Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @desiree jeetje wat een snelle bevalling die wil ik ook wel hihi.

@jessie lekker geshopt dus, en wat fijn dat je meteen je oude kleren weer aan kon, ik hoop dat het bij ook kan want ben ong 6 kilo aangekomen dus is niet zo heel veel.

@gentle ach die kilo's gaan der van zelf weer af, heb 2 spijkerbroeken van mamalicous en die zitten heerlijk en daar kan je niet aan zien dat het een mama broek is, behalve als ze aan de lijn hangen en je de band ziet.

ik ben echt benieuwd hoe het met ginny is.ze zal toch wel bevallen zijn ondertussen?

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik hoop het voor ginny, anders is het wel een heftige bevalling :(

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamadeluxe ja inderdaad anders is het wel erg heftig, hopelijk krijgen we snel buddy nieuws.

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ach we moeten ook niet teveel kijken naar al die snelle en stortbevallingen hier. In mijn omgeving heb ik echt veel meer mensen die er 24 uur over hebben gedaan dan al die snelle verhalen van hier haha. Misschien is het weer een beetje stilgevallen bij haar. Of misschien ligt ze gewoon lekker te genieten van haar mannetje en heeft ze geen zin te sms-en ;o)

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @cjtp inderdaad bij iedereen gaat het niet even snel als bij sommige hierzo, en mischien is hun kererltje der al lang, en heeft ze gewoon even geen behoefte te sms. net wat je zegt.

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Nou gelukkig geldt voor mij die 24 uur niet meer :p Phew (H)
    Ik ben benieuwd hoe het deze keer verloopt.
    Ik hoop maar dat alles goed is morgen anders wordt het weer een ziekenhuisbevalling en dat wil ik liever niet :(

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    1850-1860

@nkerbell en DesireeK en Mvja
    Gefelciteerd!!!

@DesireeK
    Waarom ben je ingeleid met 40 weken als ik vragen mag.
    Fijn dat het zo goed is gegaan!

@Sanna
    Ook al wakker 's nachts, ikke ook regelmatig ;)
    Kramp in mijn kuiten, pff. Hoe jong is jouw eerste kindje?

@Blurry
    En? Ik duim voor je! Bij mij zijn vorige keer de vliezen doorgeprikt en toen had ik echt zoiets van zoveel vruchtwater :$

@Anna
    Hou vol! Je beebje komt vast snel.

@cjpt
    Ben gaan shoppen met mijn kleine kanjer.

@Ollekebolleke
    Zou ook heel kwaad worden!

@Sanell
    Ook nog niet bevallen?

@Monique27
    Morgen mama misschien? Toi, toi, toi.

@Gentle en Sanna
    Ben vorige keer bevallen met 41+6 en dat zou nu ook weer zo kunnen zijn, schijnt meer kans op te zijn.
    Strippen doen ze bij mij in de praktijk vanaf 41 weken.
    Hadden ze vorige zwangerschap ook al 2x gedaan, maar pas de derde keer werkte het.

@Gentle
    Hoever ben jij nu? Je banner doet het niet.

@Daan
    Dat vraag ik me ook af...

Vandaag bij de vk geweest, alles ok.
    Volgende afspraak 20 augustus (40+2).

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamadeluxe ik hoop ook voor jouw dat alles goed is, en jij thuis mag bevallen.

@velobabe, hopelijk hoed je die afspraak niet na te komen en is jullie kleine al geboren

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ga slapen, hoop toch echt dat Ginny al lang en breed bevallen is.
    tot morgen dan ga ik echt echt echt het bedje in elkaar zetten, is het toch nog af voor de bevalling

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @petrbr weltrusten, en succes morgen met het bedje

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik weet niet wat er met mijn banner is. Die website ligt er ook uit, dus ik hoop dattie het morgen gewoon weer doet... Ik vind 'em zo mooi, wil eigenlijk geen andere...

cjpt, ben het helemaal met je eens. Het duurt niet bij iedereen zo kort! Manlief was al helemaal enthousiast dat het misschien wel heel snel zou gaan, een paar uurtjes ofzo... Nou, eigenlijk hoop ik van niet. Ik heb er volgens mij echt even de tijd voor nodig om er aan te wennen dat mijn meisje er aan komt! Dan moet ik ook nog een auto regelen, naar het ZH rijden, daar ingecheckt worden (papieren invullen, CTG maken), etc. Voordat je eenmaal goed en wel rustig op dat bevallingsbed bent beland ben je zo een paar uurtjes verder! Misschien is dat maar goed ook. Ik wil ook graag nog het ontspanningsbad uitproberen, om te zien of dat bij mij een beetje werkt. Eigenlijk heb ik nog genoeg te doen in die tijd!!

Misschien, heeeel misschien, vergeet ik soms even dat die hele bevalling straks ook pijn doet... ;):D

Ohja, en ik ben nu 39+2, dus dat lijkt me een mooie termijn om te bevallen :D Slaap lekker trouwens, ik zoek mijn bedje zo langzamerhand op!

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ik ga ook stoppen meiden
    weltrusten!!!

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo wij zijn hier net even heerlijk samen in bad geweest (nouja met z'n 3tjes eigenlijk haha) en nu zo even lekker bed verschonen en proberen een goeie nacht te hebben.

Slaap lekker meiden!

14. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

*Inbraak*
    Mik is een vriendin van mij en die stuurde me net een sms dat ze is opgenomen in het ziekenhuis met een te hoge bloeddruk 150/105 :(
    Ze wordt nu goed in de gaten gehouden en moet zoiezo het weekend daar blijven.
    *Uitbraak*

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree en mvja: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters!!

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    mik,sterkte :( ook niet gek met de stress om haar oma heen natuurlijk.

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    mik: veel sterkte, ik hoop dat het allemaal meevalt!

18. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    DesireeK: Gefeliciteerd met de geboorte van dochter Yrsa!

MvjA: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter AivyLynn!

Jemig wat een meiden-storm zeg...hihi. De balans word ff rechtgetrokken!!!

Ben net terug van een gezellig dagje met gezinnetje bij vriendin+gezin op de camping.
    Dacht toch ff op het forum gluren hoor. Had ook al beebjesnieuws van Ginny verw8:)

Nou ik ga nu ff bankhangen en zo naar bedje toe,,,morgen weer n dag.

19. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi lekker laat nu, maar vroeg naar bed gaan heeft toch geen zin, elke twee uur moet ik plassen.
    Het helpt waarschijnlijk geen zikkepit, maar ik heb ananas gegeten en een liter tonic gedronken en gejeweetwel;)
    en bidden, please geef mij weeeen, ik wil zo graag weer een normale "ik hoef niet naar de wc nacht"

20. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @brusje, heb je het maagzuur niet uit je oren komen na al dat tonic? Blegh hihihi

Deel Deze Pagina