Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Ginny en Blurry: gefeliciteerd meiden!!

Oh wat stom zeg. Vanochtend al om 7 uur wakker. Voelde me helemaal fit. En toch met mijn stomme hoofd nog even "lekker" op bed gaan liggen lezen. Weer in slaap gevallen en nu ben ik dus helemaal gaar.

2. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Ach wat een heerlijke nacht weer! Ben helemaal opgevreten door de muggen, en je wordt natuurlijk altijd daar gestoken waar je niet bij kunt.... En iedere keer als ik in m'n buik gestoken wordt reageert Ukkie op mijn krabbelen, zo van, "Ha mama, ben je ook wakker, gaan we spelen!"

De hele nacht wat buikpijn gehad, maar t lijkt niet op weeën, 't is meer een hele constante ongesteldheidspijn, maar daar heb ik eigenlijk de hele week al af en aan last van.

Straks maar eens even naar de kapper, lig ik er dadelijk ook een beetje netjes bij :D Eerst maar es even de vaat uit- en inruimen en wat was opruimen, en moet nog een paar adresstickers afdrukken.

3. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    ja hier ook, raar gevoel al hele nacht en ochtend, ben aan de race, misselijk en bijna constante harde buik...hoop straks echt wat wijzer te worden ;)

Ja tis de zogenaamde 2e leg he, deze bonus zwangerschap ;) voor mijn man de 1e en voor mij de 4e. Ik had er na 15 jaar ook niet meer op gerekend hoor haha

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ginny, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

Blurry, van harte gefeciteerd met Sarah!!

Ik heb net nog lekker op de bank liggen slapen. Was vergeten de kookwekker goed te zetten, dus na 1,5 uur werd ik wakker. Wel erg lekker hoor :)
    Misschien vanmiddag nog een dutje als dat lukt.....

5. Sanna: dat is inderdaad wel heel brutaal, wiens kind is het nou!!

Annie: ik had gister middag de vk aan de lijn en ze zei dat het normaal is, tja zal wel, maar wat doe ik er aan??! Dus ze hefet als advies gegeven:
    Op zijn buik met zijn hoofd richting je rug op je arm dragen?! = Hielp niet!!
    Venkel thee drinken als mama zijnde = weet nog niet of dat werkt, moet ik eerst proberen
    Buikje masseren met de klok mee = werkt over het algemeen best redelijk, alleen toen hij helemaal overstuur was niet meer!
    Pink/speen geven, zuigen schijnt de krampjes ook minder te maken = werkt over het algemeen ook goed, alleen dus ook niet toen hij overstuur was.
    Temperaturen, zorgt er vaak voor dat ze gaan poepen en dat lucht op = tja dat had ik nog niet geprobeerd, maar als het weer zover is zal ik dat proberen.
    Zo volgens mij was dat het hele lijstje wat ik van de vk heb gekregen.
    En lekker dat jullie een nachtje "door" hebben mogen slapen.

Desiree: gefeliciteerd met jullie dochter!!

Cjpt: zo zeg dat zou mijn verhaal kunnen zijn van die trapleuning!! Haha hier precies het zelfde, na zeker 3 jaar zonder heb je hem ook echt niet meer nodig, maar we hebben hem er ook weer op gezet, omdat het moest. Ondanks dat we nu een trapleuning hebben gebruik ik hem nog niet!

Marieke: hier ook zo`n schoonmoeder, ze zegt ook iedere keer geef HAAR maar even aan mij, wat nou HAAR het is een jongen hoor!!!

Monique: succes vandaag en ik duim voor je dat er wat gaat gebeuren!

Mvja: gefeliciteerd met jullie dochter!

Daan: zo fruitig ben ik ook nog niet hoor, snap ook niet hoe sommige dat doen!

Desireek: jeej zeg dat is wat je noemt een echte stort bevalling, wel fijn dat je er zo snel vanaf was!

Mamadeluxe: hoe gaat het nu met je bloeddruk en eiwitten??

Brusje: een normale nacht??? Tja je hoeft niet te plassen, maar dan heb je wel weer andere dingen hoor midden in de nacht. En plassen is met 2 tellen gedaan, maar voeden.....

