Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Heej op Hyves zie ik dat Ginny bevallen is, gisteren dus pfff gelukkig hahaha....tis een zoon maar dat wisten we natuurlijk al ;)

Lieve Ginny, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man, details volgen vast later nog ;)

Liefs Marina

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Oh gelukkig zeg, ik begon me al zorgen te maken hihi.

@ginny, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de naam en haar verhaal.

3. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    @ginny, gefeliciteerd met jullie baby, ergens dacht ik het al anders had je waarschijnlijk wel hier iets laten horen, je frustratie ofzo

4. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen dames,

Mijn humeur is ver te zoeken, dus lees dit niet als je wel vrolijk bent. Vannacht weer enorme krampen, ben er een tijd uitgeweest omdat liggen niet meer lekker was, maar het heeft wederom niet doorgezet. Heb het zo gehad hiermee. Vind het stom dat ik me zo down voel en baal, want zou in mijn optiek blij moeten zijn (wat zijn nu die paar dagen), maar het voelt niet zo.

Vanmorgen de VK gebeld en die komt me vanmiddag rond 16 uur strippen. Hopelijk doet dat wat.

Word verder depri van alle lief-bedoelde telefoontjes en SMS-jes van toch ook steeds ongeduldiger wordende familie en goede vrienden. Ik antwoord iedere keer vriendelijk en lief maar dat gaat bijna niet meer van harte.

Ga maar even koffie zetten en mijn boek uitlezen, nu het nog kan (boek lezen gaat overigens ook nauwelijks meer omdat ik enorme last heb van slapende handen/armen en het zelfs pijn doet om mijn boek vast te houden :()

Sorry voor mijn geklaag!

5. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Spannend Anna, ik moet om kwart over 2 bij mn vk zijn en hoop dan het zelfde voor mekaar te krijgen, gaan we dan toch samen bevallen ;)

In ieder geval sterkte, ik herken je gevoel als geen ander, al had ik vooral gister last van sjagie zijn, vandaag heb ik wel weer moed door de afspraak met vk....

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Goedemorgen!!

Mik, wat vervelend! In het ZH blijven is nooit fijn, maar gelukkig houden ze je nu wel goed in de gaten!

Monique, succes vandaag!! Zet 'em op!!

Petrabr, leuk om te horen over Roos! Knap meisje is ze! Mijn neefje is een paar maanden ouder en die noemt alles Ga of Da of Ma of Bub. Allemaal van die korte klankjes, en z'n ouders weten precies wat hij bedoelt!

MvY, vervelend van die kraamhulp! Kun je haar niet wat meer aansporen, of heb je dat al geprobeerd? Je hebt wel je rust nodig!

Ramonaa, welkom hier! Spannend he, zo rond die ene datum ;) Ik moet nog officieel tot dinsdag. :)

Anna, ik zou me precies zo voelen in jou situatie. Gelukkig neemt je VK je serieus en wie weet begint er na het strippen straks wat!!

Ginny en man, gefeliciteerd met jullie zoon!

Marina, jij ook alvast succes bij de VK! Wie weet hebben we dan nog wat babynieuws vandaag :)

Wat veel rotnachten zie ik! Hier ook al! Ik ben nog nooit zo aan de schijterij geweest als vannacht. Ik moest ook spugen, maar dat heb ik kunnen voorkomen gelukkig. Als ik iets vies vind... Maar ik was helemaal verlept na al dat gepoep. Brrrr. Voel me nog steeds echt een vaatdoek en bij alles wat ik in mijn buik voel ren ik naar de plee...

Ik heb vandaag dus een bank-dag. Iemand ervaring met het "leegmaken" van je lichaam voor de bevalling? Want zo voelt het. Maar helemaal niet fjin. Ik vond vandaag nog wel zo'n mooie dag om te bevallen, maar zoals ik me nu voel krijg ik dat kind er nooit uit! Vandaag gelukkig wel m'n laatste ijzerpil (ze zijn op), dus dat betekend in ieder geval iets betere stoelgang meestal.

Ik vind dat Anna eerst wel mag vandaag. Dan schuif ik nog wel even door ;)

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @anna en marina, ik hoop dat het wat in werking zet bij jullie, het wordt hoog tijd!

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @gentle, jij ook al, er zijn nog 2 hier die zich vannacht niet goed voelden. Ik hoop voor jullie dat het betekent dat er wat staat te gebeuren!

9. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0

Thanks lief van je....ik hoop het ook zo :D:D Vond 14 aug ook een mooie datum, (al maakt t me ondertussen niks meer uit)

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Yayy, ik heb weer een banner. Vond die andere mooier, maar die website ligt plat.

Marina, jij bent ook al ver ja! Helemaal niet gezien. Hup baby's, laat mama eens zien hoe mooi je bent!!

Zo, even toespreken, wie weet helpt het :p

11. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Dank voor jullie lieve reacties :)

@ Marina: hoop dat het bij ons beiden wat in gang zet dan! Ben je al eerder gestript? Ik lees grote succesverhalen, maar ook wat verhalen van vrouwen bij wie het weinig deed. Ben benieuwd.

@ CJPT en anderen die aan de dunne/overgeverij zijn: klinkt mij wel als een goed voorteken in de oren. Niet prettig, maar zou inderdaad wel een voorbereiding op de naderende bevalling kunnen zijn. Wie weet!

12. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Ja een keer eerder. Ik heb al 3 grote kinderen van 20, 18 en 15 nl. bij mn jongste van 15 hebben ze toendertijd gestript met 41 weken precies en savonds begon de bevalling. Hij is snachts om half 4 toen geboren, dus ik heb er wel een goed gevoel aan over gehouden. Spannend he ;)

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    wachten duurt lang, en ondanks dat ik weet dat brusje er ieder moment uit kan komen ben ik toch sjaggie.

14. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    @ Marina: dat geeft de burger weer wat moed dan. Heb zelf ook echt het idee dat het elk moment kan beginnen. Krampen worden steeds intenser en het houdt ook steeds langer aan. Het lijkt alleen of het net niet echt door wil zetten. Hoop dat dit het laatste zetje is...

(Wel leuk lijk me trouwens, zo'n ' bonus zwangerschap' - kun je er nu extra van genieten?)

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    GOEIEMORGEN meiden

hoe is het? hier goed hoor.

@monieq succes vandaag!!!!

@petrabr ow wat goed van roos dat ze al kan lopen.

@mvy wat balen dat je een kraamhulp hebt van niks, mischien kan je een ander vragen, en hopelijk gaat esme het snappen hoe de borst werkt.

@hanna ow een rotnacht dat balen he, ik ben af entoe ook blij dat ik de wekker 7 uur zie tikken en dan kan ik der uit hihi

@mik stertke!!!

@ginny gefeliciteerd met jullie zoon!!

en der was iemand met de tonic heb ik ook geprobeerd wat een vieze smaak man, maar hier ook niks in werking gezet hihi

nou meiden me laptop is is leeeg en me oplader heb ik niet bij de hand dus tot later.

groetjes

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    monique: als je dit nog leest: veel succes!!!

hanna: balen van je slechte nachtrust, ik leef met je mee...

petra: goed zeg dat Roos loopt!

mvy: ik hoop dat je snel toch wat kunt rusten...

ramonaaa: welkom!

anna: sterkte.

ginny: proficiat met je zoon!

Hier weer eens een rotnacht. Ik dacht nu echt dat het ging beginnen. Eerst bloedverlies en toen om de 3-5 minuten (onregelmatig) pijnlijke harde buiken. Na 3 tot 4 uur dit patroon werd het allemaal minder en ben ik maar weer gaan slapen. Vanmorgen werd het in bad erger dus ik dacht: ja het gaat toch beginnen. Maar nu heb ik weer niets meer. Ik geloof dat ik me kan aansluiten bij het krampenclubje van anna, gentle en alle andere die ik vergeten ben...

17. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Ha meiden,

Ons meisje ligt lekker met papa te kroelen, dus ik kan even lekker op het forum!

DesireeK: HOERA!! GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER YRSA (onze tweede keus naam...hihi!)
    MVJA: HOERA!! GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER AIVYLYNN! Wat een prachtige naam...

Daan: Rustig aan hoor, voelde me die eerste week ook nog niet fris en niet fruitig en als je je dat wel voelt ga je gauw te veel doen. En dat resulteert dan weer in een dikke huilbui aan het einde van de dag ( spreekt zij met ervaring....)

Monique: Ik hoop voor je dat het van start gaat dan vandaag! Ik duim voor je!!

Annie22: WAT EEN HEERLIJK MOMENT IS DAT HÈ! Dat je spijkerbroeken weer passen... ik zit hier ook alweer in mijn eigen spijkerbroek... Nog wel een rolletje buik er overheen, maar dat mag de pret niet drukken... En ik kan sinds vandaag ook weer mijn eigen bh-s aan..hoe lekker is dat!!

gentle: Ik heb inderdaad nog wel wangerschapsbroek aan gehad...dat zit toch het lekkerst in het begin. Maar al gauw mijn eigen broeken weer aan getrokken die tot mijn verbazing ook pasten!

MvY: Andere kraamhulp vragen!!! Of even goed vertellen wat je wilt...is lastig, maar wel noodzakelijk hoor! Jeetje! Vervelend!

CJPT: Spannend meis, je uitgerekende datum komt in zicht!! Hoop zo voor je dat jhe niet zo lang hoeft te wachten!!

Hè gelukkig. Ginny is bevallen....duurde wel lang zeg!! Poeh!! Gefeliciteerd meid!!

Anna1976: Meid, hou vol. ik hoop zo voor je dat het strippen werkt!!

Alle rommelende meiden ( inclusief darmrommelend, want dat is toch ook wel een teken denk ik...) ZET HEM OP!! JULLIE KUNNE HET!!

Ik ga lekker nog even bij ons meisje en lief in bed....

Dikke knuf, Pluis

18. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    BUDDYNIEUWS:

VANMORGEN OM TIEN OVER ZES ZIJN BLURRY EN BLURRYMAN DE TROTSE PAPA EN MAMA GEWORDEN VAN SARAH NIAMH!
    ZE WEEGT 3400 GRAM EN IS 49 CM.

Blurry moet ivm medicijnen nog tot morgen in het zkhs blijven en dan mogen ze naar huis..
    Het bevallingsverhaal volgt vast nog, maar ik heb sterk de indruk dat dat een heftig verhaal is:$

Liefs kippy

19. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    #18639 debzie1984, 14 aug 2009
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
    Ginny en man van harte gefeliciteerd met jullie prinsje!!

Blurry en man van harte gefeliciteerd met jullie prinsesje!!

20. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    blurry: gefeliciteerd met sarah!!!

Deel Deze Pagina