Morgenzon: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje Stef!! Ginny: ik had je al gefeliciteerd , maar weet nu ook de naam van je prinsje, mooie naam
@ Morgenzon en Ginny: Van harte gefeliciteerd met jullie mannetjes!! Zag op hyves een foto van Kai, de zoon van Kanela mooi mannetje!!
@alle dames die zijn bevallen...van harte gefeliciteerd! Zo het gaat goed met ons, Ruben heeft wel veel darmkrampjes en dan op een fijn tijdstip, tussen 23:00 en 2:00 snachts... not.. hij wil daarna ook echt alleen maar tegen mij aan slapen en dan houdt ie met een handje mijn bh vast...hij eet/drinkt verder supergoed en met mijn tepel is het ook weer goed, heb er een supergoede creme voor gekregen van de kraamhulp. Het heet Purelan van medela, het was echt met 2 dagen genezen. Waar ik wel verschrikkelijk last van het zijn naweeen, ohhhh erg zeg, het is sinds vandaag iets minder, maar wat doet dat zeer zeg. Ga nu weer ff naar mijn mannetje toe hij ligt zo lekker te pruttelen in zijn mandje..
Ginny en man, gefeliciteerd met Kane! cjpt, je mag van mij al dat voorwerk gratis en voor niets hebben. Pffff. Ik wil gewoon een echte wee, maar ik heb geen idee hoe dat zou voelen... Daarom hoop ik eigenlijk dat het met een enorme golf vruchtwater begint ofzo. Dan kan ik tenminste meteen naar het ZH, zonder me steeds af te vragen of ik wel of niet iets moet doen. Het vervelende vind ik dat het van mij afhankelijk is. Manlief kijkt me soms zo hoopvol aan, maar ik weet het ook niet precies! Hebben jullie ook zo'n warrig hoofd? De laatste dagen ben ik helemaal stil en in mezelf gekeerd... Eerst dacht ik dat het kwam door mijn dichte oor, maar nu merk ik dat ik ook gewoon wat warrig ben, afwezig, stil. Alsof mijn hoofd zich echt alleen maar focust op die baby die er straks is. Heel apart en soms ook best vervelend. Gisteren nog op de fiets geweest, maar ik heb maar aan m'n lief gevraagd of hij extra goed wilde uitkijken. Ik heb echt het idee dat de hele wereld aan me voorbij gaat. Hopelijk komt de baby snel, volgens mij kan ik in zo'n modus heel goed bevallen...
@jingi, fijn dat hte goed gaat met jullie! Ik heb ook zo'n last van naweeen gehad vooral tijdens de bv, en het wordt met elk kind erger Ginny, mooie naam voor je zoon!
Daan: Dat probleem van niet aankomen en weinig tot geen plas en poep luiers hadden wij hier ook, na de kunstvoeding en kolven enz gaat het nu gelukkig wel goed met de bv, dus houd hoop alles komt vast wel goed!! Cjpt: ik wordt er ook een beetje kriegelig van en heb inderdaad steeds meer de neiging om die kaartjes gewoon helemaal niet te geven! Maar we zien wel! En heb je wel gewonnen met monopolie?? All: dank jullie wel voor jullie leuke complimentjes over onze kleine grote man!! Jullie zeggen allemaal wat een ukkie en wat een kleintje, nou ik had in het ziekenhuis dus een actie wat je eigenlijk alleen in films ziet! Hij had zijn eerste pakje aan en ik til hem op uit zijn wiegje (plastice bakkie) en zijn broek bleef gewoon liggen!! Dus tja klein is hij ook echt wel! Hij is 48 cm en woog bij de geboorte 2620, dus groot ventje is het nog niet, maar we doen ons best om hem groter te krijgen hoor! Mamadeluxe: meid wees maar blij dat je gewoon thuis zit, ik werd meteen opgenomen en mocht helemaal niks meer behalve naar de wc en