nee, sinds brusje is ingedaald zijn mijn brandende maagzuur problemen zo goed als opgelost, ik kan weer normaal eten en drinken. Maar ik zorg er wel voor dat voordat ik naar bed ga geen BMZ midelen ga nuttigen, just in case
en uitgerekend nu ligt ons internet eruit, even via mobiel dan maar...ik heb dus ook nog niets van ginny gehoord, duurt wel lang he, ? liefs marina
Goedemorgen! Hier zijn we klaar voor de strijd van vandaag!! Heb zelfs nog redelijk geslapen en valt op dit moment erg mee met de bibbers. Misschien gewoon omdat ik er echt gewoon klaar mee ben. Ik hoop zo dat de gel iets gaat doen bij me en dat ik niet vanavond hier weer zit met lege handen, maar we gaan gewoon van het positieve uit, dat beeb dit weekend geboren gaat worden. Iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel en jullie gaan het horen als er nieuws is!! Tot..........................?
Monique, heel veel succes vandaag!!! Mik, sterkte in het ziekenhuis!! Ik heb vannacht echt ellendig geslapen. Darmkrampen overgeven en ...... een mug op de kamer. Wat een ramp zeg. Ik was blij dat het half 6 was en ik eruit kon gaan. Ik voel me gelukkig wel weer wat beter. Vanmiddag ga ik een reuzeslaap doen, lekker op de bank. Straks eerst naar de pedicure... met mooie voetjes het kraambed in Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Goedemorgen En is er al beebjes-nieuws Hier is het vandaag mijn D-day...maar uhhh denk niet dat het vandaag gaat gebeuren..maar de dag is nog jong he Zo eerst ff naar mijn hopelijk laatste VK-APK Hanna1974: Wat irritant dat je zo slecht geslapen hebt:x Maar laat je strax maar lekker verwennen door de pedicure, zodat je met mooie poezelige voetjes in het kraambed ligt Monique27: Jij bent dus helemaal klaar voor de strijd Heelveel suc6 toegewenst!!!! Nou fijne dag iedereen
goedemorgen, @ buddymik, het getsie, lig je nou ineens in het ziekenhuis met een hoge bloeddruk? Ik hoop dat ze het goed onder controle krijgen en dat je daar nog een beetje mag bewegen. Veel sterkte in elk geval en aai maar lekker over je buikkie @ Monique, succes hè vandaag, ik hoop dat de gel als een speer gaat doen wat ie moet doen @ Hanna, oooh heerlijk de pedicure, ik ben gisteren (zelf) mn eelt te lijf gegaan maar dat is natuurlijk lang niet zo lekker als de pedicure Hier alles oke, de eerste was draait en ga zo samen met Roos boodschappen doen. Zij noemt nu alles Poe (dus de poes, woef en de koe zijn allemaal Poe) en ik weet niet of ik het hier al had verteld maar ze kan lopen Zo gaaf om te zien, ze doet de hele dag niets anders dan een stap of 10 lopen
Hey ladies! Ik zie dat er weer veel nieuwe mama's zijn! Gefeliciteerd allemaal! Het is echt heel druk nu met 2 kindjes... En dan hebben we ook nog een kraamzorg die niet veel doet... Ik heb die 2 dagen nog geen 1x gerust dus ik ben helemaal kapot nu. Ook drinkt Esmee nog niet geweldig (ze is nogal lui) en moet ik bijvoeden en het kost allemaal zoveel energie! Ik weet ook nog niet of ik met de bv verder wil. Maar goed, we genieten toch wel hoor! Ik hoop snel weer te kunnen komen lezen en schrijven als het weer wat rustiger is! Meiden die nog moeten, heeeeeel veel succes! Jullie kunnen het! En Monique, jij ook veel succes vandaag, komt allemaal goed. Jullie wachten mag nu ook wel beloond worden he. Zal aan je denken. Kus van Anita en Esmee
Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama's!! Genieten jullie allemaal maar lekker! Vandaag ben ik uitgerekend, maar volgens mij laat hij nog wel even op zich wachten. Hij zit nog lekker volgens mij En dit terwijl mijn vk drie weken geleden nog had gezegd dat ik sowiezo de 42 weken niet zou halen en volgens haar waarschijnlijk niet eens de 40! Maandag zijn m'n schoonouders en schoonzusje uit Italie overgekomen, dus iedereen is er klaar voor, hihi! Vannacht wel een slechte nacht gehad. Last van mijn maag en overgeven. Volgens mij heb ik gisteravond iets verkeerds gegeten. M'n vriend is nu net naar het werk dus ik duik nog even lekker in bed. Mocht er vandaag toch nog iets gebeuren dan laat ik het jullie weten
LadyJenn, D-day vandaag... de dag is nog niet voorbij he, het kan nog altijd! Petrabr, wat leuk dat Roos kan lopen!! En... grappig dat nu alles poe is!! Mijn nichtje Sofie, de jongste van mijn zus, noemt iedereen Mama, ook wel heel grappig. Ze weet heus wel wie iedereen is, zei eerst ook papa, opa, oma, maar is nu opeens terug gevallen. Soms vergist ze zich en zegt ze wel papa hahahaahh!!! MamavanYouri, balen zeg met een kraamhulp die niet veel doet.... Kan je niet om een andere vragen.....?? Fijn om te lezen dat je aan het genieten bent. Ik hoop dat de bv nog goed op gang komt en anders ... lekker de fles Marty, zo te lezen ben je er helemaal klaar voor. Hopelijk laat je baby niet meer lang op zich wachten nu!
Kom alleen even inbreken om te vertellen dat ik nog steeds niets van Blurry heb gehoord...... Hoop dat ik jullie snel meer nieuws kan vertellen! Liefs kippy *breekt weer uit*
Mogguh meiden! Geen babynieuws? Jammer. Hoop dat alles goed gaat met Ginny... gaat nu toch wel lang duren. @ MvY, ik zou om een andere kraamzorg vragen hoor! @ Monique, duim duim duim duim @ Hanna, veel plezier bij de pedicure @ Mik, jemig meid, het zit je wel tegen zo zeg, knuffel voor jou! Gisteravond belde 1 van mijn beste vriendinnetjes op. Ze is nu 17 weken zwanger en had een pretecho gedaan. Ennnnnnn: ze krijgen ook een meisje! Dus helemaal leuk, weer een vriendinnetje erbij voor ons kleine ukkie. Zo, nu ga ik eens even ontbijten. Heb nog lekker vanillevla en een bakje bramen. Jammie!
Goedemorgen allemaal! mvja, proficiat met jullie dochter Aivylynn! Hanna, lekker genieten van de pedicure. ik had gisteren mijn beautydagje en je komt er helemaal herboren van terug Wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt, misschien voortekenen?? Marty, ga idd nog maar even slapen wanneer je zo'n beroerde nacht hebt gehad... MvY, geef die kraamzorg maar een flinke schop onder haar billen. Ze moet jou en Esmee lekker verwennen! Petra, PROFICIAT! Roos loopt, wat een mijlpaal. SUPER joh LadyJenn, succes bij de vlos! Monique, you go girl!! Hier gisterenavond ook een rommelende buik.... Dacht zou het?? Maar nee hoor. Mevrouw zit heerlijk in de buik. Kan trouwens iedereen een heerlijk beautydagje aanraden. Lekker maskertjes, handen en voeten... Ben helemaal herboren . Voel me ook weer wat meer vrouw ipv walvis hihi... Vandaag naar Kesteren, we willen de Bloom Fresco (kinderstoel). Daar is hij als het goed is, en niet duur en op voorraad, dus we zullen eens gaan spieken. Iig weer een uitje voor vandaag Allemaal een fijne dag!
