Hmm zou je bijna vragen even voor me te pendelen maar dan heb ik er straks nog een datum bij waar ik naartoe ga zitten leven haha.
Ben ik ook wel benieuwd naar, zou dolgraag weten wanneer ik zelf ga bevallen. Is toch beter dan al die familieleden die met mogelijke data komen: mijn schoonmoeder denkt morgen, maar ik gun haar de weddenschapswinst niet, ha ha!
Goedemiddag @all Was ik weer even met nog steeds baby in me buik voor iedereen die in de tussen tijd bevallen is gefeliciteerd !! had even een vraagje aan je hanna zou je voor mij willen pendelen ? waneer ik beval Groetjesss Tall Ohhh zal me naam en alles wel even via prive bericht sturen dan zie ik het wel als je zin hebt natuurlijk
@hanna jij de 31 nou is toch nog augustus hihi hopelijk komen al je voorspellinegn uit zal toch wel wat wezen. en leuk zo veel glazen om af te wassen, kunnen die niet in de vaatwasser? hier net een filmpie gekeken met john travolta en danzel washington komt pas 20 augustus uit, the taking of pelham 123 ga nu maar even de was binnen halen.
Nee dat gaat bij mij ook al een tijdje niet meer helaas. Heb nog allemaal vrijkaartjes liggen. Nouja, straks als de kleine er is maar gebruiken voor papa en mama avondjes. Maareh was het een goeie film? Erg nieuwsgierig of het de moeite van de download waard is ;o) Meestal is alles met Denzel wel goed!
@cjtp ow lekker zometeen naar de bios als de kleine der is, even lekker der uit met ze 2tjes doe je goed. ja ik vondt hem de moeite waard, was wel bios kwaliteit maar heb ik weinig van gemerkt.soms is het inderdaad niet de moeite waard om te downloaden maar ik had stukkie in de veroncia gids er overgelezen vandaar,.
hey hallo, ja hanna hoe doe je dat dat pendelen??? ik ben namelijk de 16e uitgeteld, maar ben zelf de 15e jarig. ben dus heel benieuwd of ie niet op mijn verjaardag komt.
hallo hallo, zo is het lekker bij te houden vandaag. Ik heb net ***tromgeroffel*** mijn ziekenhuistas ingepakt!!! en gisteravond zeiltje in bed gelegt
Hey iedereen, nog geen nieuwe bevallende dames hier, jammer voor ons...hihi Ik had nog steeds wat eiwitten maar omdat mijn bloeddruk normaal is nu zit ik gewoon thuis weer op het wachtbankje.
Hier ook wachten. Heb net toch maar even de vk gebeld ivm bloedverlies en bruin slijm (sorry!). Anders ga ik me vanavond of vannacht helemaal druk maken. Ik word nog terug gebeld.
Applaus voor Petrabr Meiden die willen laten pendelen op datum (geen garantie dat het goed is natuurlijk ) kunnen wel een pb'tje sturen met naam en geb.datum. Dan wil ik wel pendelen.
@Ollekebolleke, oke thnx voor hret lijstje. Hier was het weer krampjes vannacht tussen 1 en 3. Moest er helemaal van huilen zo moe was ik!! Hoop dat het snel beter gaat want vindt borstvoeding erg vermoeiend maar wil eigenlijk niet stoppen. Voor de dames met een krampjes beeb: Ik ben begonnen met ABC Dophilus Powder begonnen! Tip van de juni mama's! Als het werkt laat ik het natuurlijk weten! Ze hadden in de winkel gezegt dat dit beter was dan cinababy dus ben benieuwd! Kan niet op iedereen reageren heb een beeb op schoot en hij wordt wakker!! Waren vanmiddag met hem naar de stad! Was erg leuk!
Zou het? Ik heb sinds een uurtje ongeveer (niet heel regelmatig of vaak, ongeveer om de 12 á 13 minuten denk ik) een krampend, brandering gevoel in m'n onderbuik dat doortrekt naar m'n rug en via m'n liezen naar m'n bovenbenen uitstraalt(AUW!!) Dit heb ik nog niet eerder gevoeld, en het kwam ook zonder enige aanleiding opzetten, ik zat gewoon rustig op de bank met m'n laptop. Heb m'n vriend nog niet gebeld, maar eens even kijken wat er gebeurt. Dan zou ik trouwens wel gelijk krijgen, ik heb vanaf het begin gezegd dat Ukkie de 15e zou komen SPANNEND!!