Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    BUDDYNIEUWS:

Blurry haar weeen komen om de tien minuten, maar ze zetten niet door..
    Om 20:00 uur gaan ze naar het zkhs en ze hoopt dat ze dan mag blijven en dat ze haar inleiden..

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Kippy

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lieke nou wie weet de 20e maar vrijdag zal ook wel leuk zijn hoor!!

@kippy bedankt voor het nieuws

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Noa, oh wat zou ik graag willen dat die krampen voor het echie gaan worden... Raar eigenlijk, zo graag die pijn willen voelen ofzo. Ik wil weten hoe dat is!

Blurry, ik hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt!! Niet lang meer!!

Net weer een nieuwsgierige beller. Ik vind het wel lief van ze, maar wij hebben een vaste telefoon en ik moet dus 3 keer per dag van mijn heerlijke sofaatje opstaan om aan iemand te vertellen dat de baby er nog steeds niet is... Nou ja, gelukkig komt er een dag dat ik lekker niet thuis ben als ze bellen, en dan...

14 augustus, dat klinkt mooi he? :D

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @gentle ja raar he dat je nu op die pijn zit te wachtte, hopelijk kunnen we dat snel ervaren, en bij jouw dus ook regelmatig de telefoon hihi hier ook hoor ben je nou nog niet bevallen pfff ik stel ze heus wel op de hoogte hoor als het zo ver is.

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    14 augustus vind ik wel een mooie bevaldag voor jou hoor Gentle :D

6. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Mvja, Van harte met jullie dochter!!! Geniet ervan!

@Kippy, thnx! Hoop voor haar dat ze idd mag blijven!

@mamadeluxe, hoop dat morgen alles goed is!

@Lieke, nou ben benieuwd vrijdagavond!!:)

@Daan, rustig aan hoor meid! Ik ben ook nog erg brak hoor!! Was gister even langs me werk alleen , maar wordt toch nog wel snel duizelig en moe hoor!!

Ik was trouwens vanochtend even broeken passen en jaja me spijkerbroeken passen alweer!! Niet allemaal, maar het begin is er joepie!!!!!!!!!!!

De wijkverpleegkundige is net geweest voor gesprek en om Milan te wegen. Hij was dus 3440 toen ie geboren werd is toen terug gevallen naar 3180. Zondag toen de kraamzorg wegging was hij 3380 en nu 4 dagen later is hij al 3510!!!!!!!!!!!! Dus meneer groeit goed!! Net als Jessi ook slagroom in me borsten haha!

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @hanna je heb een pb!!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Noa, je hebt pb terug :)

9. sanna31

sanna31 Lid

5 jan 2009
    89
    0
    0
    @home
    Roosteren
    Tjeetje opeens weer veel nieuws, het rommelt hier echt iedere dag wel, alleen bij mij niet, had zo gehoopt dat deze een weekje eerder zou komen...nu heb ik de hoop opgegeven....voel helemaal niks in mijn buik, alleen voel ik soms en opkomende en wegtrekkende pijn in mijn rug...oeh als dat voorbodes zijn op rugweeen, lijken me veel pijnlijker als buikweeen..maar idd op een gegeven mment ben je er gewoon echt klaar voor, ookal ben ik soms ook wel bang. Mijn eerste bevalling was echt ok, goed te doen, maar toch tis het onzekere, geen controle hebben over, wanneer zal het gebeuren en waar ga ik het voelen, hoelang zal het duren, zal alles goed gaan...hmmm verschrikkelijk...

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @hanna jij ook!!

11. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    MVJA, gefeliciteerd met je dochter AivyLynn!

12. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Mamadeluxe, dat is schrikken lijkt me, eiwitten in je urine. Hopelijk daalt je bloeddruk weer.

Mvja, gefeliciteerd!!

Blurry, zet m op.

Annie, haha nog iemand met slagroom ;) Fijn dat Milan zo goed groeit!

Monique, succes morgen! Ik hoop dat je morgen een voorspoedige bevalling krijgt.

Ik ben net even met mn man naar de koopavond in het dorp geweest. Voor het eerst in maanden weer eens normale kleding kunnen kopen (ik heb alweer exact hetzelfde figuur als voor mn zwangerschap). Heerlijk!

13. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    He vraagje, wat heb je dan voor broeken aan net na je bevalling? Ik heb wel een paar pyjama broeken en jogging broeken, maar als je voor het eerst weer naar buiten gaat. Nog steeds zw. sch. kleren???

14. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Gentle, ik had mazzel, want ik paste meteen na de bevalling mn oude jeans alweer. Maar dat schijnt bij bijna niemand zo te zijn. Mn kraamhulp zei dat de meeste vrouwen de eerste 2, 3 maanden nog positiekleding dragen, of broeken in een maat groter.

15. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Ik ga er van uit dat ik mijn zwangerschapsbroeken nog wel een paar weken aan moet. Mijn buik zal echt niet snel weg zijn, want ik ben 12,5 kilo bijgekomen en op mijn heupen 6 cm erbij!

16. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Hallo Dames,

Als eerste Hanna bedankt voor het buddynieuws...

Het is vanmorgen allemaal super snel gegaan... Ik moest om half 8 in het ziekenhuis zijn.. Eerst aan de ctg gelegen en om kwart voor 9 ging het infuus erin na het breken van de vliezen. In eerste instantie waren we ons een beetje aan het vervelen omdat het even duurt voor je er iets van merkt.. toen om half 11 voor de 3 keer de dosis omhoog ging... ging het heel hard... de weeen kwamen en gingen bijna niet meer weg en werden heel hevig... ik kreeg om even over 11 mijn eerste perswee maar moest nog even wachten op de dokter die even zou kijken of ik al genoeg ontsluiting had... Dat lukte dus niet meer want bij de 3e perswee kwam ze pas binnen en had ze niet eens meer de tijd om haar handschoenen aan te trekken... onze meid had ineens heel erge haast en daar was ze :D

17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wowwwww Desiree, stortbevalling! Daar teken ik ook voor!

Geniet ervan :D

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    En dan nu ook alweer achter de pc! Lekker hoor, zo'n kind lanceren :p

Ik dacht ook al dat je dan nog positiekleding aan zou moeten. Ik heb ook geen zin om allemaal grote kleren te gaan kopen, om daar vervolgens weer uit te proberen te komen... Dan blijf ik daar volgens mij in hangen, en dat wil ik niet! Dan maar even nog elastieken broeken :p

Net een uur gewandeld. Heerlijk even in de buitenlucht, alhoewel mijn handen nu echt onwijs dik zijn... Ik heb opeens de laatste dagen ook zulke dikke voeten. Ik lijk wel 120 kilo aan mijn voeten te zien, echt worstenteentjes :D Gelukkig is dat er in ieder geval straks weer snel af ;)

Ik ga nog maar eens een kopje blaadjesthee drinken en dan lekker slapen ofzo. Kijken of mijn ritme weer een beetje normaal wordt. Ik heb mijn middagslaapje overgeslagen, dus ik hoop dat ik dan nu vanavond een beetje op een normale tijd in slaap val (misschien voor tweeën??). Wie weet heeft die baby gewoon te weinig tijd 's nachts om geboren te worden. Ik loop nog rond en moet nog 10 keer plassen... ;) Maar vannacht, dat lijkt me wel mooi. 14 augustus klinkt me als muziek in de oren :)

19. Farfallina

20 dec 2007
    86
    1
    0
    Recensent kinderboeken en stay-at-home mum
    Den Haag
    DesireeK: heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Yrsa! Mooie naam en wat een superbevalling ook!

MvjA: ook jullie van harte gefeliciteerd met AivyLynn. Bijzondere naam voor jullie kleine pop, nice!

Ben benieuwd of er nog meer meiden zijn bevallen, hoe zou het nu met Ginny zijn?

Fijne avond en wie weet wat de dag van morgen nog brengt!

20. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    @Desiree: Gefeliciteerd met jullie meisje! En wat een snellle bevalling zeg! Knap dat je zelf alweer achter de compu zit en lekker genieten nu!

@Mvja: Gefeliciteerd met jullie dochter
    , een klein lief poppetje zo te lezen! Jullie ook genieten met het hele gezin!

Wow 6 meiden in 3 dagen! Dat is leuk!

@Monique: succes morgen, ik hoop dat je morgen de kleine in je armen kunt sluiten!

@Gentle: Lekker slapen, ben je in elk geval morgen uitgerust! Wie weet:p

En wat kleding betreft. hier zie ik niet echt problemen omdat ik straks na de bevalling ongeveer 15 kilo lichter ben dan voor mijn zwangerschap. Ga er vanuit dat die broeken snel weer passen. Bij Nienke kon ik ze ook al na een paar daagjes aan!

Zo vanmiddag nog even lekker eruit geweest met Nienke. We hebben hier vlakbij een kinderboerderij (met kleine speeltuin erbij) en ze is gek op de geiten en schapen, dus vanmiddag even met de fiets die kant op en lekker genoten van de zon. pff maar ik voel het nu wel..nouja lekker slapen straks!

Morgen weer babynieuws?:D

Deel Deze Pagina