horen!!
    En hier ook zo gespitst op je lichaam, vervelend he

@Annie, wat fijn dat het beter is gegaan met Milan en dat jullie zelfs nog even heerlijk hebben kunnen slapen

@Desiree en man, gefeliciteerd met Yrsa

@Marieke, waarom is je schoonmoeder zo onzeker dan??
    Ze hoeft toch niet meer te doen dan lekker oma zijn

En dan nu even mijn update

Wij zijn weer thuis maar deze keer met ander nieuws!!
    Hadden wederom een andere Gyn maar kon ook met hem goed overweg.
    Alles weer besproken en daarna dus voelen.
    Was nog niet echt veel opgeschoten, beeb was iets beter ingedaald hij kon het hoofdje nu voelen en het was iets of wat weker geworden.
    Verder geen ontsluiting.
    Maar op de vraag wat gel eigenlijk doet, ging hij heel serieus in en stond daar niet verkeerd tegenover.
    Hij durfde dat wel te proberen als ik dat wilde, hij kan niets garanderen natuurlijk.
    In het slechtste geval krijg ik er alleen krampen en harde buiken van en gebeurd er nog niets.

Heb dus ja gezegd, moet nu morgenvroeg om 7.30 binnenkomen en dat gaan we het gewoon proberen.
    Hier nog blijven hangen werkt voor mij ook niet.
    Nu is het wel zo dat als het iets doet en aanslaat hij ook meteen doorgaat, dus wat hem betreft wordt beeb morgen geboren:$

Probeer me er niet op te verheugen maar vindt het nu wel heel heel spannend.

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @desiree ke gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

@cjtp raar he ik kom wel op der kamertje vaak om even het raam open te zetten enzo, maar dan toch heb ik ook het gevoel lag ze nou toch maar lekker in der bedje, maar lang zal het voor ons ook niet meer duren. nog even en het bedje is gevuld.

@monieuq ow spannend, hopelijk werkt de gel morgen en wordt jullie kleine geboren!!!

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Monique, hé dat is beter nieuws!! Oh meid ik begrijp dat je nergens op durft te hopen maar dat doen wij hier dan wel voor je!

13. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    He Monique, dat zou fijn zijn zeg....t heeft zo wel lang genoeg mogen duren he ;) Ik duim voor je dat het aanslaat!

Hier net ff 2 uur liggen maffen, voel me gelijk stuk beter, was zo sjagerijnig..nu zo even met kwarktaart op bezoek bij mn vriendin, zij de koffie, ik de taart :p

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Daan van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Noor!!!
    Zo te lezen een vlotte bevalling gehad, ik wens jullie veel plezier en geluk voor de toekomst met jullie kleine wondertje!

Alle andere dames ook gefeliciteerd met jullie dochters en zonen!

Alle dames die nog moeten bevallen veel succes met de zwangerschap en de bevalling!

15. sanna31

sanna31 Lid

5 jan 2009
    89
    0
    0
    @home
    Roosteren
    @DesireeK van harte met Yrsa en natuurlijk ook je man, dan is dat toch snel gegaan, ze werd toch vanmorgen ingeleid? Ben benieuwd!

@Cjpt, hahahah moet wel lachen hoor om je trapleuning verhaal...tja wij hebben er ook nog geen, pas hele huis verbouwd, eens kijken of wij er wat van horen ...Ik kom trouwens deze keer bijna niet op de babykamer net alsof het allemaal veel gewoner is deze keer, bij mijn eerste kon ik er echt op de grond gaan zitten..

@Monique, spannend hoor, zo echt een tijd weten...raar, succes met rustig blijven ;)

@Marieke, lekker he dat verliefde gevoel, ik had dat met mijn dochter ook heel erg, kon haar echt heel lang en verwonderlijk aankijken...dat wij dat gemaakt hadden...WAUWW!

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @marina ow lekker kwarkttaart welke smaak?

17. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Aardbei ....heb dr ook allemaal verse aardbeien en slagroom bij

was een tip van Gentle nadat ik vertelde me zo te vervelen en om tips vroeg...zij bakt altijd koekjes zei ze dus ik ben een taart gaan maken, maar ja veel te groot voor ons 2tjes natuurlijk ;)

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Marina, klinkt lekker!!

@Monique, wat een leuk nieuws!! Hoop voor je dat het werkt morgen en dat je beebje gauw komt!! Spannend hoor..

@Desiree, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!

@Marieke, wauw maar 1 keer eruit wat lekker zeg! Dat hebben wij nog niet meegemaakt. Vannacht was het half 3 en 5uur maar daarna pas 10 uur gelukkig.

Nu zit ik hier te typen met 1 hand hihi...Milan had net krampjes maar slaapt nu gelukkig!

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @marina ow lekker kom je hier ook een stukkie brengen?

@annie nou het gaat je soepal af hoor dat typen, en jullie nachtten komen ook nog wel dat milan maar 1x hoeft.

20. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Monique, spannend!! Nu wordt het toch wel serieus he. Leuk hoor! Geniet nog even van je buik vandaag :)

Marina, tip gelukt in ieder geval ;) Jummie, ik krijg ook zin in taart... Bij koekjes heb ik altijd meer zin in het deeg snoepen dan de koekjes zelf. Die eet m'n man dan op.

Hoe hebben jullie het inleiden-vraagstuk besproken? Ik heb nog een paar dagen voor dé datum, maar ben er in mijn hoofd al mee bezig wat ik dan zal doen of vragen. Ik heb al afspraken bij de VK staan tot de 26e, als ik dus al 41+ ben... Ze hebben bij mij de uitgerekende datum gegokt en ik vind het dus een beetje naar om zo lang te wachten. Zou het raar zijn om te vragen of ze willen beginnen met inleiden oid op de maandag, als ik 40+6 ben?? Of is dat echt veel te vroeg? De baby is ook niet heel klein en werd vorige week al op 7 pond geschat...

Wat vinden jullie/hebben jullie gedaan?

Deel Deze Pagina