Nog geen nieuws van Ginny zie ik. Ben benieuwd. Mik, sterkte meid. Tis ook niet niks allemaal zeg. Kus. Monique, ik duim voor je dat de gel wat mag gaan doen en het in gang gezet wordt. Succes meid. MvY, andere kraam aanvragen en wel NU!! Om redenen die je zelf wel kan bedenken denk ik. Jij dus ook al aan het bijvoeden geslagen. Hier ook. Wat vermoeiend he. Eer je klaar bent mag je al weer het hele riedeltje opstarten, pfff. Kolf je ook?
Hey, ik ben nieuw op dit forum.. Ben een beetje op internet rond gaan surfen omdat ik al vroeg wakker was En omdat ik me eigenlijk een beetje verveel met al die dagen vrij hahaha.. Mijn liefhebbende vriend is weer aan het werk. Hij werkt gelukkig hier dichtbij, dus als het zover is is hij er binnen 10 minuten Ik ben trouwens morgen uitgerekend, van onze eerste! Het is nog erg rustig in mijn buik, heb wel flink rugpijn en begin een beetje raar te lopen.. Gelukkig hoef ik eigenlijk de deur niet meer uit. Mijn moeder doet de boodschappen enz. Ben gisteren nog wel met mijn schoonmoeder naar de Prenatal geweest, nog wat kleertjes gekocht en een mutsje.. Ben ik nou allemaal aan het uitwassen
Goedemorgen ladies! Had eigenlijk wel gehoopt op babynieuws maar moet daar zo te zien nog even op wachten! Ik hoop maar dat Ginny allang bevallen is anders duurt het wel erg lang toch?? @Monique je zal dit natuurlijk niet meer lezen maar ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat de gel snel aanslaat en je de kleine snel in je armen hebt!!! @Mik het zit je ook niet mee he zo de laatste dagen! Dikke knuffel voor jou!! @Ramona welkom hier!! Ik ben ook morgen uitgerekend maar hier helaas ook nog geen enkel teken :x
Goedemorgen! Ik hoop het ook voor ginny... @mvy, tis altijd weer wennen met een kleintje erbij en de eerste weken met bv is meestal ff doorzetten en daarna pas echt de profijt en gemakt ervan, succes iig! Daan ook Ik dacht gisteravond ook ff weer van hey...er begint wat, de hele nacht er steeds wakker van geworden maar nu weer niks....zometeen naar het zh alles weer na laten kijken. waarschjijnlijk voor niks, heb wel wat anders te doen bah....
Nou hier ook nog steeds geen nieuws van Ginny binnengehad, wordt inderdaad wel spannend, waarschijnlijk zijn ze gewoon zo blij dat ze de wereld om zich heen gewoon vergeten zijn.... Hier zo`n gekke nacht gehad, droomde steeds dat de bevalling begonnen was en dat ongeveer het hele team van Grey`s Anatomy om de beurt bij me was...stom he...voelde allemaal zo echt, ook de weeen en zo. Vanmiddag naar de VK, ik ga dr toch echt vragen me te strippen want ben t goed zat aan t worden...! @Ramona welkom hier, tis al een stuk rustiger dan 2 weken geleden dus t geklets is goed bij te houden @Monique heel veel sterkte vandaag, hopelijk mag je de kleine nu snel in je armen sluiten @Mik wat balen zeg, tis ook allemaal niet niks momenteel he @Mvja van harte met de geboorte van jullie dochter Nou ik ga even een boterham en kop koffie opzoeken, latersss Liefs Marina
ik kan mn koffie beter drinken op het toilet, ik ben aan de poeperij,hihihii, zeker van al dat tonic gister??? Ik ga het niet weer kopen, was nou niet bepaald lekker, en alles wat ik heb geprobeerd heeft ertoe geleid dat ik helamaal geen gerommel meer heb in mn buik, stilte voor de storm ik hoop het zoooooooo