Mama van Youri: mijn kraamhulp leek wel op 1 van jou kabouters, mijn keuken is in geen tijden zo schoon geweest. Maar ik heb nu ze weg is wel meer rust dan toen zij er was, dus snap wat je bedoelt met geen rust!
    Vervelend dat ze zo weinig doet, neem je dan wel `s avonds wat tijd voor je zelf, straks trek je het niet meer!

Ginny: gefeliciteerd met jullie beebje!

Blurry: gefeliciteerd met jullie dochter!

Poeperij: meiden die aan de poeperij zijn, stuur ff een beetje hierheen, ik ben al 2 dagen niet geweest en heb het wel aldoor het idee dat ik moet maar dan komt er niks!!

Schoonmoeder: GRR ze loopt de hele tijd te zeuren dat ze nog 3 geboortekaartjes wil, want dan kan ze die nog aan 2 mensen geven die ik en mijn vriend NOOIT zien en 1 voor haar zus, die hadden we wel gestuurd, maar het kaartje is stuk gegaan bij de post! Ze komt elke dag vragen, maar ik moet eerst nog anderen een kaartje sturen en dan pas zijn er wild vreemden aan de beurt. Ik krijg er steeds meer de kriebels van en ga eerdaags nog eens keertje uit vliegen naar haar als ze er nog een keertje om vraagt!
    Hebben jullie hier ook last van?

Verder gaat het nu toch best wel goed, Finn heeft vanacht redelijk door geslapen, helaas wel 1 keertje zijn bedje onder gespuugd, maar dat krijg je ook als mama de melk achter in je stortje spuit, echt nooit geweten dat je kon spuiten uit je borsten!
    Het heeft wel even geduurd en Daan en Mama van Youri, ik heb ook eerst bijvoeding moeten geven, maar gelukkig was dat voor 2-3 dagen en toen was ik zelf goed opgang en deed finn het ook weer goed!

Ik zal even kijken of ik er wat foto`s op kan krijgen, voordat de kleine man eten wil!

6. Zo even kijken of het me ook lukt om hier een foto van onze kleine man te posten!

7. sanna31

sanna31 Lid

5 jan 2009
    89
    0
    0
    @home
    Roosteren
    Ginny en Blurry gefeliciteerd!

Dames die vandaag mogen zet hem op he, veel succes..

Hier al weken aan de schijterij, sorry...maar het heeft nog niks opgeleverd...

Ik voel me niet zo lekker ook, die kleine ligt er net in voor haar middagslaapje, dus ik ga ook nog ff, dus sorry als ik verder even niet reageer..

Morgen schijnt het weer erg warm te worden...BAH!

8. sanna31

sanna31 Lid

5 jan 2009
    89
    0
    0
    @home
    Roosteren
    Ollekebolleke wat een scheetje zeg...*zwijmel*

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ginny en Ginny man, van harte met jullie zo lang verwachte prinsje. Geniet er van met volle teugen.

Blurry en Blurryman, gefeliciteerd met jullie prinsesje. Morgen naar huis, dat is fijn. Hopenlijk is nu alles goed met jullie.

Ollekebolleke, wat een mooi ventje zeg. Ook al zo'n kleintje he.
    Temperaturen werkt hier goed om te laten poepen.

Kleintje had hier krampjes vanwege verkeerde zuigbeweging. Ze kauwde als het ware en kreeg dus veel lucht binnen.
    Ze krijgt nu voor 3 dagen volledige kunstvoeding, omdat ze niets aankwam en geen poep en plasluiers had. Het gaat tot nu toe goed.
    Verder kolf ik nog wel gewoon.

10. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Ollekebolleke wat een mooi lief klein mannetje!!!!!!

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Ollekebolleke, ahhhh wat een poepie zeg!

Hahaha ik lag echt in een deuk om je schoonmoeder die steeds naar HAAR vraagt terwijl het een jongen is hahaha.

En dat van die kaartjes... die zou ze van mij gewoon niet krijgen. Nou heb ik er ook te weinig reserve om ze weg te geven maar dan nog. Had ik ze wel zou ik gewoon zeggen dat ik ze niet had. Die dingen zijn daar toch niet voor bedoeld?!