douche en dat in het ziekenhuis, bleg nee hoor geef mij dan maar lekker thuis, ook al moet je nog steeds wachten op je kleine wonder. En ik zit nu nog steeds verplicht aan de bloeddruk verlagers. Annie: graag gedaan hoor, als ik jou ermee kan helpen! Maar ik heb van de week dus borstvoeding moeten geven daarna kolven en dat ook nog voeden met finger feeding, nou dan is de borstvoeding alleen nog niet zo erg hoor! Dat cinababy werd door mijn kraamhulp afgeraden omdat uit onderzoek blijkt dat dit op de lange termijn de darmen stil legt, dus ook niet de oplossing! Infacol schijnt ook goed te werken, maar ik probeer het liever eerst zo. Sterkte meid en laat je niet gek maken hoor, neem overdag lekker je rust dan kan je er `s nachts beter tegen! Noa: balen van je zalm zeg, was de rest wel lekker! Morgenzon: gefeliciteerd met jullie zoon! Petrabr: tja dat je kleine pas komt als je "klaar" bent dacht ik ook te hebben, maar dat is toch heel anders gegaan hier!! Ginny: gefeliciteerd met jullie zoon en jeej zeg wat een grote kerel al. Zou hem maar niet naast Finn leggen dan lijkt hij nog kleiner met zijn 48 cm en 2620 gram! Bleg heb ff een flinke baal/jank avond, zijn dat nou de kraamtranen?? Vriendlief snapt niet dat IK moe ben, hoe kan dat nou je doet de hele dag NIKS:x Nee overdag doe ik weinig maar de IK zit de halve nacht met een baby die eten wil en dan niet te vergeten ook overdag vraagt het lieve kleine mannetje toch wel wat energie van zijn mama. Nu wou vriendlief ook nog dat ik ging helpen met spullen opruimen van het zwembad, oke dus ff snel tussen het bijlezen hier door en vervolgens heeft ie nu ineens bedacht dat er een zoot tegels in de tuin NU uit moeten!! Het is verdorrie half 9 en we zouden een filmpie kijken:x Potverdorrie zit nu weer te janken, stomme kerel ook! Sorry voor dit ego berichtje, ik ga mijn kleine man wel even pakken en lekker knuffelen, die wil ten minste alleen maar eten en een schone broek en hoor je verder niet zeuren!! Meiden slaap lekker en all die bezig zijn sterke en succes
@ollekebolleke, als er echt wat aan de hand was geweest had ik geeeist dat ze me in gingen leiden aangezien het kind volgroeid is... Wel een beetje lullig die vent van je, je bent pas bevallen, behalve dat je een veeleisend humpje hebt moet je lichaam ook van een marathon bijkomen zeg!
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ================================================== Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - 49 cm (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) 22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug) 23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug) 26 juli - Hugo - zoon van Rian83 - 37w5d - 2.07 uur - Gewicht? - Lengte? (5 aug) 26 juli - Yasemin - dochter van Assi - 38w1d - 8.03 uur - 2840 gram - 48 cm - (8 aug) 27 juli - Kai - zoon van Kanela - 38w2d - Tijd? - 4010 gram - 53 cm (7 aug) 27 juli - Elias - zoon van Rianne80 - 38w2d - 13.23 uur - 3560 gram - Lengte? - (8 aug) 27 juli - Lisa - dochter van Simmer - 39w1d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (2 aug) 28 juli - Florine - dochter van Jessie86 - 38w5d - 11.34 uur - 3120 gram - 47 cm (6 aug) 29 juli - Rens - zoon van Liefie - 39w6d - 1.47 uur - 3020 gram - 50 cm - (30 juli) ? juli - Zoon - zoon van Hoops - 38w? - Tijd - Gewicht? - Lengte? - (11 aug) 31 juli - Ralph - zoon van Alice - 39w - Tijd? - 3705 gram - Lengte? - (7 aug) 1 aug - Djealy Rayvano - zoon van Linnie123 - 39w5d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (6 aug) 2 aug - Milan - zoon van Annie - 37w3d - 1.30 uur - 3440 gram - 49 cm - (20 aug) 3 aug - Fenna Elise - dochter van Miekiepluis - 40w2d - 14.52 uur - 3780 gram - 51 cm - (1 aug) 4 aug - Anna - dochter van Stephanie20 - ?w?d - Tijd? - 2470 gram - 46,5 cm 4 aug - Gijs - zoon van Annemarie76 - ?w?d - 22.49 uur - Gewicht? - Lengte? 5 aug - Fay - dochter van Roos - 39w2d - 12.50 uur - 4265 gram - 54 cm - (10 aug) 5 aug - Finn - zoon van Ollekebolleke - 37w2d - 15.45 uur - 2620 gram - 48 cm - (24 aug) 6 aug - Ayden - zoon van Kim3 - 38w2d - 9.48 uuur - 3130 gram - 47 cm (18 aug) 6 aug - Dochter - dochter van Renate007 - 40w5d - 9.20 uur - Gewicht? - Lengte? (1 aug) 7 aug - Chessie Scott - zoon van Wolliewobbel - 39w2d - 12.47 uur - Gewicht - Lengte - (12 aug) 7 aug - Bram - zoon van Sarah - 40w1d - 21.45 uur - 4500 gram - Lengte? - (6 aug) 8 aug - Ties - zoon van Marieke1983 - 40w - 20.15 uur - 3500 gram - Lengte? - (8 aug) 9 aug - Noor Helene - dochter van Daan78 - 41w1d - 13.57 uur - 2910 gram - 49 cm - (1 aug) 9 aug - Ivy - dochter van Fon - 40w6d - Tijd? - 3050 gram - Lengte? - (3 aug) 9 aug - Jacob - zoon van Wup - ?w?d - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 10 aug - Ruben Maurice - zoon van Jingi - 40w4d - 6.25 uur - 3660 gram - Lengte? (6 aug) 11 aug - Tess - dochter van Verhip - 39w - 19.59 uur - 3150 gram - Lengte? (18 aug) 11 aug - Rosa - dochter van Natasja - 40w5d - 8.51 uur - 4430 gram - 52 cm (6 aug) 11 aug - Sigrid - dochter van Inkerbell - 39w1d - Tijd? - 3620 gram - Lengte? - (14 aug) 11 aug - Stef - zoon van Morgenzon - 38w -tijd? - gewicht? -Lengte? (25 aug ) 12 aug - Esmee Jasmijn - dochter van MvY - 41w2d - 7.00 uur - 3740 gram - 52 cm - (3 aug) 13 aug - Yrsa - dochter van DesireeK - 40w - 11.15 uur - 3400 gram - 53 cm (13 aug) 13 aug - AivyLynn - dochter van mvja - 38w3d - 15.35 uur - 2675 gram - 47 cm (24 aug) 13 aug - Kane Casey - zoon van Ginny - 40w3d - tijd? - gewicht? - lengte? - (10 aug) 14 aug - Sarah Niamh - dochter van Blurry - 39w1d - tijd? - 3400 gram - 49 cm ( 19aug ) Er zijn al 24 jongens geboren! Er zijn al 17 meisjes geboren! Afspraken: Augustus: 13: Mega Babs gyn 13: Mamadeluxe VK 13: Peetje22 VK 13: Ginny VK 13: Mik VK 14: Marina VK 17: Nita gyn 20: Mega Babs gyn 24: Nita gyn Uitgerekend op: 4 augustus: Welpje 6 augustus: Ceertje 7 augustus: Anna1976 Hibatullah 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 11 augustus: Lieke1979 14 augustus: Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 Sanna31 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje Carlie 18 augustus: Aguamiga Gentle Velobabe 19 augustus: tal (Mama 1985) 1ste Wondertje 20 augustus: Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) Peetje22 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Farfallina Er worden nog 17 Meisjes verwacht! Er worden nog 11 Jongens verwacht! Van 5 beebjes is het geslacht Geheim! Van 11 beebjes is het geslacht Onbekend! Ginny en baby Kane Casey, Blurry en baby Saray Niamh, Morgenzon en zoon Stef erbij gezet!