Pfff zit uit verveling voor de 3e keer monopolie op de WII te spelen. Zal blij zijn als het weekend is en mijn mannetje lekker thuis is.

12. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    dames gefeliciteerd met de baby's. ik word al helemaal jaloers op de dames die al hun kindje in hun armen hebben. Ben vandaag 41 weken. Gisteren was het strippen niet echt gelukt door mijn nog dichte baarmoedermond. Hopelijk mag ik snel de kleine in mijn armen houden.

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @hanna je hebt dus nog even lekker kunnen slapen,

@ollekebollke blij te horen dat het goed met jullie gaat, en wat een klein mannetje hebben jullie.

@blurry gefeliciteerd!!!

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Blurry, wat een mooie naam!!

Ollekebolleke, wat een mooi ukje zeg! Met die opgestroopte mouwtjes... *zwijmel*

Ik voel me hier steeds beroerder. Geen krampen, maar gewoon darmkramp ofzo. Ik ben ook misselijk en kreeg m'n eten niet weg. Ik ga maar lekker een CSI dagje houden, en manlief gaat nu werken. Ik hoop dat zo m'n vliezen breken ofzo, en dat ik me dan opeens weer veel beter voel :D *droomt lekker verder*

Oh, en mijn moeder belde net dat de buurvrouw alias vriendin van hun was overleden... Lag al een paar weken op sterven en nu hebben ze dus dinsdag of woensdag de begrafenis... Hopelijk komt de baby dus dit weekend, dan hoeven ze niet te kiezen waar ze wanneer heen gaan. Volgens mij is ze wel rustig heen gegaan, aangezien ze nog afscheid heeft kunnen nemen van iedereen en het echt goed afgesloten was ofzo. Blijft moeilijk voor mijn moeder!

15. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Ginny: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje!!!!

Blurry: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje Sarah!!

16. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Ginny gefeliciteerd met je zoon
    Blurry, gefeliciteerd met je dochter Sarah!

Zo was een slechte nacht voor velen zo te lezen, ik vond het ook geen prettige nacht. Veel buikkramp, maar dan van de darmen afkomstig. Ik kan juist bijna niet naar de wc wat dat betreft. Zit af en toe een uur met boekjes en puzzelboekjes op de wc voor een enkel konijnedropje! (zelfs na het eten van een pond druiven!).

Hier ook maar en lui dagje doen. zo maar es een tukkie doen!

17. Farfallina

20 dec 2007
    86
    1
    0
    Recensent kinderboeken en stay-at-home mum
    Den Haag
    Ginny: van harte gefeliciteerd met jullie little prince, fantastisch dat hij er nu eindelijk is!

Blurry: ook jullie van harte gefeliciteerd met de kleine Sarah, geniet maar goed van haar komst!

Ollekebolleke, wat een snoepje is jullie mannetje. Too cute!

Hanna: gelukkig toch nog een beetje bijgeslapen, altijd goed...

Heb wel te doen met iedereen die overtijd is of enorme klachten heeft: sterkte allemaal, it will soon be over!

Ik heb vanmiddag weer controle bij de gynaecoloog, ben echt benieuwd hoeveel afspraken er nog volgen...

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ollekebolleke, wat een schattige foto zeg van je kleine man :D

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat is het hier rustig zeg! Zijn jullie allemaal aan het bevallen ofzo? Want dan is het wel heel zielig voor mij ;o)

@ Hanna, hé je bent 38 weken vandaag... nog hooguit 4 weken te gaan meid!

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    cjpt, nee hoor niet aan het bevallen hier.
    Was net de glazen aan het afwassen van het etentje van gisteravond en dat terwijl ik geen wijn op heb!
    Voor elke wijn hebben de mannen natuurlijk een nieuw glas gepakt... dus het aanrecht stond vol!

Ja inderdaad nog maar 4 weken maximaal :D
    Ik heb net even gependeld voor mezelf en kwam uit op 31 augustus....
    Mooie datum vind ik :D

Deel Deze Pagina