************buddynieuws vanuit het ziekenhuis van mik********* met de baby is alles oke. Alleen de onderdruk van de bloeddruk blijft hoog. Bloed en urine zijn goed. Nu bezig met 24 uur urine op te vangen, om te kijken of daar nog wat uitkomt. Hopelijkzakt de bloeddruk zodat ik naar huis mag, anders krijg ik medicatie en moet ik blijven. *********************************************************** @ Mik, ik hoop dat je bloeddruk snel gaat zakken, maar ik ben blij om te horen dat het verder helemaal goed gaat!
Ik snap niet dat ze iemand die 37 weken geweest is met hoge bloeddruk niet gewoon inleiden tenzij ze dat zelf dan niet wil... Je laat iemand toch niet ziek zijn of risico erg ziek te worden terwijl het kindje volgroeid is, met het risico dat het kindje, dat nu nog gezond is ook ziek ervan kan worden....soms snap ik die ziekenhuizen niet... Anyway, sterkte Mik!
Blurry, proficiat met jullie dochter SARAH! Morgenzon, proficiat met jullie zoon STEF! Ginny proficiat met jullie zoon KANE, stevige knul zo horen Hoop dat het met alle nieuwbakken mama's en baby's goed gaat!! Liefs
*inbraak* BABY nieuws van Monique27. Monique is om 18:00 uur bevallen van een prachtige dochter. Haar naam is Anouk. Ze weegt 4560 gram en de bevalling is heftig geweest. Meer nieuws volgt... uiteraard wanneer ze weer online is. *uitbraak*
@ Monique, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Anouk. Ik hoop dat het nu genieten geblazen is na een heftige bevalling
@Monique: Gefeliciteerd met Anouk! Ik hoop dat alles goed gegaan is en lekker bijkomen van de heftige bevalling!
Annie, ik vind de borstvoeding ook erg vermoeiend. Ik vind het ook zwaarder dan ik had gedacht. Maar ik wil het zo graag 6 maanden doen, dus nog 5,5 maand te gaan. Noa, wat zonde van je zalm! Marieke, fijn dat het zo goed gaat. Morgenzon, gefeliciteerd! Jingi, wat lekker dat alles zo goed gaat. Had je last van kloven ofzo? Hier ook 4 dagen last gehad van naweeen Ollekebolleke, wat is finger feeding? Ik vind wel dat je vriend wat meer rekening met je mag houden. Je bent vorige week bevallen, dan moet je goed rusten. Monique, gefeliciteerd!!! Wat een flinke baby! Hier lig Florine op mn buik, ze had last van krampjes. Nu slaapt ze vredig, dus ik laat haar maar even lekker liggen.
Monique en man, gefeliciteerd met Anouk!! Is ook wel snel gegaan of niet? Was ze niet vandaag nog online? Ik ga lekker naar bed. Tot morgen allemaal!!
monique: proficiat met Anouk! Leuke naam!!! Veel sterkte met het herstel van je zware bevalling... ginny: proficiat met Kane!
@ Monique, WOW da's nog eens een flinke meid zeg! Gefeliciteerd met Anouk, nu genieten!! @ Petra, ja volgens mij wil ons meisje ons waar voor ons geld geven haha. 3 jaar wachten op zwangerschap en nu gaat ze ons ook ALLE dagen mee laten maken haha. Ik weet niet wat ik ineens heb maar na het eten werd ik ineens helemaal niet lekker. Hoofdpijn, zwart voor mijn ogen, in mijn linker ooghoek zag ik alles draaien, duizelig. Dus gauw op bed gaan liggen. Ben er nu heel even uit maar voel me nog steeds niet goed. Neem zo wel een paracetamolletje in en dan maar proberen te slapen. Vriendje slaapt weer eens op de bank want die kwam ook al snotverkouden uit zijn werk thuis en wil me niet aansteken. Pfff hoop niet dat we nu nog even ziek worden en straks met griep de bevalling inmoeten ofzo!